PEINADOS

bodes 10!

Re: PEINADOS

EntradaAutor: esterock » dt. oct. 20, 2009 10:48 pm

Daina10 ha escrit:
Ashliane ha escrit:Que zapatos más xulos Daina10, sabes cuando cuestan?

Si... lo pregunté y me asusté... pero ya está superado jeje

Ahí va: 180€, si si.. lo que ves...

190€ me dijeron a mi...ni hablar del peluquin.....pero eran comodiiiiiiisimos!!!!
Imatge
esterock
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: neus29 » dc. oct. 21, 2009 4:01 pm

hola nupubo¡¡¡¡¡¡¡ jo anire a la pelu on va la meva mare, ke jo tambe hi habia anat fa anys i les noies em conexien ja, el ke no tinc clar es el pentinat, nuse si sera recollit o semirecollit, pero clar aixo es en funcio al tipus de vestit ke portis.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29
:: núvia de platí

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: Daina10 » dc. oct. 21, 2009 5:18 pm

nupubo ha escrit:Es veritat que va quedant poc... En pocs dies baixo dels 6 mesos... Buff..

Pensa que em semblava ahir quan encara em faltava els mateixos mesos que tu i en un no res he passat a la meitat... Ja veuràs com et passa de ràpid!!! I entre festes i festetes volant!!!

Si si... es veritat... entren les festes... a més despres de festes anem de vacances, el 9 de gener... 20 dias... asi que será un mes menys... a vera si passa volant..... espero...
Imatge
Imatge
Daina10
:: núvia experimentada

Entrades: 331
Membre des de: dj. set. 24, 2009 8:03 pm

EntradaAutor: nupubo » dc. oct. 21, 2009 7:04 pm

Daina10 ha escrit:
nupubo ha escrit:Es veritat que va quedant poc... En pocs dies baixo dels 6 mesos... Buff..

Pensa que em semblava ahir quan encara em faltava els mateixos mesos que tu i en un no res he passat a la meitat... Ja veuràs com et passa de ràpid!!! I entre festes i festetes volant!!!

Si si... es veritat... entren les festes... a més despres de festes anem de vacances, el 9 de gener... 20 dias... asi que será un mes menys... a vera si passa volant..... espero...

I tant si passarà volant!!! Més del que et penses!! Que guai les vacancetes de 20 dies... >.-<: >.-<:
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: ThePitis » dc. oct. 21, 2009 7:11 pm

nupubo ha escrit:
Daina10 ha escrit:

I tant si passarà volant!!! Més del que et penses!! Que guai les vacancetes de 20 dies... >.-<: >.-<:

Vacancetes al gener, bona manera de començar l'any!!!... quina enveja Diana10...!!!!
Nupubo... mig any passa volant!!! Que guay! a mi se'm fa molt llarg!!!
Imatge
ThePitis
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1552
Membre des de: dv. set. 25, 2009 5:00 pm

EntradaAutor: nupubo » dc. oct. 21, 2009 7:52 pm

ThePitis doncs quan no te n'adoni hi estaràs al damunt!!
nupubo

EntradaAutor: NU23 » dc. oct. 21, 2009 9:19 pm

Jo tinc la meva pelu de tota la vida, em coneixen i saben el q vull. No pateixo x aquest tema xq tinc molta confiança amb elles
NU23
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 9:24 pm

EntradaAutor: neus29 » dc. oct. 21, 2009 9:35 pm

bona nit nu23. jo tambe vaig a una pelu ke j em coneixen les perruqueres, es on va la meva mare, jo quan vivia casa els pares hi anava. i prefereixo ke mñ ho faci algu conegut la veritat. alla tambe em maquillen.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: nataliaferre » dj. oct. 22, 2009 5:52 am

Si jo penso que millor que algu que en pentinin, ens maquillin ha de ser algu de confiança perque si no ens poden fer una xapussa i como que no. Jo a la pelu ja feia temps que hi anava pero al anar a viure amb la meva parella vaig a la del poble, pero ara ja començare a tornar anar i aixi ja sabran mes o menys el que vull, per el maquillatge no pateixo tinc una bona amiga que treballa al IVES Rocher i em fa ella la neteja, el tractament i em maquillara el dia de la boda, aixi que si em posso a plorar a la ceremonia em podra retocar jejeje.
Imatge
nataliaferre

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 22, 2009 8:30 am

La veritat és que jo ja estic buscant perruquería, perquè a la que anava normalment és la que anava la meva mare, no sé si m'explico... molt tradicional... Vull buscar-ne alguna que, a ser possible, vingui a casa a pentinar-me. D'altra banda, penso buscar una maquilladora professional. M'hi vull presentar un dia com si anés a una altra boda i a veure què tal... Encara em queda molt, però vull mirar i remirar per anar sobre segur...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Cati_23 » dj. oct. 22, 2009 9:27 am

Feu molt be en miraro y remiraro pk en el nostre dia hem d' estar perfectes!!! *.-o-o.*
Imatge
Cati_23
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1231
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:07 pm

EntradaAutor: Daina10 » dj. oct. 22, 2009 12:44 pm

Si, si perfectes i sobretot.... bé amb nosaltres mateixes...anar comodes...
tractaments de bellesa a la meva esteticien... perruqueria a la hi vaig ara.. que son molt juvenilsss y manicura i pedicura, aniré seguramenta BOCCOLO... es una perriqueria que s de la mare de Cesc Fàbregas (el jugador de futbol) que m'han dit que ho fan molt bé...
Imatge
Imatge
Daina10

Entrades: 331
Membre des de: dj. set. 24, 2009 8:03 pm

EntradaAutor: Arcadia » dj. oct. 22, 2009 2:54 pm

oye florecillas hablando de peinados.....uf...siempre toy metida en las cuentas atras y me olvido que hay mas foro!!!!!!!!!!!!!

vamos a ver....alguien tiene algun contactillo de alguna peluquera que se desplace a barcelona y peine a domicilio, a parte de la EVA SANZ esta...??? solo quiero peinarme pero al ser en festivo y no tener peluqueria habitual pues me está costando bastante...

De momento en el barrio de mi madre solo hay tres y ninguna me peina!!!!!!!! jajajajaj a este paso a ver como me lo monto.

si os enterais de alguna o teneis precios y tal a ver si podeis pasarmelos.
Arcadia
:: meganúvia

Entrades: 9073
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:40 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nupubo » dj. oct. 22, 2009 8:03 pm

Arcadia ha escrit:oye florecillas hablando de peinados.....uf...siempre toy metida en las cuentas atras y me olvido que hay mas foro!!!!!!!!!!!!!

vamos a ver....alguien tiene algun contactillo de alguna peluquera que se desplace a barcelona y peine a domicilio, a parte de la EVA SANZ esta...??? solo quiero peinarme pero al ser en festivo y no tener peluqueria habitual pues me está costando bastante...

De momento en el barrio de mi madre solo hay tres y ninguna me peina!!!!!!!! jajajajaj a este paso a ver como me lo monto.

si os enterais de alguna o teneis precios y tal a ver si podeis pasarmelos.

Arcadia, yo si que no te puedo ayudar pq vivo en Tarraco... Ya hace más 7 años que no estoy en Barcelona y estoy desconectada.

Però ahora que pienso... :hmm:: POdría también preguntarle a mi amiga (la de Barna) quien le peinó a ella para su boda...
nupubo

EntradaAutor: Arcadia » dj. oct. 22, 2009 9:13 pm

Migu pues me harias un favor...pero acuerdate que me caso en la DIADA que es festivooooooooooooooooo

gracias guapa.
Arcadia

EntradaAutor: nupubo » dj. oct. 22, 2009 9:41 pm

Arcadia ha escrit:Migu pues me harias un favor...pero acuerdate que me caso en la DIADA que es festivooooooooooooooooo

gracias guapa.

Nupubo querías decir, no? jejejeje... Es un pelin largo el nick... di solo nupu y ala!!

Sí, ya me acuerdo que era en la diada... :-)ok:
nupubo

EntradaAutor: Arcadia » dj. oct. 22, 2009 9:59 pm

jajajaj ainnnnnnnnnnnnnnnsssss nena que te confundido con MIGUBA!!!!!!!!!!!!! tu no me hagas ni puñetero caso que a estas horas yo ya no cordino!!!!!!
Arcadia

EntradaAutor: petitacampaneta » dj. oct. 22, 2009 10:06 pm

si esq como la lias arqui jajajajajaja
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: nupubo » dj. oct. 22, 2009 10:08 pm

Arcadia ha escrit:jajajaj ainnnnnnnnnnnnnnnsssss nena que te confundido con MIGUBA!!!!!!!!!!!!! tu no me hagas ni puñetero caso que a estas horas yo ya no cordino!!!!!!

No te preocupes!! Si lo entiendo perfectamente!! Yo estoy que me voy ya a dormir que estoy reventada...

Buenas noches arqui y muchos besitos!!
nupubo

EntradaAutor: nupubo » dj. oct. 22, 2009 10:09 pm

petitacampaneta ha escrit:si esq como la lias arqui jajajajajaja

Bona nit petitona!! MUA, MUA, MUAAA!!!
nupubo