"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » dg. oct. 18, 2009 8:34 am

Papallona!!! que guay!!! una fira de nuvies a Paris!!! quin glamour!!!!!!!!!! *.-o-o.* jajajaja
Passa-t'ho molt bé bonica! ens veiem aviat!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dg. oct. 18, 2009 10:30 am

Bon dia ninetes!!!!!!

Gis, al salir de casa te hago una perdi!!!!!!!!!!!!!!!!

Papallona, nena, quina casualitat i merci per redordar-te de nosaltres!

Ninetes vaig a la dutxa que hem d'anar a dinar amb els sogres!

Ens veiem mes tard!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dg. oct. 18, 2009 12:12 pm

Bon dia ninetes¡¡¡
Com va anar ahir a l'hora de sopar les que vau tenir convidats?
Jo espero que bé¡¡¡¡¡¡¡
Jo, a les 23.00 hores ja estaba dormin.....

Nur, com estàs?
Papallona, que guay una fira a paris no? vas anar-hi? un petonet i disfruta¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Nenes, algú farà alguna coseta aquesta tarda?
Un petonet¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. oct. 18, 2009 3:15 pm

Hola guapissimes!!
Com esteu?? Veig que ahir el dinar va anar genial! Me n'alegro molt per vosaltres! A la proxima vinc!! Espero que no em passi res... que porto una ratxa que no vegis!! :--( Em fa por pensar-ho... eh!!!!
Jo ahir encara estava enfebrada!! Jo no sé si és que el medicament no em feia efecte o que no era l'encertat... o que!! Perque no era normal!!! 3 dies enfebrada! Fins i tot vaig estar pensant en tornar al metge perque em canviéssin la medicació! Serà que no tinc paciència? I que no sé estar malalta?? Ais nu sé... Però avui ja estic millor. Amb molèsties a la gola però molt millor. I és que la febra és lo pitjor de tot, perque et deixa super k.o.!!! Com a agilipollada!! Però avui ja no en tinc! Weeee!!! jejeje!
Em sembla que la meva cura ha estat el meu nen, jejeje! Pobrissó! Ha vingut a passar el finde aquí al poble amb mi! I tot i que jo no ho volia perque tenia por d'encomanar-li!! Però ell se'm va presentar ahir aquí i m'ha mimat molt tot el finde! És un solet!! jejee!
Com esteu totes? El proxim cop que us vegi m'hauré de posar molt al dia, eh!!
I la parisina, com està?? De fira de nuvis per París? A veure si a la tornada ens ho expliques això, eh!!
Un petonet a totes!
A la nit em tornaré a conectar i em posaré millor al dia, ok? A veure que heu anat explicant aquests dies!
Ara em vaig a deixar mimar pel meu nen... ::love:: jijiji!
Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 18, 2009 5:10 pm

Ninetes.....huollaaaa!!!! que tal esteu???? jo farta de menjar.... :star:: jo penso que d'un moment a un altre...petarè!!!!! :-/ acabem d'arribar de casa dels sogres de dinar, ja que han vingut aquest mati a veure a la fira i ja hem baixat a Valls....ara estem pendents que pujin els meus pares, però no ho sabiem segur.....Aixx....ahir vam comprar una coca de xocolata més bona :yium:-) ..però no tant com la que va portar la Tara.....delicioussss!!!!!!

Nur....com et trobes???? ja va millorant aquestes angines???? sort que has tingut un bon cuidador i segur que has millorat moltisssimmmm!!!!! records i espero k et recuperis molt aviat!!!!! :-()-)

Papallonaaa!!!!! com va per Paris??????? mira qe anar per desconectar i et trobes una fira de nuvis???? esk donde vamos nos persigueeeee!!!!!! :-///: :-///: jajajaj. Tornes demà, veritat?????? a veure si ens veiem i ens expliques.....petonets enormessss!!!!!!! ::love::

A totes les demès¿¿¿¿???? com porteu el diumenge??? jo no vull que arribi el dilluns....podria tornar a ser demà festa, no????? *.-o-o.*
Bè...petonets enormes per a totes....vaig a mirar cosetes al vistaprint....però esk amb aquest web em lio moltissim....si tinc cap problema...preguntarè a les expertes en vistaprint, ok???? per cert, ahir vam parlar de que fariem uns calendaris iman per a la gent més propera (family/ friends) i amb algun missatge referit al nostre dia...que us sembla????? si fig comanda o alguna coseta us ho di per si algú en vol, ok????

Petonets
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 18, 2009 8:39 pm

Aixxxx...no m'aclareixo amb el vistaprint dels nasossss!!!! :--( a més...he estat buscant un post que em sona haver vist sobre idees com anunciar al padri que vols que sigui el padri...o als testimonis....però no el trobo!!!!!! :-/ ..jopeta quin asco de tarda!!!!!! no he aprofitat res....
Mrs. Happiness

EntradaAutor: estiu2010 » dg. oct. 18, 2009 9:12 pm

ninetes q dieu???jo esperan a q comenci vendelpla....a veure q passa avui....jijijijiji vau rebre el sms...esq em pitaben les orelles...xo al enviar vai veure q em falten mobils el de la happi, la torsaeann i el de alguna mes em penso a veure si fem un excel am els noms els fixes i els mobils i aixi mu guardare a la cartera!!!!

Espero q el diumenge agi anat molt be jo mu e pasat molt be em estat al tros am magermana, mun cosi i la dona i uns amics de magermana els de la nena dels meus anell i mu e pasat sueprbe aqella nena es una monada no para de riure i aixo q li estan sortint les dents i x mes tocacullonets estaba refredada i li costaba respirar....xo be ara q avui feia fresqueta ja es nota q ariba livern i am tot aixo el casament de la TARA!!!!!sisisisisisisisi!!!!!jijijijijijijiji!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dg. oct. 18, 2009 9:14 pm

NINETESSSSSS TINC UNA BONA NOTICIAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

Que el dia 1 si q venim al dinarrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Com li agradaba ferse pregar jo ja sabia q vindriem xo ell volia q li anes al darrere!!!!!!jijijijji!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 18, 2009 9:26 pm

estiu2010 ha escrit:NINETESSSSSS TINC UNA BONA NOTICIAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

Que el dia 1 si q venim al dinarrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Com li agradaba ferse pregar jo ja sabia q vindriem xo ell volia q li anes al darrere!!!!!!jijijijji!!!

Ieeepppp!!!!!! super mega bèeeee!!!! així hi serem totes les ninetes i tots els ninotetsss!!!! :-///: :-///: . La llista del que hem de comprar cadascuna la té la Giss...que per cert, l'ha de passar jejejejej
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dg. oct. 18, 2009 9:39 pm

Nineteeeeeeessssssssss!!!!!!!!!!!

quines hores d'entrar, i no he pogut en tot el dia!!!!!!!! bé això de no poder es que.....a mi abans em passava com la GISS que els findes a les 9 ja estava en peu però avui.....................eren les 12:30 que una amiga m'ha trucat que passaven per casa i m'han despertat (venien de la fira del vent happi)........que fuerteeeeeeee...i a la 13:30 tenia a ma germana and the family a dinar!!!!!!!!aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa que fuerteeeeeeeee, i aquesta tarda al marxar, m'he adormit una mitja horeta més....després ha vingut un amic i hem anat a clixé a fer un cafetó!!!!!!!!!

Happiiiiiiiiiiiiii.............no parlis de rebentar perque a mi m'esta agafant un yuyu els findes....no paro de tenir dinars, i sopars i alaaaaaaaa....a menjar.........que m'haig d'aprimar que el dia 15 de novembre m'HAIG DE POSAR EL BIKINI!!!!!!!!!! mare meva!!!!!

NURrrrrrrrrrrrrrrrr guapiiiiiiiissima, com et trobes??? algo millor dius no??? tot ha de fer el seu curs....però segur que t'has curat pel teu nen.....els mimus són el millor remei!!!!!!!
Cuida¡t i ens veiem aviat val????????????? Patunets enormes!!!!!!!!

Papallonaaaaaaaaa...........una fira de nuvis a Paris........las BODAS nos persiguen!!!!! que guaiiiii...........aixxxxxx quan arribis ens expliques eeeeeeeeee!!TOT, TOT i TOT.......ja heu anat a montmartre???al sacre cour...m'encanta!!!!!!

HAppiiiiiiiii...........jo estic mirant cosetes per vistaprint....experta experta no, però si vols t'ajudo amb algo eeeeeeee, ja em diràs........jo tinc unes felicitacions preparades però ara no trobo una foto dels tres (JOSEP, JO i Duna..como no) i a veure si aviat algú ens en fa alguna!!!!!jijiijijij

Torseann........ahri els convidats per sorpresa i apa...pa amb tomaqueta i una trena una mica socarrimada...però be....i vosaltres a les 23 al llit?????saps que??ben fet....així descanses que sempre convé!!!

ESTIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! s'ha fet de rogar eeeeeeeeee..............iupiiiiiiiiiiiiiiiii............serem TOTSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xupiiiiiiiiiiiiiii jijijijijij!!!!!!!!! tots 20.....buffff!!!!esperem que no faci molt fred!!!!

Nineteeeeeeeesssssssssss..........un patunet molt gran a totes.....totes totes...........ahir vaig estar genial, m'ho vaig passar molt bé..............
Demà a primera hora vaig al metge, a veure què em diu de les cervicals!!!!! al tornar us comento!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSS!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 18, 2009 9:46 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeessssssssss!!!!!!!!!!!

quines hores d'entrar, i no he pogut en tot el dia!!!!!!!! bé això de no poder es que.....a mi abans em passava com la GISS que els findes a les 9 ja estava en peu però avui.....................eren les 12:30 que una amiga m'ha trucat que passaven per casa i m'han despertat (venien de la fira del vent happi)........que fuerteeeeeeee...i a la 13:30 tenia a ma germana and the family a dinar!!!!!!!!aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa que fuerteeeeeeeee, i aquesta tarda al marxar, m'he adormit una mitja horeta més....després ha vingut un amic i hem anat a clixé a fer un cafetó!!!!!!!!!

Happiiiiiiiiiiiiii.............no parlis de rebentar perque a mi m'esta agafant un yuyu els findes....no paro de tenir dinars, i sopars i alaaaaaaaa....a menjar.........que m'haig d'aprimar que el dia 15 de novembre m'HAIG DE POSAR EL BIKINI!!!!!!!!!! mare meva!!!!!

NURrrrrrrrrrrrrrrrr guapiiiiiiiissima, com et trobes??? algo millor dius no??? tot ha de fer el seu curs....però segur que t'has curat pel teu nen.....els mimus són el millor remei!!!!!!!
Cuida¡t i ens veiem aviat val????????????? Patunets enormes!!!!!!!!

Papallonaaaaaaaaa...........una fira de nuvis a Paris........las BODAS nos persiguen!!!!! que guaiiiii...........aixxxxxx quan arribis ens expliques eeeeeeeeee!!TOT, TOT i TOT.......ja heu anat a montmartre???al sacre cour...m'encanta!!!!!!

HAppiiiiiiiii...........jo estic mirant cosetes per vistaprint....experta experta no, però si vols t'ajudo amb algo eeeeeeee, ja em diràs........jo tinc unes felicitacions preparades però ara no trobo una foto dels tres (JOSEP, JO i Duna..como no) i a veure si aviat algú ens en fa alguna!!!!!jijiijijij

Torseann........ahri els convidats per sorpresa i apa...pa amb tomaqueta i una trena una mica socarrimada...però be....i vosaltres a les 23 al llit?????saps que??ben fet....així descanses que sempre convé!!!

ESTIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! s'ha fet de rogar eeeeeeeeee..............iupiiiiiiiiiiiiiiiii............serem TOTSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xupiiiiiiiiiiiiiii jijijijijij!!!!!!!!! tots 20.....buffff!!!!esperem que no faci molt fred!!!!

Nineteeeeeeeesssssssssss..........un patunet molt gran a totes.....totes totes...........ahir vaig estar genial, m'ho vaig passar molt bé..............
Demà a primera hora vaig al metge, a veure què em diu de les cervicals!!!!! al tornar us comento!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSS!!!!!!!!!!

Laiac....bonica mevaaaa com va???? esk axò de dinar ja veuràs....per començar demà em provocarà que el dietista em foti una bronca....que ja veureu...!!!!! jijijjiji.
Pel tema de vistaprint...esk estem buscant unes felicitacions de Nadal pels més propers....i desprès volem fer un calendari per a la nevera también on porti un missatge de la nostre part...però esk no m'acaben d'agradar....jopeta....vull buscar una foto nostra xula...però no m'acaben de fer el pes...
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dl. oct. 19, 2009 7:14 am

Bon dia ninetes meves¡¡¡¡
Jo ahir vaig estar tota la tarda al sofà i a les 11 també al llit, vaig ficar la tele a veure ventdelplà i quan va acabar a roncar¡¡¡¡¡, a part del dinar amb les meves ninetes aquest finde no he fet res més, no se, al estar també encostipada....estic xof...i la gola cada dia em fa més mal.....

Laiac, a veure que et diu al metge oks? ja diràs¡¡¡¡¡
Happi, jo al vistaprint tinc coses començades i no acabo mai....el tema testimonis pots fer el boli no?

Les altres ninetes meves espero que tingueu un molt bon dia i a veure quan quedem no?

Un petonet¡¡¡¡

Us estimooooooo moooollllt
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dl. oct. 19, 2009 7:20 am

Bon dia ninetes!

Ja torna a ser dilluns! Quin pal!!!!!!!!!!!!!!!!1

Estiu, nena com son els homes, eh! Pero al final vindreu!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac a veure que et diu the doctor!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nena no pares en tot el finde!

Nur, ja estas recuperada? Sort que ens mimen sino...

Happi, he mirat el mail, jo diria que el diametre a que es refereix es al total de la figura, no al del forat del buquet!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 19, 2009 10:44 am

Nineteeeeeeeeeeesssssss!!!!

aixxx quin dilluns....m'ho intento pendre amb calma però.........he arrobat fa poc d'esmorzar i del metge i a sobre el meu jefe m'ha destorotat tota la feina que vaig fer la setmana passada...bé....això és secundari!!!

REsulta que el meu metge està de vacances.............i clar...ell em va fer fer la radiografia perque em volia veure com tenia les cervicals, que després de tan de temps no podia ser que tingués malestar i per enviar-me a rehabilitació si les tinc xungues com ja fa anys.............pos resulta que clar...ell no hi era i.........entro i em d'ara em diu:
- et passa algo o estàs pendent d'algun resultat.......!!!
Jo li explico que tinc vèrtig de fa un mes o així i que ara estava millor però que el metge em volia fer una radiografia per veure com tenia les cervicals i si cas enviar-me a rehabilitació o no...........i l'home, sense mirar ni la radiografia em diu....uix ets massa jove per tenir les cervicals malament i anar a rehabilitació (que borde) i li dic que miri, que al 2002 (fa 7 anys) ja hi vaig anar a rehabilitació perque estava xunga així que................

En resum,.....em mira la radiografia i em diu....uixxx, si, tens les cervicals i el coll molt recte, això és que el tens tot contracturat.....mira...prente un mes més un relaxant muscular cada nit...i la pastilla pel vèrtic una cada dia durant DOS MESOS!!!!!! i bé, pel coll.....posa't calentor (que això ho fan a rehabilitació) i agafa una pilota del xino (tal cual) i posala contra la paret i apreta amb el front i els costat unes 20 vegades.........i res de fisio ni massatgista perque ara ho tens molt malament!!!!!!!!!! aixxxxxxxxxxxxxxxxxxx

hgrgrgrgrg us ho podeu creure???????????? això superborde.....però molt!!!! i m'he quedat amb cara de tonta pensant....mira, m'han dit que el dia 3 de novembre torna el meu i tornaré a venir a verue què em diu ell, perque no és lògic que et porti un metge, que ho sàpiga tot de tu, i alaaaaa, te'l canviin i pasi!!!!!!!!! quina cacaaaaaaaa!!!!!!!
Aquesta hora del metge és la que vaig tenir que canviar, ara entenc perque ell em va dir que en dos dies, el dia 16 anés a visita, perque el 16 encara treballava el meu metge!!!!!!

uffffffffffffff...........quin rotllo us he fotut no?????????jijijjiji perdoneu, però m'ha fet ràbia!!!!!!

QUE TNGUEU UN BON DILLUNS A TOTESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!
parlem més tard!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dl. oct. 19, 2009 11:26 am

MECACHIS, nena amb els metges! Sempre qie hi vas el teu no hi es mai, a mi tambe em passa i sino, estas esperant per entrar i en sec marxa i et diu que te una urgencia! i tu ala amb una cara de pamfila, que no saps ni que has de dir!

Nenes he trucat a la m... es mes tranquila que les tortugues, que van molt atabalats, que intentaran tenir els menus a finals d'aquest mes, que les manteleries, encara res de res, deu esperar a que els hi cagui el tió!, i de la prova que ja la farem a finals de novembre o principis de desembre! Aprofitarem per anar-hi el dia de nadal, aixi no cal cuinar, quina tranquilitat que porta la tia! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 19, 2009 12:08 pm

Tiaaaaaaaaa!!!

de què va???????? molta feina??????????? si hombre, i tu també et cases allà!!!!!!!!! i tens dret a tot no??? aixxxxxx...per la prova tranqui que jo també ho vaig fer molt just, a les 3 semanes o menys...però mira...com tu dius....aneu el dia de nadal i així ho teniu pagat!!!! que fort!!!!! que impresentable...i com que tot fos baratíssim no???????????
Si el dia 16 estem a la teva boda.......proposo matarla amb la mirada!!!!!!!!!!!jijijijijijiji

Ninetes estic a punt de marxar a anglès,. i avui justament estic com una sopa!!!!!quin mareig!!! es que fa dies qu e faig el tontu perque em trobava més bé, i ja ni em prenia casi les pastilles!!!!!sóc un cas!!!!

apaaaaaaa que aquesta tarda torno i a veure què heu dit!!!!

PatunetS!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 19, 2009 1:58 pm

Ninetes.....mireu a quines hores entro!!!! esk hem estat tot el mati fent cosetesi hem anat a comprar pq la nevera estava tremolant....doncs hem arribat a les 14:00h i hem fet el dinar ràpid q jo ara a les 15:30h he d'estar a Valls que vaig al dietista....que ja veureu avui quin fart de plorar que hem farè per la bronca que em fotarà!!!!jejejeje....o ´sinó al tiempo!!!!!
Aquesta tarda también tinc classes i desprès vaig al gym a cremar tot o almenys una part del que he menjat aquest finde....jajajajaj :-/ . A la nit estarè per aqui pq torno a estar sola que va de nit :star:: , però la veritat que amb aqest temps ve de gust estar al sofà amb la manteta...jejejeje....

Torsaeann...com estàs del teu refredat??????

Laiac....a la nit miro amb tranquil.litat el que ha passat amb el metge....ok? :-)ok:

Tara....jo agafarè les mides que agafeu vosaltres....una mida normaleta i que fagi goig, no????

Ara miro el correu. Passeu bona tarda totes i ens veiem desprès!!!!! ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: estiu2010 » dl. oct. 19, 2009 2:52 pm

Ninetesss
ostres tara cada dia tinc menys ganes de casarme a aqell restaurant i mira q mencanta el lloc xo me lesta fent aborrir aqesta tia!!!!!

Laiac a vegades val mes no anar al metge...xq no mires danar al quiropractic???jo estaba mol contracturada del coll i em feia mol de mal...i ara estic fresca com una rosa aixo si impresiona una mica quan tagafen el coll per petartel...sembla q et vulgui desnucar!!!!!xo si o tens molt contracturat jo i aniria almenus a una sessio xq et mira tota, esquena coll, cames, braços, la postura corporal q tens...a mi em va anar mol be!!

Nenes dons si fa un fred...q casi casi vaig am l'espelma penjant!!!!jijijijijij!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: tara » dl. oct. 19, 2009 3:40 pm

Hola ninetes!

Ja torno a ser a la ofi, quin pal, menos mal que les dues horetes es passen rapid!!!!!!!!!!!

Bueno ja he rebut els mails amb les comandes de galacticblum i tulogo!

Pero he pensat que la nur i la papallona potser no saben res, aixi que els hi enviare un sms, per que s¡ho mirin i si necessiten res dona ja faig la conada, intentare que no passi de dema!

Us mantindre informades!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 19, 2009 4:16 pm

Nineteeeeeeeeeesssssss!!!!

quin dia més mogudet!!!! vaig a munt i avall de reunions amb els jefecillos!!!! grgrgrgrgr....i avui, doncs serà psicològic perque he anat al metge, però realment estic més marejada.........i QUIN FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEDDDD que fa!!!!!

Estiu.....segons m'ha dit el metge, ara no m'haurien de tocar, que no em va bé cap massatge ni res tenint el coll així....jopetaaa, així que....és com allò de l'acupuntura, també m'agradaria provar-ho però es que nu sé...........però avui que torno a estar una mica marejada em fa cosa, perque he estat molt xunga eeeee amb els marejos, i no vull que tornin....quin yuyu!!!!!

Happi........tranqui dona, ja et llegiràs el que m'ha dit el sinyor metge més tard....i ànim amb el gimnàs...jo també en voldria fer...segur que a la nit et sents com una rosa, i si tens por, ens fas un truc i xarrem un ratet!!!!!!jijijij

tara...........veig que ja teniu viento en popa les comandes eeeee que guai que guai...compteu amb mi per fer rams de xupa-xups eee......soc una mica xapusilla però jo us ajudo eeeeee!!!!!!

elxaaaaa...a treballar un ratet més...espero que a la nit donis senyals de vida eeeee!!!!!!!!!

ninetes.....i la resta com esteu?? com va el dilluns????? nur...has anat a treballar?????

NINETESs.....m'acaba de trucar el meu nen....resulta que el seguro ja ens pot dir alguna cosa de com queda tot, no ens han dit res però ara al plegar aniré cap a casa i tornarem cap a Reus al seguro!!!!!aixxxxxxxxx.......ja veureu que li donaran quatre duros...quina caca!!!!!!

AHHHHHHHHH i JA TINC ARMARI a casaaaaaaaaaaaaaa, no sé com ha quedat....tinc intriga!!!!!!

patunets ninetes!!! i a veure si podem parlar a la nit!!!us poso al dia!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants