jajajajaPassa-t'ho molt bé bonica! ens veiem aviat!
Autor: Giss » dg. oct. 18, 2009 8:34 am
jajajaja
Autor: tara » dg. oct. 18, 2009 10:30 am

Autor: torsaeann » dg. oct. 18, 2009 12:12 pm

Autor: nur_jor » dg. oct. 18, 2009 3:15 pm
jijiji!

Autor: Mrs. Happiness » dg. oct. 18, 2009 5:10 pm
jo penso que d'un moment a un altre...petarè!!!!!
..però no tant com la que va portar la Tara.....delicioussss!!!!!!
jajajaj. Tornes demà, veritat?????? a veure si ens veiem i ens expliques.....petonets enormessss!!!!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dg. oct. 18, 2009 8:39 pm

Autor: estiu2010 » dg. oct. 18, 2009 9:12 pm

Autor: estiu2010 » dg. oct. 18, 2009 9:14 pm

Autor: Mrs. Happiness » dg. oct. 18, 2009 9:26 pm
estiu2010 ha escrit:NINETESSSSSS TINC UNA BONA NOTICIAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
Que el dia 1 si q venim al dinarrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Com li agradaba ferse pregar jo ja sabia q vindriem xo ell volia q li anes al darrere!!!!!!jijijijji!!!
. La llista del que hem de comprar cadascuna la té la Giss...que per cert, l'ha de passar jejejejej
Autor: laiac » dg. oct. 18, 2009 9:39 pm

Autor: Mrs. Happiness » dg. oct. 18, 2009 9:46 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeeessssssssss!!!!!!!!!!!
quines hores d'entrar, i no he pogut en tot el dia!!!!!!!! bé això de no poder es que.....a mi abans em passava com la GISS que els findes a les 9 ja estava en peu però avui.....................eren les 12:30 que una amiga m'ha trucat que passaven per casa i m'han despertat (venien de la fira del vent happi)........que fuerteeeeeeee...i a la 13:30 tenia a ma germana and the family a dinar!!!!!!!!aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa que fuerteeeeeeeee, i aquesta tarda al marxar, m'he adormit una mitja horeta més....després ha vingut un amic i hem anat a clixé a fer un cafetó!!!!!!!!!
Happiiiiiiiiiiiiii.............no parlis de rebentar perque a mi m'esta agafant un yuyu els findes....no paro de tenir dinars, i sopars i alaaaaaaaa....a menjar.........que m'haig d'aprimar que el dia 15 de novembre m'HAIG DE POSAR EL BIKINI!!!!!!!!!! mare meva!!!!!
NURrrrrrrrrrrrrrrrr guapiiiiiiiissima, com et trobes??? algo millor dius no??? tot ha de fer el seu curs....però segur que t'has curat pel teu nen.....els mimus són el millor remei!!!!!!!
Cuida¡t i ens veiem aviat val????????????? Patunets enormes!!!!!!!!
Papallonaaaaaaaaa...........una fira de nuvis a Paris........las BODAS nos persiguen!!!!! que guaiiiii...........aixxxxxx quan arribis ens expliques eeeeeeeeee!!TOT, TOT i TOT.......ja heu anat a montmartre???al sacre cour...m'encanta!!!!!!
HAppiiiiiiiii...........jo estic mirant cosetes per vistaprint....experta experta no, però si vols t'ajudo amb algo eeeeeeee, ja em diràs........jo tinc unes felicitacions preparades però ara no trobo una foto dels tres (JOSEP, JO i Duna..como no) i a veure si aviat algú ens en fa alguna!!!!!jijiijijij
Torseann........ahri els convidats per sorpresa i apa...pa amb tomaqueta i una trena una mica socarrimada...però be....i vosaltres a les 23 al llit?????saps que??ben fet....així descanses que sempre convé!!!
ESTIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! s'ha fet de rogar eeeeeeeeee..............iupiiiiiiiiiiiiiiiii............serem TOTSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xupiiiiiiiiiiiiiii jijijijijij!!!!!!!!! tots 20.....buffff!!!!esperem que no faci molt fred!!!!
Nineteeeeeeeesssssssssss..........un patunet molt gran a totes.....totes totes...........ahir vaig estar genial, m'ho vaig passar molt bé..............
Demà a primera hora vaig al metge, a veure què em diu de les cervicals!!!!! al tornar us comento!!!!
PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSS!!!!!!!!!!

Autor: torsaeann » dl. oct. 19, 2009 7:14 am

Autor: tara » dl. oct. 19, 2009 7:20 am

Autor: laiac » dl. oct. 19, 2009 10:44 am

Autor: tara » dl. oct. 19, 2009 11:26 am

Autor: laiac » dl. oct. 19, 2009 12:08 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. oct. 19, 2009 1:58 pm
, però la veritat que amb aqest temps ve de gust estar al sofà amb la manteta...jejejeje....

Autor: estiu2010 » dl. oct. 19, 2009 2:52 pm

Autor: tara » dl. oct. 19, 2009 3:40 pm

Autor: laiac » dl. oct. 19, 2009 4:16 pm