"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 20, 2009 4:59 pm

nineta.. a la feina no tinc excell.. así queno l'he pogut obrir...
pero bueno. enacara estic mirant.. quan sapiga t'ho envio per mail!!!!!

jo también vull rovellons!!!!!!!!! ñammmmmmmmmmmm
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: estiu2010 » dt. oct. 20, 2009 5:06 pm

Ninetesss q dijous començo vacances fins el dia 3 de novembre!!!!iupi!!!!!!

Dijous segurament puji a and xq no tinc neumatic a les rodes i avui em patinaba el cotxe q donaba gust!!!Si us conve alguna cosa digueumu...colonia, tabac, alcohol...etc q a mi no em costa res baixaro

Tara tema jabali ell alguna vegada na menjat jo mai aixi contan un pero tipo tapa eeee no li fotis un plat xq tmp no sel menjara!!!

Papallona q guay ja ens ensenyaras fotos!!!

Nenes men vai a berenar
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dt. oct. 20, 2009 6:16 pm

Papallona, nena tranquila que fins dema ja no fare la comanda! Ja m'ho pssaras!

Estiu, merci pero per ara no se m'acut res que necessiti!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 20, 2009 6:25 pm

Ninetes!!!! acaba d'arribar el meu nen i.........vaja....no tinc ganes de parlar del poble ni de la casa!!!!!

això si.......ho sento tara perque ja està parlant amb mun cunayt per anar a sopar algo i menjar rovellons a casa seva, que amb l'accident se'n van quedar amb les ganes!!!!!jijijijiji ho sentoooooooooo!!!!!!!!!!

estiuuuuuuu a andorra????????hi teniu algo no?????? un apartament, o camping o algo..........doncs hi ha una beguda que ens portava un cunyat de frança que al punt de trobada també en tenien....PANACHÉ....no sé si algun dia a casa ho vau veure...és com cervesa amb gaseosa i algo més...........però tranqui que no costi de trobar potser!!!!!

papallonaaaaaaaaaa..............que guai, que guaiiiiiiiiii!!!!!!!!!pariiiiiiiiiiisssss....el que passa que ara tornar a la normalitat es durillo!!!!!!!!!!!

Aixxx nineteeeeeeees..........m'he posat a arrencar la planta de l'entrada perque se m'havia mort, i no he fet res de l'armari, el tinc allí buit i solet....quina mandraaaaaaaa!!!!!!!!!!!!i ara ell em diu que ens hi posem....tic al sofà i no estic d'humor!!!!

au nineteeeeeeeeessssssss..................ens veiem més tard!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Giss » dt. oct. 20, 2009 7:40 pm

Hola boniques meves!!! com esteu??? jo cansada... però bueno! demà dimecres! meitat de setmana... com passa el temps...

Laia! guapa! estàs millor de lo teu? aix mareta... fes-t'ho mirar bé això de les cervicals eh? Un petonet!

Tara! te he contestado al mail... ya nos diràs cuanto son los gastos de envio y tal...

Torsaeann! que guay lo de les invits... em fa molta il·lusió veure-les! a veure quan ens les ensenyes!

Nur! com estàs de lo teu? suposo que ja millor no? has anat a treballar? descansa guapa! i millora't!

Elxa! cuando te acuerdes podrias traerme un anillito porfi... gracias guapi!

Papallona! que guay!!! ja et tenim per aquí!! aquesta nit he somiat amb tu... estaves super guapa! Així que vas veure "Tarraona" a l'Arc del triumf no? a que fa gràcia? jejeje Ens has d'explicar tot guapi, a veure quan ens veiem

Black! què tal llevas el examen? ánimo! estudia mucho!

Estiu! que bé que al final vingueu el dia 1! així estarem totes les ninetes juntes!

Happi! guapi! como estàs? esta semana te toca estar solita en casa no? bueno, de relax... hoy hacen Flashforward!!! 3er capítulo... estoy enganchada ya! bueno... yo es que me engancho a todo... jajaja

Al final s'ha dit de quedar demà? jo es que com que no m'entero mai de res... ja direu

Petonet a totes!!!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dt. oct. 20, 2009 8:29 pm

Laiac, dons a la proxima, eh!

Gis, ya lo tengo, yo por mi si podemos quedar!

Papallona, aixi material per fer rls rams no necessites res?
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 20, 2009 8:58 pm

wapessssssssssss!!!!!!
Giss jiji ja estic per aki!! em vaig fer un munt de fotos alli jijiji pero hi havien valles pel mig i era una kk
Tara es que com no vaig estar a la quedada.. o quan fos no se ben bé.. lo del ram... com se fa ni que es necessita... així que miraré ho feu.. i ja vorem... :-/

estiuuuuuuuu a andorra.. doncs potser et demano algu...

laiacccccccccc.. porto les cadires o que??????????????????????? que tal els rovellons?!!!!!!!!!!!!!!

on esteu les demés!?
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » dt. oct. 20, 2009 9:22 pm

PAPALLONA¡¡¡ BENVINGUDA¡¡¡¡¡¡¡¡
Que guay Paris......
Espero que no tinguis molta feina avui oks?
Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. oct. 20, 2009 9:23 pm

Laiac, he vist la teva germana a gimnàs i m'ha dit que vas a sopar a casa seva no? acople jajajajajajajj
Un petonet i cuida't MUA¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. oct. 20, 2009 9:25 pm

Ninetes¡¡¡vaig amb el meu ninot sino no arribaré a casar-me¡¡¡¡¡¡
Demà quedem o no?
Jo demà matí em posaré al foro i sinó em truqueu oks?
Tara, jo si vols quedem val?

Mua i bona nit¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dt. oct. 20, 2009 9:25 pm

Giss ha escrit:Hola boniques meves!!! com esteu??? jo cansada... però bueno! demà dimecres! meitat de setmana... com passa el temps...

Laia! guapa! estàs millor de lo teu? aix mareta... fes-t'ho mirar bé això de les cervicals eh? Un petonet!

Tara! te he contestado al mail... ya nos diràs cuanto son los gastos de envio y tal...

Torsaeann! que guay lo de les invits... em fa molta il·lusió veure-les! a veure quan ens les ensenyes!

Nur! com estàs de lo teu? suposo que ja millor no? has anat a treballar? descansa guapa! i millora't!

Elxa! cuando te acuerdes podrias traerme un anillito porfi... gracias guapi!

Papallona! que guay!!! ja et tenim per aquí!! aquesta nit he somiat amb tu... estaves super guapa! Així que vas veure "Tarraona" a l'Arc del triumf no? a que fa gràcia? jejeje Ens has d'explicar tot guapi, a veure quan ens veiem

Black! què tal llevas el examen? ánimo! estudia mucho!

Estiu! que bé que al final vingueu el dia 1! així estarem totes les ninetes juntes!

Happi! guapi! como estàs? esta semana te toca estar solita en casa no? bueno, de relax... hoy hacen Flashforward!!! 3er capítulo... estoy enganchada ya! bueno... yo es que me engancho a todo... jajaja

Al final s'ha dit de quedar demà? jo es que com que no m'entero mai de res... ja direu

Petonet a totes!!!

Quan vulguis em truques i quedem i les veus oks? penssa que estem al costadet¡¡¡¡¡¡
Cuida't petarda¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 20, 2009 9:32 pm

ninetes.....ja stoy aquiii!!!! aix.....quin dia de pluja. Aqui al Pla no ha parat des de les 6:00h de la matinada i ara torna a ploure. Però estic acollonida pq no vull que marxi el llum.....jo no obstant, ja tinc les espelmes preparades....TORSAEANN.....GRÀCIES A LES TEVES ESPELMES SERÀ COM SI NO MARXES EL LLUM.!!! jijijijiji

Laiac....de la panxota....encara estic així així...això esk vaig menjar alguna coseta que no em va caure molt bè....com els xurros de la fira, estaven no gaire bons, però nu se!!! :-/ . Demà esk tinc la tarda ocupada, m'encantaria quedar amb vosaltres però jopeta...no pucccc :-(

Papallona......welcomeee!!!!! com anat nineta??? suposo que un munt de fotus amb la teva super mega càmera, no????? ja tornes a estar treballant???????? jo pensava que tenies uns dies de descans post-vacacional.... Ahir vaig anar al Carles....i em diu "A que conèixes a algú que ve a la consulta de Vila-Seca??" i jo vaig començar a riure... "Dic, si...a la Raquel" i diu "Esk em va dir que et coneixia i havia pensat en dir-t'ho" jejejej. Em va fotre una bronca...pq m'he engreixat!!!! ja us ho vaig dir ahir ninetes, però no res....ja ho sabia pq portava un finde pletòric de menjar...jejjje
Pel tema del Dissabte...quan digueu. A les 17:00h de la tarda comencen a fer espectacle pel carrer que acostuma a estar bè...però si només voleu donar un tomet per la fira...doncs quan digueu...a les 18:30 o 19:00, no???

Giss....como va la cosa??? no esk eso no lo quiero ver pq es de miedo, no??? bueno, suspense...y estoy sola!!!! Me han dicho que esta muy bien, tengo unos cuantos amigos enganchados a la serie....

Elxa....enfeinada, no??? ànims wapiiii!!!!! i pel que he llegit a Alcover también ha caigut una bona, no??? doncs diuen que fins divendres estarà plovent.....

Elxa i Nur, per cert...no he pensat. M'ha trucat la Marian del restaurant i m'ha comentat que estava mirant les fitxes i havia vist que no tenia el meu email i que el necessitava per enviar noticies, possibles idees...etç. Està bè, no??? a vosaltres us han trucat?????

Laiac.....amb quina empresa de missatgeria arriba lo del ebay???? és per saber-ho.

Torsaeann.... vaig ara a mirar el teu compte enrera pq ahir vas comentar que havia una novetat i no vaig poder passar.

A totes les demès....us envio un petonás enorme....vaig a mirar unes cosetes!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » dt. oct. 20, 2009 9:39 pm

Ninetes!!!! entro a dir Bonne Nuit!!!

Porto des de les 6:30 en peu!!! a les 7:40 ja estava a la feina!!! que hem tingut previsió de pagos!! i a més ha diluviat a Constantí!! i la part de la oficina que donava al carrer (esq és una nau industrial) ha acabat sent una piscina!! entrava l'aigua a saco!!! i menos mal que les instal·lacions són noves, jajajajaja.

Total, q a les 17 menos algo he marxat pitant cap a classe i fins les 21h!!! ara he arribat a casa, sopar, dutxa i a posar-me al dia!!!!

Papallonaaaaaaaaaaaaaa, ja estàs aquí!!!! ja ens ensenyaràs cosetes a la pròxima quedada!!!!

Tara!!! he vist el mail abans, quan estava a classe d'economerda!! ara te'l contesto!! que monu el teu ninot q vol fer estofadet de jabalí xq ho tastem!! jejejeje

Happi!!! i a totes!! merci pels ànims per l'examen!!! encara tinc temps d'estudiar molt!!!! jijijijij

Em sap greu no escriure més però estic morta...

Ah!! i dempa si feu quedada jo no podré venir, he d'estudiar!!!! dimarts a la tarda ja seré lliure, així q ja quedarem next week!!!

us estimo molt ninetes meves!!!!!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. oct. 20, 2009 9:45 pm

Hola ninetes!!
Avui us heu portat bé eh... jejejeje!!! :-.:·::

Gràcies a totes per preocupar-vos per mi! Sou les millors!!! No em cansaria de dir-ho... sou les millors!!!!! NINETES!!!!!!
Doncs avui ja estic millor de la gola. Ja està passat això!!! Que bé nenes!! Quines ganes en tenia!!

Torsaeann, Elxa, com esteu vosaltres?? I és que aquests canvis de temps... :--(

Papallona!! Hola!! Com ha anat per Paris?? Ja ens ensenyaras les fotos que has fet, eh!! Ais que guai... París!! No hi he estat mai i m'agradaria molt anar-hi!!! París i Roma són dos dels llocs que sempre dic "hi vull anar!!" però no trobo mai el moment!! ais ais ais...

Laiac, que tal els rovellons?? Estaven bons?? mmmmmmmmmmmmmm

Happi, com estas de la panxa? Millor?? Cuida't! I lo de l'ebay ho pensava l'altre dia... tarda molt no?

Tara, ni el meu nen ni jo hem menjat mai jabalí, però estaria bé provar-ho!! Quin solet el teu nen!!

Giss, gràcies per la llista! Quina feinada!! Ja m'ho he apuntat ben apuntadet.

Estiu, que se t'acosten les vacances!!!! Disfruta-les molt eh!! Cap a Andorraaaaaa!!!!!!!!

Black, com ho portes??

Elxa, que tal per la oficina?

Torsaeann, jo tambe vull veure les invis!!

Nenes, a mi demà no em va bé quedar, baixo a Reus amb ma mare, en canvi dijous si que podria. I pel dissabte segueix en peu lo d'anar a la fira de Valls? Ais... tinc moltes ganes de veure-us!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bé, me'n vaig a mimi ja que avui estic bastant casadeta. Demà no em podré conectar fins a aquestes hores... Feu bondat, eh!!

Un petonet a totes guapissimes!!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 20, 2009 9:51 pm

Ninetes....no se si agafar el portabouquet flor sisal o l'altre flor....esk em dona la sensació que aquesta última quedarà més pobres que no la flor sisal...qe opineu? esk no he vist cap i no se com pot quedar! :-(
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » dt. oct. 20, 2009 10:11 pm

Per cert ninetes.... mireu el meu marcador!!!!

10 MESOS!!!! jejejejeje

Nanit precioses!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: tara » dc. oct. 21, 2009 7:20 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!1

Hola ninetes, ja he recopilat tot el material necessari per a la conamda, aixi que en cuan tingui un ratet m'hi poso! Ja us dire el que pujen les despeses!

Ninetes veig que si la quedada es fa dema, la nur tambe pot venir, i alomillor s'apunta aglu mes! Que fem, a mi m'es igual avui que dema!

Bueno dons li dire al nen que fagi jabali, per que ho tasteu, tambe vol fer perdius, pero a veure si hi haura molt de menjar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno ninetes vaig a fer alguna coseta, parlem mes tard!
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dc. oct. 21, 2009 7:24 am

Bon dia ninetes....
Aquesta nit he dormit a ratos ja que plovia i em despertaba de tan en tan.
Sobre aquest dissabte a la tarda jo al final tinc la nena tot el finde i a part vindràn uns tiets del ninot a veure el pis ja que encara no l'han vist i avanç de la boda volem que totom hagui vingut encara que sigui a fer un cafè.
El diumenge que hi anireu?
ës per dir-li al Ninotet de si vol anar diumenge mati o tarda a fer un tomet. Ja diràs happi¡¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet a totes les meves ninetes....
Vaig a veure com estàn els ànims a la feina ja que amb aquest temps....jajajajajaj potser estàn més palla¡¡¡¡¡¡¡

Tara, si vols quedar o alguna volgues quedar que em digui alguna cosa al telèfon, ja que ara marxo i ja sabeu que a la feina no tinc ordinador oks?

Mua¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dc. oct. 21, 2009 7:37 am

Laiac, nena ja estas per aqui tambe!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 21, 2009 8:12 am

Nineteeeeeeeeeeessssss!!!!BON DIAAAAAAAA!!!

ostres quina nit!!!!tal i com diu la torseann (que estem a pocs metres) dels diluvi que ha caigut m'he estat aixecant tota la nit....i estic morta....se'm tanquen els ulls!!!!! a més, avui estaré tot el matçi sola a l'oficina, i tinc molta feina però....quin pal!!!!! i ara torna a ploure eeeeeeeeeeee!!!!!!!!!

EL DILUVIO UNIVERSAAAAAAAAAAAAALLLLLL!!!!!!!!......

Ho dels rovellons torseann no va ser acople, perque es van fotre tots els rovellons que havia collit el Josep....ijijijiji i despres.....bufff clar com que ells no treballen van voler fer un buzz i alaaaaa a les 12 arribava a casa morta, i gelada de fred, per això ninetes no us vaig escriure res!!!!perdoneuuuuuuu....em vaig mirar de refilon el portatil al menjador però no podia!!!!

KEDADAAAAAAA.....si a algú li va bé, a mi millor avui que demà....avui plego a les 18 i a les 18:15 estaria al viena....es que demà potser vol anar a provar un cotxe i voldria anar-hi jo......nu sé.....però a mi avui m'està bé eeeeee, però hem de ser la majoria que podem!!!!!

PApallonaaaaaaa..............SI SIIIIIIIII....que almenys unes 7 o 8 cadires falten.......com més n'hi hagi millor.....bueno, que no sobrin però.........si si, i si no vols portar-les totes a veure qui més en porta alguna....jo vaig calcular i en tinc 12!!!!! però 6 són les de la cuina que s'han de baixar, però cap problem!!!!
aaaaaaaaaaaaa....................i per lo de la taula.....DILLUNS us dic algo, perque el dilluns surt una oferta al lidl, d'una supermega taula plegable (la que vam veure a l'ardy tara i happi) pos fa uns 3 metres i val 49,95...i a mi segur que em farà servei..!!!!per això que esperem si l'aconsegueixo el dilluns que estaran el josep i ma germana a primera hora a la porta del lidl!!!jijiij

TARAAAAAAAAAAAAAAA........SIIIIIIIIIIIIIIIIIIII estic aquí!!!!!!!!!!!!! però es que ha vingut el secretari del centre i sort que he tingut temps de copiar el text perque m'ha dit que anés al seu despatx.....i ara que he tornat he pogut fer PEGAR...jijijiji

muaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant