irenebarcelona ha escrit:hola nosaltres hem mirat habitació el banquet un esmorzar i el dinar! en el horoscop a la gent no els hi entra el dinar es A/D....o això vaig entendre jo
Però agafeu allotjament per tots els convidats?
Autor: nupubo » dg. oct. 18, 2009 11:12 am
irenebarcelona ha escrit:hola nosaltres hem mirat habitació el banquet un esmorzar i el dinar! en el horoscop a la gent no els hi entra el dinar es A/D....o això vaig entendre jo

Autor: nupubo » dg. oct. 18, 2009 11:14 am
Daina10 ha escrit:Chicas...
He estado buscando fotografo y AB IMATGE es na pasada... os paso la web... tienes una fotos increiblesy muy naturales!!!
http://www.ab-imatge.com/
A ver que os parece???

Autor: ThePitis » dg. oct. 18, 2009 5:13 pm

Autor: nupubo » dg. oct. 18, 2009 6:21 pm
ThePitis ha escrit:Hola!!
Nosaltres també ens casem l'any que vé! Ho farem el 16 d'octubre de 2010 al Mas d'Osor! Esperem que tot vagi bé!!!

Autor: Daina10 » dg. oct. 18, 2009 6:30 pm
nupubo ha escrit:Daina10 ha escrit:Chicas...
He estado buscando fotografo y AB IMATGE es na pasada... os paso la web... tienes una fotos increiblesy muy naturales!!!
A ver que os parece???
Daina no hi puc entrar... No sé pq però quan s'obre clicko a tot arreu i res...

Autor: irenebarcelona » dg. oct. 18, 2009 6:34 pm

Autor: nupubo » dg. oct. 18, 2009 6:46 pm
irenebarcelona ha escrit:Si agafem allotjament per tots els conbidats, a no ser que ens diguin que no volen quedar-se a dormir.....

Autor: nupubo » dg. oct. 18, 2009 6:48 pm
Daina10 ha escrit:nupubo ha escrit:Daina10 ha escrit:Chicas...
A ver que os parece???
Daina no hi puc entrar... No sé pq però quan s'obre clicko a tot arreu i res...
Doncs, mira d'intertar-ho entrant desde google... a vera!!!
Perque jo no tinc prblemes per entrar...
aixxx quina pena....!!!

Autor: ThePitis » dg. oct. 18, 2009 6:54 pm
nupubo ha escrit:ThePitis ha escrit:Hola!!
Nosaltres també ens casem l'any que vé! Ho farem el 16 d'octubre de 2010 al Mas d'Osor! Esperem que tot vagi bé!!!
Hola ThePitis!! Enhorabona!! UFf per cada dia hi ha més bodes pel 2010. Déu ni do!! On es Mas d'Osor? No l'havia sentit dir...

Autor: Daina10 » dg. oct. 18, 2009 7:34 pm
ThePitis ha escrit:nupubo ha escrit:ThePitis ha escrit:Hola!!
Hola ThePitis!! Enhorabona!! UFf per cada dia hi ha més bodes pel 2010. Déu ni do!! On es Mas d'Osor? No l'havia sentit dir...
Hola nupubo!! Doncs el Mas d'Osor està a Viladrau, al Montseny! És el restaurant del Nandu Jubany, un cuiner amb força renom... hi ha gent que el coneix pq sortia els dimarts a TV3 cuinant! Jo no el coneixia...i no hem anat mai a cap casament allà, però tenim amics que ens han dit que és una pasada!!! El vem anar a veure i ens va agradar molt! I vosaltres on us caseu?

Autor: ThePitis » dg. oct. 18, 2009 7:46 pm

Autor: nupubo » dg. oct. 18, 2009 8:20 pm
ThePitis ha escrit:nupubo ha escrit:ThePitis ha escrit:Hola!!
Hola nupubo!! Doncs el Mas d'Osor està a Viladrau, al Montseny! És el restaurant del Nandu Jubany, un cuiner amb força renom... hi ha gent que el coneix pq sortia els dimarts a TV3 cuinant! Jo no el coneixia...i no hem anat mai a cap casament allà, però tenim amics que ens han dit que és una pasada!!! El vem anar a veure i ens va agradar molt! I vosaltres on us caseu?

Autor: ThePitis » dg. oct. 18, 2009 8:49 pm
ara l'he estat xafardejant per internet...jejeje... pq no el coneixia i és una passada!!! ja veuras com farà un dia increible i ho podreu fer tot a fora...Quina canya! ja et falta poquet!!! ja ho tens tot? Nosaltres tot just acabem de començar amb els preparatius i de moment només tenim esglesia i restaurant!!
Autor: nupubo » dg. oct. 18, 2009 9:00 pm
ThePitis ha escrit:Nupubo! És molt bonic!!ara l'he estat xafardejant per internet...jejeje... pq no el coneixia i és una passada!!! ja veuras com farà un dia increible i ho podreu fer tot a fora...Quina canya! ja et falta poquet!!! ja ho tens tot? Nosaltres tot just acabem de començar amb els preparatius i de moment només tenim esglesia i restaurant!!

Autor: ThePitis » dg. oct. 18, 2009 9:06 pm
nupubo ha escrit:ThePitis ha escrit:Nupubo! És molt bonic!!ara l'he estat xafardejant per internet...jejeje... pq no el coneixia i és una passada!!! ja veuras com farà un dia increible i ho podreu fer tot a fora...Quina canya! ja et falta poquet!!! ja ho tens tot? Nosaltres tot just acabem de començar amb els preparatius i de moment només tenim esglesia i restaurant!!
GRàcies per lo del hotel. Així espero... Que tinguem un bon dia...
Home tinc bastanta cosa.. Ara em reclamen per sopar.. En una estoneta que tingui em passo per aquí i t'explico tot el que tinc. Et diria que et passessis pel meu compte enrere, però com que has escrit pocs missatgets encara... fins que no arribis al 100 i tinguis un mes d'antiguitat aquí al foro no pots entrar als comptes enrere...
Te prometo que demà t'explico...ejjejeje

Autor: irenebarcelona » dg. oct. 18, 2009 9:34 pm
nupubo ha escrit:irenebarcelona ha escrit:Si agafem allotjament per tots els conbidats, a no ser que ens diguin que no volen quedar-se a dormir.....
I us surt molt car?

Autor: ISTAR82 » dl. oct. 19, 2009 1:12 pm

Autor: Daina10 » dl. oct. 19, 2009 2:26 pm

Autor: laracroft » dl. oct. 19, 2009 2:33 pm

Autor: ThePitis » dl. oct. 19, 2009 2:39 pm
laracroft ha escrit:Nosaltres finalment el 20 de juny, a Can Baladia!!