"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » ds. oct. 24, 2009 4:03 pm

Nineteeeeeeeeess!!!!! jo crec que he pillat algo amb la vacuna de la grip....tic xof, mal de cames, mocs, mal de coll....bé, tot el de sempre i més............pot ser efecte de la vacuna???????

HAPPIIIIIIIIIIIIIIII preciosaaaaaaa amb tu volia parlar!!!!!! saps que????? ahir ja em va agafar la febre compradora "NADALENCA"...es que al carrefour hi ha o uns arbrets, o uns pingüins o una caseta tot de llum de leds i per 15 euros................i mira.......ja que no havíem trobat la barbie navidad de 8 euros per la meva neboda pos alaaaaa.....m'ho vaig comprar!!!!!!jijij al arribar a casa ho vaig provar i fins i tot li vaig fer fotos...jijiji perque ho veiéssiu..........li deia al nen.es que són per les del FORO!!!!!jijjiji

(ara m'espero que vingui de passejar a la gosseta i em pasi el cable per descarregar les fotos, que estic trada al sofà i em fa mandra aixecar-me)jiijij

NINETES MEVEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!ja he arreglat el món i totes les comandes?????? que guai tot el que compreu...llàstima que jo això no ho fes...jopetaaaaa..........però jo us ajudaré a totes a fer els rams eeeeeee!!!!!!!aixxxxxxx quina ilu.......i els tuls aquells xulissims, i vaja........tooooooooooooooooooot!!!!!!!!!

ja la tinc ara us paso alguna!!!

PAtuneeeeeeeeeeeeeets
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. oct. 24, 2009 4:54 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeess!!!!! jo crec que he pillat algo amb la vacuna de la grip....tic xof, mal de cames, mocs, mal de coll....bé, tot el de sempre i més............pot ser efecte de la vacuna???????

HAPPIIIIIIIIIIIIIIII preciosaaaaaaa amb tu volia parlar!!!!!! saps que????? ahir ja em va agafar la febre compradora "NADALENCA"...es que al carrefour hi ha o uns arbrets, o uns pingüins o una caseta tot de llum de leds i per 15 euros................i mira.......ja que no havíem trobat la barbie navidad de 8 euros per la meva neboda pos alaaaaa.....m'ho vaig comprar!!!!!!jijij al arribar a casa ho vaig provar i fins i tot li vaig fer fotos...jijiji perque ho veiéssiu..........li deia al nen.es que són per les del FORO!!!!!jijjiji

(ara m'espero que vingui de passejar a la gosseta i em pasi el cable per descarregar les fotos, que estic trada al sofà i em fa mandra aixecar-me)jiijij

NINETES MEVEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!ja he arreglat el món i totes les comandes?????? que guai tot el que compreu...llàstima que jo això no ho fes...jopetaaaaa..........però jo us ajudaré a totes a fer els rams eeeeeee!!!!!!!aixxxxxxx quina ilu.......i els tuls aquells xulissims, i vaja........tooooooooooooooooooot!!!!!!!!!

ja la tinc ara us paso alguna!!!

PAtuneeeeeeeeeeeeeets

Hola wapetonnnaaaa!!!!! com anat????
Ja has començat a comprar?????? jopeta que bien!!!! prou m'has dit que al carrefour ja hi han cosetes!!!jijijiijiji. Suposo que anirè aquesta setmana vinent...almenys per començar amb l'arbre. Ni han de xulos?????? aixxxx...quin ilu...M'encantaaaa :-///: :-///: I que dius...una barbie per 8€????? això que és una compra amb èxit!!! Encara que penso que ara vagis on vagi (no per la Barbie, sinò per jocs etç) esà millor de preu, no???? Nosaltres no sabem que comprar-li a l'Arnau petit per Nadal, encara que ja l'hem fet un bon regalet...un super mega carrito!!!! jijijiji. Però esk em fa gràcia comprar-li alguna cosa per reis... =0-0-) podriem fer quedada de compres de Nadal, no???? jo enguany no anem al poble com que arribar el petit ens volem quedar aqui! i a més...farè vacances escolars..jejejeje

Que estàs fotudeta pel tema de la vacuna???? tenia entès que desprès de vacunar-t'he sempre tens uns dies així xofs!!! pq és com si et fes la reacció, però vaja...això és la Papallona. jejejeje. :-()-)
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » ds. oct. 24, 2009 4:56 pm

Ninetes!!! no hi ha manera de guardar la foto...el portatil em fa el tonto i em passa el mateix que l'altre dia!!!!

vaja..l'enllaç està aquí:

http://img203.imageshack.us/img203/6273/dsc02208w.jpg

http://img261.imageshack.us/img261/2707/dsc02209g.jpg

PAtuneeeeeeeeeets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. oct. 24, 2009 5:00 pm

laiac ha escrit:Ninetes!!! no hi ha manera de guardar la foto...el portatil em fa el tonto i em passa el mateix que l'altre dia!!!!

vaja..l'enllaç està aquí:

http://img203.imageshack.us/img203/6273/dsc02208w.jpg

http://img261.imageshack.us/img261/2707/dsc02209g.jpg

PAtuneeeeeeeeeets!!!

No està gens malament ?????? >.-<: on el ficaràs aquest???? jopeta...m'està entrant el "monu" de fer compres de Nadal.... :-///: reconec que cada cop m'agrada menys els Nadal...l'ambient previ a compres i tot...m'encanta!!!! jijijijij
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » ds. oct. 24, 2009 7:16 pm

Hola boniques!!!

Que guay haver-us tingut a casa aquest matí!!! a les que no hi ereu us hem trobat molt a faltar... jo :-(
Al final no hem fet ni croissanets ni res! tant de xerrar i xerrar passa el de sempre... però hem menjat donuts i cosetes que va fer la mama: dits de bruixa i coquitos.

Black! ya he visto el mensaje... ya decía yo que tardabas... bueno, mejórate guapa!

Happi! ya he leido lo que le ha pasado a tu niño... tia, espero que esté mejor... dale muchos ánimos de las ninetas!

Nur! ánims amb lo del centenari... ja queda poquet... pensa que després ja seràs lliure! ànims!

A les demés ja ens hem vist aquest matí.

Un petonet molt fort per totes les meves nines! ::love::
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » ds. oct. 24, 2009 8:36 pm

Hola Ninetes!!!

Giss, siento no haber ido pero entre q me encontraba mal y todo el rollo q me han liad en casa..

buffff, estoy del tema boda hasta las narices, al final la voy a anular de verdad... la cosa ha pasado de "esq en agosto no se casa la gente" a que "esta boda (o sea la mia) debería estar cancelada totalmente desde hace meses"... no se nenas... si mi propia famiilia piensa q no debería casarme no se eh.... q si no es momento ni ahora ni en mucho tiempo... por como esta mi padre.. me estan quitando ya toda la ilusion de hacer nada... aix... ya os contaré los detalles si quereis pero empiezo a estar ya más q deprimida con el tema... bastante desgracia tengo ya con q mi padre esté como esta y encima estos rollos....

sorry ninetes.... sempre us fto el rollo..... no res, vaig a sopar i a mirar alguna peli per no pensar en res més avui.

un kisss
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. oct. 24, 2009 11:17 pm

Ninetes....sabeu que he comentat que volia una tarda relaxada???? doncs nanai de la xina....han començat a arribar gent a les 18:00h i fins ara no han marxat, evidentment ja he dit de fer sopar, però mireu un dissabte de relax...al garetee!!!!! demà a la tarda!!!!
Demà al mati anem a dinar a casa dels papis i anirè a buscar coca de la que porta la Tara a les quedades culinàries!!! que están delicioses!!!! demà em farán un monument a casa ENORRRRRMMMEEE!!!!!jijijiji

Giss...gracias!!! me ha sabido fatal no poder ir, la verdad esk hoy me apetecía, pero el deber es el deber,,,,jejejejej. Besotes enormes!!!

A totes les demès....com esteu???? us envio petonets enormes!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dg. oct. 25, 2009 12:57 am

Ninetes!!!!

Com ha anat la tarda....nosaltres hem anat a REus al final, hem quedat amb una amics que feia temps que no quedavem i ens hem quedat a sopar!!!!!

Ara porto una estona acabant de decorar el preciós gerro per demà a la sogra...encara m'ha quedat massa bé..li podria regalar a ma mare!!!!jijijijiji...........

la cosa "familiar" va millor, però demà no tinc ganes d'anar a dinar a casa els sogres perque ja veig que em posaré molt motl nerviosa i no sé què fer!!!!!!

Apa ninetes.........demà os cuento!!!!!!

PAtunets a toteeeeeeeeeeessssssssssssssssss
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 25, 2009 8:34 am

Bon dia ninetes!!! com esteu??? mireu quines hores ja estic aquiiii!!! jopeta...el cos s'acostuma a una hora i no hi ha manera de canviar-la!!!
Com es presenta el diumenge??? nosaltres hem dit d'anar a l'Albiol a donar un tomet en cotxe pq caminant como que no i desprès anirem a per les coquetes jijijijiji i cap a casa dels papis!!!!
Que havieu quedat per anar a la Selva??? jopeta, això de no anar a les quedades no m'entero de res...però bè...tampoc seria possible pq amb el nen coix...jejejeje.

Passeu un bon diumenge i a la tarda esperem tenir la tarda de relax que ahir no va ser possible...jejejeej. Petonets!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dg. oct. 25, 2009 9:54 am

Hola boniques!
Jo també estic acostumada a un horari i els caps de setmana no hi manera de poder dormir... sempre m'aixeco a les 8.30... com un rellotge.... el problema és que avui no eren les 8.30 sinó les 7.30!!!! bueno... després faré una bona siesta! jejeje
Nosaltres avui no sortirem de casa... tot el dia amb pijama i fent el gos, que s'està molt bé! així farem cosetes de la boda, qué bé!
Bueno boniques, que tingueu un bon diumenge i descanseu molt, que demà comença una nova setmana.

Muack! ::love::
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dg. oct. 25, 2009 11:46 am

Nineteeeeeeeeeessssss!!!

bon diaaaaaa......quia son que porto damunt!!!!!! per aquelles que tingueu intenció d'anar a la selva, o alcover o valls....OJO que els pagesos estan tallant les carreteres..nu sé ni si podrem arribar a casa muns sogres!!!! que guaiiiiiiiii........jijijijiji

Avuii potser no entraré fins al nit....dinem a casa els sogres i després segurament quedarem per epndre algo a la tarda amb uns amics perque es el cumple d'un...................aixxxxxxxxxx demà ja tornem a ser dilluns!!!! JO VULL FER VACANCEEEEEEESS!!!!!

ânim ninetes (giss, happi,,) a fer el gos toooooooooooooooooot el dia!!!!!!

Molts petons inmeeeeeeeeeeeesos a totes!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dg. oct. 25, 2009 12:35 pm

Bon dia, ninetes!

Fa una horeta que m'he aixecat, que be es dorm al mati, amb el llit per mi sola!

Dons ahir al final no em vaig connectar, de sabates res de res, o massa altes o massa baixes, ai no se que fer.... i per les arrecades, en vaig escollir dues que em van agradar, i el dia de la prova me les deixaran i aixi les podre provar amb el vestit!
Despres vam quedar amb uns amics que feia temps que no ens veiem, aixi que vam aprofitar per donar les invis! I despres vam anar al MCdonals, com els cios a fer una hamburguesa!
I despres xerrant al sofa s'ens van fer les 2!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dg. oct. 25, 2009 12:36 pm

Laiac, jo aquest finde encara no els he vist als sogres, aquest fem festa! Ostres, el nena ha pujat al poble i amb aixo que dius de la carretera, a veure si no arribara!

Happi, nena ja veures com triumfa la coca, a les altres tranquiles que diumenge que be en menjarem totssssssss i a sobre tambe tastares la tortuga gertrudis!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Com ens posarem!

Giss, que guai todo el domingo de relax, a nosotros nos toca repartir las invis a mi familia, espero encontarlos a todos!

Elxa, a mi niño le gusto mucho la masia del tuyo! Que te ha parecido el perro!

Black, nena tranquila que tot s'arreglara!

A les demes molts petonssssssssssssss
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dg. oct. 25, 2009 1:23 pm

Bon dia boniques¡¡¡
Vaig a dutxar-me i a dinar a casa la mami¡¡¡¡¡¡
Ahir vam anar a pendre algu a tarragona i vam arribar a les 3 que serian las 4 ja que ja tenia l'hora arreglada ¡¡¡¡¡¡¡

Estic xof...aquesta tarda ens toca la germaneta del javi i potser anem a la selva a donar un tomet...
Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. oct. 25, 2009 5:06 pm

Ninetes!!!

Com va la tarda de diumenge???? jo he anat a dinar amb els sogres i ara estudiaré una miqueta.. i després a fer el gos la resta de la tarda!!!!

Per cert, el meu ninotet, que pobret té molt poca memòria, em comenta que ell proposa que el dia del dinar ens fem unes etiquetes amb els noms, com els nens petits, jajajajajaja.

Un petó boniques!!!!

us estimooooooooooooooooooooo

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: torsaeann » dg. oct. 25, 2009 8:22 pm

Holaboniques¡¡¡
com va tot?
Nosaltres em ana't aquesta tarda a la selva del camp que feien un marcat medieval i allà ens em troba't de casualitat a la laiac i al seu maridet.
Com va la tarda per les altres?
Un petonet molt gran boniques i fins més tard o demà matí¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 25, 2009 8:34 pm

Bones ninetes....com esteu???? nosaltres acabem de veure una peli i res, ell ara juga a la play i jo vaig a preparar algunes classes de la setmaneta. Com anat el diumenge? quina llàstima que demà torni a ser dilluns, jo ja començo a estar nervioseta, a veure si hi ha sort i aconsegueixo el treball. Feu força amb l'energia ninetes i segur que tinc sort!!!

Tara...les coques...buahhhh!!! el nen ha al.lucinat, jo m'he controlat pq aquesta setmaneta he fet bondat amb el menjar i no volia tirar per terra tot l'esforç, però als papis i als cunyis.... >.-<: sense paraules!!! Diu el nen "D'aquesta n'hi haurà el diumenge al dinar ninots i ninetes???" i ésk ja comença a estar nerviós!!

Laiac...nosaltres hem anat avui a l'Albiol i no hem trobat cap problema a la carretera. El poble??? no mata la veritat això sip, jo he acabat farta de curves!!! :star:: ...com esteu? per cert, el Diumenge al final quantes cadires hem de portar o els cavallets????

Torsaeann...és veritat que avui hi era amb vosaltres la germaneta del nen...com anat pel mercat medieval???

Elxa...ahora lo leo, voy a ver el correo!!!!!

Papallona...com estàs??? aquesta setmana de tarda, no???? com va tot???

Giss....tu haciendo el "gosset" como nosotros....y esk estas tardes apetecen, lo único que no me gusta esk ya oscurece muy muy pronto y es un poco depresivo, verdad?

Ninetes....que us sembla si ens quedem el dimarts??? com sempre al Viena....esk com jo a la última quedada no vaig poder ser-hi, doncs per saber com esteu... jo surto a les 20:00h de Reus, però si és massa tard, cap problema!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dg. oct. 25, 2009 8:47 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetes....com esteu???? nosaltres acabem de veure una peli i res, ell ara juga a la play i jo vaig a preparar algunes classes de la setmaneta. Com anat el diumenge? quina llàstima que demà torni a ser dilluns, jo ja començo a estar nervioseta, a veure si hi ha sort i aconsegueixo el treball. Feu força amb l'energia ninetes i segur que tinc sort!!!

Tara...les coques...buahhhh!!! el nen ha al.lucinat, jo m'he controlat pq aquesta setmaneta he fet bondat amb el menjar i no volia tirar per terra tot l'esforç, però als papis i als cunyis.... >.-<: sense paraules!!! Diu el nen "D'aquesta n'hi haurà el diumenge al dinar ninots i ninetes???" i ésk ja comença a estar nerviós!!

Laiac...nosaltres hem anat avui a l'Albiol i no hem trobat cap problema a la carretera. El poble??? no mata la veritat això sip, jo he acabat farta de curves!!! :star:: ...com esteu? per cert, el Diumenge al final quantes cadires hem de portar o els cavallets????

Torsaeann...és veritat que avui hi era amb vosaltres la germaneta del nen...com anat pel mercat medieval???

Giss....tu haciendo el "gosset" como nosotros....y esk estas tardes apetecen, lo único que no me gusta esk ya oscurece muy muy pronto y es un poco depresivo, verdad?

Ninetes....que us sembla si ens quedem el dimarts??? com sempre al Viena....esk com jo a la última quedada no vaig poder ser-hi, doncs per saber com esteu... jo surto a les 20:00h de Reus, però si és massa tard, cap problema!!!

nena!! una feina?? ostres no me n'havia enterat!! no se de q va la cosa, però espero q et vagi molt bé!! ja veuràs com ho aconsegueixes!!!

muaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. oct. 25, 2009 8:48 pm

tara ha escrit:Laiac, jo aquest finde encara no els he vist als sogres, aquest fem festa! Ostres, el nena ha pujat al poble i amb aixo que dius de la carretera, a veure si no arribara!

Happi, nena ja veures com triumfa la coca, a les altres tranquiles que diumenge que be en menjarem totssssssss i a sobre tambe tastares la tortuga gertrudis!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Com ens posarem!

Giss, que guai todo el domingo de relax, a nosotros nos toca repartir las invis a mi familia, espero encontarlos a todos!

Elxa, a mi niño le gusto mucho la masia del tuyo! Que te ha parecido el perro!

Black, nena tranquila que tot s'arreglara!

A les demes molts petonssssssssssssss

merci guapa!!!!

quines ganes de q sigui ja diumenge q ve!!! segur q a aquestes hores encara estem de xarrera!!! jajajaja

muaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 25, 2009 9:08 pm

blackmamba ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Bones ninetes....com esteu???? nosaltres acabem de veure una peli i res, ell ara juga a la play i jo vaig a preparar algunes classes de la setmaneta. Com anat el diumenge? quina llàstima que demà torni a ser dilluns, jo ja començo a estar nervioseta, a veure si hi ha sort i aconsegueixo el treball. Feu força amb l'energia ninetes i segur que tinc sort!!!

nena!! una feina?? ostres no me n'havia enterat!! no se de q va la cosa, però espero q et vagi molt bé!! ja veuràs com ho aconsegueixes!!!

muaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love::

Si....esk demà tinc una entrevista a una escola, i a veure com va....he quedat a les 11:00h amb la directora i res...spero que la bona ratxa comenci un altre cop...
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants