"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dl. oct. 19, 2009 7:42 pm

blackmamba ha escrit:
Nur!!!!!

Com et trobes?? ja millor del mal de cap?? ostres, jo odio els referdats... el meu ninotet ho està i espero q no m'ho encomani!!! de moment no res, a veure si dura!!!! i si, fa molt de fred...... jo tinc fred quan la gent normal no en té.. aixi q imaginat quan fa molt molt fred, jajajajaja.

L'examen crec q el porto bé, encara em falten un parell de pràctiques (de 9 que son en totoal) per posar-me al dia!!! i després repassar!!! però espero q surti bé i així ja m'oblido del tema 1!!! i al gener només m'hauria d'examinar del tema 2 i 3!!! a veure si hi ha sort!!!!

un petó guapa!!! i cuida't i que et cuidin!!!! jijijijiji

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-()-) :-()-) :-()-)

Ostres!! És impressionant! En aquestes dates tothom o casi tothom hi cau!! :star:: Cuida al teu nen! eh!!!

I per l'examen, amb el temps que hi dediques i tal com ho portes, segur que t'anirà molt bé!!! :-)ok: Sort!! El dia 27 serà dia Black!! jejejeje
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 19, 2009 7:48 pm

Ninetes!!!! com ha anat el dilluns???? jo millor del que esperava!!! xq tocava fer previsió de pagamants i com que el director financer no ha estat allà en tot el dia ho hem deixat per demà!!! lo que passa és que demà hi haurpa molta feina... i jo he de matrxar a les 16:50 per arribar a la classe de pràctica!! a veure si pouc anar almenys a UNA classe abans de l'examen!!! jajajajaja

demà anirñe a les 7:30 a la feina per avançar, i lo que no doni temps doncs l'altra noia ja es quedará a acabar, com ha fet avui... xq jo a les 17:30 he marxar (mitja hora tard) xq sinó no tinc temps d'estudiar ni de res!!!! quina merda!!!!!

Però bé, al final m'ha donat temps de tot, d'estudiar, d'ordenar, de posar-me al dia al foro, de rentar-me el cap!!!jajajaj, sembla mentida la de coses que podem fer si ens ho proposem eh!!!!! jo sóc molt molt mandrosa, però quan m'hi poso aprofito el temps!!!! jejejejeje

demà no crec q em pugui connectar!! ja dic q a la feina no tindré temps casi q ni d'anar a pixar i després classe de 17 a 21!!!!!!

us estimo molt guapes!!!! després em passo a veure si heu dit res més!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. oct. 19, 2009 7:49 pm

Per cert, algu va anar-hi al concert a l'Alcover??

No m'ho trec del cap!! Un finde que tenia mil coses a fer no vaig poder anar enlloc!! Ni dinar amb vosaltres, ni concert, ni un dinar que tenia diumenge!! Quina ràbia em fa pensar-hi!! :-(

Sempre m'ha passat coses així... per això no m'agrada fer plans amb antel·lació...

I no us ho perdeu!! El finde del 1 el tinc a tope!! El dia 31 per la tarda he d'anar a la celebració d'una monja que fa 50 anys que és monja, i per la nit la castanyada amb la colla, i l'endemà dia 1 dinar de ninetes i ninonets... i em fa una por... pel gafe que deia... Ninetes!! Necessito les vostres energies positives aquest finde, eh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Que sóc molt, però que molt gafe!!!! Va!! Toquem fusta!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 19, 2009 7:50 pm

nur_jor ha escrit:
blackmamba ha escrit:
Nur!!!!!

Com et trobes?? ja millor del mal de cap?? ostres, jo odio els referdats... el meu ninotet ho està i espero q no m'ho encomani!!! de moment no res, a veure si dura!!!! i si, fa molt de fred...... jo tinc fred quan la gent normal no en té.. aixi q imaginat quan fa molt molt fred, jajajajaja.

L'examen crec q el porto bé, encara em falten un parell de pràctiques (de 9 que son en totoal) per posar-me al dia!!! i després repassar!!! però espero q surti bé i així ja m'oblido del tema 1!!! i al gener només m'hauria d'examinar del tema 2 i 3!!! a veure si hi ha sort!!!!

un petó guapa!!! i cuida't i que et cuidin!!!! jijijijiji

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-()-) :-()-) :-()-)

Ostres!! És impressionant! En aquestes dates tothom o casi tothom hi cau!! :star:: Cuida al teu nen! eh!!!

I per l'examen, amb el temps que hi dediques i tal com ho portes, segur que t'anirà molt bé!!! :-)ok: Sort!! El dia 27 serà dia Black!! jejejeje

A veure si és veritat i em trec aquest tema i així ja puc cremar els apunts!!!! jajajajajaja

i si, al nen el cuidaré molt bé!!!! ja s'ho mereix, si esq és un solet!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 19, 2009 7:53 pm

nur_jor ha escrit:Per cert, algu va anar-hi al concert a l'Alcover??

No m'ho trec del cap!! Un finde que tenia mil coses a fer no vaig poder anar enlloc!! Ni dinar amb vosaltres, ni concert, ni un dinar que tenia diumenge!! Quina ràbia em fa pensar-hi!! :-(

Sempre m'ha passat coses així... per això no m'agrada fer plans amb antel·lació...

I no us ho perdeu!! El finde del 1 el tinc a tope!! El dia 31 per la tarda he d'anar a la celebració d'una monja que fa 50 anys que és monja, i per la nit la castanyada amb la colla, i l'endemà dia 1 dinar de ninetes i ninonets... i em fa una por... pel gafe que deia... Ninetes!! Necessito les vostres energies positives aquest finde, eh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Que sóc molt, però que molt gafe!!!! Va!! Toquem fusta!!

que no dona!!!! que ja veuràs com sortirà tot bé!!!!! per un dia que hem aconseguit posar-nos ninetes i ninotets tots d'acord!!! que té el seu mèrit eh!!!!! 20 persones, na menos!!!!!

si esq les ninetes (i els ninotets clar!!!) som els MILLORS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dl. oct. 19, 2009 8:09 pm

blackmamba ha escrit:
nur_jor ha escrit:Per cert, algu va anar-hi al concert a l'Alcover??

que no dona!!!! que ja veuràs com sortirà tot bé!!!!! per un dia que hem aconseguit posar-nos ninetes i ninotets tots d'acord!!! que té el seu mèrit eh!!!!! 20 persones, na menos!!!!!

si esq les ninetes (i els ninotets clar!!!) som els MILLORS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

si!! serà històrica la trobada!! serem tots!! *.-o-o.* :-///: *.-o-o.*
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. oct. 19, 2009 8:11 pm

elxa ha escrit:Hola ninetes!
Ja som a caseta uf! quin fred que fa!! aix...aix...no paro de fer estornuts!! quin fred! ara al sofa amb la manteta mmmmm........que bé, venim de la masia de veure la gosseta que va portar el nen per caçar, aix...quin neguit té jejeje.....li hem fet correr una mica i estava molt contenta....quina gràcia.

Passo pel compte enrere torsaeann a veure que expliques.

Bueno dilluns passat ja nenes, marxo a sopar parlem demà wapis!! Ptons!!

Ais... cuida't!! No caiguis ara tu!! eh!!
fins demà!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dl. oct. 19, 2009 8:12 pm

Hola guapis!!! ahir no vaig fer els deures... ja sé que havia de posar lo de la llista però no vaig poder...
Aquí la teniu:

DINAR NINETES I NINOTETS 1 de NOVEMBRE 2009

* Laiac = 3 quitches + 1 ampolla de vi + 1 Xibeca

* Tara = 2 coques de xocolata dels Pallaresos + 1 Termo de cafè + 1 ampolla de cava

* Torsaeann = 5 pizzes variades + 1 Lambrusco + Plats, gots i tovallons... (si ho pots agafar de l'hort aquell... com era allò que va dir la tara? jajajaja)

* Nur = Embotit variat (pernil, xoriço, fuet... el que vulguis excepte formatge que ja ho porta la black) + 1Xibeca

* Elxa = 2 truites de patates (una amb ceba i l'altre sense) + 1termo de cafè + 1 coca-cola de 2l

* Papallona = Pa i tomàquets + 1 amanida + 1 cava

* Giss = Chips saladitos variats + Tortuga Gertrudis + 1Xibeca

* Black = Formatges variats + patés + tostaditas + 1 Trina

* Estiu = 1 Xibeca + 1 Coca Cola + patates de bossa

* Happi = 2 coques de recapte + 1 cava

Si alguna vol portar algo més del que hem dit fantàstic... perquè penseu que som 20 persones, més val que sobri que no que falti no?

Un petonet boniques!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dl. oct. 19, 2009 9:13 pm

Black, nena cuanta feina!!!!!!!!! Ja passo de la maria, si alguna cosa no surt be ella en sera la responsable.

Nur, quin finde mes liat!

Gis, nena ya tomo nota, ya la encargare!

Ens veiem dema, m'en vaig al llit que tinc fred, i veure ventdelpla i a dormir!!!!!

Bona nit, parlem dema, que hem de fer quedada aquesta setmana?
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dl. oct. 19, 2009 9:15 pm

Gis, me dijo el niño que queria hacer jabali, a quien le gusta, para saber mas o menos lo que hay que hacer???????
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 19, 2009 9:33 pm

tara ha escrit:Black, nena cuanta feina!!!!!!!!! Ja passo de la maria, si alguna cosa no surt be ella en sera la responsable.

Nur, quin finde mes liat!

Gis, nena ya tomo nota, ya la encargare!

Ens veiem dema, m'en vaig al llit que tinc fred, i veure ventdelpla i a dormir!!!!!

Bona nit, parlem dema, que hem de fer quedada aquesta setmana?

Si, si estic d'acord en que si algo no surt bé serà culpa d'ella.. però les q pagarem el pato serem nosaltres si, Déu no ho vulgui, ens espatlla el dia.... esperem que no clar!!! més li val no espatllar la boda de cap nineta... jejejeje

jo también vaig a mumir q demà m'espera un dia....

us estimooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 19, 2009 9:33 pm

Ninetess.....ja torno a ser aquii wapisss....estic sopant i res....ara desprès entro i vaig llegint...però una coseta: fem quedada demà a la tarda????? és per saber-hoooo
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 19, 2009 9:34 pm

Nineteeeeeesss!!!! us he llegit i buffffff....us vull contestar a totes!!!!però bé, tic xof perque primer, avui estic marejada i m'he posat de mala llet.............a més..............ja tenim els números, li donen 4900!!!!!wuauuuuuuuuuuuuuuuuuu farem una festa amb això..........no sé qui ha dit algo de loteria de nadal però....aquest anys ja ens podria tocar a totes!!!!!
és injust, i em rebenta....com pots tenir un cotxe perfecte i sense haver estat culpa teva te'l destrossin i et donin una m.....................!!!!!!!!!!!!!!

vaja..........

Nur...........avui ja has anat a treballar??? però cuida't eeee que totes estem encostipades d'una manera o altra, però es que amb aquest temps!!!!!! QUIN FREDDDDDDDDd...........tic amb mitjons i jaqueta, tapada amb la manta al sofà!!!!jijiji
ahhh....jo cada vegada que veig un nen petit se'm cau la baba!!!

Estiuuuuu.......algo hauré de fer, perque no és normal que em deixin tan a la mà de deu, a més, l'home m'ha dit que em donaria un relaxant com el que em donava el meu metge i resulta que em volia donar un tipo myolastan que et deix zombieeeee!!!no no no!!!!!!

Blacccccckkkkk...no et sulfuris amb la xica aquesta, el lloc és bonic, el que has de fer és passar d'ella!!!!i ànim amb l'examen, tu a tope i a estudiar!!!!

Elxaaaaaaa que yo tambien estoy heladaaaaa....quin fredddddm uf uf.....cuida't, i escolta, el teu novi et podria dir quin mercedes era el que va veure??? el model i això...m'ho ha preguntat el nen!!!!

Taraaaaaa....jo m'apunto al senglar!!!jijijijiji però si no en vol fer no eeeeeeee.......per cert, diga-li al teu xic que tenia raó...que aquell bon home que caçava si que ha passat a millor vida, m'ho ha dit ma mare!!!!!saps que jo no ho sabia????

Giss................mu bien la llista........tot i que veig que poca cervesa hi ha eeeeee......de begudes hauríem d'omplir més eeeeeeee!!!!!!!!

torseann.........com estàs de la gola?????suposo que ha de fer el seu curs no?????aaaaaaaaaaaaa que no et vaig dir res dels pastorets...però si havia d'assejar massa.....no tenia gaires ganes!!!! i que guai la sorpresa eeeeee!!!!!!

happiiiiiiiiii..........que t'has quedat al gimnàs??????ara una bona amanida i a veure què han dit les ninetes!!!!

papallonaaaaaaaaaaa................el vol crec que arriba ara a la nit no??????jo vull FOTOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSS!!!!!!!

aix ninetes....entre les malaltones, les tristes i les enfeinades ens hauríem d'animar unes a les altres!!!! jo demà podria quedar desde després de dinar a les 18:45 que em vacunen de la grip!!!!!!!

Us volia dir més coses i segur que m'he deixat alguna cosa....perdoneu!!!!
PAtuneeeeeeeeeeeetsssssssssssss
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 19, 2009 9:38 pm

tara ha escrit:Gis, me dijo el niño que queria hacer jabali, a quien le gusta, para saber mas o menos lo que hay que hacer???????

jo diria q no ho he tastat mai.. però tp sóc massa carnívora, així q amb no hi comptis en principi... i al meu ninotet diu q potser ho provarà però q no cal que feu ració per ell ni res!!!!

ara si q marxo a mumir!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: torsaeann » dl. oct. 19, 2009 9:38 pm

tara ha escrit:Gis, me dijo el niño que queria hacer jabali, a quien le gusta, para saber mas o menos lo que hay que hacer???????

No entenc.....que vol dir......
I'm sorry....
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 19, 2009 9:44 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetess.....ja torno a ser aquii wapisss....estic sopant i res....ara desprès entro i vaig llegint...però una coseta: fem quedada demà a la tarda????? és per saber-hoooo

jo aquesta setmana estic out nenes!!! sorry!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 19, 2009 9:45 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeesss!!!! us he llegit i buffffff....us vull contestar a totes!!!!però bé, tic xof perque primer, avui estic marejada i m'he posat de mala llet.............a més..............ja tenim els números, li donen 4900!!!!!wuauuuuuuuuuuuuuuuuuu farem una festa amb això..........no sé qui ha dit algo de loteria de nadal però....aquest anys ja ens podria tocar a totes!!!!!
és injust, i em rebenta....com pots tenir un cotxe perfecte i sense haver estat culpa teva te'l destrossin i et donin una m.....................!!!!!!!!!!!!!!

vaja..........

Nur...........avui ja has anat a treballar??? però cuida't eeee que totes estem encostipades d'una manera o altra, però es que amb aquest temps!!!!!! QUIN FREDDDDDDDDd...........tic amb mitjons i jaqueta, tapada amb la manta al sofà!!!!jijiji
ahhh....jo cada vegada que veig un nen petit se'm cau la baba!!!

Estiuuuuu.......algo hauré de fer, perque no és normal que em deixin tan a la mà de deu, a més, l'home m'ha dit que em donaria un relaxant com el que em donava el meu metge i resulta que em volia donar un tipo myolastan que et deix zombieeeee!!!no no no!!!!!!

Blacccccckkkkk...no et sulfuris amb la xica aquesta, el lloc és bonic, el que has de fer és passar d'ella!!!!i ànim amb l'examen, tu a tope i a estudiar!!!!

Elxaaaaaaa que yo tambien estoy heladaaaaa....quin fredddddm uf uf.....cuida't, i escolta, el teu novi et podria dir quin mercedes era el que va veure??? el model i això...m'ho ha preguntat el nen!!!!

Taraaaaaa....jo m'apunto al senglar!!!jijijijiji però si no en vol fer no eeeeeeee.......per cert, diga-li al teu xic que tenia raó...que aquell bon home que caçava si que ha passat a millor vida, m'ho ha dit ma mare!!!!!saps que jo no ho sabia????

Giss................mu bien la llista........tot i que veig que poca cervesa hi ha eeeeee......de begudes hauríem d'omplir més eeeeeeee!!!!!!!!

torseann.........com estàs de la gola?????suposo que ha de fer el seu curs no?????aaaaaaaaaaaaa que no et vaig dir res dels pastorets...però si havia d'assejar massa.....no tenia gaires ganes!!!! i que guai la sorpresa eeeeee!!!!!!

happiiiiiiiiii..........que t'has quedat al gimnàs??????ara una bona amanida i a veure què han dit les ninetes!!!!

papallonaaaaaaaaaaa................el vol crec que arriba ara a la nit no??????jo vull FOTOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSS!!!!!!!

aix ninetes....entre les malaltones, les tristes i les enfeinades ens hauríem d'animar unes a les altres!!!! jo demà podria quedar desde després de dinar a les 18:45 que em vacunen de la grip!!!!!!!

Us volia dir més coses i segur que m'he deixat alguna cosa....perdoneu!!!!
PAtuneeeeeeeeeeeetsssssssssssss

Merci pels ànims guapa!!!!! muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 19, 2009 9:47 pm

Ninetes demà 10 MESOS!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Ara si marxo a mumir amb el ninotet!!!!!!
:llit:: :llit:: :llit::

nanit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 19, 2009 9:48 pm

PEr cert..........TEMA DINAR NINETES-NINOTS!!!!!!

Tinc un total de 11 CADIRES..............i de TAULA només una fins a 7 persones o així...........així que....aquelles que tingueu cadires plegables les podrieu portar??????????????

I algu que tingui un tauló amb caballets, o una taula de jardí o similar plegable!!!!!!sinó en plan cumbayà al terra eeeeeeee!!!!!!!!!jijijij

Eiiiiiiii de panellets problem.....que ma mare torna el dia 31 d'octubre de viatge i m'ha dit que no sap si en podrà fer....clar que no pobre, que ho ha de fer el mateix 31?¿???????? algú s'anima aquella setmana a fer-ne amb mi a casa??????????

Apa ninetes meves.............sou genials!!!!
un patunet a totes!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 19, 2009 9:55 pm

Ninetess....ja sóc aqui un altre cop aqui....amb la manteta al sofa...i havent sopat...i llegint-vos!!! menys mal que tinc una estoneta....voy pa'lla!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants