cristina86 ha escrit:Hola The Pitis!!!!
mooltes gracies i igualment!!!
si em poguessis dir com fas perque et surtin els nuvis quan escrius..... jo ja els vaig fer pero veig que no em surten...tampoc se com posar una imatge on tens tu la foto de les maduixetes
gracies
Cris
Hola Cristina86!
per posar la foto (aquí es diu Avatar), has d'anar a Tauler de control de l'usuari, Perfil, edició de l'avatar, mostra galeria, (després escull el que més t'agradi el selecciones i poses Tramet) crec que no m'he deixat res... prova-ho a veure si et surt!!!
Pq et surtin els nuvis aquests de l'aladin o del que tu vulguis.. això es diuen Tickers, has d'anar a la pàgina web nuvis.org, donar-te d'alta, i quan ja ho hagis triat tot...(ves investigant per allà dins...jejeje) hi ha una opció que posa Ticker.. el podràs escollir, un cop escollit t'anirà explicant, hi ha un moment en que has de fer un copia i pega (canviar de pàgina web i anar al teu perfil del foro) dins de tauler control de l'usuari i on posa signatura enganxar-ho.. ara si que no sé si aquest punt te l'he explicat massa bé... si tens qualsevol problema digam´ho i t'intento ajudar!!! SORT!!!