Autor: laiac » dj. oct. 22, 2009 10:11 pm
NINETEEEEEEEEEEESSSSS!!!! deu ni do el que heu escrit eeeeeeee!!!!
uffffffffffff.................fa un vent aquí al Morell que tu cagues, i al tenir els estors a fora encara es nota més......tot es belluga........ara, un consell, si teniu fred, una botella de lambrusco i tindreu calor.....mare meva..tinc sofocons i tot!!!!jijijiji
A veure....el cotxe ha anat...........vaja, que cada dia li tinc més ràbia a les dones venedores......hem provat un cotxe completament diferent al que nosaltres volem.........i la tia l'unic problema que tenia era que havia perdut un boli del tous...mareta....si que el preu es ajustat però després hem anat directes a Reus, i demà al matí el meu nen l'anirà a veure!!!!!! però almenys hem avançat, que li agrada i a verue si s'acaba la pesadilla!!!!!! abans que s'acabin els calers!!! tot i això Elxa...el dia que vingui el teu ninot a veure si podem fer quatre números!!!!! nu sé nu sé!!!!!!
i mira...no havíem de celebrar res, però com que estem en crisi de fa uns dies, doncs hem comprat carpaccio, unes gules, i un formatget i amb una botelleta de lambrusco hem sopat!!!!!! i ara veiessiu com està, amb la meva Duna a la falda i adormint-se aquí al costadet...................que monus els dos!!!!!!!!!!
AAAAAAAAHHHHHHHHHHH valeeeeeeeeeeeeeeee JA SÉ QUE HAIG D?ACABAR I ENVIAR-VOS LA CRÒNICA!!!!!!!!!!!!!!!! em faig ràbia a mi mateixa però haig de troabr el moment, i me'n moro de ganes eeeeeeeeeeeeeeeeee de veritat.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aix les meves ninetes!!!!!!
TAraaaaaaaaaa que guaiiiiiiiii.........la comanda..............si sobra ja saps eeee, em dius quan és i m'ho quedo....però potser algú encara n'hi farà falta algo més!!!!i xupa-xupa igual....a xupar dolcet!!!!!mmmmmmmmmmmmmm
Nur..................vols venir a decorar casa meva?????? unes quantes castanyetes per les parets no quedarien malament..........ja veig que hi estàs molt posada.........que guai, almenys ens veurem la setmana vinent!!!!!!!! podríem decorar el meu garatge no????????? vaaaaaaaaaa qui s'apunta i fem alguna manualitat la setmana vinent i abans ho decorem tot!!!!?????????jijijijij!!!!!!
happi...............encara no he tingut temps de mirar.me la pagina de nadal...però fijo que sgui carrefour, o splash hem d'anar a comprar............aaaaaaaaaa i jo també faig pessebre eeeeeee, m'encanta!!!!!! però aquesta tarda hi pensava i no donaré a l'abast aquest any............a baix a l'entrada m'agradaria algun cervatillo o algo pel mig...després un arbret de nadal no hi quedaria malament...........algo per les baranes.....ahhhhhhhhhh i pel balcó tinc uns papa noels petitons, a veure si en trobo de gran i el penjo...............m'encanta el Nadal!!!!!!em fa molta ilu decorar la casa!!!! i l'any passat em vaig fer mil fotos amb la duna fent l'arbre....bé, ella menjant-se les boles!!!!!jijijiji
Gissssss..........a casa teva??? a veure a veure si estic aquí, suposo que si, si el nen troba demà un cotxe no anirà a Barcelona..........ja parlarem!!!!
i ja tinc el programa........on hem d'anar és al mercat d'artesania i la fira d'atraccions no????????? jo vull mercadet!!!!!!
estiuuuuuuuuuuu.............al final marxes a andorra????????? voldria fer-te un encarrec d'una colonia........es que és la del meu nen....a ell li van dir que la deixaven de fer....i ahir se li va acabar i avui se n'ha posat una que té, que m'he quedat marejada tota la tarda!!!!!!! quan marxes????????
nineteeeeeeeeesssssssss.........quina parrafada!!!!!!!!!!!
torseann.......avui has anat abans que ma germana crec no?????? tranqu que després de la riviera maya NECESSITARÉ anar al gimnàs, així que m'apunto.............
l'altre dia vaig somiar i tot amb els buffets de l'hotel a mèxic..........jijijijijij
papallonaaaaa..tu ets de les meves eeeeeee...1000 fotos!ª!!!!!! jo a cantabria, una setmaneta o menys i 1000 i pico fotos!!!!jijijiji.....es que amb la càmara bona encara en faig més!!!!!!!!!! que guaiiiii!!!!!!!!!!!!
elxaaaaaaaaaaaaaaaaa.........hola hola...........nus vemus pronto no?????que vagi bé a casa els sogres.!!jo hi haig d'anar diumenge pero no en tinc ganes, a sobre és el cumple de la sue i no sé què comprar-li....idees??????????
blackkkkkkkkk-...........ja estudies força?????????
apaaaaaaaaa que no us marejo més!!!!!!!!!molts patuneeeeeeeeeetsss ninetes....................
sou una de les millors "coses" que m'han passat mai!!!!!!!!!!!
muaaaaaaaaaaaaaa