ANATKF ha escrit:any y raùl: 16.07.2010 centro ecuestre llavaneras.
ei compi de restaurante!!! muchas felicidades pareja
Autor: montseijordi » dv. oct. 16, 2009 10:45 pm
ANATKF ha escrit:any y raùl: 16.07.2010 centro ecuestre llavaneras.

Autor: ANATKF » dv. oct. 16, 2009 11:29 pm

Autor: lafront » ds. oct. 17, 2009 7:32 am
Papallona* ha escrit:Hola chicas...
He vuelto a abrir el tema pq era incapaz de encontrar la información ordenada.. no se...
Espero que os parezca bien...
Así lo tenemos en la primera página de un tema....
Aixxxxxxxxxxxxx
ya me diréis si faltan cosita
Besitos a todasssssssssssssssssssss
![]()
![]()
![]()
![]()
Autor: Daina10 » ds. oct. 17, 2009 10:17 am
lafront ha escrit:Papallona* ha escrit:Hola chicas...
He vuelto a abrir el tema pq era incapaz de encontrar la información ordenada.. no se...
Espero que os parezca bien...
Así lo tenemos en la primera página de un tema....
Aixxxxxxxxxxxxx
ya me diréis si faltan cosita
Besitos a todasssssssssssssssssssss
![]()
![]()
![]()
![]()
Hola!!!!!
Falto yo, el 17/07/2010 en la Masia Mas Coll de Alella.
Gracias!

Autor: nupubo » ds. oct. 17, 2009 10:20 am

Autor: Daina10 » ds. oct. 17, 2009 10:32 am
nupubo ha escrit:Daina, lafront... li heu d'enviar un missatge privat a papallona, pq si ho apunteu per aquí ella no ho pot controlar, se n'hi pot escapar.... Envieu-li el privi i ja apareixereu en la llista...
Mua!

Autor: nupubo » ds. oct. 17, 2009 10:54 am
Daina10 ha escrit:nupubo ha escrit:Daina, lafront... li heu d'enviar un missatge privat a papallona, pq si ho apunteu per aquí ella no ho pot controlar, se n'hi pot escapar.... Envieu-li el privi i ja apareixereu en la llista...
Mua!
Nupubo,
jo ja l'hi vaig enviar, però si un cas l'hi enviaré un altre...
Gracies wapaaaaa

Autor: Daina10 » ds. oct. 17, 2009 11:13 am
nupubo ha escrit:Daina10 ha escrit:nupubo ha escrit:Daina, lafront... li heu d'enviar un missatge privat a papallona, pq si ho apunteu per aquí ella no ho pot controlar, se n'hi pot escapar.... Envieu-li el privi i ja apareixereu en la llista...
Mua!
Nupubo,
jo ja l'hi vaig enviar, però si un cas l'hi enviaré un altre...
Gracies wapaaaaa
A vale,
Igual es que va enfeinada i no l'ha pogut actualitzar...

Autor: Daina10 » ds. oct. 17, 2009 11:16 am

Autor: irenebarcelona » ds. oct. 17, 2009 11:21 am

Autor: nupubo » ds. oct. 17, 2009 11:27 am
irenebarcelona ha escrit:Hola dons em caso el 22 de maig a l´hotel amella mar de Tarragona,(ho celebrem tot al mateix lloc, la cerimonia a la platja del hotel i el banquet i el ball también, desprès la gent es queda a dormir i per el dia següent tenen l´esmorzar i el dinar!!! e plan boda gitana jejejeje 2 dies liats jajajaja ) encara que som de barcelona!!! tinc también el fotògraf...pero res més he mirat uns quants vestits però no se....hi han tres que m´agraden...estic liada la veritat.....el nostre fotògraf el vem triar per el preu, pk ens va caure molt bè , per el tipues de fotos que fà i pk ell et dona un cd amb les fotos ja retocades (unes 400), et fà una pagina web i Quan a tu et vagi bè et fà l´àlbum si el vols hi ha a partir de 200€ fins a uns 600€.....està super bè!!!
petons!!!!

Autor: irenebarcelona » ds. oct. 17, 2009 11:42 am

Autor: nupubo » ds. oct. 17, 2009 12:33 pm
irenebarcelona ha escrit:ala que guay!!! jo el reso pk aquell día no plogui!!! tu has agafat lo de la carpa?? qui et va a casar , jutje de pau, actor? has escollit menu? jo encara no he tastat cap menu pero no hem agafat lo dels horoscops farem un menu a mida!!
petons

Autor: irenebarcelona » ds. oct. 17, 2009 1:34 pm

Autor: nupubo » ds. oct. 17, 2009 2:29 pm
irenebarcelona ha escrit:nosaltres tampoc agafem carpa, l´únic que farem es un arc de flors.... nosaltres fem el menú a mida pk a la gent els hi entra la mitja pensio i si o es quede a dormir i avisem amb tempos no esns cobren l´habìtació, es per això que no vem agafar el de l´horoscop, ecara que de preu es surt igual!
tu vius a barcelona o a tarragona?

Autor: Janira i Joel » ds. oct. 17, 2009 5:23 pm
Autor: irenebarcelona » ds. oct. 17, 2009 5:42 pm

Autor: Daina10 » dg. oct. 18, 2009 12:01 am
Janira i Joel ha escrit:Hola!!!Nosotros cnos casamos el 5 de septiembre del 2010 en la Masia Sant Cugat

Autor: Daina10 » dg. oct. 18, 2009 12:04 am

Autor: nupubo » dg. oct. 18, 2009 11:09 am
Janira i Joel ha escrit:Hola!!!Nosotros cnos casamos el 5 de septiembre del 2010 en la Masia Sant Cugat