"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: estiu2010 » dl. oct. 19, 2009 4:26 pm

Tara q es aixo de tu logo????ara vai a mirarme q es!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dl. oct. 19, 2009 4:57 pm

Nena laiac, que tingueu sort amb el seguro!

Estiu, es una empresa de merchandasing , no se s'escriu aixi, on hem d'agafar uns detallets per als nens!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dl. oct. 19, 2009 5:31 pm

Papallona com a anat per Paris???segur q superbe!!!i q i vas anar a la fira de nuvis???q guay de fira de nuvis a paris q romantic!!!!!jijijijij!!!

Nur les teves angines???encara estan docupes??

torsaeann aixi q lencostipat a anat una mica a mes...jo tmb estic refredadilla i a sobre e anat a netejar cada dia amb una igua q casi tenia escarxa de lo freda q estaba!!!!

Tara escoltam la papallona es va demanar unes xancles a la web de julio no???esq no les trobo....i volia veureles....i aixo de tulogo??q demaneu vosaltres???jo ara mu estic mirant...xq potser ara am la situacio q estem potser si q aure danar compran cosetes sueltes xq potser despres tot de cop no em va be...!!!

Laiac jo estaba molt contracturada i mira...x cert aqest metge nose xq ta dit aixo xq una contractura no amrxa sola ni am relaxants musculars sa de treballar...nose crec jo...i un company meu q tmb pateix de vertics i va anar a fer acupuntura a un xino...i o va pasar...FATAL!!!

Giss a ver si passas la lista lunic ninetes q jo el dissabte marxo a and i no baixare fins lora de dinar...llavors nose q puc portar q no es faci malbe...si voleu porto plats, gots, cuberts, tovallons, algunes bandejes de plastic.....i algunes patates o xocolata, xuxes...olives, berberechos...nose algo q no es faci malbe ni sagi de cuinar ni posar en fresc xq sino complicadillo....alfinal lo dels panellets com o fem???cadascu en porta dels seus per tastarlos...

Happi avui a de nits...uff quin rotllo encara q estarte estirada al sofa am una manteta miran la tele...m'encanta!!! *.-o-o.*

Black q vagi be l'examen!!!

Elxa pues eso ya no se puede exar atras...jijijijiji!!!

No em dixo a cap nineta no????
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dl. oct. 19, 2009 5:31 pm

tara ha escrit:Nena laiac, que tingueu sort amb el seguro!

Estiu, es una empresa de merchandasing , no se s'escriu aixi, on hem d'agafar uns detallets per als nens!

Es contulogo no???
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: torsaeann » dl. oct. 19, 2009 5:46 pm

Hola boniques que tal?
Jo l'encostipat el porto igual.....solsament és la gola i no em prenc res però no se que pendrem.......
Tara, ara et passo per mail el que jo vull demanar de la pàgina oks?
Laiac, tela aquest metge no? on ets a reus? a veure que et diu el seguro oks?
Estiu, QUE GUAY ESTAREM TOTES LES NINETES I NINOTS¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ guay no?
Happi, espero que no hagueu gasta't molt amb la compra ehhhhh¡¡¡¡¡¡¡¡

Bueno boniques un petonet¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. oct. 19, 2009 5:47 pm

Ninetes....vaig a escriure una novetat al meu compte......oks?
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dl. oct. 19, 2009 6:18 pm

Estiu nena, has de mirar que sigui un que hi ha a perafort, que sempre em lio amb el nom!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dl. oct. 19, 2009 6:27 pm

Hola ninetes!!!
Com va els dilluns??? Bfff... a mi no em barrufen gens els dilluns!! jejee!!
Doncs avui ja he anat a treballar, encara tinc la gola malament però ja no tinc febra. Ahir ja no vaig tenir de febra, i mira, dijous i divendres ja no vaig anar al cole, ja vaig passar-me'ls a casa (més el cap de setmana... 4 dies sense sortir!!). Pos eso, que avui he anat al cole perque em sabia greu, perque a la que falta una allà van tots de vòlid! I res... no sé si m'hauré precipitat o que volent anar a treballar... Amb el fred que feia avui i amb la gola que encara arrossego... :star:: A l'escola encara no hi havia la calefacció engegada i hi feia molt de fred... :--( Ara tinc mal de cap. Com em torni a pujar la febra em moro!!!!!!!!!!!!!!!!! Creuem els dits!!!
Però quin fred que fa!!!!! Aquesta matinada aquí al poble estàvem a 3 graus!!! De pensar-ho em poso a tremolar més!!!!

Torsaeann!!! Elxa!!! Tambe us fa mal la gola??? Aquest temps és una meeee...!!!! Espero que no vagi a més o que no sigui res guapes!!

Tara, ja he rebut el sms! Ja te l'he contestat!! Merci per pensar en mi!! De moment no em demano res, ja que encara no sé com ens montarem les entregues. Aquest cap de setmana va sortir el tema amb el meu nen, ja que com que estàvem per aquí a casa de tranquis ho podíem haver parlat i deixar enllestits alguns temes... però a mi no em venia de gust... jo només volia mimos aquest finde... jejejej!!

Estiu!! Així que!! Serem TOTS pel dia 1??? Aix!! Que bé!! Ara... com s'ha fet de rogar, eh!!!

Giss, que he llegit per aquí que tens una llista?? És pel dinar del dia 1?? Explica, explica!!

Papallona, que tal?? Quan tornaves?

Happiness, com va pel gym?? De la manera que ho expliques sembla que aquest finde t'hagis menjat un toro sencer!! jajaj!! Vaya taula deurieu tenir en el dinar de ninetes... i va jo i m'ho perdo!! Mare meva!

Laiac, com estas guapa?? Deu ni do amb el metge, eh!! Poden tenir tots els estudis que vulguin i ser molt bons... però a molts els hi faltaria fer un curset de com tractar amb la gent!!! Com poden arribar a ser tan bordes?? bua... n'hi ha de cada un... I aquesta tarda amb el seguro? A veure si hi ha sort!! Com està el teu marit? Encara té molésties?

Black, treballadora, com portes l'examen??

Nenes, avui estic molt tova... ::love:: aquest cap de setmana ha nascut la filla d'una companya meva del cole. Avui he vist la foto... quina monada!!!!! Oooohhhhhh!!! ::love:: ::love:: ::love:: I té un nom molt bonic!! (és diu com jo... jajajajaj!)

Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dl. oct. 19, 2009 6:50 pm

Estiu, aqui tens el link de lo de les xancles!

http://picasaweb.google.com/madrid906/Complementos#

Nur, nena cuida't, que amb el fred que fa!

Torsaeann, ara miro el mail!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 19, 2009 7:20 pm

tara ha escrit:MECACHIS, nena amb els metges! Sempre qie hi vas el teu no hi es mai, a mi tambe em passa i sino, estas esperant per entrar i en sec marxa i et diu que te una urgencia! i tu ala amb una cara de pamfila, que no saps ni que has de dir!

Nenes he trucat a la m... es mes tranquila que les tortugues, que van molt atabalats, que intentaran tenir els menus a finals d'aquest mes, que les manteleries, encara res de res, deu esperar a que els hi cagui el tió!, i de la prova que ja la farem a finals de novembre o principis de desembre! Aprofitarem per anar-hi el dia de nadal, aixi no cal cuinar, quina tranquilitat que porta la tia! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

jo der tara!!! aquesta tia és una asquerosa, jo com me pugi els preus (i potser fins i tot si no els puja també...) penso buscar-me un altre restaurant... xq clar, es com si nosaltres haguéssim contractat un servei que no sabem quant ens costarà al final... i així les coses no es fan, si nosaltres hem contractat al 2009 és xq hem vist els menus i els preus d'aquest any i per això ho hem contractat, si després resulta q puja els preus la molt guarra.... jo ho tinc clarissim, me'n vaig a la fira de Reus que segur q la resta de restaurants se'ns tiraran a sobre oferint-nos de tots i segur q molt més amables.....

esq li tinc una tirria a aquesta donaaaaaaaaaaaaaaa xDDDD
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 19, 2009 7:21 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeesssssss!!!!

aixxx quin dilluns....m'ho intento pendre amb calma però.........he arrobat fa poc d'esmorzar i del metge i a sobre el meu jefe m'ha destorotat tota la feina que vaig fer la setmana passada...bé....això és secundari!!!

REsulta que el meu metge està de vacances.............i clar...ell em va fer fer la radiografia perque em volia veure com tenia les cervicals, que després de tan de temps no podia ser que tingués malestar i per enviar-me a rehabilitació si les tinc xungues com ja fa anys.............pos resulta que clar...ell no hi era i.........entro i em d'ara em diu:
- et passa algo o estàs pendent d'algun resultat.......!!!
Jo li explico que tinc vèrtig de fa un mes o així i que ara estava millor però que el metge em volia fer una radiografia per veure com tenia les cervicals i si cas enviar-me a rehabilitació o no...........i l'home, sense mirar ni la radiografia em diu....uix ets massa jove per tenir les cervicals malament i anar a rehabilitació (que borde) i li dic que miri, que al 2002 (fa 7 anys) ja hi vaig anar a rehabilitació perque estava xunga així que................

En resum,.....em mira la radiografia i em diu....uixxx, si, tens les cervicals i el coll molt recte, això és que el tens tot contracturat.....mira...prente un mes més un relaxant muscular cada nit...i la pastilla pel vèrtic una cada dia durant DOS MESOS!!!!!! i bé, pel coll.....posa't calentor (que això ho fan a rehabilitació) i agafa una pilota del xino (tal cual) i posala contra la paret i apreta amb el front i els costat unes 20 vegades.........i res de fisio ni massatgista perque ara ho tens molt malament!!!!!!!!!! aixxxxxxxxxxxxxxxxxxx

hgrgrgrgrg us ho podeu creure???????????? això superborde.....però molt!!!! i m'he quedat amb cara de tonta pensant....mira, m'han dit que el dia 3 de novembre torna el meu i tornaré a venir a verue què em diu ell, perque no és lògic que et porti un metge, que ho sàpiga tot de tu, i alaaaaa, te'l canviin i pasi!!!!!!!!! quina cacaaaaaaaa!!!!!!!
Aquesta hora del metge és la que vaig tenir que canviar, ara entenc perque ell em va dir que en dos dies, el dia 16 anés a visita, perque el 16 encara treballava el meu metge!!!!!!

uffffffffffffff...........quin rotllo us he fotut no?????????jijijjiji perdoneu, però m'ha fet ràbia!!!!!!

QUE TNGUEU UN BON DILLUNS A TOTESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!
parlem més tard!!!!

ostres nena... si esq això dels metges.... buff, a mi també em va passar una vegada i després el meu metge amb les mans al cap per lo que havia dit l'altre xDDDDD

cuida't guapa!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 19, 2009 7:23 pm

laiac ha escrit:Tiaaaaaaaaa!!!

de què va???????? molta feina??????????? si hombre, i tu també et cases allà!!!!!!!!! i tens dret a tot no??? aixxxxxx...per la prova tranqui que jo també ho vaig fer molt just, a les 3 semanes o menys...però mira...com tu dius....aneu el dia de nadal i així ho teniu pagat!!!! que fort!!!!! que impresentable...i com que tot fos baratíssim no???????????
Si el dia 16 estem a la teva boda.......proposo matarla amb la mirada!!!!!!!!!!!jijijijijijiji

Ninetes estic a punt de marxar a anglès,. i avui justament estic com una sopa!!!!!quin mareig!!! es que fa dies qu e faig el tontu perque em trobava més bé, i ja ni em prenia casi les pastilles!!!!!sóc un cas!!!!

apaaaaaaa que aquesta tarda torno i a veure què heu dit!!!!

PatunetS!!

Ostres tara, jo el dia de la teva boda faré com la laiac, matarla amb la mirada!!!! o ves a saber si li cau algo al cap.. o si cau ella de cap.. jajajajajaja, ggggggggggggggggggggggggggggggg
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 19, 2009 7:24 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes.....mireu a quines hores entro!!!! esk hem estat tot el mati fent cosetesi hem anat a comprar pq la nevera estava tremolant....doncs hem arribat a les 14:00h i hem fet el dinar ràpid q jo ara a les 15:30h he d'estar a Valls que vaig al dietista....que ja veureu avui quin fart de plorar que hem farè per la bronca que em fotarà!!!!jejejeje....o ´sinó al tiempo!!!!!
Aquesta tarda también tinc classes i desprès vaig al gym a cremar tot o almenys una part del que he menjat aquest finde....jajajajaj :-/ . A la nit estarè per aqui pq torno a estar sola que va de nit :star:: , però la veritat que amb aqest temps ve de gust estar al sofà amb la manteta...jejejeje....

Torsaeann...com estàs del teu refredat??????

Laiac....a la nit miro amb tranquil.litat el que ha passat amb el metge....ok? :-)ok:

Tara....jo agafarè les mides que agafeu vosaltres....una mida normaleta i que fagi goig, no????

Ara miro el correu. Passeu bona tarda totes i ens veiem desprès!!!!! ::love::

ostres happi!!!! a veure que t diu el dietista... però i lo bé q ens ho vam passar???? això no ens ho treu ningú!!!! ànims!!!!!!! ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 19, 2009 7:25 pm

elxa ha escrit:Hola ninetes!

Que tal el dia? uf! fa fresqueta no?, jo tinc una mica de fred, estic amb la gola una miketa malament, hem prendré algo abans que empitjori.

tara, black, happiness us he passat mail del pedido qualsevol cosa m'ho dieu.

Laiac nena has anat al metge oi? aixó que et canviin de metge es un rotllo pq no et dona la mateixa confiança, tu torna a demanar hora per al teu que ja et coneix a veure que et diu. Fés repós nena!!!!!!! una bona :--=-) relaxant i repooooooooossss!!!!!!!!

Papallona neni que tal per París????????? explica explica!!

Nur wapi com et trobes avui? amb akests canvis de temperatura tothom estem raros, grips, refredats.......etc.......

Torsaeann i tu com et trobes avui?

estiu veniu al dinar yyuuuhhuuu!!!!!! menos mal nena, ara et dic ja no si val canviar d'idea eh!! aviso!

Giss has de passar la llista de tot lo que tenim que portar per al dinar.

A totes les demés petons mil wapes, ara marxo que vaig a la oficina un par d'horetes, ens veiem a la nit!!!!!!!

niña!!! cuidate no te nos vayas a poner malita!!!! no no no!!!! y si, hace una rasca que no vea,s yo ya con la estufita... pero buneo, yo esq soy una friolera de cuidado... jijijijijij

un besote!!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 19, 2009 7:27 pm

tara ha escrit:Hola ninetes!

Ja torno a ser a la ofi, quin pal, menos mal que les dues horetes es passen rapid!!!!!!!!!!!

Bueno ja he rebut els mails amb les comandes de galacticblum i tulogo!

Pero he pensat que la nur i la papallona potser no saben res, aixi que els hi enviare un sms, per que s¡ho mirin i si necessiten res dona ja faig la conada, intentare que no passi de dema!

Us mantindre informades!

nena!!! yo del tulogo ya t'ho vaig dir, no???? si les capses son de 24 i tu en necessites 13, doncs jo la resta!!!! la tortugueta agafem, no????

ya diras!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 19, 2009 7:28 pm

estiu2010 ha escrit:Ninetesss
ostres tara cada dia tinc menys ganes de casarme a aqell restaurant i mira q mencanta el lloc xo me lesta fent aborrir aqesta tia!!!!!

Laiac a vegades val mes no anar al metge...xq no mires danar al quiropractic???jo estaba mol contracturada del coll i em feia mol de mal...i ara estic fresca com una rosa aixo si impresiona una mica quan tagafen el coll per petartel...sembla q et vulgui desnucar!!!!!xo si o tens molt contracturat jo i aniria almenus a una sessio xq et mira tota, esquena coll, cames, braços, la postura corporal q tens...a mi em va anar mol be!!

Nenes dons si fa un fred...q casi casi vaig am l'espelma penjant!!!!jijijijijij!!!

Totalment d'acord amb tu amb el tema restaurant............ es nota que odio a aquetsa dona, no???? amb lo preciós que és el lloc i les poques ganes que em queden de fer-ho allà per culpa d'aquesta mala pecora... jajajajajaja
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 19, 2009 7:29 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeesssssss!!!!

quin dia més mogudet!!!! vaig a munt i avall de reunions amb els jefecillos!!!! grgrgrgrgr....i avui, doncs serà psicològic perque he anat al metge, però realment estic més marejada.........i QUIN FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEDDDD que fa!!!!!

Estiu.....segons m'ha dit el metge, ara no m'haurien de tocar, que no em va bé cap massatge ni res tenint el coll així....jopetaaa, així que....és com allò de l'acupuntura, també m'agradaria provar-ho però es que nu sé...........però avui que torno a estar una mica marejada em fa cosa, perque he estat molt xunga eeeee amb els marejos, i no vull que tornin....quin yuyu!!!!!

Happi........tranqui dona, ja et llegiràs el que m'ha dit el sinyor metge més tard....i ànim amb el gimnàs...jo també en voldria fer...segur que a la nit et sents com una rosa, i si tens por, ens fas un truc i xarrem un ratet!!!!!!jijijij

tara...........veig que ja teniu viento en popa les comandes eeeee que guai que guai...compteu amb mi per fer rams de xupa-xups eee......soc una mica xapusilla però jo us ajudo eeeeee!!!!!!

elxaaaaa...a treballar un ratet més...espero que a la nit donis senyals de vida eeeee!!!!!!!!!

ninetes.....i la resta com esteu?? com va el dilluns????? nur...has anat a treballar?????

NINETESs.....m'acaba de trucar el meu nen....resulta que el seguro ja ens pot dir alguna cosa de com queda tot, no ens han dit res però ara al plegar aniré cap a casa i tornarem cap a Reus al seguro!!!!!aixxxxxxxxx.......ja veureu que li donaran quatre duros...quina caca!!!!!!

AHHHHHHHHH i JA TINC ARMARI a casaaaaaaaaaaaaaa, no sé com ha quedat....tinc intriga!!!!!!

patunets ninetes!!! i a veure si podem parlar a la nit!!!us poso al dia!!!

Armari nou???? això vol dir feina d'ordenar cosetes!!! jejejeje
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 19, 2009 7:31 pm

estiu2010 ha escrit:Papallona com a anat per Paris???segur q superbe!!!i q i vas anar a la fira de nuvis???q guay de fira de nuvis a paris q romantic!!!!!jijijijij!!!

Nur les teves angines???encara estan docupes??

torsaeann aixi q lencostipat a anat una mica a mes...jo tmb estic refredadilla i a sobre e anat a netejar cada dia amb una igua q casi tenia escarxa de lo freda q estaba!!!!

Tara escoltam la papallona es va demanar unes xancles a la web de julio no???esq no les trobo....i volia veureles....i aixo de tulogo??q demaneu vosaltres???jo ara mu estic mirant...xq potser ara am la situacio q estem potser si q aure danar compran cosetes sueltes xq potser despres tot de cop no em va be...!!!

Laiac jo estaba molt contracturada i mira...x cert aqest metge nose xq ta dit aixo xq una contractura no amrxa sola ni am relaxants musculars sa de treballar...nose crec jo...i un company meu q tmb pateix de vertics i va anar a fer acupuntura a un xino...i o va pasar...FATAL!!!

Giss a ver si passas la lista lunic ninetes q jo el dissabte marxo a and i no baixare fins lora de dinar...llavors nose q puc portar q no es faci malbe...si voleu porto plats, gots, cuberts, tovallons, algunes bandejes de plastic.....i algunes patates o xocolata, xuxes...olives, berberechos...nose algo q no es faci malbe ni sagi de cuinar ni posar en fresc xq sino complicadillo....alfinal lo dels panellets com o fem???cadascu en porta dels seus per tastarlos...

Happi avui a de nits...uff quin rotllo encara q estarte estirada al sofa am una manteta miran la tele...m'encanta!!! *.-o-o.*

Black q vagi be l'examen!!!

Elxa pues eso ya no se puede exar atras...jijijijiji!!!

No em dixo a cap nineta no????

Gràcies guapa!!!! encara tinc una setmaneta per estudiar!!! i el dimarts 27 q és el dia de l'examen m'he agafat festa!!! jejejejeje

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 19, 2009 7:32 pm

torsaeann ha escrit:Hola boniques que tal?
Jo l'encostipat el porto igual.....solsament és la gola i no em prenc res però no se que pendrem.......
Tara, ara et passo per mail el que jo vull demanar de la pàgina oks?
Laiac, tela aquest metge no? on ets a reus? a veure que et diu el seguro oks?
Estiu, QUE GUAY ESTAREM TOTES LES NINETES I NINOTS¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ guay no?
Happi, espero que no hagueu gasta't molt amb la compra ehhhhh¡¡¡¡¡¡¡¡

Bueno boniques un petonet¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡

Guapa!!!! cuida't!!! i ara em passo pel teu compte enrera a xafardejar!!!! jijijjjiji

muaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 19, 2009 7:36 pm

nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!!
Com va els dilluns??? Bfff... a mi no em barrufen gens els dilluns!! jejee!!
Doncs avui ja he anat a treballar, encara tinc la gola malament però ja no tinc febra. Ahir ja no vaig tenir de febra, i mira, dijous i divendres ja no vaig anar al cole, ja vaig passar-me'ls a casa (més el cap de setmana... 4 dies sense sortir!!). Pos eso, que avui he anat al cole perque em sabia greu, perque a la que falta una allà van tots de vòlid! I res... no sé si m'hauré precipitat o que volent anar a treballar... Amb el fred que feia avui i amb la gola que encara arrossego... :star:: A l'escola encara no hi havia la calefacció engegada i hi feia molt de fred... :--( Ara tinc mal de cap. Com em torni a pujar la febra em moro!!!!!!!!!!!!!!!!! Creuem els dits!!!
Però quin fred que fa!!!!! Aquesta matinada aquí al poble estàvem a 3 graus!!! De pensar-ho em poso a tremolar més!!!!

Torsaeann!!! Elxa!!! Tambe us fa mal la gola??? Aquest temps és una meeee...!!!! Espero que no vagi a més o que no sigui res guapes!!

Tara, ja he rebut el sms! Ja te l'he contestat!! Merci per pensar en mi!! De moment no em demano res, ja que encara no sé com ens montarem les entregues. Aquest cap de setmana va sortir el tema amb el meu nen, ja que com que estàvem per aquí a casa de tranquis ho podíem haver parlat i deixar enllestits alguns temes... però a mi no em venia de gust... jo només volia mimos aquest finde... jejejej!!

Estiu!! Així que!! Serem TOTS pel dia 1??? Aix!! Que bé!! Ara... com s'ha fet de rogar, eh!!!

Giss, que he llegit per aquí que tens una llista?? És pel dinar del dia 1?? Explica, explica!!

Papallona, que tal?? Quan tornaves?

Happiness, com va pel gym?? De la manera que ho expliques sembla que aquest finde t'hagis menjat un toro sencer!! jajaj!! Vaya taula deurieu tenir en el dinar de ninetes... i va jo i m'ho perdo!! Mare meva!

Laiac, com estas guapa?? Deu ni do amb el metge, eh!! Poden tenir tots els estudis que vulguin i ser molt bons... però a molts els hi faltaria fer un curset de com tractar amb la gent!!! Com poden arribar a ser tan bordes?? bua... n'hi ha de cada un... I aquesta tarda amb el seguro? A veure si hi ha sort!! Com està el teu marit? Encara té molésties?

Black, treballadora, com portes l'examen??

Nenes, avui estic molt tova... ::love:: aquest cap de setmana ha nascut la filla d'una companya meva del cole. Avui he vist la foto... quina monada!!!!! Oooohhhhhh!!! ::love:: ::love:: ::love:: I té un nom molt bonic!! (és diu com jo... jajajajaj!)

Petonets!!!

Nur!!!!!

Com et trobes?? ja millor del mal de cap?? ostres, jo odio els referdats... el meu ninotet ho està i espero q no m'ho encomani!!! de moment no res, a veure si dura!!!! i si, fa molt de fred...... jo tinc fred quan la gent normal no en té.. aixi q imaginat quan fa molt molt fred, jajajajaja.

L'examen crec q el porto bé, encara em falten un parell de pràctiques (de 9 que son en totoal) per posar-me al dia!!! i després repassar!!! però espero q surti bé i així ja m'oblido del tema 1!!! i al gener només m'hauria d'examinar del tema 2 i 3!!! a veure si hi ha sort!!!!

un petó guapa!!! i cuida't i que et cuidin!!!! jijijijiji

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
blackmamba

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants