"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 21, 2009 8:25 am

NIneteeeeeeeeeessssssss!!!!!

nurrrrrrr...............me n'alegro de que ja estiguis millor eeeeeeee!!!!!i a veure quan ens veiem!!!!!

gegrgrgrgrg estoc sola i semblo una centraletaaaaaaaaa!!!!!!!!

gisss............com estàs!!!!jo encara amb les cervicals, i no s´é si és el temps però gaire bé no estic!!!!!

happi...............tu et fas quatre carreres al gimnàs i recuperes la silueta dona....amb ho bo que està el menjar!!!!que no et fotin bronca!!!!!

Black siiiiiiiiii 10 mesos.....que fuerteeeeeeeeeeeee......totes baixant!!!!!! estudia força....i espero que aquesta nit ni s'hagi inundat tot més, perque amb el que ha plogut per allí!!!!

estiuuuuuuuuu.....tu vas a la marisa al quiropràctic???? tinc les cervicals nena!!!!!

apaaaaaaaaaaaa..............patuneeeeeeeetssss

i ja direu si avui podeu quedar!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dc. oct. 21, 2009 8:52 am

Nena a mi m'es igual, si us va millor quedar aquesta tarda, jo tambe plego a les 18, aixi que ja fare cap!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 21, 2009 9:29 am

ale aleeeeeeee...........a sobre acaba de marxar la llum, i tot els servidors s'han quedat tontus, això vol dir que no puc fer servir el correu de la feina, ni el telèfon!!!!!i això que estava a mitja conversa!!!!!!

he parlat amb el meu maridet....i demà anirem a provar el cotxe per la tarda, així que......QUI POT QUEDAR AVUI????????

La torseann si no??? l'hauríem d'avisar.....i tu Tara també no??? i tu giss???? no ens quedaríem fins les tantes però un ratet tinc ganes...així desconecto de tot!!!jijijiji

PAPALLONAAAAAAAAAAAAA però passa'ns alguna fotooooooooooo!!!!!!!

PatunetS!!! (sort que internet extern si que em va)jijijijij
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dc. oct. 21, 2009 10:14 am

vale nena li envio un sms a la torsaeann i a la gis!

A les 18.15, alla!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 21, 2009 10:22 am

Bon dia ninetess!!!! que tal estem??? jo feta pols....he dormit fatal, pq entre lo acollonida que estava pq MA MARXAR EL LLUM :.0.-0.: :.0.-0.: la pluja i els trons....aix mareta!!!! total, que aquesta nit vaig directa a casa els papissss!!!! :-/ :-/

Tara..has rebut el mail?, ja t'ho especifico pq no havies ficat la meva flor!!! jijijijij :-( , però si hi ha cap dubte, m'ho dius!

Laiac... bon dia!!! com estàs? pel tema de la dieta? ja estoy en proyecto!!! aunk és normal que amb els mega dinars que fem les ninetes...és lògic que la balança pugi al màxim!!!jejejeje. Si ésk són la leche les ninetessss!!!! *.-o-o.*
Com porteu el tema cotxe?...que us anava a dir? si compreu cotxe nou, us entra el plan 2000? pq porto escoltant a la ràdio que estan haven un munt de fraudes per això, pq hi ha tallers que et diuen que si que entra quan has de comprar el cotxe i quan s'ha firmat foten la jugarreta de que no, pq el govern l'ha retirat, així que aneu amb compte nineta!!!!! :-)ok:

Torsaeann, ja m vas comentar que possiblement tinguèssiu a la nena, però cap problema. Tot això dura el cap de setmana, és com un parc d'atraccions però en "mini" jejejeje. Nosaltres els diumenge al matí volem baixar pq hi han castells a la plaça de l'juntament i com fa temps que no elsveig, vull anar. Si us animeu, sigui quan sigui, ho diueu que és fira i s'ha de sortir...si el temps acompanya evidentment!

Ninetes...jo avui no puc quedar, demà si dieu de fer alguna estoneta, jo plego a les 19:30h, és el que toca :-/ , però si us podeu quedar fins més tard, doncs m'ho dieu pq em faria ilu veure-us, pq ja tinc "monu" de vosaltres!!!! jejejeje
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 21, 2009 10:44 am

Aixxx...ninetes...no se si us ho havia dit, però al pont de Desembre marxem a Madrid a visitar una molt bona amiga meva, i estic mirant hotels al centre i NO HI HA RES DISPONIBLEEEE!!!! :-/ QUE FUERTEEEEEEE!!! i desprès diuen que hi ha crisis!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. oct. 21, 2009 11:56 am

Ei ninets, la comanda ja esta feta, posava que si feies la comanda avans de les 17H, a l'endema ja esta al seu desti, i sabeu que, no hi ha despeses d'eviament, el que no se es si l'iva esta inclos o no!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. oct. 21, 2009 12:02 pm

Vale ninetes he parlat amb ells, l'IVA, no va inclos, pero ara ho calculo i us dic a cada una el que es!!!!!!!!1
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 21, 2009 12:09 pm

Nena...està super bè, ??? si que és veritat que jo havia llegit el tema de l'IVA que no estava inclòs al catàleg....però de totes maneres...està molt bè això de no cobrar els portes..!!!! :-)ok:
Jo ja estic desesperada pels de l'ebay....si que hi han huracans i tifons i tot això a Hong Kong com diu la Laiac, però jopeta...ja podrien espavilar :-)ok:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 21, 2009 12:28 pm

Ninetes vaig a fer el dinar i desprès no se si entrarè pq tinc classes i desprès ja vaig al gym. No se si estarè a la nit aqui pq poder em quedo a casa del papis. Sembla que avui no plourà...no ho se...però si no, parlem desprès o demà!!!!!

Petonets i que vagi molt bè la quedada....petonetsss
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 21, 2009 12:30 pm

Nineteeeeeeessssssss!!!!!!!!!

aixxxxxxxxx tinc feina i no sé què fer, si anar a anglès o no...però tampoc he fet els deures :-/ i no en tinc ganes d'anar-hi...però després ens conta l'assistència!!!!aaaaaaaaaaaaa........he decidit rapidament que no hi vaig....jijijijjiji!!!!!

Happiiiiiiiiii.............tranquil·la per la comanda....això si, si al final ho vaig anar a recollir a correus, vol dir que no em va arribar per cap missatgeria, era per correu ordinari, així que per això és més lent!!!suposo!!! estigues tranquil·la dona...de veritat!!!!!!

eiiii i això de la fira a veure si estem aquí, perque ell vol anar a una campa de barcelona que hi ha cotxes bé..però......nu sé si estarem aquí!!!!!!
aaaaaaaa i això del plan 2000E....realment NO ES FA...que ho sapigueu....però després cada concessionari fa el que vol.....un ens deia que encara ho feien per la seva banda si teníem un cotxe de més de 10 anys.....i altres, com la toyota que és el cotxe que demà anirem a provar, ens diuen que ara ja no es fa, però que directament els 2000 euros ens el descompten ells sense cap cotxe ni res....(així millor que no emprenyem al sogre que és el que tenia el cotxe, no cal demanar favors)......però si si, es veu que has d'anar a l'aguait que ara s'han picat els dits molts concessionaris i tot!!!!!!
A veure si hi ha sort...que a mi, descartant el que m'agradava que era el peugeot 407SW o sigui, el de la tara......m'agrada molt aquest altre de toyota......a veureeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!

Tara..........que guaiiiiiiii, ja fas comandaaaa, jo aquí no hi entro però me n'alegro per vosaltres, i que guai...quedaran uns rams xuliiiiiiiiiiiissims!!!!!jopeta....al final me'n faré un i el deixaré per decorar l'habitació!!!jijijijij al costat de l'armari buit que encara no he omplert!!!!juas juas!!!

Patunetssssss!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dc. oct. 21, 2009 12:49 pm

ninetes!

ja he dinat.. aquesta nit a la guardia.. amb la que queia ja m'imaginava que passaría algo... tot molt trankil i de sobte plas!!! un infarto!!! amb la adrenalina i tot ja no he pogut dormir.. porto desprta + de 24 hores!!! me va a dar algo...

bueno després del rotllo...
us he lllegit per damunt ara a la feïna em poso millor al dia...
ok laiac. portaré les 4 que tinc.... miraré si al pis tinc alo més...
happi kina nitttttttt pobreta!!
Tara! okis lo del pedido!!!! jo al final et vaig enviar un altre email... no veas com m'he animat!

jo demà puc kedar! com us vaig dir la setmana passada!!!! aniré de matins! kedarem???

aquest cap de 7mana al final que fem??????????????????????????????????????????????????????????????????

i el dinar ninetes ninotets segueix sent el dia 1 ?????????????????????????????????????????
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 21, 2009 2:13 pm

Papallona* ha escrit:ninetes!

ja he dinat.. aquesta nit a la guardia.. amb la que queia ja m'imaginava que passaría algo... tot molt trankil i de sobte plas!!! un infarto!!! amb la adrenalina i tot ja no he pogut dormir.. porto desprta + de 24 hores!!! me va a dar algo...

bueno després del rotllo...
us he lllegit per damunt ara a la feïna em poso millor al dia...
ok laiac. portaré les 4 que tinc.... miraré si al pis tinc alo més...
happi kina nitttttttt pobreta!!
Tara! okis lo del pedido!!!! jo al final et vaig enviar un altre email... no veas com m'he animat!

jo demà puc kedar! com us vaig dir la setmana passada!!!! aniré de matins! kedarem???

aquest cap de 7mana al final que fem??????????????????????????????????????????????????????????????????

i el dinar ninetes ninotets segueix sent el dia 1 ?????????????????????????????????????????

El dinar ninots/ ninetes segueix en peus pel dia 01 de Novembre. La Giss va posar 2 o 3 pàgines enrera el que haviem dit de portar cadascuna...ok???
Pel tema d'aquest finde....ja em direu alguna coseta. El diumenge a la tarda el nen vol ficar-s'he amb el tema remix de les cançons, bè...pel nostre remix!!! a veure si ja ho deixem enllestit i poc contactar amb la DJ per que m'ho faci ella.
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 21, 2009 2:48 pm

Nineteeeeeeeeeessss!!!!

torne'm-hi!!!!!!!!!!NO VULL FER TARDES!!!!!!! a més, tic xof....porto dies malament amb el xic per tema cotxe, diners, casa del poble....i no veig que es solucioni!!!!! aixxxxxxxxx..........

PAPALLONAAAAAAAAAA siiiiiiiiiiiiiiii el dia 1!!!!!!!!!!!!!!!! i de dissabte depèn!!!! que si anem a barcelona nu sé quan arribarem!!! aixxxxxxxxxx i demàaaaaaaa!!!!!!!!!! que havies dit que podies quedar!!!!!OSTRES!!!! jo dempa vaig a provar el cotxe!!!!jolines!!!!!! però potser després...a vere a verem!!!!!!!!!

Sinó avui al Viena no????????? serem molt puketes!!!!!!jijijijij

Happi........que guai..ja triant cançons...i que bé que ell s'hi posi...jo ho vaig triar tot jo...jijijiji, ell només la seva cançó d'entrada i va tarda dos hores...o més!!!!!!

Patuneeeeeeeetsssssssss!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dc. oct. 21, 2009 3:23 pm

Bueno ninetes dons aixi que fem quedem avui o ho deixem per dema i divendres, que com espero tenir ja la comanda faig el repartiment!!!!!!!!!!!!!!

No se a veure que dieu!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dc. oct. 21, 2009 3:47 pm

Bonesssssssssssssssss

aix nenis.. jo kedaria totes les tardes per xerrar si pogues... una estoneta jejej.. jo demà m'apunto.. qui anira???? a les 19hs????

oks. happi.. miraré lo del mail de la giss per al dia 1
i lo del cap de 7mana naltros podem dissabte tarda i nit!!!! pero que hi fan???????? jejej he llegit lo del bonet.. et va fotre.. la bronca?!,,, segur que molt carinyosament ehhhh jijiji

laiaccccccccccccccc kina oferta no?! la del lidl.. entraré ara a la pag.!!!

Tara doncs demà et puc donar el diners o passar per casa teva nu???? gracies pel pedido neni :-)ok:

a totesssssssss muakassssssssssssssssssssssssssssss
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dc. oct. 21, 2009 4:00 pm

Papallona, ara m'han trucat, que el llaç d'organça en beige, no el tenen, mira't algun altre color o es igual?

I elxa, el alambre magico de 1.5, tampoco hay en plata!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 21, 2009 4:11 pm

tara ha escrit:Bueno ninetes dons aixi que fem quedem avui o ho deixem per dema i divendres, que com espero tenir ja la comanda faig el repartiment!!!!!!!!!!!!!!

No se a veure que dieu!

Aps....jo no puc ni demà ni passat demà que tinc vacuna, però si la majoria no pot avui doncs ho deixem!!!! jo li havia dit al Josep que ja faria cap a casa i ell marxava a mirar cotxes, però també tinc feina a casa així que...com vulgueu!

li has dit algo a la torseann i giss? elles que t'han dit?
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dc. oct. 21, 2009 4:25 pm

No els hi he dit res, com no hi havia res clar, no les he trucat!

Jo esque sortire tard, ha vingut no se qui collons de la cupula (jefazo) i hem d'estar aqui fins que vingui, ja em diras tu, ens han anvisat fa una estona i ens fa una ilu...

Nena divendres cuan tens la vacuna?
Si vola t'hi acompaño que per la tarda no treballo, aixi despres anem al viena!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 21, 2009 4:32 pm

tara ha escrit:No els hi he dit res, com no hi havia res clar, no les he trucat!

Jo esque sortire tard, ha vingut no se qui collons de la cupula (jefazo) i hem d'estar aqui fins que vingui, ja em diras tu, ens han anvisat fa una estona i ens fa una ilu...

Nena divendres cuan tens la vacuna?
Si vola t'hi acompaño que per la tarda no treballo, aixi despres anem al viena!

Ninetaaaaaa!!!!!

pos tranqui, si tampoc has dit res, i ara tens més feina pos ja aniré cap a casona a arreglar quatre coses....sobretot l'armari!!!!jijijiji...divendres tinc la vacuna a les 6:45...però el josep té metge a les 5 i suposo que jo l'acompanyaré a ell i ell a mi...jijijij si no ens hem divorciat abans!!!!

però igualmetn en parlem!!!!

doncs apaaaa...parlem més tard preciosessssssss!!!!!!!!!!

aaaaaaaa i que si demà quedeu a les gavarres jo haig d'anar a la toyota d'allí, o sigui que encara que fos amb el meu ninot passaria a dir-vos hola!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants