Jo ja tinc el més important confirmat: em caso a la prioral de Reus el 28 de agost del 2010 i després anem a celebrar-ho a La Boella.
També tinc el vestit de Rosa Clarà, comprat a Reus.
Com aneu vosaltres?
Autor: MJ206 » dj. oct. 22, 2009 12:04 pm
Autor: estiu2010 » dj. oct. 22, 2009 12:32 pm

Autor: tara » dj. oct. 22, 2009 12:48 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. oct. 22, 2009 2:04 pm

Autor: Giss » dj. oct. 22, 2009 2:11 pm

Autor: Papallona* » dj. oct. 22, 2009 2:38 pm

Autor: estiu2010 » dj. oct. 22, 2009 2:51 pm

Autor: laiac » dj. oct. 22, 2009 3:37 pm

Autor: tara » dj. oct. 22, 2009 3:55 pm

Autor: tara » dj. oct. 22, 2009 4:09 pm

Autor: nur_jor » dj. oct. 22, 2009 6:10 pm

Autor: tara » dj. oct. 22, 2009 6:41 pm

Autor: nur_jor » dj. oct. 22, 2009 8:56 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. oct. 22, 2009 8:58 pm
...jo el dissabte no puc quedar....
. Com ho podem fer...pq així et pago i ja està, no???? jo demà al final acabo les classes a les 18:00h pq hi han 2 classes que s'han anul.lat per demà...al final no es queda demà??????
Autor: nur_jor » dj. oct. 22, 2009 8:59 pm

Autor: nur_jor » dj. oct. 22, 2009 9:08 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....ja sóc aquiii!! aixxx quin dia més fotut, entre pluja, llampecs i ventada....total això no és un no parar!!!!
Tara...ja t'ha arribat la comanda???![]()
![]()
. Com ho podem fer...pq així et pago i ja està, no???? jo demà al final acabo les classes a les 18:00h pq hi han 2 classes que s'han anul.lat per demà...al final no es queda demà??????
Nur...com et trobes???? ara mirarè la web de de aire de fiesta per veure els complements de Nadal!!! com van les classes???? i les castanyes???jejejeje. Per cert, tinc una alumna els Dissabtes a Montblanc que em va dir l'altre da que et coneixia. Ella és de l'Espluga, te 18 anyets i es diu Silvia...si no et sona ja et farè una descripció més detallada, pq segur que així la coneixeràs!!!jejejeje
Elxa....que vagi molt i molt bè el sopar a casa als papis!!!!
Tara i Estiu....m'encanten els vostres emails!!!! jajajaja
Ninetes....teniu totes el programa de Valls al email, ok????
I just avui han arribat a l'escola els treballs manuals de Nadal... així que empalmaré les manualitats, jajajaa!! En fi...

Autor: Mrs. Happiness » dj. oct. 22, 2009 9:09 pm
nur_jor ha escrit:Una pregunteta... hi ha alguna cronica del 2009 interessant?? Es que m'ho he mirat una miqueta per sobre i no he trobat gran cosa... Estaven mes currades les dels altres anys, oi?

Autor: Mrs. Happiness » dj. oct. 22, 2009 9:11 pm
nur_jor ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....ja sóc aquiii!! aixxx quin dia més fotut, entre pluja, llampecs i ventada....total això no és un no parar!!!!
Tara...ja t'ha arribat la comanda???![]()
![]()
Nur...com et trobes???? ara mirarè la web de de aire de fiesta per veure els complements de Nadal!!! com van les classes???? i les castanyes???jejejeje. Per cert, tinc una alumna els Dissabtes a Montblanc que em va dir l'altre da que et coneixia. Ella és de l'Espluga, te 18 anyets i es diu Silvia...si no et sona ja et farè una descripció més detallada, pq segur que així la coneixeràs!!!jejejeje
Elxa....que vagi molt i molt bè el sopar a casa als papis!!!!
Tara i Estiu....m'encanten els vostres emails!!!! jajajaja
Ninetes....teniu totes el programa de Valls al email, ok????
Hola! Ja he vist el programa de les festes! Deu ni do, no? hi ha molta cosa! I dissabte treballes? Així no es queda per sortir per la fira? Ja me n'havia fet a la idea... nosaltres baixarem igualment a fer un tomet! Que tinc ganes de veure l'ambient i la festa, ja que no hi hem estat mai.
Una Sílvia de 18 anys?? La veritat és que no em sona cap Sílvia de 18 anys... Potser de vista una... que és rossa i molt primeta?
Les castanyes van bé... jejeje! Ahir vaig poder acabar de muntar els barrets de castanyes, i entre avui i demà espero tenir enllestides de muntar les castanyes ballarugues... En aquestes dates acabo de castanyes fins al gorro!!!!I just avui han arribat a l'escola els treballs manuals de Nadal... així que empalmaré les manualitats, jajajaa!! En fi...

Autor: torsaeann » dj. oct. 22, 2009 9:19 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. oct. 22, 2009 9:26 pm
torsaeann ha escrit:Hola i adeu ninetes....
Fa una estona que he arriba't del gym i estic morta.....acabo de sopar i vaig a momir pq em fan un aml les cames...les tinc super pesades.......
Tara, Sobre la comanda, ja et porto la fortuna que et tinc que pagar quan et vegui oks? jajajajajajajajaaajajjajaja.
Giss, jo el dissabte el matí tenia que anar a casa ma cunyada però si la teva mami fa esmorzar, donc tindré que quedar-me a la pobla no?
Laiac, has mira't el cotxe?
Nur, que tal? com van les castanyes?
Happi, el vent al pla que tal?
Black, com estàs?
Estiu, no gatis molt que els temps no estàn per gastar¡¡¡¡
Elxa, que tal el dinar a casa sogres? i la dutxa? aig aig....jajajajajajaj
Papallona, que tal la vuelta al trabajo después de Paris?
Ninetes vaig a fer nones, quin vent...no m'agrada......
Un petonet i us estimooooooooooooooooooooooo
Mua¡¡¡¡