Hola galetetes dolces!!!

que boniques i reboniques sou!!!
Miri! gràcies per contestar el meu dubte de salut....ja m'ho va dir la dra. que no era res que era com descamacions de la pell. Que tal estas millor guapa?
Nuvia no et desesperis tranquila que tot es pot fer!! i si t'agrada un del 2009 perquè no te'l quedes? això de si es del 2009 o 2010 es una tonteria ,penso jo, t'ha d'agradar i que vagis còmoda. RELAXA'T
Lluneta així que panellets??? jejejej ja et veig amb la massa pel cap i plena de pinyons...així el teu home si que et menjarà segur...jejejeje!!! Ja has fet bé de fer acte de presència ja, val mes. I m'alegro molt que estiguis tant contenta amb lo de la Boscana...que guay!! ah! ja sé quina joieria dius , que també està a Tàrrega crec...no vulll fer propaganda però una amiga meva que fa 1 mes es va casar pel jutjat va comprar els anells a la joieria Fito ( crec que es diu així ) d'or blanc i li va sortir super barat , jo estic per fer-me un viatge a Balaguer i anar-hi a mirar que hi ha.
Ei una altra bona notícia....Ja tenim autoritzat l'expedient matrimonial, avui hem anat a recollir-lo al registre i l'hem portat a l'Ajuntament...uoooo quins nervis!!!

, hem fet la instància i ens han dit que si volem veure la sala de plens que hem de trucar i reservar hora....i evidentment nosaltres volem tafanejar...

ens han dit que el dia de la boda ell ha d'arribar 5 minuts aband de l'hora ( 13h ) i jo puntual....no m'ho crec que em queda molt poc....m'estic quedant en los huesitos dels nervis.
Aquest cap de setmana hem fet de fotògrafs d'una trobada que ma mare va rganitzar amb tots els amic de l'infància i com tots feien 50 anys doncs ho celebraven junts...va ser divertit. Vam anar a collir ametlles, a dinar al mig del camp ( unes 25 persones ),vam anar a collir olives, a caminar pel bosc , van estar en una casa de colònies ( nosaltres teniem casa pròpia ) vam sopar allí, vam fer el idiota pel mig del camp a la nit i nos pijavem de riure....

i ahir vam dinar a un restaurant i cap a casa, ens ho van pagar tot a ell i a mi per gravar-los i fer les fotos, després farem un montatge.
I res, per la castanyada farem una festa de Halloween perquuè tinc a ma filla amb mi ( cada 15 dies va amb son pare ) i anirem al poble i allí estaran els meus avis, ma tieta amb el nen i ens ho passarem bé.
Bueno ja que estic us dic com ho portem nosaltres....
1. Paperassa del registre entregada i autoritzada
2. Vestit encomanat i primera prova el 14 de desembre
3.Sabates comprades
4. Restaurant reservat
5. Invitacions a casa
6. Detalls encomanats
7. Pel voltant de Nadal degustació dels plats del banquet
8.Al febrer prova de maquillatge i pentinat
9.Ram de núvia, flor del nuvi, tocado pel cabell encomanat
10.fotògraf reservat
11.Safata del cotxe de la núvia en procès ( quan estigui acabada us la pujo per foto )
Em falta els detalls pels nens, comprar els nuvis, els detalls per les mares, la meva roba interior, el traje del nuvi, ram a donar...
Uf ja he acabat quin fart d'escriure!