laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeesssssss!!!!
aixxx quin dilluns....m'ho intento pendre amb calma però.........he arrobat fa poc d'esmorzar i del metge i a sobre el meu jefe m'ha destorotat tota la feina que vaig fer la setmana passada...bé....això és secundari!!!
REsulta que el meu metge està de vacances.............i clar...ell em va fer fer la radiografia perque em volia veure com tenia les cervicals, que després de tan de temps no podia ser que tingués malestar i per enviar-me a rehabilitació si les tinc xungues com ja fa anys.............pos resulta que clar...ell no hi era i.........entro i em d'ara em diu:
- et passa algo o estàs pendent d'algun resultat.......!!!
Jo li explico que tinc vèrtig de fa un mes o així i que ara estava millor però que el metge em volia fer una radiografia per veure com tenia les cervicals i si cas enviar-me a rehabilitació o no...........i l'home, sense mirar ni la radiografia em diu....uix ets massa jove per tenir les cervicals malament i anar a rehabilitació (que borde) i li dic que miri, que al 2002 (fa 7 anys) ja hi vaig anar a rehabilitació perque estava xunga així que................
En resum,.....em mira la radiografia i em diu....uixxx, si, tens les cervicals i el coll molt recte, això és que el tens tot contracturat.....mira...prente un mes més un relaxant muscular cada nit...i la pastilla pel vèrtic una cada dia durant DOS MESOS!!!!!! i bé, pel coll.....posa't calentor (que això ho fan a rehabilitació) i agafa una pilota del xino (tal cual) i posala contra la paret i apreta amb el front i els costat unes 20 vegades.........i res de fisio ni massatgista perque ara ho tens molt malament!!!!!!!!!! aixxxxxxxxxxxxxxxxxxx
hgrgrgrgrg us ho podeu creure???????????? això superborde.....però molt!!!! i m'he quedat amb cara de tonta pensant....mira, m'han dit que el dia 3 de novembre torna el meu i tornaré a venir a verue què em diu ell, perque no és lògic que et porti un metge, que ho sàpiga tot de tu, i alaaaaa, te'l canviin i pasi!!!!!!!!! quina cacaaaaaaaa!!!!!!!
Aquesta hora del metge és la que vaig tenir que canviar, ara entenc perque ell em va dir que en dos dies, el dia 16 anés a visita, perque el 16 encara treballava el meu metge!!!!!!
uffffffffffffff...........quin rotllo us he fotut no?????????jijijjiji perdoneu, però m'ha fet ràbia!!!!!!
QUE TNGUEU UN BON DILLUNS A TOTESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!
parlem més tard!!!!
Nineta....que heavy això que dius, no???...quan no hi és elmetge d'un va fatal....encara que ells és normal que et diguin que res de fisio o de massatgista, pq els hi estàn treient la feina, però si fessim millors revisions i controls, poder aniria la cosa millor i la gent no buscaria altres alternatives.... Si el teu metge de sempre torna el 3 de novembre...pq no demanes hora per aquest dia i li expliques el que t'ha dit....Les cervicals no són fireta per fer tonteries i jugar....és un tema seriu...
Ànims nineta....i per cert....nosaltres no tenim moltes cadires, però podem portar el tamborets que naltres fem servir a la cuina. Demà li comentarè al meu papi si té els cavallons i si en té alguns t'ho comento i 1 problema menys!!!!! ok????

Cuida al teu nen! eh!!!