"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 22, 2009 9:37 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
nur_jor ha escrit:Una pregunteta... hi ha alguna cronica del 2009 interessant?? Es que m'ho he mirat una miqueta per sobre i no he trobat gran cosa... Estaven mes currades les dels altres anys, oi?

Doncs la veritat és les de l'any passat donaven més detall....aquest any entre que les comencen i no les acaben, les deixen a mitjes o ens hem d'esperar a que tornin de la lluna de mel...doncs no se....LA NOSTRA LAIAC JA ESTÀ PUESTA AMB LA CRÒNICA, VERITAT!!!! jijijijiji :-()-)

Si si, eh!!! S'hauran de posar les piles les del 2009!!!
I... ejem, ejem... esa cronica Laiac!!! jijijijiji :-)) :-))
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 22, 2009 9:39 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
nur_jor ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....ja sóc aquiii!! aixxx quin dia més fotut, entre pluja, llampecs i ventada....total això no és un no parar!!!!

Tara...ja t'ha arribat la comanda??? :-///: :-///: :-///: ...jo el dissabte no puc quedar.... :-( . Com ho podem fer...pq així et pago i ja està, no???? jo demà al final acabo les classes a les 18:00h pq hi han 2 classes que s'han anul.lat per demà...al final no es queda demà??????

Nur...com et trobes???? ara mirarè la web de de aire de fiesta per veure els complements de Nadal!!! com van les classes???? i les castanyes???jejejeje. Per cert, tinc una alumna els Dissabtes a Montblanc que em va dir l'altre da que et coneixia. Ella és de l'Espluga, te 18 anyets i es diu Silvia...si no et sona ja et farè una descripció més detallada, pq segur que així la coneixeràs!!!jejejeje

Elxa....que vagi molt i molt bè el sopar a casa als papis!!!!

Tara i Estiu....m'encanten els vostres emails!!!! jajajaja

Ninetes....teniu totes el programa de Valls al email, ok????

Hola! Ja he vist el programa de les festes! Deu ni do, no? hi ha molta cosa! I dissabte treballes? Així no es queda per sortir per la fira? Ja me n'havia fet a la idea... nosaltres baixarem igualment a fer un tomet! Que tinc ganes de veure l'ambient i la festa, ja que no hi hem estat mai.

Una Sílvia de 18 anys?? La veritat és que no em sona cap Sílvia de 18 anys... Potser de vista una... que és rossa i molt primeta?

Les castanyes van bé... jejeje! Ahir vaig poder acabar de muntar els barrets de castanyes, i entre avui i demà espero tenir enllestides de muntar les castanyes ballarugues... En aquestes dates acabo de castanyes fins al gorro!!!! :star:: I just avui han arribat a l'escola els treballs manuals de Nadal... així que empalmaré les manualitats, jajajaa!! En fi...

Treballo al mati....jo per a tarda- nit estem disponibles....Així que quedem, però la qüestió és encara no se qui vindrà o qui no... :-/

Va!! Qui s'anima a venir???
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dj. oct. 22, 2009 9:42 pm

Hola ninetes!!!!!!!!!!

Happi, nosaltres segons l'hora, que el nen va a caçar! Com voleu quedar??????

Nur, si vols jo t'ajudo, m'hauria d'haver dedicat amb aixo, amb el que m'agraden les manualitats!

Torsaeann, tranquila, que no vull que t'arruinis! es broma!!!!!!!!!!!!!!

Bueno ninetes vaig a dormir, dema DIVENDRES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 22, 2009 9:43 pm

torsaeann ha escrit:Hola i adeu ninetes....
Fa una estona que he arriba't del gym i estic morta.....acabo de sopar i vaig a momir pq em fan un aml les cames...les tinc super pesades.......

Tara, Sobre la comanda, ja et porto la fortuna que et tinc que pagar quan et vegui oks? jajajajajajajajaaajajjajaja.
Giss, jo el dissabte el matí tenia que anar a casa ma cunyada però si la teva mami fa esmorzar, donc tindré que quedar-me a la pobla no?
Laiac, has mira't el cotxe?
Nur, que tal? com van les castanyes?
Happi, el vent al pla que tal?
Black, com estàs?
Estiu, no gatis molt que els temps no estàn per gastar¡¡¡¡
Elxa, que tal el dinar a casa sogres? i la dutxa? aig aig....jajajajajajaj
Papallona, que tal la vuelta al trabajo después de Paris?
Ninetes vaig a fer nones, quin vent...no m'agrada......

Un petonet i us estimooooooooooooooooooooooo

Mua¡¡¡¡

Ei guapa! T'ha deixat xafada el gym, eh!! Apa, a descansar!!
Jo amb les castanyes liada... al final se'm quedarà la cara a castanya!! jajajajajaja!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 22, 2009 9:51 pm

tara ha escrit:Hola ninetes!!!!!!!!!!

Nur, si vols jo t'ajudo, m'hauria d'haver dedicat amb aixo, amb el que m'agraden les manualitats!

Si jo per la hora tant em fa....jo per la tarda no fem res. Però que no sigui un compromís....simplement ho vam proposar pq així el dia 1 ja ens coneixerem, no???? però si podeu bè...i si no...cap problema!!!!! tot depen del temps también!!!!

Demà en parlem, no????? i així es decideix i prou!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 22, 2009 9:55 pm

tara ha escrit:Hola ninetes!!!!!!!!!!

Gràcies per l'oferiment guapa!
Ja ho veig que t'agraden les manualitats, eh!! I a més a més tens manetes, perque amb el que vaig veure que li vas fer a la Laiac, per exemple, pels anells vaig flipar!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 22, 2009 9:56 pm

Me'n vaig a dormir, ens veiem demà!
Bona nit!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 22, 2009 10:11 pm

NINETEEEEEEEEEEESSSSS!!!! deu ni do el que heu escrit eeeeeeee!!!!

uffffffffffff.................fa un vent aquí al Morell que tu cagues, i al tenir els estors a fora encara es nota més......tot es belluga........ara, un consell, si teniu fred, una botella de lambrusco i tindreu calor.....mare meva..tinc sofocons i tot!!!!jijijiji

A veure....el cotxe ha anat...........vaja, que cada dia li tinc més ràbia a les dones venedores......hem provat un cotxe completament diferent al que nosaltres volem.........i la tia l'unic problema que tenia era que havia perdut un boli del tous...mareta....si que el preu es ajustat però després hem anat directes a Reus, i demà al matí el meu nen l'anirà a veure!!!!!! però almenys hem avançat, que li agrada i a verue si s'acaba la pesadilla!!!!!! abans que s'acabin els calers!!! tot i això Elxa...el dia que vingui el teu ninot a veure si podem fer quatre números!!!!! nu sé nu sé!!!!!!

i mira...no havíem de celebrar res, però com que estem en crisi de fa uns dies, doncs hem comprat carpaccio, unes gules, i un formatget i amb una botelleta de lambrusco hem sopat!!!!!! i ara veiessiu com està, amb la meva Duna a la falda i adormint-se aquí al costadet...................que monus els dos!!!!!!!!!!

AAAAAAAAHHHHHHHHHHH valeeeeeeeeeeeeeeee JA SÉ QUE HAIG D?ACABAR I ENVIAR-VOS LA CRÒNICA!!!!!!!!!!!!!!!! em faig ràbia a mi mateixa però haig de troabr el moment, i me'n moro de ganes eeeeeeeeeeeeeeeeee de veritat.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aix les meves ninetes!!!!!!

TAraaaaaaaaaa que guaiiiiiiiii.........la comanda..............si sobra ja saps eeee, em dius quan és i m'ho quedo....però potser algú encara n'hi farà falta algo més!!!!i xupa-xupa igual....a xupar dolcet!!!!!mmmmmmmmmmmmmm

Nur..................vols venir a decorar casa meva?????? unes quantes castanyetes per les parets no quedarien malament..........ja veig que hi estàs molt posada.........que guai, almenys ens veurem la setmana vinent!!!!!!!! podríem decorar el meu garatge no????????? vaaaaaaaaaa qui s'apunta i fem alguna manualitat la setmana vinent i abans ho decorem tot!!!!?????????jijijijij!!!!!!

happi...............encara no he tingut temps de mirar.me la pagina de nadal...però fijo que sgui carrefour, o splash hem d'anar a comprar............aaaaaaaaaa i jo també faig pessebre eeeeeee, m'encanta!!!!!! però aquesta tarda hi pensava i no donaré a l'abast aquest any............a baix a l'entrada m'agradaria algun cervatillo o algo pel mig...després un arbret de nadal no hi quedaria malament...........algo per les baranes.....ahhhhhhhhhh i pel balcó tinc uns papa noels petitons, a veure si en trobo de gran i el penjo...............m'encanta el Nadal!!!!!!em fa molta ilu decorar la casa!!!! i l'any passat em vaig fer mil fotos amb la duna fent l'arbre....bé, ella menjant-se les boles!!!!!jijijiji

Gissssss..........a casa teva??? a veure a veure si estic aquí, suposo que si, si el nen troba demà un cotxe no anirà a Barcelona..........ja parlarem!!!!

i ja tinc el programa........on hem d'anar és al mercat d'artesania i la fira d'atraccions no????????? jo vull mercadet!!!!!!

estiuuuuuuuuuuu.............al final marxes a andorra????????? voldria fer-te un encarrec d'una colonia........es que és la del meu nen....a ell li van dir que la deixaven de fer....i ahir se li va acabar i avui se n'ha posat una que té, que m'he quedat marejada tota la tarda!!!!!!! quan marxes????????

nineteeeeeeeeesssssssss.........quina parrafada!!!!!!!!!!!

torseann.......avui has anat abans que ma germana crec no?????? tranqu que després de la riviera maya NECESSITARÉ anar al gimnàs, així que m'apunto.............
l'altre dia vaig somiar i tot amb els buffets de l'hotel a mèxic..........jijijijijij

papallonaaaaa..tu ets de les meves eeeeeee...1000 fotos!ª!!!!!! jo a cantabria, una setmaneta o menys i 1000 i pico fotos!!!!jijijiji.....es que amb la càmara bona encara en faig més!!!!!!!!!! que guaiiiii!!!!!!!!!!!!

elxaaaaaaaaaaaaaaaaa.........hola hola...........nus vemus pronto no?????que vagi bé a casa els sogres.!!jo hi haig d'anar diumenge pero no en tinc ganes, a sobre és el cumple de la sue i no sé què comprar-li....idees??????????

blackkkkkkkkk-...........ja estudies força?????????

apaaaaaaaaa que no us marejo més!!!!!!!!!molts patuneeeeeeeeeetsss ninetes....................
sou una de les millors "coses" que m'han passat mai!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dv. oct. 23, 2009 7:09 am

Ninetes que ja es divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Bueno aixi que fem quedem aquesta tarda o dema per esmorzar!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dv. oct. 23, 2009 7:14 am

Bon dia boniques¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Ninetes que fort....ahir el matí em vaig pesar i com sempre feia 54, ara vaig em peso i faig 53,2...que fuerte.....això de l'spining va molt bé¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ a veure si arribo a 52 kilos i em planto¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Bueno petardas, avui divendres QUE BÉ¡¡¡¡¡¡¡
Tinc ganes de que pari aquest vent....quin rotllo....
Sobre demà al final que?
Un petonet molt fort i que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. oct. 23, 2009 7:20 am

tara ha escrit:Ninetes que ja es divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Bueno aixi que fem quedem aquesta tarda o dema per esmorzar!!!!!!!!!!!!!!!

Nena¡¡¡¡ vols quedar aquesta tarda?
Ja em dius alguna cosa oks?
Però al mbl que ja no entraré a internet¡¡¡¡¡¡
Vols venir a casa meva i portes les teves ivis i les meves i anem montan-les? porta la roba interior si vinguessis¡¡¡¡¡

Ja em dius alguna cosa ehhhhh¡¡¡¡¡¡
Un petonet ¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dv. oct. 23, 2009 7:40 am

Bon dia ninetes q dieu???q qedareu avui???avui tenim correlengua al morell i sa de pujar el drac, gegants i cap grossos a lajuntament i despres nose q mes sa de fer....si aneu a casa la torsaeann a muntar invitacions si voleu a mes gent dieuo i potser passaria un ratet x veureus mes q res!!!

i dema nose xq volia anar a comprarme algo de roba q a la nit tenim una festa surprise de 25 anys i tinc l'armari com la nevera de la happi q tremola!!!!!i nose si anire al migdia o dema al mati!!!

Bueno al migdia us llegeixo

un petonet
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 23, 2009 8:46 am

Nineteeeeeeesssss!!!!
BOn diaaaaaaaa!!!! quina son que tinc............i quin mal de cap!!!!jijijijiji això serà el lambrusco.....ara m'he llegit el que vaig escriure ahir, i hi havia alguna paraula una mica xunga....jijijijiji!!!!!!

Ara mateix el meu nen deu estar provant el cotxet que ell volia, no el que ens van fer provar a Tarragona....i a veure com va......i resulta que per aquí un parell de desguasos que ha anat li donen el mateix pel cotxe....jopeta....i la llàstima és que el cotxe s'engega i tot....però clar, era més car arreglar-lo!!!!!!aixxxxxxxxxxxxxx
Tara....quan sapigues algun telefon dels desguasos aquells m'ho dius!!!

Torseann......bon diaaaaaaaaaaa...............!!!!!!!!! com va pel dematí!!!! jo avui segur que no puc quedar, més que res tinc la vacuna a les 18:45 i em parteix la tarda....i suposo que ja ens quedarem per Reus....!!!!!!!! però a verue demà al matí si quedem un ratet.............!!!!!

estiu..........ja vaig veure la propaganda del correllengua a casa...però sincerament, crec que no m'ho he mirat....però si és avui, nanai de la xina!!!!!........al final maarxeu o no????

a totes.............UN PATUNET INMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENS!!!!
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. oct. 23, 2009 9:19 am

Bon dia ninetes!!!!....bè això de bon dia....ja estem com ahir.. :-( Entro i marxo ja pq buahhh..quina nit h passat. A les 3:00h de la matinada m'estava trucant el nen qe s'havia fet mal al peu i que no podia caminar...així que anem cap a Valls que estava a l'hospital... :-/ ...vam estar allà des de les 3:20h i fins a les 4:18 no li van dir res. Total que ve un metge (Rus) :hmm:: i li diu que això no pateixi que és una tendinitis...i li diu el nen "A veure, ja que estic aqui, feu-m'he una radiogafia, q jo abans he tingut tendinitis però almenys podia fer alguna cosa" i al final entre molt dubtar li van fer...Doncs ara bè lo bo.....Li fan la radiografia i bè en questió d'1 hora va passar de ser una tendinitis a un esguinç de turmell... :star:: us ho podeu creu????? vam arribar a casa a les 5:30 i ara anem a TGN a la seva mutua....a veure que li diuen...Bahhh!!!! tot plegat és una m_____a.... :-(
Ninetes, avui en tot el dia podrè entrar...fins la nit...a veure que li diuen però està ara que no pot ni tocar el peu al terra....

Petonets ninetes meves!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dv. oct. 23, 2009 9:52 am

Bon dia ninetes! avui d¡vaig de tardes.. i aquest matí putejada.. pq m'estan canviant les tapes dels marcs de les portes.. i un marc que està enfosquit pq els hi va caure aigua.. i ho volen canviar!!! tio es que ploraría de la rabia que em fan aquestes coses.. i tampoc pasa el pu tu marmolista.. ni el del AACC quina depre en serio.....

bueno.. :-( :-( :-(

jo avui surto a les 21hs. demà puc passar per casa de la giss o teva tara.. i et dono la meva pasta que es "pico"... jo aniré connectant-me a la feïna per veure que dieu!! pero suposo que quedarem a les 10hs??? no????

Lo de santa ursula.. naltros ens apuntem... ja ens va bé tarda-nit pq el ninet té master pel matí i partir de futbol per la tarda... qui aniriem??? a quina hora??? a les 20.30hs+-?????? podem picar algu por ahí no???

Laiac t'ha trucat el ninot?? li agradat conduïl el cotxe!!!

ei torsaeann.. no vegis amb l'spinning aquest.. jo de sentir-ho ja me canso!!! ufff
estiu nena no cremis la targetaaaaa que t'has comprat???????????????????

nur.. castanyesssssssssssss m'encantennnnnnnnn jejej
black estudiiiiiiaaaaaaaaaa que aquest any has d'acabarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jiji
Giss Elxa.. tanta feïnaaaaaaaaaaaaaaa aixxxxxxxxxxxxxxx
petunetssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 23, 2009 9:55 am

Ninetaaaaaaaa!!!!

però mare meva,,,,,,que es cuidi eeeeeee...que als hospitals et diuen de tot....jo quan hi anava per una torsa de peu, al final me l'envenaven tot!!!!!!!mare meva!!!i a vegades per poc...alaaa sense fer radiografia una tendinitis!!!es queee

doncs cuida'l, aneu a la mútua, i després a fer migdiada tots dos...que no heu dormit gens avui!!!!!!! cuida'l i que vagi molt bé eeee, a veure què li diu el metge seu!!!!!! i mira, avui el tindràs a caseta a la nit i li fas mimitus!!!!
espero que no li faci molt mal!!!!

Molts patunetS!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 23, 2009 10:02 am

Nineteeeeeeeeees meves!!

papallona....jo tinc un munt de coses encara pendents a casa, i tot això, o t'ho prens amb paciència o res......tranquil·la dona....que demà ja som dissabte i podràs descanar....però sé que fa ràbia!!!!

al final l'he trucat jo perque tenia intriga de com havia anat......i estaven fent numeros.....jiijijijiji....diu que me l'havien rebaixat molt a tgn......però ja li he dit jo al meu nen que o se'l baixa o tornem a la pija-tonta!!!jijijijiji però que li ha agradat molt!!!!
i ara.......em mataran a la feina, he estat buscant números de gent, mecànics, desguasos que poso que compren cotxe siniestrats.......però n'hi ha quaranta mil eeeeee.....li he dit al nen que s'esperi, que truquem i a veure el què no??? si podem treure algo més..............és que el cotxe s'ENGEGAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! :-/

es veritat TORSEANN que has dit ho de l'spinning, jo després de la Riviera maya HO NECESSITARÉ-.-.................així que vindré amb tu val????????????????!!!!!!!!!!!!!!!! tot i que a mi l'spinning.....m'agrada més fer el ruc amb aerobic o step, po weno!!!!

aixxxxxxx............que treballo un rato!!!! a veure si a la pròxima puc dir que tinc cotxe!!!!!

patunets
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dv. oct. 23, 2009 10:16 am

Laaic, el nen ara em mira lo dels telefons!

Papallona, nena quina feinada, com diu la laiac t'ho has de pendre amb calma, sino t'estressaras!

Bueno aixi quedem ja definitivament dema!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dv. oct. 23, 2009 10:21 am

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!!....bè això de bon dia....ja estem com ahir.. :-( Entro i marxo ja pq buahhh..quina nit h passat. A les 3:00h de la matinada m'estava trucant el nen qe s'havia fet mal al peu i que no podia caminar...així que anem cap a Valls que estava a l'hospital... :-/ ...vam estar allà des de les 3:20h i fins a les 4:18 no li van dir res. Total que ve un metge (Rus) :hmm:: i li diu que això no pateixi que és una tendinitis...i li diu el nen "A veure, ja que estic aqui, feu-m'he una radiogafia, q jo abans he tingut tendinitis però almenys podia fer alguna cosa" i al final entre molt dubtar li van fer...Doncs ara bè lo bo.....Li fan la radiografia i bè en questió d'1 hora va passar de ser una tendinitis a un esguinç de turmell... :star:: us ho podeu creu????? vam arribar a casa a les 5:30 i ara anem a TGN a la seva mutua....a veure que li diuen...Bahhh!!!! tot plegat és una m_____a.... :-(
Ninetes, avui en tot el dia podrè entrar...fins la nit...a veure que li diuen però està ara que no pot ni tocar el peu al terra....

Petonets ninetes meves!!!!

uff neni... lo més normal es que fos un esguinç!!!!!!!!!!!! que fuerte.... bueno mira aquestes coses... es una pu tada.. pero ens alteren el ritme de tot.. tun trankil.la!! aix nena que forttttttttttttt... que no recolzi el peuuuuuuuuuuu ehhhhhhhhhhhh....
animus wapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. oct. 23, 2009 10:27 am

tara ha escrit:Laaic, el nen ara em mira lo dels telefons!

Papallona, nena quina feinada, com diu la laiac t'ho has de pendre amb calma, sino t'estressaras!

Bueno aixi quedem ja definitivament dema!

doncs si kedem demà que digui la giss l'hora!

uix nenis.. me n'adono que vull escriure tan depressa que faig mogollon de faltes... ups!!! :-(
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants