PRONOVIAS 2010

bodes 10!

Re: PRONOVIAS 2010

EntradaAutor: Petita83 » dv. oct. 16, 2009 12:21 pm

Ostres, doncs a mi no em van dir res... :-/ Miraré a veure, és una opció més, la veritat; sabia que RC ho feia però com a mi en cap moment em van voler fer la venta de roba interior, ja no vaig caure a pensar que en tinguessin :-/
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Petita83 » dv. oct. 16, 2009 12:42 pm

Ara només cal que ens donis el num per poder enviar l'sms XD

A veure, quan jo em vaig probar el gomera em van posar un can-can amb no gaire vol, pq el vestit té tanta tela a la faldilla que ja era massa...A mi no em va molestar en cap moment, también t'ho diré. Diguéssim que més que per donar-li més vol, que el vestit ja en té prou seria per evitar que se't posi entre les cames mentres camines.
De totes formes torna-ho a consultar a la botiga si tens dubtes ;)
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Petita83 » dv. oct. 16, 2009 1:12 pm

Annaiol ha escrit:
Petita83 ha escrit:Ara només cal que ens donis el num per poder enviar l'sms XD

A veure, quan jo em vaig probar el gomera em van posar un can-can amb no gaire vol, pq el vestit té tanta tela a la faldilla que ja era massa...A mi no em va molestar en cap moment, también t'ho diré. Diguéssim que més que per donar-li més vol, que el vestit ja en té prou seria per evitar que se't posi entre les cames mentres camines.
De totes formes torna-ho a consultar a la botiga si tens dubtes ;)

Ah val!!!! ostiiiiiiiii, jo n vull k se m posi entre les cames! jeje!!!
X cert, sm dl mateix diaaaaaa!!!! jeje!!!! 18/09/10!!!! oeoeoeoeeeeeee!!! :-///:

Uoooooooo!!!!!!!

És el millor dia de tots ;) ho dubtaves? XDDD l'única cosa que hem de demanar és que el temps no ens faci parar boges...

I sobre el can-can a veure...tampoc vaig caminar molt per la botiga per a comprovar l'efectivitat pq no es fiqui entre les cames, jo el que et diria és que ho provis, pq si pq jo se't posi entre les cames has d'anar incòmode tampoc guanyaràs res.

A veure què et diuen i com t' ho veus ;)
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: armonick10 » dv. oct. 16, 2009 1:49 pm

A mi a la botiga em van dir que el can-can es pq no es fiqui el vestit per les cames, a veure el meu no te gens de vol pero tampoc m'he emprovat el vestit sense.
Imatge
armonick10
:: núvia rookie

Entrades: 163
Membre des de: dj. set. 03, 2009 10:37 pm

EntradaAutor: armonick10 » dv. oct. 16, 2009 2:00 pm

Petita83 ha escrit:No se quién se encarga de ponernos en lista con nuestros vestidines pronovieros...pero...servidora notifica cambio... :star::

Al final he cambiado mi GOMERA por el MOLDAVIA (algunas ya sabeis el culebrón... :-( )

Es un vestido igualmente precioso, otro estilo, otro precio (esa es la parte dolorosa :star:: ) pero MUY BONITO y que me hizo sentir muuuuuuuuuuy bien :-)ok:

Ale, ya está, y espero no tener que hacer más cambios ni historias...PETITA83 = MOLDAVIA

Ostras neni que rabia, pero decirte que a mi el Moldavia me encanta (la cola se quita¿no?)
Es que yo me probe el Onil de Manuel Mota es similar lo unico que el Onil no tiene el bordadito, era un firme candidato el Onil lo unico que fue el primero y la verdad se me iba el precio y quise seguir mirando hasta que encontre el mio. Pero si no me hubiese quedado con el Onil, por eso el que te has quedado me gusta muchissimo ::love::
Cambiando de tema yo tengo una boda de un familiar en mayo y me da un poco de cosilla si llego a coincidir en algo con la novia, la verdad que nuestros estilos son diferentes y tampoco tengo nada de confianza para comentarle nada, nuse.
Imatge
armonick10

EntradaAutor: Petita83 » dv. oct. 16, 2009 10:01 pm

armonick10 ha escrit:A mi a la botiga em van dir que el can-can es pq no es fiqui el vestit per les cames, a veure el meu no te gens de vol pero tampoc m'he emprovat el vestit sense.

A mi también em van dir això...i el que m'he quedat al final, el moldavia, no te ni la meitat de vol que el Gomera i también cal dur can-can...en part pq la part de baix de la faldilla es mantingui oberta...
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: montseijordi » dv. oct. 16, 2009 10:03 pm

petita nena, ja he vist q finalment has canviat el vestit, aquest tambe es precios guapa!!

Pels regalets, no en tinc ni idea, d'aquest any o del passat hi havia noies q deien q si havien rebut regal i altres no... potser depen d les botigues? ais no se!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: Petita83 » dv. oct. 16, 2009 10:11 pm

JEJJEJE!!! No ho dubtavaaaaaaaaaa!!!! el 18/09/10 és el millor diaaaaaaaaaaa!!! jeje!!! és el NOSTRE DIA!!!

A veure a veure... com portes els preparatius???
Nosaltres ara stem parats; de moment tenim: església, restaurant, fotògraf, vídeo i dj!!! i d viatge ens faria gràcia anar a la costa oest d EUA xò encara n hem mirat res...
Suposo k cp al gener ens hem d posar a mirar l viatge, invitacions, detallets..., n?

Aixxxxxxxxxxx... ja podem estar en contacte xk això dl temps en kè s ha d mirar les coses no ho sabem gaire b... jeje!!!

>.-<: >.-<: SÍIIIIIIIIIIIIII, ÉS UN DIA PERFECTE >.-<: >.-<:

Doncs recapitolant...nosaltres tenim: esglèsia, restaurant, JO TINC EL VESTIT (ajjjajajajajajaj), les tarjetes dels detalls, els nuvis per les entregues, el coixí de les aliances, les pashmines per les dones, els detalls pels nens, les bosses per les pashmines i les de l'arròs, caixes de cd per lliurar la "BSO de la nostra boda", la soprano per la cerimònia (la Mª Teresa Figa) i de moment ja està.

Fotògraf teníem però vist l'èxit (era un conegut del meu xicot que no ha tornat a donar senyals de vida) reiniciarem la recerca i més ara que venen les fires de Sabadell i la de Barna.

:-///: :-///: :-///: NOSALTRES también MIRAREM EL VIATGE ENTRE GENER-FEBRER :-///: :-///: :-///: I...también VOLEM ANAR ALS EEUU!!!!!!!!!!! Passa que el meu xicot vol anar a NYC i jo voldria fer una ruta pels Parcs Nacionals del pais ::love:: (costa oest inclosa!!!) PERÒ de moment el tema està parat...anem de corcoll i no ens hem plantejat res més a part d'això :-/

En breus entrarem en crisi...que el temps se'ns llença a sobre, és el que dius!!! :.0.-0.:
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: sitaval » ds. oct. 17, 2009 4:50 pm

Annaiol ha escrit:
Petita83 ha escrit:Ostres, doncs a mi no em van dir res... :-/ Miraré a veure, és una opció més, la veritat; sabia que RC ho feia però com a mi en cap moment em van voler fer la venta de roba interior, ja no vaig caure a pensar que en tinguessin :-/

La veritat és k jo ho vai preguntar, eh?! sinó n m deien res... kines ganes d vendre tu!!!

Hola!!

Jo també soc una noia Pronovias i us puc dir que a mi em van intentar vendre de tot, roba interior, sabates i algun detall pels cabells.
Les calces sortien per uns 50 euros.
Jo he comprat el vestit, el vel i el can-can, les sabates i la roba interior ja les compraré.
Imatge
sitaval

Entrades: 37
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 6:59 pm

EntradaAutor: Neki » ds. oct. 17, 2009 7:02 pm

sitaval ha escrit:
Annaiol ha escrit:
Petita83 ha escrit:Ostres, doncs a mi no em van dir res... :-/ Miraré a veure, és una opció més, la veritat; sabia que RC ho feia però com a mi en cap moment em van voler fer la venta de roba interior, ja no vaig caure a pensar que en tinguessin :-/

La veritat és k jo ho vai preguntar, eh?! sinó n m deien res... kines ganes d vendre tu!!!

Hola!!

Jo també soc una noia Pronovias i us puc dir que a mi em van intentar vendre de tot, roba interior, sabates i algun detall pels cabells.
Les calces sortien per uns 50 euros.
Jo he comprat el vestit, el vel i el can-can, les sabates i la roba interior ja les compraré.

Pues a mi solo me comentaron lo del velo.., me dijeron que si quería estaban empezando a traer los zapatos de temporada y ropa interior.., pero no me lo enchufaron!!
Asi que solo me cogí el vestido, el velo, el can-can y un cinturón de pedreria que le quise poner al vestio...
Imatge
Neki
:: meganúvia

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: montseijordi » dl. oct. 19, 2009 2:09 am

50 euros les calces? flipa!!!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: armonick10 » dl. oct. 19, 2009 9:42 am

Si a mi em van ensenyar el sostenidor 85€ y les mitges no em recordo pero también. una passada o el del cabell em van ensenyar unes no sé com dir-ho pero hi havien 5 i costaba 100€, la veritat que es passen amb això del tema boda.Jo el can-can 90€el trobo car però es que a Rosa Clara em demanaven 150€.
Imatge
armonick10

EntradaAutor: Neki » dl. oct. 19, 2009 1:52 pm

armonick10 ha escrit:Si a mi em van ensenyar el sostenidor 85€ y les mitges no em recordo pero también. una passada o el del cabell em van ensenyar unes no sé com dir-ho pero hi havien 5 i costaba 100€, la veritat que es passen amb això del tema boda.Jo el can-can 90€el trobo car però es que a Rosa Clara em demanaven 150€.

Que pasada!!!!! si es que en comparación yo creo que el vestido es lo barato!!! pero cuando empiezas a sumar complementos.....
Mi vestido me costó 1200 euros, pero luego: el can-can, 90 euros,el velo 475 euros, el cinturón de pedreria 250 euros, los zapatos 150 euros....; vamos que todo lo que vaya ligado a la palabra novia, novio o boda....!!!!!!
Imatge
Neki

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 19, 2009 2:19 pm

Chicas, ¿alguien puede decirme los precios de los siguientes vestidos?

- Templo de Manuel Mota para Pronovias
- Magnolia de Pronovias.

¡Gracias!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

Anterior