"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: MJ206 » dj. oct. 22, 2009 12:04 pm

Hola a totes, com van els preparatius???

Jo ja tinc el més important confirmat: em caso a la prioral de Reus el 28 de agost del 2010 i després anem a celebrar-ho a La Boella.

També tinc el vestit de Rosa Clarà, comprat a Reus. :-)ok:

Com aneu vosaltres?
Imatge

Imatge
MJ206

Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 04, 2009 8:17 pm
Ubicació: Munich pero em caso a Tarragona!!!

EntradaAutor: estiu2010 » dj. oct. 22, 2009 12:32 pm

Ninetes ja i tornem a ser....jijijijijijijiji!!!!xo esto q es????

Uff jo ja e dinat i el noi sa enfadat xq no volia anar a fer migdiada i a marxat cap a casa seva am morros!!!jijijijiji!!!

Happi faig vacances fins el dia 3 de novembre xq les volia fer x nadal xo no man deixat i llavors mu e agafat ara!

Tara i els chaupachups on els as trobat???

Happi arta vaia a mriar aqesta pagina q te bona pinta...!! xxo.0.o xx:-DD xx:-D xx;-.) wikiwiki::-) neu:-D neukiss-) :-)// ;-):// ::bna//

ja qeda menys x nadal....i x la boda de la tara!!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dj. oct. 22, 2009 12:48 pm

A veure, porto un mati, que ni us explico!

La comanda de galacticblum, ha d'arribar aquesta tarda, ara faig els comptes i us dic el que es de cadascuna!

Laiac, he parlat amb el nen, parlara aquesta tarda amb el venedor, pero m'ha dit que fan una fira a les gavarres, just darrera de la peugeot, aixi que si hi voleu passar per a veure que tal! Cuan em digui algo t'aviso!

Estiu, nena dons apa que jo si pogues no en faria de migdiada! Homes!!!!!!!!!!!!!1
Dons he parlat directament amb chupa-chups, m'ha dit que li digui mes o menys la cantitat i que em posara amb contacte amb el distribuidor d'aqui!

Happi, jo el meu el vaig comprar a les paradetes de la rambla i em va sortir carillu, pero pensa que et durara un munt de temps i cuant mes bo , mes et durara!!!!!

Ninetes proposo que quedar dissabte, avui el temps esta una mica rebotat, o dema que us sembla!!!!!!!!!!!!

Ho dic perque aixi fem el repartiment de les cosetes!!!!!!!1

Bueno ninetes veig a dinar a les gavarres amb una compaya que fa temps que no parlem!

Ena veiem mes tard!!!!!!!!!!!!!!!!!

I si voleu quedar aquesta tarda ja direu alguna coseta!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 22, 2009 2:04 pm

Ninetes....`demà si quedeu a quina hora ho fareu???? pq esk jo Dissabte al mati treballo i no puc...jopeta :-(

Papallona...ara t'ho envio, esk no havia pensat!!!!! he apagat el portàtil pq aqui hi havia tormenta i fotia uns trons i llampecs que he preferit desconectar el laptop!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dj. oct. 22, 2009 2:11 pm

Hola boniques!

Jo si quedeu aquesta tarda no hi podré anar... tinc repàs i desprès he de fer la compra.
Demà tampoc em va gaire ve, aunque potser vindria una estoneta...
I Dissabte prposo que vingueu a casa pel matí i esmorzem cosetes fetes per la mama... jejeje
Ja direu què us smbla.

Petonets!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 22, 2009 2:38 pm

Hola wapeS!!!
he llegit els ultims missatges! dons giss!!!!!!!! que ha fet la teva mama aix aix.. que booooooooooooo
jo puc aquesta tarda o dissabte también! quan volgueu...

okis tara!!! ja ens dius!!! com va el mal de cap?????????
happi.. gràcies wapiiiiiiiii.. neniii aixì de les tormentes ho portes malament no... aix molts mimitus
estiuuuuuuuuu anda que nooooooo vacances... a gaudir nena!!!
Laiac kin estrés amb tot.. i axò de la casa del poble???

ninetes les fotos de paris ja us les esenyaré.. hem fet 1000!!!! i totes les xules.. son massa grans!!! bueno..ara penso que tamb puc ficar-les a picassa... a vera auesta n it si tinc una estona...

muas a totes!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: estiu2010 » dj. oct. 22, 2009 2:51 pm

ninetes jolin com plou q passa q no parara mai???

Jo avui ai danar a lajuntament a parlar am l'enginyer xl tema botiga...a veure quan ens fa pagar per presentar el projecte......
Aqet mati e aant a cambrils a la botiga de mobles q tmb esta a la senia ian poqes coses exposades en compracio a la botiga d la senia xo bueno....ell nose si com tots els omes no a prestat gens datencio a res...passaba fins i tot de mi...i em diu q els trii jo...dns aixi o fare i quan no li agradin ja es fara fotre!!!

Bueno a veure com qedem si x dema, dissabte.....ja direu....

x cert....potser aprofito una tarda de la proxima setmana per anar a pronovias i a rosa clara!!!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 22, 2009 3:37 pm

Nineteeeeeeeessssss!!!!

avui al plegar quina ràbia m'ha fet..............havia escrit un munt de coses i de cop s'ha presentat una alumna que havia perdut el coneixemen i hem tingut que trucar a una ambulancia, i jo us he acabat d'escriure super ràpid, i va i envio el missatge i quan jo ja havia apretat la X per tancar la pagina, he vist que ha sortit això de que algu havia escrit abans que jo i alaaaaaaaaaaaaaa..........ho he perdut tot!!!!!!!!!!!grgrgrgrgrgrgrgr

Jopetaaaaaaaaaaa.............ara haig de marxar que al final si que anem a provar el cotxe!!!!!!!!!!
happi..............et deia un munt de coses de nadal...vaya caca, avui quan arribi em miraré la pagina web.....però l'arbre és car eeeeeeeee.........

marxo marxo que el nen em crida ja............a veure quan ens veiem!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dj. oct. 22, 2009 3:55 pm

Hola ninetes, la veritat es que la tarda va be, he arribat 5 minuts tard i ja m'esperaven per portar a reparar la pantalla del meu ordenador aixi que acabo d'arribar, ara una horeta mes i cap a casa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. oct. 22, 2009 4:09 pm

Ninetes, ja tinc la comanda a casa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Ara us passo una mail!!!!!!!!!!!!!!

Despres mirare que tot estigui be, vale!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 22, 2009 6:10 pm

Hola!!
Quin dia més c..c.. el d'avui!!! No m'agrada gens que plogui!!! Weno si, m'agrada que plogui però quan soc a caseta al sofà amb una manteta... jejejeje!! Em torna molt mandrosa la pluja...
Com esteu les que aneu amb mal de cap? I és que els dies així afecten a tothom!! Sinó són mals de caps, són mals humor, o poques ganes de treballar... buf...
Va cantem totes!! "Sol, solet, vine'm a veure, vine'm a veure..." jijijiji!!!

Laiac, que ara deus estar provant el cotxe!! Ja ens diras que tal! I què, ja pensant en la decoració nadalenca? Ja casi tenim a sobre aquestes dates!! "El 25 de desembre, fum!! fum!! fum!!" (ais..... avui em donar per cantar!!! jjajaja!!)

Happi, tu tambe de cara a la decoració nadalenca? A la web airedefiesta tenen cosetes tambe de nadal. I tambe tenen cosetes de Halloween, que he llegit que ho treballes aquests dies. De festa en festa i tiro xq me toca! Eis, com es quedarà per dissabte?

Giss, jo dissabte pel matí no podré venir perque estic enfeinada... lo més segur (no si surt cap imprevist, creuem els dits!) és que ens vindran a l'escola a penjar la pancarta del centenari. Fa dies que hauria d'estar penjada i encara esperem!! A veure si per dissabte no falla!

Torsaeann, que dius? T'has apuntat al gimnàs? Que valenta! Jo només de sentir la paraula "gimnàs" ja em canso... jajajaja!! Sóc una vaga!!

Black, com portes l'examen? Ànims, pel gener ja haurà acabat tot!! Queda res!

Tara, ja heu rebut la comnada? Que rapid han anat, oi?? Com et trobes del mal de cap?

Estiu, que be nena! De vacances!!

Elxa, com estas?? Molt enfeinada?

Papallona, més de 1000 fotos!!! Wooooowww!!! Si que en vau fer de feina, eh! jijijiji!! Les volem veure! Les volem veure!

Weno, me'n vaig fer més castanyes!! No acaba mai això!! Sort que la setmana vinent ja estarà tot... Weno, de moment, perque despres vindran els treballs de Nadal... buf! buf!!

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dj. oct. 22, 2009 6:41 pm

Hola ninetes!

Ja tinc la comanda a casa, estic fent recompte!

Nur, dons ja m'ha passat, en cuan esmorzo, ja esta, pero els dies aixi m'aixeco ja amb mal de cap, quin pal!
Jo tambe m'hagues quedat a caseta!

Ninetes es tot molt xulo, pero els picks son ENORMES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a la foto es veien petitons pero son grans!

Bueno aixi cuan quedem!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 22, 2009 8:56 pm

Quin poc moviment... On estan les ninetes?? :-/
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 22, 2009 8:58 pm

Ninetes....ja sóc aquiii!! aixxx quin dia més fotut, entre pluja, llampecs i ventada....total això no és un no parar!!!!

Tara...ja t'ha arribat la comanda??? :-///: :-///: :-///: ...jo el dissabte no puc quedar.... :-( . Com ho podem fer...pq així et pago i ja està, no???? jo demà al final acabo les classes a les 18:00h pq hi han 2 classes que s'han anul.lat per demà...al final no es queda demà??????

Nur...com et trobes???? ara mirarè la web de de aire de fiesta per veure els complements de Nadal!!! com van les classes???? i les castanyes???jejejeje. Per cert, tinc una alumna els Dissabtes a Montblanc que em va dir l'altre da que et coneixia. Ella és de l'Espluga, te 18 anyets i es diu Silvia...si no et sona ja et farè una descripció més detallada, pq segur que així la coneixeràs!!!jejejeje

Elxa....que vagi molt i molt bè el sopar a casa als papis!!!!

Tara i Estiu....m'encanten els vostres emails!!!! jajajaja

Ninetes....teniu totes el programa de Valls al email, ok????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 22, 2009 8:59 pm

Una pregunteta... hi ha alguna cronica del 2009 interessant?? Es que m'ho he mirat una miqueta per sobre i no he trobat gran cosa... Estaven mes currades les dels altres anys, oi?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 22, 2009 9:08 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....ja sóc aquiii!! aixxx quin dia més fotut, entre pluja, llampecs i ventada....total això no és un no parar!!!!

Tara...ja t'ha arribat la comanda??? :-///: :-///: :-///: ...jo el dissabte no puc quedar.... :-( . Com ho podem fer...pq així et pago i ja està, no???? jo demà al final acabo les classes a les 18:00h pq hi han 2 classes que s'han anul.lat per demà...al final no es queda demà??????

Nur...com et trobes???? ara mirarè la web de de aire de fiesta per veure els complements de Nadal!!! com van les classes???? i les castanyes???jejejeje. Per cert, tinc una alumna els Dissabtes a Montblanc que em va dir l'altre da que et coneixia. Ella és de l'Espluga, te 18 anyets i es diu Silvia...si no et sona ja et farè una descripció més detallada, pq segur que així la coneixeràs!!!jejejeje

Hola! Ja he vist el programa de les festes! Deu ni do, no? hi ha molta cosa! I dissabte treballes? Així no es queda per sortir per la fira? Ja me n'havia fet a la idea... nosaltres baixarem igualment a fer un tomet! Que tinc ganes de veure l'ambient i la festa, ja que no hi hem estat mai.

Una Sílvia de 18 anys?? La veritat és que no em sona cap Sílvia de 18 anys... Potser de vista una... que és rossa i molt primeta?

Les castanyes van bé... jejeje! Ahir vaig poder acabar de muntar els barrets de castanyes, i entre avui i demà espero tenir enllestides de muntar les castanyes ballarugues... En aquestes dates acabo de castanyes fins al gorro!!!! :star:: I just avui han arribat a l'escola els treballs manuals de Nadal... així que empalmaré les manualitats, jajajaa!! En fi...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 22, 2009 9:09 pm

nur_jor ha escrit:Una pregunteta... hi ha alguna cronica del 2009 interessant?? Es que m'ho he mirat una miqueta per sobre i no he trobat gran cosa... Estaven mes currades les dels altres anys, oi?

Doncs la veritat és les de l'any passat donaven més detall....aquest any entre que les comencen i no les acaben, les deixen a mitjes o ens hem d'esperar a que tornin de la lluna de mel...doncs no se....LA NOSTRA LAIAC JA ESTÀ PUESTA AMB LA CRÒNICA, VERITAT!!!! jijijijiji :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 22, 2009 9:11 pm

nur_jor ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....ja sóc aquiii!! aixxx quin dia més fotut, entre pluja, llampecs i ventada....total això no és un no parar!!!!

Hola! Ja he vist el programa de les festes! Deu ni do, no? hi ha molta cosa! I dissabte treballes? Així no es queda per sortir per la fira? Ja me n'havia fet a la idea... nosaltres baixarem igualment a fer un tomet! Que tinc ganes de veure l'ambient i la festa, ja que no hi hem estat mai.

Una Sílvia de 18 anys?? La veritat és que no em sona cap Sílvia de 18 anys... Potser de vista una... que és rossa i molt primeta?

Les castanyes van bé... jejeje! Ahir vaig poder acabar de muntar els barrets de castanyes, i entre avui i demà espero tenir enllestides de muntar les castanyes ballarugues... En aquestes dates acabo de castanyes fins al gorro!!!! :star:: I just avui han arribat a l'escola els treballs manuals de Nadal... així que empalmaré les manualitats, jajajaa!! En fi...

Treballo al mati....jo per a tarda- nit estem disponibles....Així que quedem, però la qüestió és encara no se qui vindrà o qui no... :-/
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dj. oct. 22, 2009 9:19 pm

Hola i adeu ninetes....
Fa una estona que he arriba't del gym i estic morta.....acabo de sopar i vaig a momir pq em fan un aml les cames...les tinc super pesades.......

Tara, Sobre la comanda, ja et porto la fortuna que et tinc que pagar quan et vegui oks? jajajajajajajajaaajajjajaja.
Giss, jo el dissabte el matí tenia que anar a casa ma cunyada però si la teva mami fa esmorzar, donc tindré que quedar-me a la pobla no?
Laiac, has mira't el cotxe?
Nur, que tal? com van les castanyes?
Happi, el vent al pla que tal?
Black, com estàs?
Estiu, no gatis molt que els temps no estàn per gastar¡¡¡¡
Elxa, que tal el dinar a casa sogres? i la dutxa? aig aig....jajajajajajaj
Papallona, que tal la vuelta al trabajo después de Paris?
Ninetes vaig a fer nones, quin vent...no m'agrada......

Un petonet i us estimooooooooooooooooooooooo

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 22, 2009 9:26 pm

torsaeann ha escrit:Hola i adeu ninetes....
Fa una estona que he arriba't del gym i estic morta.....acabo de sopar i vaig a momir pq em fan un aml les cames...les tinc super pesades.......

Tara, Sobre la comanda, ja et porto la fortuna que et tinc que pagar quan et vegui oks? jajajajajajajajaaajajjajaja.
Giss, jo el dissabte el matí tenia que anar a casa ma cunyada però si la teva mami fa esmorzar, donc tindré que quedar-me a la pobla no?
Laiac, has mira't el cotxe?
Nur, que tal? com van les castanyes?
Happi, el vent al pla que tal?
Black, com estàs?
Estiu, no gatis molt que els temps no estàn per gastar¡¡¡¡
Elxa, que tal el dinar a casa sogres? i la dutxa? aig aig....jajajajajajaj
Papallona, que tal la vuelta al trabajo después de Paris?
Ninetes vaig a fer nones, quin vent...no m'agrada......

Un petonet i us estimooooooooooooooooooooooo

Mua¡¡¡¡

El vent dius????? aixxx mareta!!!!! m'ha trencat una planta i pateixo pel meu "ficus" que està super macoooo!!!!!!! Que tal l'spinning??? es nota eehhhh??? amb el temps ja veuràs quin múscul se't ficaràaa....jejejeje

Petonatsss!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants