Hola guapissimes toteeeeeeeeees!!!
Annalleida molt boniques les invis, son sencilles i diferents i cuida't aquesta contractura !
Miri, vaig llegint la crònica no tardis molt eh? a seguir perquè em tens en ascuas....
Lluneta com va tot has trobat alguna cosa?

jo seguiré mirant per aquí.
Ise ja ens explicaràs lo del sopar....jijijiji!
Cuca ja t'entenc ja quan dius que a veure si passa el 2009, jo també en tinc ganes ha sigut una me d'any. Ànims !!
Ui les demés perdoneu-me però es que em perdo un munt de tants dies....
Com us ha anat el cap de setmana? Nosaltres, el meu Toni, la meva filla-Marta- ,ma mare , la parella de ma mare i jo dissabte vam anar a buscar castanyes....uooooooooooooooooo !!! tenim castanyes fins a Pasqua.
Doncs ens vam tirar més de dues hores i ni me'n vaig enterar...vam omplir-ne 4 cistelles grosses i 1 sac...imagineu-vos...
La veritat que va ser cansat,però ma filla s'ho va passar molt bé....i nosaltres! i dinavem a les 17:30 de la tarda, al tros que té la parella de ma mare ( hi té un cobert amb taules i cadires) ,carn a la brassa i vam estar-nos fins pasades les 19h. Ahir va ser de relax , bueno si no fos perquè havia de netejar el pis, el meu amore va fer el dinar- que li encanta cuinar- i a la nit va marxar a Tarragona perquè aquesta setmana treballa de mati. A veure si troba feina ja per aquí perquè es un rollo tenir el pis i que ell no hi sigui...tota la setmana a casa amb la nena, estem soletes ...bueno amb el gat i la tortuga, jejejeje!
Em sembla que al final ens casem 2...noto que tinc la panxa molt inflamada i crec que ha sigut un retrasillo, algun canvi en el cicle. No tardaran en venir em sembla els pintors...
Vosaltres que tal fleumetes meves?