"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 19, 2009 10:04 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeesssssss!!!!

aixxx quin dilluns....m'ho intento pendre amb calma però.........he arrobat fa poc d'esmorzar i del metge i a sobre el meu jefe m'ha destorotat tota la feina que vaig fer la setmana passada...bé....això és secundari!!!

REsulta que el meu metge està de vacances.............i clar...ell em va fer fer la radiografia perque em volia veure com tenia les cervicals, que després de tan de temps no podia ser que tingués malestar i per enviar-me a rehabilitació si les tinc xungues com ja fa anys.............pos resulta que clar...ell no hi era i.........entro i em d'ara em diu:
- et passa algo o estàs pendent d'algun resultat.......!!!
Jo li explico que tinc vèrtig de fa un mes o així i que ara estava millor però que el metge em volia fer una radiografia per veure com tenia les cervicals i si cas enviar-me a rehabilitació o no...........i l'home, sense mirar ni la radiografia em diu....uix ets massa jove per tenir les cervicals malament i anar a rehabilitació (que borde) i li dic que miri, que al 2002 (fa 7 anys) ja hi vaig anar a rehabilitació perque estava xunga així que................

En resum,.....em mira la radiografia i em diu....uixxx, si, tens les cervicals i el coll molt recte, això és que el tens tot contracturat.....mira...prente un mes més un relaxant muscular cada nit...i la pastilla pel vèrtic una cada dia durant DOS MESOS!!!!!! i bé, pel coll.....posa't calentor (que això ho fan a rehabilitació) i agafa una pilota del xino (tal cual) i posala contra la paret i apreta amb el front i els costat unes 20 vegades.........i res de fisio ni massatgista perque ara ho tens molt malament!!!!!!!!!! aixxxxxxxxxxxxxxxxxxx

hgrgrgrgrg us ho podeu creure???????????? això superborde.....però molt!!!! i m'he quedat amb cara de tonta pensant....mira, m'han dit que el dia 3 de novembre torna el meu i tornaré a venir a verue què em diu ell, perque no és lògic que et porti un metge, que ho sàpiga tot de tu, i alaaaaa, te'l canviin i pasi!!!!!!!!! quina cacaaaaaaaa!!!!!!!
Aquesta hora del metge és la que vaig tenir que canviar, ara entenc perque ell em va dir que en dos dies, el dia 16 anés a visita, perque el 16 encara treballava el meu metge!!!!!!

uffffffffffffff...........quin rotllo us he fotut no?????????jijijjiji perdoneu, però m'ha fet ràbia!!!!!!

QUE TNGUEU UN BON DILLUNS A TOTESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!
parlem més tard!!!!

Nineta....que heavy això que dius, no???...quan no hi és elmetge d'un va fatal....encara que ells és normal que et diguin que res de fisio o de massatgista, pq els hi estàn treient la feina, però si fessim millors revisions i controls, poder aniria la cosa millor i la gent no buscaria altres alternatives.... Si el teu metge de sempre torna el 3 de novembre...pq no demanes hora per aquest dia i li expliques el que t'ha dit....Les cervicals no són fireta per fer tonteries i jugar....és un tema seriu...

Ànims nineta....i per cert....nosaltres no tenim moltes cadires, però podem portar el tamborets que naltres fem servir a la cuina. Demà li comentarè al meu papi si té els cavallons i si en té alguns t'ho comento i 1 problema menys!!!!! ok????
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 19, 2009 10:13 pm

tara ha escrit:MECACHIS, nena amb els metges! Sempre qie hi vas el teu no hi es mai, a mi tambe em passa i sino, estas esperant per entrar i en sec marxa i et diu que te una urgencia! i tu ala amb una cara de pamfila, que no saps ni que has de dir!

Nenes he trucat a la m... es mes tranquila que les tortugues, que van molt atabalats, que intentaran tenir els menus a finals d'aquest mes, que les manteleries, encara res de res, deu esperar a que els hi cagui el tió!, i de la prova que ja la farem a finals de novembre o principis de desembre! Aprofitarem per anar-hi el dia de nadal, aixi no cal cuinar, quina tranquilitat que porta la tia! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

S'ha de tenir paciència amb la dona aquesta, no???? és capaç de que quan li diguis d'anar a fer la prova del menú el dia de Nadal que no pot ser...i una mica més s'enrecorda de donar-vos els menus el dia 15 de Gener....
Insisteix i no la deixis que s'adormi...desprès ja veuràs com fica la mà a la 1ª per cobrar....serà possibleee!!!!

Ànimssss nineta...

Pel tema del jabalí....esk mai l'he tastat...i jo penso que ell tampoc...però si que he sentit a vegades que és una carn mot bona i deliciosa!!!! Jo parlo amb ell i demà et comento alguna coseta....estaria bè tastar-ho!!!

Que descansis i demà parlem. Has fet la comanda ja??? a mi lo del ebay encara no m'ha arribat...jopeta....l'espero aquesta setmana pq tal i com va dir la Laiac....això ha d'estar a caure.....però ja triga molt!!!!!
Quan ho tingui us avisooo!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 19, 2009 10:19 pm

torsaeann ha escrit:Hola boniques que tal?
Jo l'encostipat el porto igual.....solsament és la gola i no em prenc res però no se que pendrem.......
Tara, ara et passo per mail el que jo vull demanar de la pàgina oks?
Laiac, tela aquest metge no? on ets a reus? a veure que et diu el seguro oks?
Estiu, QUE GUAY ESTAREM TOTES LES NINETES I NINOTS¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ guay no?
Happi, espero que no hagueu gasta't molt amb la compra ehhhhh¡¡¡¡¡¡¡¡

Bueno boniques un petonet¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡

Nineta wapiii!!!!! hem gastat pq hem hagut d'omplir la nevera...pq tremolava!!!! jjejejejej. Com va tot???? anat bè el dilluns???? a veure si ens veiem aviat....ens ho vam pssar bè l'altre dia, no??? jejejejej.

Petonets wapiii!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 19, 2009 10:24 pm

nur_jor ha escrit:
blackmamba ha escrit:
Nur!!!!!

Com et trobes?? ja millor del mal de cap?? ostres, jo odio els referdats... el meu ninotet ho està i espero q no m'ho encomani!!! de moment no res, a veure si dura!!!! i si, fa molt de fred...... jo tinc fred quan la gent normal no en té.. aixi q imaginat quan fa molt molt fred, jajajajaja.

L'examen crec q el porto bé, encara em falten un parell de pràctiques (de 9 que son en totoal) per posar-me al dia!!! i després repassar!!! però espero q surti bé i així ja m'oblido del tema 1!!! i al gener només m'hauria d'examinar del tema 2 i 3!!! a veure si hi ha sort!!!!

un petó guapa!!! i cuida't i que et cuidin!!!! jijijijiji

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-()-) :-()-) :-()-)

Ostres!! És impressionant! En aquestes dates tothom o casi tothom hi cau!! :star:: Cuida al teu nen! eh!!!

I per l'examen, amb el temps que hi dediques i tal com ho portes, segur que t'anirà molt bé!!! :-)ok: Sort!! El dia 27 serà dia Black!! jejejeje

Nur... com et trobes nineta???? millor??? jopeta aixo de que està caient tothom ja teniu raó que el meu cunyi ahir stava fet mistossss!!!! portava una damunt...jopeta!!!!!
Recupera't molt aviat i a veure si vens a la pròxima que et trobem a faltar bonica!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 19, 2009 10:32 pm

Papallona....com anat per Parisss????? ja has tornat?????? ens has d'explicar com anat tot per allà, ok????? petonets bonica!!!

Giss....nena....com ha ido el Lunes???? la boca mejor???? espero que sip....Gracias por l lista pq casi no me acordaba de nada...

Estiu....com va???? aqui estic amb la manteta i preparant classes per demà....desprès t'envio un correo amb el meu telèfon tant de casa com el mòvil....que jo también vull rebre els sms on dius que et critiquemmmm, tens cada coseta que jo me parto!!!!! >.-<:

Black....ánimos con el exámen....que ya verás como te va bien!!!

Elxa....com va per la office??? feina??? això és bo del tot, no????.

Petonets a totes boniquessss!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dt. oct. 20, 2009 7:19 am

Bon dia boniques meves¡¡¡¡¡¡¡
Avui dimarts.... ja podriem ser divendres no?
Demà algú podria quedar? encara que sigui una estoneta? o divendres? que us sembla?

Elxa, ja ets a l'oficina?
Tara, jo no he prova't amai jabalí però no m'importaria.
Giss, ja tinc tot apuntadet per portar el dia 1 oks?
Nur, com estàs? estàs millor avui? cuida't¡¡¡¡¡¡¡
Black, no et rallis per aquella tia, tu com si res i a l'hora que et toqui a tu li fots canya i punto.
Happi, jo també tinc ganes de veure't¡¡¡¡¡¡ si que vam riure molt el dissabte ehhh¡¡¡¡jajajajajajajajaj és tan guay està totes juntes......
Papallona, on ets? ets a caons ja? espero que a Paris hagui ana't molt bé¡¡¡¡¡¡¡¡
Laiac, quin rotllo oi? et donen molts pocs diners no? bueno, algo és algo.Sobre les cadires nosaltres plegables en tenim una, que tranqui que la portaré.
Estiu, com va? al final el nen obrirà la tenda?

Un petonet boniques¡¡¡ ja no entraré fins la nit ja que a les 17.00 vaig a fer un cafè rapidet amb la veina del Morell i després al gimnàs ¡¡¡¡ que ja toca, em vaig apuntar el dia 1 d'octubre, vaig anar-hi i encara no he torna't.......jajajajajajajajjajj

Un petonet i que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡¡
Vaig a treballar una estoneta¡¡¡¡¡¡

US ESTIMOOOOOO MOOOOOOOOLT NINETES MEVES¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dt. oct. 20, 2009 7:22 am

Bon dia ninetes!

Dons la comanda encara no la he fet, li vaig enviar un sms a la papallona per si volia alguna cosa, pero no m'ha dit res, la nur si que em va dir que per ara no necessita res, aixi que m'esperare avui, que suposo que ja estara per aqui i aixi li dono temps a que s'ho miri!, Vale?

Dons lo del jabali, el meu nen m'ha dit que li fa gracia que tasteu estofat de jabali, aixi que els que en volgueu, m'ho dieu per saber la cantitat que em de fer!

Laiac, nena tant poc us han donat per el cotxe! Que rancis!

Happi, lo d'anar-hi el dia de nadal va ser cosa meva, pero si hi he d'anar per putejar-la alla que voy!

Black, mira no se ja no hi vull pensar mes, el diumenge i anirem, a veure que diu, com no hi sigui em cago en tot!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dt. oct. 20, 2009 7:27 am

Ei ninetes, a mi em va millor si quedem dema, pero com us vagi be a la majoria!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 20, 2009 7:33 am

Bon dia nineteeeeeeeeeessssss!!!

Avui tenia formació a Tarragona però com que aquesta setmana m'han d'entregar unes coses vaig demanar de no anar-hi, així que hauré de portar-me bé, fer feina, i no entrar gaire per aquí aquest matí...!!!!!!

Avui el meu nen ha anat a Cantavieja i tornarà al lloc on va tenir l'accident, pobrissó....està xof, i jo amb ho del poble em poso histèrica i.....ahir no vam anar a dormir molt bé que es diu.....però bueno!!!!!

Avui també em vacunen de la grip....la normal eeeee, i segur que demà estaré feta un nyap!!!però més marejada del que estic!!!san tornemiiiiiiii........quina caca!!!!!

happi.....per ho de les bossetes tranquil·la.....venen de hong kong...i entre huracans, i pluges......segur que t'arribarà dona!!!

Tara....voleu anar a veure la Maria?? ja heu quedat amb el dia?? a veure si és el que tu dius, a veure si no hi serà!!!!!em cau molt malament aquesta xica ja,....i amb el paston que us deixareu allí!!!!! i si.......del cotxe..un merderot,...ara vol anar a no sé on de barcelona que hi ha cotxes més baratos, i a reus a un lloc de segona mà del polígon....nu sé nu sé...ahir el del seguro dient-li que trobaria bons cotxes per 4900 euros...que si vol un de gran ja és cosa seva.......va home va.....em va veure la cara de mala llet!!!!!

torseann...que passis un bon dia bunica!!!ens veiem pel cafetó i després al gimnàs...jo ho haig de fer JA, així que un dia o altre vindré......el que passa que entre les vacances i el vèrtic, no val la pena fer-ho ara no????

Nineteeeeesssssss.....a la resta que passeu un bon matí!!!!!!
Molts petonets a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eiiiiiiiiiiii i jo com que avui vaig a vacunar-me demà treballo a la tarda, però potser si que podria quedar un ratet!!!!!!millor demà!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 20, 2009 10:02 am

Bon dia ninetes....ja torno a ser aqui....he estat estirada al sofa...pq em noto que tinc l'estomac una mica girat....Ara vaig a fer unes cosetes i ja suposo que fins a la nit no tornarè....Jo demà no puc quedar pq surto de Reus a les 20:00h i a les 20:30 entro al gym...però cap problema. Quedeu vosaltres i ja ens veurem un altre ok???

Papallona....ja estàs per aqui??? a veure si s'ha quedat a Paris??? jejejejej.

Petonets a totes...i res... si puc entrar durant el mati, ja anirè entrant!!! ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 20, 2009 2:32 pm

Nineteeeeeeeesssssssssss!!!!!!!!!!!

però que es aquesta plujaaaaaaaaaa.............quan he llegit ho de la elxa dic...però si a reus no ha plogut gens.........i araaaaaaaaaaaa desde que he arribat al Morell que està diluviant....i no para eeeeeeeeee!!!!!!jopetaaaaaaa..........

i jo que haig d'anar-me a vacunar!!!!!!buffff segons el temps que faci a caseta amb la manta i the sofing eeee!!!!jijijij
aixxx ara fan el temps, a veure què diuen!!!!

happi........t'has malament de la panxeta??? cuida't eeeeeee i encara nu sabem si quedem demà.....però ja veig que tens la tarda ocupada no????

elxaaaaaa.....a tu t'ha enxampat la pluja abans doncs....ja he vist el mail, ara haig de parlar amb el nen!!!!i a treballar..........però a la consulta encara estàs no?????????

aixxxxxxxx que haurem de sortir de casa amb barca....i jo com que tinc claraboia encara ho sento més quan plou!!!!

Segueixo mirant la tele tapadeta i amb la gosseta als peus!!!!

PAtunetssssssssssss
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 20, 2009 2:53 pm

Ninetesssss!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja soc aki!!!!!!!!!
aquest matí he estat al llit no p odiaaaaaa aixecar-me només he contestat alguns sms pendents i no he futut res pq avui faig de tarda i a més tinc guardia aquest nittttttt només de pensar-ho!!! puffffffff

a vere París.. doncs.. una passada.. per mi lo millor la torre Eiffel... enamorat jejej hem caminat molt, menjat molts creps jijij...i molt bé...
al saló nupcial aquell vam pagar etnrada i vam fer fotus!!!!!! a la prox. kedada porto el pc i us ensenyo tot.. les de Rosa Clarà superbordes... i en canvi les de pronovias super simpàtiques!!!!

Tara .. ara miraré la web!!!!!!!!!!!!!
Laiac.. hi ha metges per a tot fill meu.... no se que dir-te pero jo demanaría una segona opinió....
Happi lo del dissabte a q kina hora es?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Black estudiaaaaaaaaa animusssssssssssss
Nur ja estàs millorrrrrrr aix kin refredat...tenies faringitis??? fa molt de mal...
Elxa... m'han dit els de versas que el vestit que m'agrada costa uns 3.500€... pasando....
Estiu nena.. he llegit que el ninot bé!! ueeeeeee que guaiiiiiiiii
Giss nena.. vaig buscar tarragona ehhhhhhhh.. jejej amb la foto de rigor.. que tal tot???
torsaeann!!!!!!!! on has anat avui???? he llegit alguu.. no??????????

x cert jo tinc 4 cadires plegables de l'ikea!!! les puc portar!!!!!!!!!!!
i lo del jabalí.. ui.. jejej jo ho vull tastarrrrrrr ehhhhh
a kina h ora kedarem?!!!! així li dic al ninotet que el camió fora a "X" hora... jejej

vaig a mirar la web...

:..: :..: :..: :..: :..: :..: :..: :..: :..: :..: :..: :..: :..:
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 20, 2009 3:12 pm

uolaaaaaaa
estic mirant lo de la web i m'estresso.. hi ha un munt de coses.. i a mi lo de decorar no se'm dona molt béeeeee

:star::
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 20, 2009 3:27 pm

estava buscando bolsas para combinar con papeles del galactiblu.... pero encuentro sólo para empresas...

http://www.paumaplastic.com/paumaNueva/ ... lastic.htm

sabeis de alguna????
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 20, 2009 3:40 pm

PAPALLONAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

guapiiiiiiiiissimaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!1ja estàs aquíiiiii.........aix quantes vegades he pensat en tu i en paris!!!!!
ens has d'ensenyar fotos de tot eeeeeeeee!!!!!!!!!

jo no et puc ajudar gaire que jo al galactiblum no hi he pulolat molt!!!!!

avui ja et toca treballar???jopetaaaaaaaaa.....i que que......a què és bunic paris!!!!!!!!

neneeeeeeeeeeeesssssssss estàs diluviant!!!!!!!!!!

jijij ptuneeeeeeeeeetssssssssssssss
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dt. oct. 20, 2009 3:51 pm

Ninetes teniu mail, algunes no els hi fara falta pero bueno!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 20, 2009 4:02 pm

taraaaaaaa!!!! com estàs????

jo en principi no el necessito però m'agrada està al dia.....així xafardejo!!!!!!!

patuneeeeeeeeeets!!!!

ahhhhhhhhh el nen m'acaba d'enviar un misi que soparem rovellons!!!!mmmmmmmmmmmmmm
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 20, 2009 4:15 pm

LAIAC WAPI!!!! vaig pensar en tuuuuuu ehhhhhh amb aquelles vistessssssssss!!!!!!!!! jiji..
doncs si nena avui a treballar... tooota la tarda i toooooooota la nit!!! amb lo bé que s'estaría amb una peli i crispetes!!!!! aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.....

neni.. que es millor.. bueno més bonic.. polydilm... o ...pergatex.. o celofan.. he pensat agafar una blonda pels salpimenteros + un llaç.... keda xulu????????

taraaaaaaaaa pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee helppppppppppp :star::
Papallona*

EntradaAutor: tara » dt. oct. 20, 2009 4:43 pm

Si nena despres se li dona un toque de ninetes i quedara xulissim!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dt. oct. 20, 2009 4:44 pm

Papallona t'has aclarit amb l'exel?

Laiac, aquesta nit vinc a sopar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Quin morro jo tambe en vull!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants