"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dv. oct. 23, 2009 10:42 am

Papallona, no pateixis per lo de les faltes, que a mi tambe em passa i a sobre estic amb un ull girat per si entra algu per la porta que no m'enxampi!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 23, 2009 11:21 am

jo idem ninetes...a vegades em menjo lletres, tinc dislèxia...........però també és perque estic pendent de tothom de la oficina!!!

jijijiji................doncs a veure si dempa puc quedar ja direu el què!!!!

tara, ja m'ho diràs quan ho tinguis!!!

patunets precioses!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. oct. 23, 2009 1:05 pm

ninetes! en no res marxo a la feïna! (+:-)
intentaré connectarme tot i que els divendres.. hi ha molt molta gent a uregències... :-)ok:
que vaigi bé la tarda...aquesta nit he kedat per sopar si kedeu o algo.. doncs lo de sempre un sms please i me passo! si no doncs ens veiem demà a ca la Giss les que pugin! :-))

b7s!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Giss » dv. oct. 23, 2009 1:57 pm

Hola guapis!
Jo aquesta tarda no puc quedar, aniré al dentista d'urgència a veure què cony tinc a la boca, que crec que són fongs...

Bueno, llavors ens veiem demà a casa meva no? veniu a les 10h... ja està bé...
La mama ha fet "dits de bruixa" per Halloween!!! jajaja són molt xulos!!! i coquitos...
Tambe compraré hojaldre i fem croissanets i palmeretes ok?
Podrieu portar un cacaolat alguna! i el café ja el poso jo si en vol algú...

Un petonet!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. oct. 23, 2009 2:28 pm

Uolllaaaaa...torno a ser aqui per res informar-vos....jejeje, encara que marxo a fer classe....estoy que me caigo de sueñooooo!!!!! :star::

Hem anat a Tgn a la mutua i confirmat, és un esguinç ja que el lligament que envolta la tibia i el peroné el té tocat i és degut a una sobre càrrega!!! té unes 2 setmanetes de baixa però el divendres que ve ha de tornar a veure al metge. Només li ha dit que molt de repòs, que procuri que no li toqui el peu al terra i res, a descansar!!!!! jo...ninetes...porto un baixon damunt.... :-( :-(
El positiu d'aquest dia esk tinc una entrevista el dilluns a un col.legi de l'Arboç...i res...a veure si la bona ratxa ja comença d'una vegada!!!!!
Ninetes...sabeu el primer que m'ha dit quan hem sortit de la mutua???? "El que més ràbia em fa....ésk demà no podrem anar a la fira" Ho sento molt nenes...però esk tal i com està el terreny i que està de baixa...no és qüestió que el vegin rodan...sabeu??? Ens sap greu nenes i més havent-ho proposat nosaltres, però és no pot....

M'encantaria quedar-m'he dormint, però ara he d'anar a fer unes classes i més ara...que ell de baixa!!!! jopeta...quina mala sort!!!
Petonets a totes boniques...a la nit parlem!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dv. oct. 23, 2009 4:05 pm

Hola ninetes!!!

Happi, nena no passa res es "fuerza mayor", ara que es recuoeri aviat!
I a vaure si hi ha sort a l'entrevista, ja veures com anire be, des d'aqui et domen forçes, tant a tu com a ell!

Gis, vale ya venre, traere todo lo de galacticblum, asi lo repartimos y lo veis!!!!!!!!!

Papallona, que no te res mes a fer la gent els divendres o que!!!!!

Ens veiem mes tard!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dv. oct. 23, 2009 6:36 pm

Ninetes!!!

M'han canviat l'examen al dia 3!! la mare q els va parir... hauré de canviar el dia de festa a la feina!!!!

Però demà podré venir!!! però a les 10 no crec q hi arribi eh.. q a mi em queda lluny i porto son acumulada!!! guardeu-me algo de menjar!!!

després torno a entrar q ara tinc q fer cosetes

us estimoooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 23, 2009 7:19 pm

Nineteeeeeeessssssss!!!

us escrit a correcuita desde casa dels papis............el meu nen ha anat a fer unes fotos al cotxe "siniestrat" i les ha d'enviar a un parell de persones per internet......calla, que hem trobat gent que està interessada en comprar un cotxe sencer.....i després ves a saber el cuartos que en traurà venent-lo a peces!!!! espero que hi hagi sort i algú ens dongui més del que ens donava el desguàs d'aquí...perque no n'hi ha ni per menjar pipes i el cotxe, menys el morro, està perfecte!!!!!

HAPPIIIIIIIIIIIIII quin disgust nenaaaaaaa.....vaja, hi ha una bona noticia, a veure si et va bé a l'entrevista del dilluns eeeeee.....farem molta força psicològica perque sigui així!!!!! vale nineta....que ho necessites!!!!
i el teu nen.....pos alaaaaa, a descansar.....però el dia 1 encara que sigui amb muletes vindràs no?????????? hombreeeeeeee...i per ho de demà......nosaltres al final no sabíem si podríem pujar...així que......ens coneixerem tots, o casi, el dia 1 i així serà més autèntic!!!!!
Per cert, aquest finde a la Selva també fan fira amb mercadet i aquestes cosetes!!!!

GISSSS...suposo que si que podré venir demà eeeeeee, però nu sé si a les 10 en punt!!!! ara, jo no sé el teu número de caseta!!!!! el pis vull dir....ja m'ho diràs....o algú pot passar per casa a buscar-me??? qui vindreu????

Taraaaaaa....hem trucat a un dels números, i no ens donaven gaire més....demà a veure si estan oberts la resta!!!!!!

BLACKK....així que demà vindras??? vaja, aixi ens veurem!!! i el dia 1 igual vindras no??? ho dic per ho de l'examen...que ja fa molt que estudies!!!!!

VAja...............quin rotllo us estic fotent mentre es carreguen les fotos!!!!

aixxxxx que tinc una altra noticia.....no sé si per bo o per dolent!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 23, 2009 7:24 pm

NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!

JA TENIM COTXEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! la la la la..........és trist per una banda...perque no ens hauríem d'haver comprat cap si no hagués hagut l'accident!!!! però per l'altra............ENS HEM DECIDIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ara ens casarem una miqueta més amb el banc.............iupiiiiiiiiiiiiiiiiiii però almenys ja tindrem un cotxe més gran per a futures incorporacions a la familia!!!!!!!!!! jijijijijiji i per portar bicis, gossos......roba, i trastos mil!!!!!!!!!!!!!!!

apaaaaaaaaaaaaaa...ja ho sabeuuuuuuuuuuu1!!!!

Seguim amb les fotos!!!!!

PAtuneeeeeeeeeeeeeeeets
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dv. oct. 23, 2009 7:47 pm

Hola ninetes!!
Quin dia avui... He arribat a casa tardíssim i m'he posat a plorar com una tonta!!! :-( I tot per l'estrés... No dono a l'abast!!! No puc més... no para de sortir més i més feina!! Entre les castanyes i el centenari... buf... :-( En el centenari formo part de dues comisions, i en una estem dos mestres soles i hem d'organitzar una exposició de fotos d'aquests 100 anys... tenim milers de fotos que ens van aportant la gent que ha passat per l'escola, i resulta molt difícil destriar-les... i això ha d'estar per al 14 de novembre!!!! I avui m'ha dit la meva companya que el dijous l'operen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I estarà de baixa!!! Em quedo jo sola amb tot el marron!!! Jo ja m'he començat a estressar i a ratllar-me... I avui ens hem quedat a l'escola per intentar adelantar feina, però hi ha molta molta molta feina... i m'he emportat feina a casa per anar avançant... entre això i les castanyes... i res, quan he arribat a casa m'ha sortit tot i m'he posat a plorar com una tonta!!! Quines ganes que acabi el centenari nenes!!!!!! I demà al matí havia d'anar al cole xq venien a colocar la pancarta, però encara he estat de sort, xq no la tenen encara, així podré que em podré posar amb lo de les fotos!! És impossible triar les fotos, i sobretot datar-les!!!! Qui m'havia de manar a mi posar-me a la comisió de les fotos!!! :-(

Quan m'han dit que no tenien la pancarta m'he posat contenta (en part... perque no ho hauria d'estar!! perque porten retras i ja hauria d'estar penjada!!) en fi, que he pensat que al no haver d'anar a l'escola podria venir a esmorzar, i despres em trobo amb lo de la baixa de la meva companya... no sé com ens ho farem, és impossible tenir-ho enllestit per abans del dijous... :-( Tinc un nus a l'estomac i un malestar... buf... no sé si són nervis o estrés... jo q se!!

Perdoneu pel rollasso nenes... però no dono per més!! Ara tornaré a posar-me amb les fotos... Lo bonic és que trobo fotos on hi surto, perque jo de petita estudiava al cole on treballo... en fi...

Happi, perdona nena, tu amb em panorama que tens amb el teu nen i jo per aquí amb l'estrés... Em sap greu!! Ja veuràs com aviat vindrà la bona ratxa, i per començar l'entrevista de feina t'anirà genial!! Ara a mimar al teu nen, i no et preocupis per la fira, que lo primer és lo primer!!! Ja hi hauran altres dies per quedar, ok? Que es recuperi!!

Laiac, que tal? Ja pots dir... tinc cotxe???? I que dius? Que vols decorar la casa de castanyes???? No!!!!!!!!!!!! Més castanyes no!!!!!! Si us plau!!!!!!!!!!!!! Amb qualsevol cosa menys castanyes!! Que ja les tinc atravessades!!!!!!!!!!!!!!

Giss, em sap greu no poder venir demà nineta. Ja he llegit lo que us farà ta mare, segur que estarà boníssim!! Fareu més esmorzars havent passat lo del centenari... quin morro, com demano jo, no??? Ais!!!!!!!

Black, que tal l'estudi? t'han canviat el dia? Va, tu pots!!!

Papallona, em sap greu lo dels marcs!! Ais... Ànims guapa!!

Torsaeann, Tara, Estiu, Elxa, un petonet!!

Avui m'han donat una invitació de boda. És d'aquell company meu, que fa la boda per l'esglesia el proxim 5 de desembre. La veritat és que és molt original! Ja us l'ensenyaré!

Bé ninetes, vaig a submergir-me en fotos!!! Quan no pugui més uns vindré a fer una visiteta!!

:-(
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. oct. 23, 2009 9:03 pm

Hola boniques.
Jo demà giss vindré a les 10.00 però sobre les 11.15 tinc que marxar per anar amb la meva neboda o sigui que val mes un hora que res oi?
Demà ja portaré una botella de cacaolat oks?
Un petonet i fins demà¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡¡

Vaig a mirar la tele que aquesta tarda no he para't de fer de maruja i vull descansar una estona¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dv. oct. 23, 2009 9:47 pm

Nur, nena quina feinada, ja saps jo per retallar i pintar m'apunto!

Laiac, nena encara no m'he enterat del cotxe que t'has comprat!
Si vols et passo a buscar per casa teva!

Torsaeann, dons si mes val una horeta que res!

Black, tranquila que t'esperarem!

A les demes petonets i ens veiem dema!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 23, 2009 10:48 pm

Tara!!!!tu vens de tarragona, no cal que em passis a buscar dona.....ja hi faré cap jo, i quan estigui a baix faig un truc per veure quin és el pis!!!!!!!!!

Tinc moltes ganes de veureus, la veritat és que ara m'acaba de dir el Josep que no vagi a cap lloc, es que ens hem tornat a discutir fort..........pel mateix tema de familia de sempre......i he arribat a un limit ja.....nu sé!!!!!

aixxxxxx al final hem comprat el toyota avensis cross sport, o sigui, familiar........és molt xulo, i gran, massa llarg per mi....jijijijiji!!!!!

quan pugui a veure si busco una foto a internet i la poso!!!!

patunets......
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » ds. oct. 24, 2009 7:45 am

laiac ha escrit:Tara!!!!tu vens de tarragona, no cal que em passis a buscar dona.....ja hi faré cap jo, i quan estigui a baix faig un truc per veure quin és el pis!!!!!!!!!

Tinc moltes ganes de veureus, la veritat és que ara m'acaba de dir el Josep que no vagi a cap lloc, es que ens hem tornat a discutir fort..........pel mateix tema de familia de sempre......i he arribat a un limit ja.....nu sé!!!!!

aixxxxxx al final hem comprat el toyota avensis cross sport, o sigui, familiar........és molt xulo, i gran, massa llarg per mi....jijijijiji!!!!!

quan pugui a veure si busco una foto a internet i la poso!!!!

patunets......

Nena acabo de buscar el cotxe per internet i és molt bonic nena¡¡¡¡¡¡¡
SObre el tema de la llargada suposo que primer et sentiràs extranaya al conduir però després et faràs ràpid amb ell¡¡¡¡¡
Acabo de rebre el teu sms, millora't i cuida't ja parlem¡¡¡¡¡

T'estimooooo guapa¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: estiu2010 » ds. oct. 24, 2009 8:27 am

Ninetess on viu la giss???

Jo ara ai danar a morell a portar el cotxe q mestan posan lenganxe i li agafare el dell xo em fa falta ladreça
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Papallona* » ds. oct. 24, 2009 8:58 am

nenes m'arreglo trec pasta i vaiggggggggggggggggggggg

estiu et reenvio la direcció al teu mail!

muas!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: estiu2010 » ds. oct. 24, 2009 9:00 am

Papallona* ha escrit:nenes m'arreglo trec pasta i vaiggggggggggggggggggggg

estiu et reenvio la direcció al teu mail!

muas!

Gracies...fins ara!!
Imatge
estiu2010

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. oct. 24, 2009 2:13 pm

Ninetess.....com anat?????? jopeta :-( us he trobat molt a faltar..i més és un d'aquells dies que necessites sortir i despejar-t'he, però res...és el que toca...
Com esteu???? heu fet quedada culinària??? quina enveejta...sana....

Laiac....EVIDENTMENT QUE AL DINAR DEL DIA 1 VINDREM!!! :-///: si fa falta el porto en cadira de rodes...jijijiijiji però aem fijooo!!!
Per cert, quin cotxe us heu comprat?????

A totes...les demès???? petonets enormes boniques!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. oct. 24, 2009 2:14 pm

Alguna novetat al club de les ninetes????????
Mrs. Happiness l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 24, 2009 2:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. oct. 24, 2009 2:22 pm

Ninetes....vaig a dormir una miqueta, pq entre el dia que vam passar ahir i que per la tarda vaig haver de fer classe i aquest mati a les 9:00h havia de ser fent classe...esto que me caigo!!!!!
Fins desprès boniques...i que vagi molt bè el dissabte a la tarda!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants