Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: joan y susana » dt. oct. 20, 2009 4:22 pm

Drix ha escrit:a ver si sale mi contador...

nada drix, sigue intentandolo :-)ok:
joan y susana
:: núvia experimentada

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: esterock » dt. oct. 20, 2009 4:24 pm

joan y susana ha escrit:
Drix ha escrit:a ver si sale mi contador...

nada drix, sigue intentandolo :-)ok:

a mi me costó muuuuuuuuucho rato...pero seguro que lo consigues....si lo conseguí yo.... :-)ok:
Imatge
esterock
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: LABANDA » dt. oct. 20, 2009 4:26 pm

Drix ha escrit:NO, NO, yo tampoco lo quiero saberrrr, pero tengo entendido que es nuevo para el año que viene...!!!

Una cosita, para las del 2009, una chica que ha estado en varias bodas me comentó que lo único que no le acabó de convencer es que el rato del baile hay muy poca luz... me da la sensación que será como muy discoteca.... que opinais?

Si es así yo pediré que las mesas estén más iluminadas, pq siempre hay gente que no quiere bailar, y prefiere quedarse charlando en las mesas.

En una boda hicieron el baile en la sala de las arcadas y claro, allí demsaiada luz.... consequencia: NADIE SALIA A BAILAR!!

mejor, luz tenue... a la gente le da menos verguenza y se desmelenan más!

entonces si hay nueva sopresa pastel.... podemos decir lo que se hacia no?? lo digo para cuando escriba la cronica....
tampoco es nada TAN TAN SORPRENDENTE! sencillamente bonito y ya está...

no entiendo lo del paseillo camareros.... :star:: :star:: :star:: :star::
LABANDA l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 20, 2009 4:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Drix » dt. oct. 20, 2009 4:27 pm

ahora?
Drix

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: Drix » dt. oct. 20, 2009 4:28 pm

pues va ser que no, jaja
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: dido » dt. oct. 20, 2009 4:33 pm

Aix, ara m'ha picat la curiositat i he posat un altre ticker a veure si ho sabia fer de nou...
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: dido » dt. oct. 20, 2009 4:35 pm

Que raro, Drix, estàs segura que has enganxat el BBcode a la teva signatura?
dido

EntradaAutor: Drix » dt. oct. 20, 2009 4:39 pm

dido ha escrit:Que raro, Drix, estàs segura que has enganxat el BBcode a la teva signatura?

vaig a tornar a intentar-ho, ei que ara no et surt a tu...
Drix

EntradaAutor: Drix » dt. oct. 20, 2009 4:43 pm

........
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: Drix » dt. oct. 20, 2009 4:47 pm

Ara siiiiiiiiiiiiii !!!! jope que em falta molt poquettttttttt, 6 mesos!!!!!!

gràcies per la vostra ajuda!!!!
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: dido » dt. oct. 20, 2009 4:48 pm

Oh felicitats!! Ara sí que ho has aconseguit!
Jo no havia marcat l'opció, tranquil·la
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: dido » dt. oct. 20, 2009 5:06 pm

LABANDA ha escrit:
Drix ha escrit:NO, NO, yo tampoco lo quiero saberrrr, pero tengo entendido que es nuevo para el año que viene...!!!

Una cosita, para las del 2009, una chica que ha estado en varias bodas me comentó que lo único que no le acabó de convencer es que el rato del baile hay muy poca luz... me da la sensación que será como muy discoteca.... que opinais?

Si es así yo pediré que las mesas estén más iluminadas, pq siempre hay gente que no quiere bailar, y prefiere quedarse charlando en las mesas.

En una boda hicieron el baile en la sala de las arcadas y claro, allí demsaiada luz.... consequencia: NADIE SALIA A BAILAR!!

entonces si hay nueva sopresa pastel.... podemos decir lo que se hacia no?? lo digo para cuando escriba la cronica....

Totalment d'acord amb la Labanda, està bé com ho fan. Amb massa llum li treuria l'encant! ::love::
dido

EntradaAutor: sonieta14 » dt. oct. 20, 2009 7:36 pm

Ahora sí Drix!! Ya tienes tu contador!! >.-<:
Sobre el Dj, no estás obligada a coger al Josep, pero si contratas a otro no puedes utilizar el material que tienen allá a no ser que pagues 250€.
Esterock, yo también tengo follón con la mesa presidencial porque aun no sabemos si mis suegros podrán estar presentes en la boda (porque son muy mayores y están mal de salud) y claro si ellos no vienen mi cuñada tampoco. Un follón!! Porque mi novio no tiene mucha familia y claro sería una boda mía no suya....Ya veremos!!
Explicarme a mi como se pone la foto, muñeco, etc, del lado de la izquierda. Yo quiero uno!! :-.:·::
Imatge
Imatge
sonieta14
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 83
Membre des de: dj. març 12, 2009 1:02 pm

EntradaAutor: mferrer » dt. oct. 20, 2009 8:18 pm

dido ha escrit:
LABANDA ha escrit:

Totalment d'acord amb la Labanda, està bé com ho fan. Amb massa llum li treuria l'encant! ::love::

Què he de dir jo!!! totalment d'acord amb la DIDO i la Labanda!!! De fet, en cap moment vam notar que manques llum!!!
Nosaltres però, no vam començar el ball amb disco; primer vam adoptar la idea de la DIDO del ball del fanalet, i va ser TOT UN ÈXIT, PERÒ ÈXIT!!! Dsprés va estar tocant una estona un animador, que feia balls en rotllana, en parella, amb una escombra,... i la gent s'ho va passar TETA (en aquest moment vam demanar que pugessin la llum de la sala i ho van fer); i al final disco, amb llum més baixa!!

A Ca n'Alzina, si ho demaneu, ofereixen servei de monitores!!!

Nosaltres en vam dur, però eren companyes meves, que alhora también estaven convidades i que también van cantar amb la coral a la cerimònia,... AIXÒ VA SER TOT UN ENCERT PELS PAPIS I MAMIS!!! AL NOSTRE CASAMENT HI HAVIA ENTRE 10-12 NENS DE 2 A 6 ANYS, I CLAR, ELS PARES VAN ESTAR MOLT AGRAÏTS (les monitores va menjar a la taula dels nens que tenien menú, els vigilaven,.. i durant el dinar van muntar activitats i puzzles,... pels peques).

SI TENIU LA POSSIBILITAT DE CONTRACTAR AQUEST SERVEI, ÉS UNA BONA PENSADA

Ah!!! JO SÓC ANTIPASEILLOS CAMARERS (de fet era una de les coses que més por em feia pq en d'altres casaments em semblava molt ortero)I A CA N'ALZINA VAN ENCERTAR DE PLE AMB TOT EL TEMA PRESENTACIÓ PLATS, PASTÍS,... O SIGUI QUE RES DE RES DE VERGONYA

EL MEU MARIT (ostres, em penso que és el primer cop que escrit marit!!! dir-ho ja ho he fet!! però no escriure-ho) NO VA ANAR AMB UN TRATGE, VA ANAR AMB AMERICANA I PANTALÓ, ROLLO CASUAL!!!
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: Drix » dt. oct. 20, 2009 9:09 pm

MFERRE, ei, explica'm això de l'animador porfi, és que vaig estar a una boda a polonia i también va ser rotllo animació balls en grup, cantar... i ens ho vam passa geniallllllll!!! en serio.. osti el ball del fanalet, que diverrrr!!!

I el tema de la cangur ho preguntaré a ca n'alzina también...

Tens fotos del ball i l'animador? em pots passar el contacte?

GRACIES GUAPES
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: joan y susana » dt. oct. 20, 2009 10:21 pm

Drix ha escrit:MFERRE, ei, explica'm això de l'animador porfi, és que vaig estar a una boda a polonia i también va ser rotllo animació balls en grup, cantar... i ens ho vam passa geniallllllll!!! en serio.. osti el ball del fanalet, que diverrrr!!!

I el tema de la cangur ho preguntaré a ca n'alzina también...

Tens fotos del ball i l'animador? em pots passar el contacte?

GRACIES GUAPES

hola mferre!!
a mi tambien me saber detalles de lo del animador y lo de canguro.

saludos (=:-)
joan y susana

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: mferrer » dc. oct. 21, 2009 8:29 am

Bon dia Drix i Joan y Susana.

A veure, l'animador és un amic meu que también estava convidat. De fet ell mai havia fet animació en un casament i es va preparar un espectacle especial i a mida, i clar, va ser el seu regal!!! Ell es dedica a això professionalment, però fins al meu casament, encara no havia fet mai bodes, però li a sortir GENIAL!!!

li puc preguntar si, a partir d'ara té intenció d'incloure "bodes, bautizos i comunions" al seu repertori!!!En tot cas, jo li ho pregunto i si li interessa doncs us passo el seu contacte. I si ell no pogués, com que està fica en una associació de músics i animadors, segur que em pot donar algun contacte.

el tema de cangurs pregunteu-li directament a l'Ariana pq és ella qui ofereix el servei. Intento adjuntar alguna foto de l'animador!!! quan tingui les del FOTÔGRAF, que segur que seran molt millor, us en penjo alguna més.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: dido » dc. oct. 21, 2009 9:06 am

Bon diaaa!!

Molt xules les fotos, mferrer! Per cert, jo no era la del ball del fanalet, ja no recordo qui ho va fer. En tot cas, és una molt bona idea! Nosaltres havíem pensat agafar un grup de música rollo tradicional i fer una estoneta de ball, però al final vam tirar pel dret i vam fer tot disco, perquè no podíem ni gastar-nos tants diners ni teníem temps de mirar-ho bé, una llàstima, ho haurem de deixar x algun aniversari de bodes, jejeje
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: Drix » dc. oct. 21, 2009 2:32 pm

NOIESSSSSSSSSSSSSSSSSS, acabo de fer la paga i señal a ARTBODA!! per fer l'album i el vídeo!!! uoueeeeeeeeee :-///: >.-<: :-///: >.-<:

Amb lo que m'ha costat decidir-me, que ningú digui res negatiu, jaja, que aleshores ja em dona algo... (sóc indecisa, es nota? :star:: )

Això sí, les que heu treballat amb ells, si em voleu donar algun concell o algo, endavant!!!

Labanda, em van dir que vosaltres vau anar al Tibidabo vestits de nuvis al post.boda... ereu vosaltres, oi? que diverrrrrrrr *.-o-o.*

PETONS
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: LABANDA » dc. oct. 21, 2009 4:06 pm

exactly!!!!!!!!!!!!!!! erem nosaltres!!!

jejeje llavors has parlat amb Rocio?? un encant!!! :-)ok:

boníssima elecció!!!!!!!!

mferrer, que xules les fotos!!!! debria ser una triomfada!!!
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant