NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 21, 2009 9:34 pm

Wapetones!! això está molt mort.. a veure si fem que això puji una mica!!!

Jo estic una mica, baixeta d´anims.. porto uns dies que me trobo dia si dia no.. amb migranyes, etc... He estat fent nits i estic feta una m.. l´última vaig agafar fred.

Ahir al final va fer molt mal temps, plovie i tot i no vam poder fer el post boda.... que hi farem...
Pel demes vaig fent.

Com us va a vosaltres? esteu be? espero que si. No treballeu tant!! k es dolent!!! us hu dic jo.

Per nadal tindre l´album del fotògraf!!!!! i ens va entregar les fotos del pre, almenos una bona noticia!!

besitos per totes les meves nenes!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. oct. 21, 2009 10:06 pm

Hola buniques,

Sento no haver passat duraaaaaant tants dies, pero es que estic danims sota 0 i no tinc ganes de contar penes.

Lluneta, no et vaig contestar el sms pq directament et vaig trucar que estaves preparant el regal per la boda del dia següent... aquesta memoria teva... A la que no he contestat es a la cuca, que ho fare ara mateix :)

Suposo que es el canvi destacio que ens te a totes una mica aixi-aixa...

Un besito princeses, que vagi be!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. oct. 22, 2009 9:00 am

Hola princeses! Bon dia! :-()-)
Bé això de bon dia avui que plou de mala manera....

Miriam ànims dona!!! cuida't molt i ja falta poc per tenir l'àlbum a les teves mans :-)ok:

Lluneta t'enviaré un mail amb lo que trobi de feina per època i tranquila que te'n sortiràs.

Nuvia nena que estem a la recta finaaaaaaaaaaal quins nervis, quins nervis!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: doncs segur que estàs baixa d'ànims del canvi de temps...tranquila que ja et donarà el subidón.

Pykis m'alegro que per fi tingueu capellà.... :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Amelie no t'estressis tant que no es bo... :star:: massa coses!!!

Annalleida com va la contractura ha millorat?? :-.:·::

Buniketa felicitats per la boda! ara ja saps ...manos a la obra!

CC83 que tal fa dies que no et veig per aquí!! tot bé? :-)ok:

Bé sé que me'n deixo però espero que estigueu totes bé i animadetes perquè els ànims per aquí veig que estan pel terra.
Uooo aquest mes que ve vaig a comprar-me la roba interior!!!! i en un mes i mig la 1ª prova del meu vestit...no m'ho crec!!! Al final anirem 2 a casar-nos...jejeje! ,a baixat la marranota *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Esperarem fins al 2011...que la nena tindrà 8 anyets. El diumenge és el nostre aniversari del meu nen i meu....ens vam fer parella el 25 de octubre....a celebrar-ho! *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: >.-<: >.-<:
Ah! i tranquiles que jo també estic amb crisis d'ansietat i ganes de plorar, super de baixón...això és el temps ...fins i tot m'ha canviat el cicle menstrual...es una me! ho superareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!! Besitos a totes! Muak
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 22, 2009 9:18 am

ÀNIMS A TOTES, NENES! ÀNIMS, AIXÒ ÉS EL COMENÇAMENT DEL MAL TEMPS... PENSEU QUE LA VIDA SÓN 4 DIES I NO VAL LA PENA MALGASTAR-LOS AMB PENES!!!! SE N'HA DE GAUDIR!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

MOLTS PETONETS A TOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. oct. 22, 2009 11:38 am

Eiii dintre de 15 dies De nuvis.....anireu no? jo estaré allí com un bolet plantada!! jejejeje... :-)ok: ja ho tinc quasi tot però bueno aniré a ver que se cuece, sobretot pel viatge que al final en farem però no ens decidim on anar, ell vol anar a Egipte o al carib però a mi no em fa molta gràcia...a mi m'agrada més ciutat o verd . M'encantaria anar a Finlàndia, a Islàndia, a Russia- m'han dit que es preciós- , jo cap a dalt.... :-/ i tenim una disputa que no vegis!!! sinó al final un creuer i tots contents! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 22, 2009 1:08 pm

SÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ! I TANT QUE HI ANIRÉ! De fet, hi anirem tots dos. Jejeje... El que passa és que ell té un examen aquell matí, així que no sé si anirem dissabte o diumenge...

Pel que fa al viatge, m'han recomanat Noruega, diuen que és molt maco. Unes amigues van anar a Estocolm i els va encantar, així que el Nord d'Europa pinta molt i molt bé. Tinc uns altres amics que han fet creuers i també els va encantar, de manera que què vols que et digui, hi ha molt on escollir... No pateixis, segur que trobeu alguna cosa que us fa el pes a tots dos!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 22, 2009 1:11 pm

Per cert, núvies lleidatanes del 2010...

he creat un post al 2011 per parlar de perruqueríes i maquillatges a Lleida... si us podeu passar per aconsellar-nos i ajudar-nos, ja ho sabeu... sempre sou benvingudes!!! ;.:love_: *.-o-o.*
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: J&M2011 » dj. oct. 22, 2009 5:25 pm

Hola noies!! que tal??? com porteu els nervis??? ho teniu molt aprop ja!!! teniu fetes invitacions i tot aixo??? passeu pel post de peluqueria i makillatge per explicarnos el que us fareu per la vostra boda.
J&M2011

Entrades: 11
Membre des de: dt. set. 29, 2009 7:39 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 22, 2009 6:37 pm

nuvia2010 ha escrit:Hola buniques,

Sento no haver passat duraaaaaant tants dies, pero es que estic danims sota 0 i no tinc ganes de contar penes.

Lluneta, no et vaig contestar el sms pq directament et vaig trucar que estaves preparant el regal per la boda del dia següent... aquesta memoria teva... A la que no he contestat es a la cuca, que ho fare ara mateix :)

Suposo que es el canvi destacio que ens te a totes una mica aixi-aixa...

Un besito princeses, que vagi be!!!

Nuviaaaa perdonaaaaaaaa, és veritat que em vas trucar!!!! Bufff com estic tia... els nens em maten.... buffffffff!!!!! Acabo agotada sense ganes de fer res de res!!!! A més faig més hores que un rellotge!!!! :--( :--( :--( En fi... sort que només és un mes!!! Què t'ha passat wuapi? Ja em va extranyar que no escrivissis aquests dies... Espero que algún dia que quedem em contis el què et passa!! Em de fer teràpia!!!! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 22, 2009 6:39 pm

miriameta ha escrit:Wapetones!! això está molt mort.. a veure si fem que això puji una mica!!!

Jo estic una mica, baixeta d´anims.. porto uns dies que me trobo dia si dia no.. amb migranyes, etc... He estat fent nits i estic feta una m.. l´última vaig agafar fred.

Ahir al final va fer molt mal temps, plovie i tot i no vam poder fer el post boda.... que hi farem...
Pel demes vaig fent.

Com us va a vosaltres? esteu be? espero que si. No treballeu tant!! k es dolent!!! us hu dic jo.

Per nadal tindre l´album del fotògraf!!!!! i ens va entregar les fotos del pre, almenos una bona noticia!!

besitos per totes les meves nenes!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Nena estàs viva???!!! Has rebut el meu sms??? Al igual no... o jo no he rebut la resposta!!!! Quina llàstima que no puguessis fer el pre-boda però a la tardor ja se sap!!! Aviat tornarà a sortir el sol, seguríssim!!!!! :-)) :-))
Miri, per Nadal, soparet per vere l'album eh!!!!!! I volem vere les fotos del pre-boda!!!!! Vingaaaa!!!!! Tinc ganes de veure-us!!!! Petons!!!! :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 22, 2009 6:43 pm

ISTAR82 ha escrit:Hola princeses! Bon dia! :-()-)
Bé això de bon dia avui que plou de mala manera....

Miriam ànims dona!!! cuida't molt i ja falta poc per tenir l'àlbum a les teves mans :-)ok:

Lluneta t'enviaré un mail amb lo que trobi de feina per època i tranquila que te'n sortiràs.

Nuvia nena que estem a la recta finaaaaaaaaaaal quins nervis, quins nervis!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: doncs segur que estàs baixa d'ànims del canvi de temps...tranquila que ja et donarà el subidón.

Pykis m'alegro que per fi tingueu capellà.... :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Amelie no t'estressis tant que no es bo... :star:: massa coses!!!

Annalleida com va la contractura ha millorat?? :-.:·::

Buniketa felicitats per la boda! ara ja saps ...manos a la obra!

CC83 que tal fa dies que no et veig per aquí!! tot bé? :-)ok:

Bé sé que me'n deixo però espero que estigueu totes bé i animadetes perquè els ànims per aquí veig que estan pel terra.
Uooo aquest mes que ve vaig a comprar-me la roba interior!!!! i en un mes i mig la 1ª prova del meu vestit...no m'ho crec!!! Al final anirem 2 a casar-nos...jejeje! ,a baixat la marranota *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Esperarem fins al 2011...que la nena tindrà 8 anyets. El diumenge és el nostre aniversari del meu nen i meu....ens vam fer parella el 25 de octubre....a celebrar-ho! *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: >.-<: >.-<:
Ah! i tranquiles que jo també estic amb crisis d'ansietat i ganes de plorar, super de baixón...això és el temps ...fins i tot m'ha canviat el cicle menstrual...es una me! ho superareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!! Besitos a totes! Muak

Ei ens hem d'animar pq jo tmpoc estic massa bé!!! Deu ser que les fleumes es fiquen totes d'acord per estar de baixón!!! jejeje vinga que aviat entrarem al nostre any i serà tot estupendo!!!!!Genial!!! _I moolt molt especial!! Ja queda menys per la fira de nuvis, menys pel Nadal i menys pel Maig, cuca... quins nervis, tia quan hi penso!!!!!! :-)) Què fort és tot plegat!!!!
Istar gràcies per l'ajuda que totes m'heu estat prestant.... us ho agraeixo molt!!! i molt!!!
cc83 per on pares?? Et vaig enviar un sms... :-( stàs bé???
Amelie volem que ens ho contis!!!!! Què guaiii! Ja has anat a mirar vestits??? A on??
Pykis com van les classes??? Ara comença el mal temps, els teus no sé, però els esitos estan insuportables!!! también influeix que sóc la nova... ara m'he enamorat dels de primer d'eso, són una monada i són taaaan nens... jejeje :-)ok: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 22, 2009 6:44 pm

buniketa ha escrit:ÀNIMS A TOTES, NENES! ÀNIMS, AIXÒ ÉS EL COMENÇAMENT DEL MAL TEMPS... PENSEU QUE LA VIDA SÓN 4 DIES I NO VAL LA PENA MALGASTAR-LOS AMB PENES!!!! SE N'HA DE GAUDIR!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

MOLTS PETONETS A TOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! :-()-) :-()-) :-()-)

Estic d'acord amb tú, però de vegades costa de pensar així!!! I et deixes emportar pel desànim!!!! Ens hem d'animar totes!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: Us estimo moooolt ja ho sabeu!!!!! Vinga!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 22, 2009 6:46 pm

ISTAR82 ha escrit:Eiii dintre de 15 dies De nuvis.....anireu no? jo estaré allí com un bolet plantada!! jejejeje... :-)ok: ja ho tinc quasi tot però bueno aniré a ver que se cuece, sobretot pel viatge que al final en farem però no ens decidim on anar, ell vol anar a Egipte o al carib però a mi no em fa molta gràcia...a mi m'agrada més ciutat o verd . M'encantaria anar a Finlàndia, a Islàndia, a Russia- m'han dit que es preciós- , jo cap a dalt.... :-/ i tenim una disputa que no vegis!!! sinó al final un creuer i tots contents! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Eiii jo també hi seré allí clavada al menys dos dies seguits, jejeje, >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: volem mirar les flors, acabar de mirar el viatge, i els centres d'estètica a vere si fan ofertes... ::love:: i el seu traje de nuvi también a vere... En tinc mooooltes ganes!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 22, 2009 6:51 pm

J&M2011 ha escrit:Hola noies!! que tal??? com porteu els nervis??? ho teniu molt aprop ja!!! teniu fetes invitacions i tot aixo??? passeu pel post de peluqueria i makillatge per explicarnos el que us fareu per la vostra boda.

Benvinguda!!!!! Només et diré una cosa, em vaig registrar en aquest foro quan encara em faltaven més de 2 anys per la nostra boda, i no és un tòpic és veritat!!! El temps passa que no te'n adones!!!! I ara ja només queden 7 mesos!!! Mare meva!!!! Quin estrés que porto a sobre, i com a més hi hagin opos, me'n aniré de lluna de mel amb els apunts per repassar!!! jejejeje.... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 22, 2009 7:34 pm

Uoooooooooooo! Jo estic segura que hi haurà opos de docents el 2011 (és quan em caso jo, jejeje!), però tant hi fa!

Nenes, animeu-voooos! No podeu decaure ara, que segur que us queden cosetes a fer! Ànims! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ja tinc ganes que arribi la fira, a veure si enredo a algú perquè m'hi acompanyi divendres perquè el meu home no podrà pas...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cuca lleida » dj. oct. 22, 2009 9:28 pm

hola princesesssssssss

ho sento pero he estat una mica liadeta,.....jo! ultimament tinc les setmanes una mica liades...pero no del que a mi m'agradaria...( la boda) les tinc de altres coses...
en fi veig que aixo dels anims no soc la unica que esta xofff.... :-( FLEUMETESSSSSS ens hem d'animar que sino...

VA us dire una noticia bonaaaaaaa :-)) al menos per a mi! jejej

JA TINC MOSSEN i tinc tots els deures que haig de preparar per l'esglesia...ufff un munt de paperets per aki, per alli....ufffff :star:: jejejeje...

bueno boniques vaiga a fer sopar i a descansar que estic morta
molts petonets per totes....nomes volia dirvos que segueixo viva jejejej ::love:: ::love::
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 22, 2009 9:39 pm

cuca lleida ha escrit:
JA TINC MOSSEN i tinc tots els deures que haig de preparar per l'esglesia...ufff un munt de paperets per aki, per alli....ufffff :star:: jejejeje

Felicitats, guapa! Tu on et cases? I si no és molt preguntar, em pots passar a mi aquesta "llisteta" de deures, és per anar preparada, anar recopilant i preparant textos... ja m'entens, oi?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. oct. 23, 2009 8:54 am

Bon dia! :-)ok:

Ei va que això es comença a animar!!! que estava un altre cop molt mort no?? :-/
Lluneta porta't el látigo...jejejejeje!!! uf vols dir que son manejables els de la ESO? cada vegada surten pitjor....

J&M ui encara no sé el que em faré i em queden....4 mesos!! no pot ser això m'has donat una feina per fer ( que estic a la recepció, el company està de vacances, i aquí me moro d'avorriment ) mirar pentinats !!! I enhorabona a tu per la teva boda! >.-<: :-):-):-): :-):-):-): *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. oct. 23, 2009 8:57 am

Ah! per les que us caseu al 2011 !! no us estresseu massa!!! aneu amb temps perquè el meu nen m'ho va demanar al març i vaig començar a mirar vestits, al abril ja el tenia encomanat però tot i començar amb 1 any d'antel·lació he anat de cul !!! fins i tot m'he aprimat 10 kg dels nervis....bueno qui vulgui aprimar es un bon mètode...jijijiji!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Ànims a totes les fleumes!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: buniketa » dv. oct. 23, 2009 9:04 am

Sóc una de les del 2011... no em penso estressar, però... voleu dir que això es pot evitar? Jejeje... jo ja tinc un munt d'idees i projectes, i els vull començar a posar en funcionament perquè em doni temps a fer moltes moltes coses... No em vull estressar, però... és l'únic que faig: pensar en la boda!
Imatge

Imatge
buniketa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants