NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: cuca lleida » dv. oct. 23, 2009 9:17 pm

buniketa ha escrit:
cuca lleida ha escrit:
JA TINC MOSSEN i tinc tots els deures que haig de preparar per l'esglesia...ufff un munt de paperets per aki, per alli....ufffff :star:: jejejeje

Felicitats, guapa! Tu on et cases? I si no és molt preguntar, em pots passar a mi aquesta "llisteta" de deures, és per anar preparada, anar recopilant i preparant textos... ja m'entens, oi?

asies i felicitats per la teva boda
trankila que no passe res que es pot preguntar...jejej

ens casem a l'esglesia de Sant Llorenç de lleida. Tota la paperassa que s'ha de recopilar s'ha de fer amb sis mesets d'antelacio aixi que de moment no podries recopilar res :-/ (bueno podries recopilar fotocopia del dni, i dos testimonis que han de ser diferents als del dia de la boda....aixo si ho fas per l'esglesia clar..)

espero haberte ajudat bonica. >.-<: encara que no gaire...pero fare el que pugui!
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: buniketa » dv. oct. 23, 2009 10:15 pm

Com que han de ser diferents dels del dia de la boda? No poden ser els mateixos? Jo pensava fer pujar els testimonis del registre civil + els meus germans + una altra amiga (8 en total, 4 per cada banda). No ho entenc: hauria de portar, doncs:

- 2 testimonis al registre civil (que tinc entès que poden repetir, no?)
- 2 testimonis a l'església que no siguin els del ´dia de la ceremònia
- els testimonis de la ceremònia

És així? M'ho podeu aclarar alguna, si us plau?
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. oct. 23, 2009 11:20 pm

Això és complicat, jo si et cases per l'esglesia no et puc respondre ja que em caso pel civil. Vaig anar a fer els papers al registre i la noia ( la meva millor amiga ) va ser la testimoni a l registre i ho serà a l'Ajuntament ( de Lleida ) i el noi es la parella de ma mare però el dia de la boda serà el millor amic del meu nòvio . El que no han de ser familiars en van dir a nosaltres. Per cert l'expedient matrimonial vaig trucar ahir i ja el tinc autoritzat!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Dilluns anirem a buscar-lo i a portar-lo ja a l'ajuntament amb l'instància que et fan fer i les fotocòpies de els DNI dels testimonis i dels contraients....uooooo això ja està encaminat!!! quina ilusió tindré el llibre de familia amb ell!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Escolteu que sé que per aquí hi ha profesionals de la sanitat, a veure si em podeu ajudar.
Avui he anat a buscar els resultats d'una analítica d'orina i m'ha sortit densitat 1026 i lo demés ( hematuria, leucócits,etc...) negatiu però a baix em fica sediments: algunes cèlul·les de les vies baixes. Que vol dir això? la dra. m'ha dit que no li foti cas però no m'ha explicat que vol dir . Alguna ho sap? Gràcies. Es que fa poc vaig passar una displasia de CIN 1 a l'úter -que en teoria ja no la tinc- i no vull que em torni a sortir.... :--(

Bueno fleumetes meves vaig amb el nen que acaba d'arribar avui de Tarragona i tinc ganes d'estar amb ell. Petons i bona nit! :-///: >.-<: :-///: >.-<: :-///: >.-<: :-///: >.-<: :-///: >.-<: :-///: >.-<: :-///: >.-<: :-///: >.-<: :-///:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: buniketa » ds. oct. 24, 2009 8:16 am

A veure, jo tenia entès que necessitàvem 2 testimonis no familiars pel registre civil, però que a l'església podien signar els que tu volies i no tenien per què ser els mateixos que al registre. Tot i així, jo pensava fer que pugessin els del registre (ja són 2), els nostres germans (3) i uns amics molt molt íntims (3). No sabia que els del registre no podien signar o que a l'església ens en demanaven més... no ho séeeeeeeeeeeeeeeeeeee :star:: :star:: :star:: :.0.-0.:

Ja sé que encara em queda temps, però tenia plans per dir-ho als testimonis aquest nadal, i voldria tenir-ho clar abans! Potser hauria d'anar a l'església, però és que encara no en tinc... :star:: :star::
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: PIKYS » ds. oct. 24, 2009 8:36 am

Hole noies!!! vaig que totes estem igual jejejeje

Buniqueta els testimonisA del civil han de ser 2 que no siguin familia, i els de l'esglesia poden ser els que tu vulguis. com si vols repetir els del civil. Aixi tu también ets mestra???? pues au ja pots estudiar opos pq es l'ultima oportunitat que hi ha eh!! quina especialitat ets??? Traquila que les opos sera a finals de juny com sempre, ja hauras tornat del viatge relaxada. Tu comença a estudiar ja i en aquelles epoques tranquilitat.

Lluneta aixi ara ja t'agrada mes l'insti???? veus que be. Si en el fons son bons nens, nomes que tenen ganes de fer-nos enfadar. Els meus ara ja estan mes tranquils, a part pq molts han vist que suspenen si no escolten, o sigui que ja saben el que els toca. I a mi em toca torna a explicar les divisions pq he vist que l'any passat no es van enterar de na de na!!!!

nuvia a vere si ens animem eh!!! que et trobem a faltar, on esta la teva alegria??? venga molts besitosssss

bueno la resta totes neu fent no??? aquest fred ens te a totes xof xof.
pues res jo men vaig a comprar que no tinc res pls dinars de la setmana que ve, i dp aanire a donar un tomet pel mercadillo que fa molts dies que no hi vaig, a vere si cau alguna coseta jejeje.

una abraçada a totes!!!!
Imatge
PIKYS
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » ds. oct. 24, 2009 11:32 am

BON DIA!!! >.-<: :-///:
Uiii si que sou matineres algunes! Jo no fa ni una hora que m'he llevat....:-p ara estic esperant que s'aixugui el terra del passadís ( caxins el punyetero gat se m'acaba d'agafar per no caure amb les ungles a la cama...quin mal! ) doncs avui me'n vaig a fer de fotógrafa d'una trobada que ha fet ma mare i els seus amics i el meu nen gran també ve, ell farà el video així passem el cap de setmana fora i ens ho paguen tot..jejeje quin morro!!! bueno les que aneu al mercadillo: vigileu la butxaca que allí ja se sap!!! Xitos *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: annalleida » ds. oct. 24, 2009 1:16 pm

hola llanes i benvingudes a les del 2011!!!!!!
a mi nomès em queda 5 mesos i 16 dies!!!!! i pensar que ho vam decidir al fira nuvis de l'any passat!!! el temps passa volant!!!
us conto una mica el que tenim:
1. el vestit i les sabates
2. el viatge mirat
3. les invitacions a casa
4. els detalls dels homes a casa
5. els detalls de les dones encomanats
6. firmem l'escriptura de l´àtic en 2 setmanes :) i la setmana que ve mirarem habitacions!!!!!!
7.lluneta em de quedar per fer lo dels rams de chupachups!!!!!! ja direm dia i ens coneixem :)
8. algunes cançons triades.

me queden algunes coses pero ho portem bastant adelantat :)
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: miriameta » ds. oct. 24, 2009 3:20 pm

ISTAR82 ha escrit:
Escolteu que sé que per aquí hi ha profesionals de la sanitat, a veure si em podeu ajudar.
Avui he anat a buscar els resultats d'una analítica d'orina i m'ha sortit densitat 1026 i lo demés ( hematuria, leucócits,etc...) negatiu però a baix em fica sediments: algunes cèlul·les de les vies baixes. Que vol dir això? la dra. m'ha dit que no li foti cas però no m'ha explicat que vol dir . Alguna ho sap? Gràcies. Es que fa poc vaig passar una displasia de CIN 1 a l'úter -que en teoria ja no la tinc- i no vull que em torni a sortir.... :--(

Bueno fleumetes meves vaig amb el nen que acaba d'arribar avui de Tarragona i tinc ganes d'estar amb ell. Petons i bona nit! :-///: >.-<: :-///: >.-<: :-///: >.-<: :-///: >.-<: :-///: >.-<: :-///: >.-<: :-///: >.-<: :-///: >.-<: :-///:

No et preocupis gens, es normal que a totes les anàlisis d´orina hi hagin celules epitelials. Si fossin celules tubulars voldrie dir que son del ronyó i llavors es infecció o cosa mes greu, pero les vies baixes estan tan a prop que mentre no hi hagin moltes celules no has de patir per res. Jo a tots els anàlisis que vaig fer veia celules d´aquestes. Si fos alguna cosa important hauria de posar nº de cel.lules aprox per camp.

Aprofita a estar amb ell!! que el deus trobar molt a faltar entre setmana... aix.. aquells dies en que jo el trobava a faltar quan se n´anave ejje

com va tot? be? :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » ds. oct. 24, 2009 3:22 pm

buniketa ha escrit:A veure, jo tenia entès que necessitàvem 2 testimonis no familiars pel registre civil, però que a l'església podien signar els que tu volies i no tenien per què ser els mateixos que al registre. Tot i així, jo pensava fer que pugessin els del registre (ja són 2), els nostres germans (3) i uns amics molt molt íntims (3). No sabia que els del registre no podien signar o que a l'església ens en demanaven més... no ho séeeeeeeeeeeeeeeeeeee :star:: :star:: :star:: :.0.-0.:

Ja sé que encara em queda temps, però tenia plans per dir-ho als testimonis aquest nadal, i voldria tenir-ho clar abans! Potser hauria d'anar a l'església, però és que encara no en tinc... :star:: :star::

benvinguda!! i felicitats pel bodorrio!!
ja me pasare pel post de maquillatge :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » ds. oct. 24, 2009 3:25 pm

PIKYS ha escrit:Hole noies!!! vaig que totes estem igual jejejeje

bueno la resta totes neu fent no??? aquest fred ens te a totes xof xof.
pues res jo men vaig a comprar que no tinc res pls dinars de la setmana que ve, i dp aanire a donar un tomet pel mercadillo que fa molts dies que no hi vaig, a vere si cau alguna coseta jejeje.

una abraçada a totes!!!!

com va tot el tema boda? nervis??
com ha anat pel mercadillo? molta cosa? jo estava treballant pero aquest mati al anar a treballar he vist com treien cotxes amb la grua per montar el mercadillo.
Fa massa que no vaig de mercadillos.. ja tinc mono!!!

:-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » ds. oct. 24, 2009 3:29 pm

annalleida ha escrit:hola llanes i benvingudes a les del 2011!!!!!!
a mi nomès em queda 5 mesos i 16 dies!!!!! i pensar que ho vam decidir al fira nuvis de l'any passat!!! el temps passa volant!!!
us conto una mica el que tenim:
1. el vestit i les sabates
2. el viatge mirat
3. les invitacions a casa
4. els detalls dels homes a casa
5. els detalls de les dones encomanats
6. firmem l'escriptura de l´àtic en 2 setmanes :) i la setmana que ve mirarem habitacions!!!!!!
7.lluneta em de quedar per fer lo dels rams de chupachups!!!!!! ja direm dia i ens coneixem :)
8. algunes cançons triades.

me queden algunes coses pero ho portem bastant adelantat :)

molt be!! ja porteu molt de guanyat amb tot això!!
et quede menys de mig any.. i vigila que ara ja no parará jejejeperque despres del 5 ve el 4 jajajaja 3....2..11111 :-///: :-///: :-///:

ara a perfilar cosetes!! fer un llistat i a tachar cada dia mes coses!! :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » ds. oct. 24, 2009 3:31 pm

Com esteu les demes????

nuvia!! com va? tot be?

fleumetes!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » ds. oct. 24, 2009 7:32 pm

ISTAR82 ha escrit:BON DIA!!! >.-<: :-///:
Uiii si que sou matineres algunes! Jo no fa ni una hora que m'he llevat....:-p ara estic esperant que s'aixugui el terra del passadís ( caxins el punyetero gat se m'acaba d'agafar per no caure amb les ungles a la cama...quin mal! ) doncs avui me'n vaig a fer de fotógrafa d'una trobada que ha fet ma mare i els seus amics i el meu nen gran també ve, ell farà el video així passem el cap de setmana fora i ens ho paguen tot..jejeje quin morro!!! bueno les que aneu al mercadillo: vigileu la butxaca que allí ja se sap!!! Xitos *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Aprofita i passat'ho molt bé que el cap de setmana passa massa ràpid!!!!! No te'n adones i ja som diumenge.............. ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » ds. oct. 24, 2009 7:37 pm

jo dels testimonis no en sé gaire... però vaya pel que puc deduïr, jo et puc explicar el meu cas que és per l'esglèsia i com que fem esglèsia i civil tot junt, a la mateixa hora seràn els mateixos... tenim 4 testimonis per l'esglèsia, 2 per part d'ell i 2 per part nostra i a més 2, un per part de'll i un per part meva, amics, que ens han de conèixer de fa més de 2 anys, pq donin fe que ens estimem i no hem estat casats abans, i puguin obrir l'expedient matrimonial, però aquests poden ser qui tu vulguis, tan si vols que siguin els mateixos de l'esglèsia com que no... així que això és lo que sé, nosaltres els farem diferents i jasta.... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » ds. oct. 24, 2009 7:44 pm

Bno nenes!!!! Tinc novetats.......... Primer que avui hem anat a la boscana a mirar com estava tot -feien una boda- i és IMPRESIONANT!!!! Genial, ens han ensenyat la sala, una passada, gran, de fusta, molta llum, les taules poden ser de 8, de 10 o fins i tot de 16!!!! Ens va molt bé per ficar els amics!!!! També estaven provant la música i sonava super bé! Els lavabos són de disseny, les cadires també... ens han ensenyat la cuina i fins i tot hem parlat amb el cuiner que ens ha dit que vinguessim quan vulguessim que no tenia nom no haver vingut abans jejejee molt majo!!! Dsps ens han ensenyat on fan el pica - pica - sota el xops - molt bé també, on era el parquing i on fan el primer pica-pica que es a la casa dels convidats per allí fan un primer còcter i dsps als xops el segon i dsps ja cap a la sala... quina passada!!! Tot perfecte! Ah per cert, ja fiquen noms a les taules enlloc de números... fiquen noms d'arbres, ho he trobat bé... no sé al final si ficarem els que teniem preparats nosaltres o els seus que también molen molt... una preocupació menys... i els noms dels convidats estan ficats a cada menú... la gent molt amable... encara que hi ha un inconvenient... els plats els he vist raquítics pel que paguem... espero que allí faltés algo pq sinó els he vist poca cosa, ise, sincerament... :--( :--( ja ho veuràs tú i opines...
L'altra novetat és que ja hem triat els anells!!!!!!!!!!! Ja estan encomanats!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: són molt xul.lis!!!! Són d'or blanc amb unes ratlletes d'or blanc brillant i en cada creu un brillantet.. n'hi han 8... em smbla molt xul.li!!!!!! M'encanten... les ha triades el jordi pq diu que sinó no participa a la boda... jejeje stik contenta!!! ::love:: Bé, passeu bon finde totes!!! Petonssssssssssss!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. oct. 26, 2009 8:25 am

Hola amors!

Sento no haver estat per aqui, pero estic super xof entre unes coses i unes altres pero.... aixo sha acabat!!! no pot ser!!! Sha de disfrutar cada dia de tot com si fos el primer cop que experimentes una cosa i com si al mateix temps fos la ultima, aixi que maplico el cuento y malos rollos para otros!!!

Veureu... us explico que encara NO tinc vestit. Tant mirar col·leccions del 2010 i ara magrada com em queda un del 2009, un desastre, en serio xDDDDD Se suposa que aquesta setmana ja ho hauria de tenir decidit.

No tenim res avançat, pq la dissenyadora de les invis tenia al fill molt malalt, se suposa que aquesta setmana ja les hauriem de veure.

No tenim res mes, nomes un paper que certifica que em fet el meravellos i entretingut curset prematrimonial.

En quant a la fira, mhan enxampat per estar treballant alli, porto acreditacio dexpositora, jejejejejejeje. Mhan dit que em deixaran una estona el diumenge per anar a voltar amb el meu amore i mirar les aliançes. Per cert llunetaaaaaaaaaaa, felicitats!!!!! On te les has mirat???

Despres em llegire el que heu ficat aquestos dies dausencia, que ara no em dona temps :)

Pikys!!!! Ens devem un beure!!!!

amores, totes, us estimooooooooooooo!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 26, 2009 9:06 am

Nuvia!!! A mi em deus unes braves!!!! Segueixo sense tenir cap feina de profe decent!!!!! :--( :--( :--( :--( avui fa un any just que me'n vaig anar d'aigües cap a la Seu, quina desició mare meva!!! I ara com m'he de veure!!!!! En fi, m'alegro que estiguis bé, t'he de trucar no tinc nom però es que entre unes coses i altres no dóno per a més!!!! :-( i quan hi penso ja és molt tard... ::love::
Les aliances me les he mirat a una joieria de balaguer i estàn molt bé de preu així que com que al Jordi li van agradar i a mi també, ja les vam agafar de totes maneres no les començaràn a fer fins al març per temes de mides dels dits i així però se les va guardar i si puja el preu de l'or com ho està fent ara, a mi me mantindrà el mateix preu... ::love:: això està molt bé.
Així núvia si anem a la fira, tú seràs per allí? Què guaiii tindrem influència......... podràs entrar i sortir quan vulguis........ ja ens veurem allí pos. ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 26, 2009 9:10 am

I ara si........ BON DIA a totes! Estic a l'insti si... però com que la tutoria no la faig jo -encara no sé pq- doncs tinc lliure fins després del pati però igualment he vingut a fer acte de presència per si diuen algo, no estava tranquil.la al llit pensant que havia d'estar a l'institut encara que no fes res, stik a la sala de profes a internet ja em direu... però quedo bé... jejeje
Aquesta setmana Castanyada... a mi em toca el taller de panellets jajaja a vere com acabem, amb la farina pel cap!! :star:: així que aquesta setmana té un dia menys... ::love:: Què fareu per la Castanyada per cert????????? Naltres celebrem Halloween divendres amb la seva colla i ens disfrassem i tal i Castanyada amb la meva colleta dissabte, a casa meva... como no! He comprat pumkins per ficar damunt la taula i telaranyes... jejee en fi... tonterietes.... :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. oct. 26, 2009 11:31 am

Hola galetetes dolces!!! :yium:-) que boniques i reboniques sou!!!

Miri! gràcies per contestar el meu dubte de salut....ja m'ho va dir la dra. que no era res que era com descamacions de la pell. Que tal estas millor guapa?

Nuvia no et desesperis tranquila que tot es pot fer!! i si t'agrada un del 2009 perquè no te'l quedes? això de si es del 2009 o 2010 es una tonteria ,penso jo, t'ha d'agradar i que vagis còmoda. RELAXA'T :-)ok:

Lluneta així que panellets??? jejejej ja et veig amb la massa pel cap i plena de pinyons...així el teu home si que et menjarà segur...jejejeje!!! Ja has fet bé de fer acte de presència ja, val mes. I m'alegro molt que estiguis tant contenta amb lo de la Boscana...que guay!! ah! ja sé quina joieria dius , que també està a Tàrrega crec...no vulll fer propaganda però una amiga meva que fa 1 mes es va casar pel jutjat va comprar els anells a la joieria Fito ( crec que es diu així ) d'or blanc i li va sortir super barat , jo estic per fer-me un viatge a Balaguer i anar-hi a mirar que hi ha. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ei una altra bona notícia....Ja tenim autoritzat l'expedient matrimonial, avui hem anat a recollir-lo al registre i l'hem portat a l'Ajuntament...uoooo quins nervis!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* , hem fet la instància i ens han dit que si volem veure la sala de plens que hem de trucar i reservar hora....i evidentment nosaltres volem tafanejar... :-)ok: ens han dit que el dia de la boda ell ha d'arribar 5 minuts aband de l'hora ( 13h ) i jo puntual....no m'ho crec que em queda molt poc....m'estic quedant en los huesitos dels nervis.
Aquest cap de setmana hem fet de fotògrafs d'una trobada que ma mare va rganitzar amb tots els amic de l'infància i com tots feien 50 anys doncs ho celebraven junts...va ser divertit. Vam anar a collir ametlles, a dinar al mig del camp ( unes 25 persones ),vam anar a collir olives, a caminar pel bosc , van estar en una casa de colònies ( nosaltres teniem casa pròpia ) vam sopar allí, vam fer el idiota pel mig del camp a la nit i nos pijavem de riure.... :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: i ahir vam dinar a un restaurant i cap a casa, ens ho van pagar tot a ell i a mi per gravar-los i fer les fotos, després farem un montatge. :-.:·::
I res, per la castanyada farem una festa de Halloween perquuè tinc a ma filla amb mi ( cada 15 dies va amb son pare ) i anirem al poble i allí estaran els meus avis, ma tieta amb el nen i ens ho passarem bé.
Bueno ja que estic us dic com ho portem nosaltres....

1. Paperassa del registre entregada i autoritzada
2. Vestit encomanat i primera prova el 14 de desembre
3.Sabates comprades
4. Restaurant reservat
5. Invitacions a casa
6. Detalls encomanats
7. Pel voltant de Nadal degustació dels plats del banquet
8.Al febrer prova de maquillatge i pentinat
9.Ram de núvia, flor del nuvi, tocado pel cabell encomanat
10.fotògraf reservat
11.Safata del cotxe de la núvia en procès ( quan estigui acabada us la pujo per foto )
Em falta els detalls pels nens, comprar els nuvis, els detalls per les mares, la meva roba interior, el traje del nuvi, ram a donar...

Uf ja he acabat quin fart d'escriure!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 26, 2009 1:17 pm

ISTAR82 ha escrit:Hola galetetes dolces!!! :yium:-) que boniques i reboniques sou!!!

Miri! gràcies per contestar el meu dubte de salut....ja m'ho va dir la dra. que no era res que era com descamacions de la pell. Que tal estas millor guapa?

Nuvia no et desesperis tranquila que tot es pot fer!! i si t'agrada un del 2009 perquè no te'l quedes? això de si es del 2009 o 2010 es una tonteria ,penso jo, t'ha d'agradar i que vagis còmoda. RELAXA'T :-)ok:

Lluneta així que panellets??? jejejej ja et veig amb la massa pel cap i plena de pinyons...així el teu home si que et menjarà segur...jejejeje!!! Ja has fet bé de fer acte de presència ja, val mes. I m'alegro molt que estiguis tant contenta amb lo de la Boscana...que guay!! ah! ja sé quina joieria dius , que també està a Tàrrega crec...no vulll fer propaganda però una amiga meva que fa 1 mes es va casar pel jutjat va comprar els anells a la joieria Fito ( crec que es diu així ) d'or blanc i li va sortir super barat , jo estic per fer-me un viatge a Balaguer i anar-hi a mirar que hi ha. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ei una altra bona notícia....Ja tenim autoritzat l'expedient matrimonial, avui hem anat a recollir-lo al registre i l'hem portat a l'Ajuntament...uoooo quins nervis!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* , hem fet la instància i ens han dit que si volem veure la sala de plens que hem de trucar i reservar hora....i evidentment nosaltres volem tafanejar... :-)ok: ens han dit que el dia de la boda ell ha d'arribar 5 minuts aband de l'hora ( 13h ) i jo puntual....no m'ho crec que em queda molt poc....m'estic quedant en los huesitos dels nervis.
Aquest cap de setmana hem fet de fotògrafs d'una trobada que ma mare va rganitzar amb tots els amic de l'infància i com tots feien 50 anys doncs ho celebraven junts...va ser divertit. Vam anar a collir ametlles, a dinar al mig del camp ( unes 25 persones ),vam anar a collir olives, a caminar pel bosc , van estar en una casa de colònies ( nosaltres teniem casa pròpia ) vam sopar allí, vam fer el idiota pel mig del camp a la nit i nos pijavem de riure.... :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: i ahir vam dinar a un restaurant i cap a casa, ens ho van pagar tot a ell i a mi per gravar-los i fer les fotos, després farem un montatge. :-.:·::
I res, per la castanyada farem una festa de Halloween perquuè tinc a ma filla amb mi ( cada 15 dies va amb son pare ) i anirem al poble i allí estaran els meus avis, ma tieta amb el nen i ens ho passarem bé.
Bueno ja que estic us dic com ho portem nosaltres....

1. Paperassa del registre entregada i autoritzada
2. Vestit encomanat i primera prova el 14 de desembre
3.Sabates comprades
4. Restaurant reservat
5. Invitacions a casa
6. Detalls encomanats
7. Pel voltant de Nadal degustació dels plats del banquet
8.Al febrer prova de maquillatge i pentinat
9.Ram de núvia, flor del nuvi, tocado pel cabell encomanat
10.fotògraf reservat
11.Safata del cotxe de la núvia en procès ( quan estigui acabada us la pujo per foto )
Em falta els detalls pels nens, comprar els nuvis, els detalls per les mares, la meva roba interior, el traje del nuvi, ram a donar...

Uf ja he acabat quin fart d'escriure!

Ei istar, si que és aquesta joieria i ens ha sortit super bé de preu i és de qualitat eh! O això em va dir un altre joier quan li vaig portar l'anell que tinc... a mi m'agrada molt, tenen bons productes i molt bé de preu! Jo de tú m'hi passaria... Els anells quan el tingui ja faré fotos i us els ensenyo són d'or blanc amb bastants brillantets... el jordi però no en porta, és clar, amb ell no li agraden... no perds res si hi vas...
X cert noies, aprofito per preguntar-vos, el vostre anell de compromís, les que el teniu d'or blanc, l'heu hagut de rodiar ja??? ::love:: Ja em direu....
Ja us contaré lo dels panelletes!!!
Istar si que ho tens adelantat... a vere si avui anem a veure al capellà i ens dóna tots els papers que hem de fer pq s'ha de començar a fer ara al novembre!!!! Aixss quins nervis!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants