Autor: Petita83 » dv. oct. 16, 2009 12:21 pm
Autor: Petita83 » dv. oct. 16, 2009 12:42 pm
Autor: Petita83 » dv. oct. 16, 2009 1:12 pm
Annaiol ha escrit:Petita83 ha escrit:Ara només cal que ens donis el num per poder enviar l'sms XD
A veure, quan jo em vaig probar el gomera em van posar un can-can amb no gaire vol, pq el vestit té tanta tela a la faldilla que ja era massa...A mi no em va molestar en cap moment, también t'ho diré. Diguéssim que més que per donar-li més vol, que el vestit ja en té prou seria per evitar que se't posi entre les cames mentres camines.
De totes formes torna-ho a consultar a la botiga si tens dubtes ;)
Ah val!!!! ostiiiiiiiii, jo n vull k se m posi entre les cames! jeje!!!
X cert, sm dl mateix diaaaaaa!!!! jeje!!!! 18/09/10!!!! oeoeoeoeeeeeee!!!
Autor: armonick10 » dv. oct. 16, 2009 1:49 pm

Autor: armonick10 » dv. oct. 16, 2009 2:00 pm
Petita83 ha escrit:No se quién se encarga de ponernos en lista con nuestros vestidines pronovieros...pero...servidora notifica cambio...![]()
Al final he cambiado mi GOMERA por el MOLDAVIA (algunas ya sabeis el culebrón...)
Es un vestido igualmente precioso, otro estilo, otro precio (esa es la parte dolorosa) pero MUY BONITO y que me hizo sentir muuuuuuuuuuy bien
![]()
Ale, ya está, y espero no tener que hacer más cambios ni historias...PETITA83 = MOLDAVIA

Autor: Petita83 » dv. oct. 16, 2009 10:01 pm
armonick10 ha escrit:A mi a la botiga em van dir que el can-can es pq no es fiqui el vestit per les cames, a veure el meu no te gens de vol pero tampoc m'he emprovat el vestit sense.
Autor: montseijordi » dv. oct. 16, 2009 10:03 pm

Autor: Petita83 » dv. oct. 16, 2009 10:11 pm
JEJJEJE!!! No ho dubtavaaaaaaaaaa!!!! el 18/09/10 és el millor diaaaaaaaaaaa!!! jeje!!! és el NOSTRE DIA!!!
A veure a veure... com portes els preparatius???
Nosaltres ara stem parats; de moment tenim: església, restaurant, fotògraf, vídeo i dj!!! i d viatge ens faria gràcia anar a la costa oest d EUA xò encara n hem mirat res...
Suposo k cp al gener ens hem d posar a mirar l viatge, invitacions, detallets..., n?
Aixxxxxxxxxxx... ja podem estar en contacte xk això dl temps en kè s ha d mirar les coses no ho sabem gaire b... jeje!!!
SÍIIIIIIIIIIIIII, ÉS UN DIA PERFECTE
NOSALTRES también MIRAREM EL VIATGE ENTRE GENER-FEBRER
I...también VOLEM ANAR ALS EEUU!!!!!!!!!!! Passa que el meu xicot vol anar a NYC i jo voldria fer una ruta pels Parcs Nacionals del pais
(costa oest inclosa!!!) PERÒ de moment el tema està parat...anem de corcoll i no ens hem plantejat res més a part d'això 
Autor: sitaval » ds. oct. 17, 2009 4:50 pm
Annaiol ha escrit:Petita83 ha escrit:Ostres, doncs a mi no em van dir res...Miraré a veure, és una opció més, la veritat; sabia que RC ho feia però com a mi en cap moment em van voler fer la venta de roba interior, ja no vaig caure a pensar que en tinguessin
La veritat és k jo ho vai preguntar, eh?! sinó n m deien res... kines ganes d vendre tu!!!
Autor: Neki » ds. oct. 17, 2009 7:02 pm
sitaval ha escrit:Annaiol ha escrit:Petita83 ha escrit:Ostres, doncs a mi no em van dir res...Miraré a veure, és una opció més, la veritat; sabia que RC ho feia però com a mi en cap moment em van voler fer la venta de roba interior, ja no vaig caure a pensar que en tinguessin
La veritat és k jo ho vai preguntar, eh?! sinó n m deien res... kines ganes d vendre tu!!!
Hola!!
Jo també soc una noia Pronovias i us puc dir que a mi em van intentar vendre de tot, roba interior, sabates i algun detall pels cabells.
Les calces sortien per uns 50 euros.
Jo he comprat el vestit, el vel i el can-can, les sabates i la roba interior ja les compraré.

Autor: armonick10 » dl. oct. 19, 2009 9:42 am

Autor: Neki » dl. oct. 19, 2009 1:52 pm
armonick10 ha escrit:Si a mi em van ensenyar el sostenidor 85€ y les mitges no em recordo pero también. una passada o el del cabell em van ensenyar unes no sé com dir-ho pero hi havien 5 i costaba 100€, la veritat que es passen amb això del tema boda.Jo el can-can 90€el trobo car però es que a Rosa Clara em demanaven 150€.

Autor: buniketa » dl. oct. 19, 2009 2:19 pm