"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dc. oct. 21, 2009 4:40 pm

Vale nena,

dons jo aqui, a veure si ens sortiran arrels, segurament que han anat a dinar i encara no han acabat i ens tenen a nosaltres aqui de figurants per fer bulto, quina pena!

Tranquila que si hi anem dema ja t'avisare!

Sino dissabte, diga-li al teu nen que s'ha de descansar de mirar cotxes, sino despres et fas un lio que ja no saps ni el que has vist, ni el que t'ha agradat!

Parlem a la nit, que si m'enxampen....
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dc. oct. 21, 2009 5:57 pm

laiac ha escrit:NIneteeeeeeeeeessssssss!!!!!

nurrrrrrr...............me n'alegro de que ja estiguis millor eeeeeeee!!!!!i a veure quan ens veiem!!!!!

gegrgrgrgrg estoc sola i semblo una centraletaaaaaaaaa!!!!!!!!

gisss............com estàs!!!!jo encara amb les cervicals, i no s´é si és el temps però gaire bé no estic!!!!!

happi...............tu et fas quatre carreres al gimnàs i recuperes la silueta dona....amb ho bo que està el menjar!!!!que no et fotin bronca!!!!!

Black siiiiiiiiii 10 mesos.....que fuerteeeeeeeeeeeee......totes baixant!!!!!! estudia força....i espero que aquesta nit ni s'hagi inundat tot més, perque amb el que ha plogut per allí!!!!

estiuuuuuuuuu.....tu vas a la marisa al quiropràctic???? tinc les cervicals nena!!!!!

apaaaaaaaaaaaa..............patuneeeeeeeetssss

i ja direu si avui podeu quedar!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaa

Nena jo vai a tgna on ia el jutjat....o la guarderia tic tac saps???avui i e anat i ma dit q tot el tractament perfecte q ja tinc les cervicals a puesto i es cert xq ja no em fa mal res i fins daqui un mes no cal q torni!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dc. oct. 21, 2009 6:22 pm

Ninetes com va???jo us e anat llegint encara q no us e cnt gaire...jijijiji!!!

Buff quin cansament q xto damunt tant de netejar el local i sola xq ell sescaqeja q dona gust!!!! :star:: :star::
i a sobre avui em anat al pis i no sabeu el q an avançat en 4 dies...i ens a dit el constructor q en 15 dies vol firmar ja l'escriptura q li corre pressa i naltres ens em fotut a riure xq encara q an avançat força qeden moltes coses i sa qedat de pedra encara q si es veritat q normalment i avien cm a molt 3 treballadors i avui ni avia una dotzena!!!nose com ens o farem ell sense feina ara obrir una botiga i pagar l'hipoteca del pis!!!!

Happi aixi q el carles et va fotre una miqeta de bronca???jajajajja el pobre am mi va desistir xq les bronqes no lis ervien de gaire...!!!jijijiji!!

Papallona volem fotos de la fira de paris....q debia ser de lo mas!!!

Laiac aneu a provar un toyota...quin???sobretot q no us enredin q a mi a tgna quan vai comprar el meu em van dir q em donarien el oro i el moro i nomes em van regalar una ampolla de cava.... :--(

A les demes dema si qedeu potser em passo q COMENÇO VACANCES!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///:
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: torsaeann » dc. oct. 21, 2009 6:37 pm

Hola precioses¡¡¡¡¡
Bueno Tara, ja veig que al final no hagut quedada¡¡¡¡¡jajajajaj¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Laiac, demà a mirar un toyota? que guay no?

Ninetes....tinc ganes de quedar.......
Quedem el divendres? o totes podeu millor demà?jo demà tinc gimnàs a les 7.40 i avanç he queda't amb una amiga que fa temps que no fem un cafè juntes¡¡¡¡¡
Si totes podeu demà cap problema ja ens veiem un altre dia¡¡¡¡¡ hi han més dies que olles¡¡¡¡

Un petonet a totes ninetes meves¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dc. oct. 21, 2009 7:51 pm

Hola ninetes!

Al final hem sortit de la feina a les 6.35, per fer el paperet!

De la comanda no m'han dit res, una cosa els chupa-chups, he mirat per inernet, hi ha llocs que venen les caixes de 100, ja se que per algunes potser es aviat, pero si algu li interessa que m'ho digui!

Com ha anat la tarda?????????????????'
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dc. oct. 21, 2009 8:51 pm

ninetes!!! com va???

Jo entro a dir hola i adeu!!! estic feta pols!!! treballar i estudiar, no poden ser tantes coses!!! menos mal que al gener ja acabo!!! el dia de la teva boda tara, ja seré lliure!! faig l'últim examen el dia abans!!! jijijiji

Res, no m'he pogut posar gaire al dia, he llegit algo d'alguna quedada, però jo aquesta setmana estaré out total!!!!!

us estimo molt!!!

nanit guapes!!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. oct. 21, 2009 9:33 pm

Hola boniques!!

Com ha anat el dia!? Ha estat bastant paradet el foro avui... pensava que hi havia hagut quedada quan he vist nomes una pagina per posar-me al dia, però no!

Per demà no veig que hi hagi quedada, així que aprofitaré per quedar-me al cole a ambientar l'escola per la castanyada... que és la setmana que ve nenes!!! Com passa el temps, eh!!!!!!!!! D'aquí dos dies ja veurem els llums de Nadal penjats i menjarem turrons... buaaa!!!!

I per la quedada, m'ha semblat llegir per divendres? Demà ja us llegiré a veure què dieu.

No tinc gaire temps per estar per aquí, ja que fa poc que he arribat de Reus i acabo de sopar, i tinc feina per fer (he d'anar a retallar i enganxar castanyes... ais ais ais... jejejeje!), i ho vull tenir fet abans d'anar a dormir i en tinc per estona, però abans volia passar a saludar-vos i a veure què feieu!!

Bé guapes, ens veiem demà!!

Un petonet a totes!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 21, 2009 9:44 pm

Ninetes...ja sóc aqui..al final em quedo a dormir al piset, pq no plou ni trona ni res de res.jejejeje.
Que no heu fet quedada al final???? jo esk demà puc a partir de les 20:30 i potser és massa tard i el divendres tinc classe. Encara que esti pensant :hmm:: , penso que ja us ho vaig dir l'altre dia, però si voleu venir a sopar a caseta, ja que ell va de nit...així que ja em direu si voleu!!!!!
Com anat la tarda??? jo vinc del gym i vaig a la dutxa directament....ok??? desprès torno i em fico al dia.
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 21, 2009 9:57 pm

Nineteeeeeeesss!!!! bona nittttttt!!! tic marejada com una sopa!!!!

black...........ara toca estudiar, així que animuuuuuuuuuuuuu....i veus, a la boda de la tara hi haurà una celebració més!!!!!

nur.............m'encanta les coses que fas pel cole eeee....suposo que quan ets mestre ja et surt de dins...però quedar.te a decorar, retallar castanyes eren???jijiji molt bé molt bé, això és vocació!!!!

torseann.......noooooooooooo, al final no hem quedat, i jo m'he començat a trobar malament, així que otser millor perque he anat cap a casa!!!!!!!! tot i això, al cap del rato m'he posat a fer alberginies rellenes per demà a dinar!!!!!

estiuuuuuuuu..........molt bé això de les cervicals....però es que abans de fer qualsevol cosa vull estar millor dels marejos!!!!

taraaaaaaa..........a mi m'encanten els xupa.xups, així que si us ho voleu repartir, jo també en compro eeeee, que l'època que el josep me'n baixava d'andorra me'n menjava un o dos al dia a la feina!!!!jijijijiji

hapiiiiiiiiiiii..............m'ha dit el nen que si pot i està aquí el dissabte al vespre que pujarem a la fira..........iupiiiiiiii!!!però a veure...si ja ha arribat de barcelona!!!!

papallonaaaaaaaaa........vaaaaaaaaaaa..........una sola fotito de paris!!!!!!!!

gissss.........que al final no hem quedat i no ens hem vist..........espero que tot vagi bé amb els nens!!!!!i a veure si ens veiem aviadet!!!!!

elxaaaaaaaaaaaaa.................hola holaaaaaaaaaa!!!!!com estàs, com va la feina??????

Patunets precioses....vaig a mirar un rato la tele!!!!estic a l'altra punta del sofà.......ja hem tornat amb el tema casa..aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!!!
muaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 21, 2009 10:19 pm

Ninetes ja torno a ser aqui!!!!!! per ert, us podeu passar el meu compte enrera que us vaig una consulta sobre el tema de padri!!!!!!

Laiac....iuuuppiiiii :-///: a la fira!!!!!! jejejeje. Nosaltres com la Papallona podem per la tarda- nit!!!! així que quan us vagi bè doncs pujeu i ens reunim o quedem en algun lloc...cap problema!
Ara busco el programa de cosetes que fan per aqui i a veure que us sembla!!!!! ok?????

Elxa....que tal el treballet??? feina veritat, no??? ànims :-()-)

Estiu... tu también anaves al Bonet???? jopeta, no ho sabia!!!! i que ho vas deixar???? i la qüestió és....pq anaves tu? per aprimar-t'he???? d'on??? si estàs hecha todo una modeloooo!!!!! :-()-)

Tara....és segur de que demà t'arriba la comanda?????? que ràpid i que efectiu, no??? per cert, el nen m'ha dit que provarà el "jabalí" per provar....jo también m'animarè!!!! aixxxx quines ganetes de dinarrrrrr!!!!! :-///:

Giss...ande estás????

Torsaeann....com estás? ja ets de les meves....de les de gym!!!!!! jejejeje. Com va t'agrada l'spinning???? jejejeje

Black...com va l'estudi????

Papallona...ara desprès passarè el programa d'actes de la fira i us ho mireu????? com va anar la guardia????? la setmana que ve de quin torn vas?????

Nur....que ja comenceu amb les manualitats de la castanyada??? jo ja he començat amb el temari de "Halloween". Ja mismo em vull ficar amb el tema de Nadal, però per casa meva. Sabeu d'alguna web que es pugui comprar online complements de Nadal?????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dc. oct. 21, 2009 10:34 pm

Hola boniques!!!

Com ha anat el dia? jo bé... cansadeta... pensava que aquesta tarde ens veuriem una estoneta...
Demà tinc repàs, si quedem jo arribaria sobre les 19.45

Bueno, ens veiem... vaig a mumir... un petonet!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dj. oct. 22, 2009 7:19 am

Bon dia ninetes!!!!!!!

JA torno a estar amb el mal de cap, es nota que ha de ploure! M'equivoco menys que els homes del temps! I a sobre m'he deixat el mobil a casa!!!!!1

Bueno, de la comanda res de res, a veure si em truquen avui!!!!!!! Ja us dire el total!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 22, 2009 7:24 am

Bon diaaaaaaaaaaa ninetes meves!!!!

avui NO hi havia manera d'aixecar-me del llit....i això que no em passa sovint eeeeeee!!!!!! i a més, ara resulta que torno a estar soleta a l'oficina, no sé on s'ha posat la gent....i no puc petar la xarrada amb la companya....o sigui que torno a estar amorrada a l¡ordinador.............les cervicals em mataran!!!!!!

Taraaaaaaaaaaaaa..........mal de capppppppppppp...........si si, això és del temps, aquí a Reus ja plou, i jo aquests canvis també els noto....bé canvis, que farà un dia lleig!!!! i també estic mig tontaaaaaa!!!
t'has deixat el mòbil??? uf uf......jo quan treballo tot el dia i me'l deixo em poso dels nervis!!!!!

Apaaaaaaaaa que avui potser us arriba la comanda!!!!!

HAppi............que guaiiiiiii......aquest serà el primer nadal a la casa....i tinc ganes de decorar-la moooooooooooooooltttt!!!!podríem anar a mirar cosetes a algun lloc-....o sinó això, per interné........jo normalment entre els xinitus, carrefour, l'splash i això ja faig.....però clar....vull decorar l'entrada de baix, i l'escala, i tota la casa i.........aaaaaaaaaaaaa!!!!!! l'any passat ens vam fer fotos amb la Duna i tot posant boletes a l'arbre!!!!jijijiji

Nineteeeeeeeeessssss.............després un entro a saludar!!!
muaaaaaaaaaaaaaka!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 22, 2009 7:52 am

SEGUEIXO SOLA.................on està la gent??????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

que fort!!!!!! tic gelada de fred.....sense poder fer cap cafetó.........desolada!!!!!i plovent.............alaaaa que no podrem provar el cotxe????????? suposo que si no??????????!!!!!!!!!!!!! però ahir ja es mirava més de segona mà.....falten cuartos!!!!

COM ESTEU AVUI?????????? que quedareu aquesta tarda?????????? DISSABTE potser NO acompanyo al meu nen a BCN i tinc tot el dia lliure!!!!!!!!!!!!!!iupiiiiiiiii..................i segueixo tenint l'armari buit....o sigui...no hi he posat res de res!!!jijijijij

Tic parlant sola no????????? perdoneu, però és que tinc feina però m'ABURRU solaaaaaaaa!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dj. oct. 22, 2009 8:16 am

Ninetes...primer dia de vacances i mireu com plou..!!!!

Nosaltres ara anirem a cambrils a una botiga de mobles q es de la senia i despres a l'ardy q tanquen i estan liquidan a veure si trobem algun rebedor, o algo x la terrassa...encara q no podem gastar molt xq estem a 0€ am el tema botiga i hipoteca!!!

Q qedareu dissabte al mati???bueno ja direu algo
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: tara » dj. oct. 22, 2009 8:53 am

Laiac, crec que no hi haura problema per provar el cotxe!
Nena jo ja saps que dissabte no tinc el nen, aixi que podem fer alguna coseta!!!!!!!!

Estiu, nena que guai, jo tambe vull vacances!!!!!!!!!1
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 22, 2009 9:25 am

VACANCEEEEEEEEESS VACANCEEEEEEEEEESSSS!!!!! jo el dia 15 les començoooooooooooo!!!! però no sabeu els marrons que tinc a la feina!!!!! espero poder marxar tranquil·la!!!!!!! aixxxxxxxxxxxxxxx

estiuuuuuuuuuuu fins quan tens vacances????????? a mi aquests dies m'agraden eeeee, però per estar a caseta!!!!!jijijijij

Tara.................si al final, requetefinal no hi vaig.....que no en tinc ganes!!!!! pos si que podríem fer algo no??? nu sé...mal que mal dinar o anar porai!!!!!jijijijiji!!!!!!

HA vingut el secretari i ja hem anat a fer un cafetó....com m'hagi de quedar tot el dia enganxada a la pantalla fins les 2 em moro....!!!!!!

PEr cert tara...........al meu maridet li va agradarm molt el vostre cotxe....però no li vol demanar el cotxe a son pare, i sense un cotxe de més de 10 anys el preu que li surt no varia gens del toyota,....i diu que potser per motor és millor!!!i això que el peugeot té un munt de pijades!!!!! però es que nous...........valen un pastón eeeeee!!!!!!

apa nineteeeeees!!!
treballo una micona més!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 22, 2009 11:02 am

Ninetes...bon dia...bè...això de "bon" és evident que no ho és. Jo estic com la Tara...un mal de cap!!!! :star:: Podriem dedicar-nos a la meteorologia Tara com tu diues, bè aixó és el que volia jo ser de petita, així que penso que anava ben encaminada, llàstima que vaig canviar el camí....però encertariem més que no pas ho fan avui en dia!!!!!!

Tara...no saps res de la comanda??? benvinguda al club...jejejejej

Laiac....quan vulguis quedem per anar a comprar cosetes per Nadal....em fa molta ilu!!!! L'atre dia vam anar al splaff i ja estaven ficant tot lo de Nadal...però esk els arbres no m'agradaven. Ma mare va comprar l'arbre dels "xinus" i és super frondòs i wapiiisssim! però m'han dit que a Ikea hi han moltes cosetes xules...podem fer una escapada...

Estiu...que tens festa o vacances??????? jopeta, doncs quin dia per fer festa, encara que aquests dies de tant en quant són genials per estar tot el dia a casa!!!!!! pasa un bon dia!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 22, 2009 11:51 am

Ninetes!!!!!!!!!!!!

Tara doncs el llaç si no hi es.. que el treguin de la comanda...

jo dissabte estic lliure podem fer cafetó o alguuuu
happi.. no he rebut el programa jiji... la setmana que ve vaig de tardes.... de 15 a 21hs i guardia divendres.....

avui per la tarda kedem???????????????? no tindre internete... estaré per tarragona... si voleu un sms!!!!!!! vaaaaaaaaaaaaaa

petons haig de tornar a la feïnaaaaaaaaaaaaa

mulloreu-vos les del mal de cap!!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 22, 2009 11:58 am

laiac ha escrit:VACANCEEEEEEEEESS VACANCEEEEEEEEEESSSS!!!!! jo el dia 15 les començoooooooooooo!!!! però no sabeu els marrons que tinc a la feina!!!!! espero poder marxar tranquil·la!!!!!!! aixxxxxxxxxxxxxxx

estiuuuuuuuuuuu fins quan tens vacances????????? a mi aquests dies m'agraden eeeee, però per estar a caseta!!!!!jijijijij

Tara.................si al final, requetefinal no hi vaig.....que no en tinc ganes!!!!! pos si que podríem fer algo no??? nu sé...mal que mal dinar o anar porai!!!!!jijijijiji!!!!!!

HA vingut el secretari i ja hem anat a fer un cafetó....com m'hagi de quedar tot el dia enganxada a la pantalla fins les 2 em moro....!!!!!!

PEr cert tara...........al meu maridet li va agradarm molt el vostre cotxe....però no li vol demanar el cotxe a son pare, i sense un cotxe de més de 10 anys el preu que li surt no varia gens del toyota,....i diu que potser per motor és millor!!!i això que el peugeot té un munt de pijades!!!!! però es que nous...........valen un pastón eeeeee!!!!!!

apa nineteeeeees!!!
treballo una micona més!!

Nineta....consideres que un arbre de nadal de 1,50 m per 60,00€ és massa car??? aiiixxx he trobat la nostra botigaaaa...jajajajaj. www.navidecor.com....m'encanta!!!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants