"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dg. oct. 25, 2009 9:38 pm

Nineteeeeeeeeeeessssss!!!

Bona niiiiiitttttt!!!!

Siiiiiiiiiiiiiii ens hem trobat a la torseann i el seu futur per la selva...i mira que em sap greu, perque al final ha estat d'improvist i hi hem anat amb ma germana, sinó haguéssim pogut quedar...........el que passa que-....bufff anar-hi despres de dinar no fa justicia, perque m'ho hagués comprat tot però NO....que he decidit començar a fer bondat sinó a la riviera m'engreixaré 10 kiloS!!!!!

Nineteeeeeeeees............al final de pagesos no he vist res de res, ni cap problema, i nosaltres també hem passat per la carretera d'alcover (que hi anem a posar gasolina a una gasolinera barata..la pela es la pela!!!!jijijij) i res de res........(tot s'ha de dir que ens ho ha dit el sogre així que.....)

HAPPIIIIIIIIIIIIIII.........tens l'entrevista al matí!??????????????????????? MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOlta mooooooooooooooolta moooooooooooolta sort nineta!!! de veritat-...pensaré en tu a aquesta hora...(per cert, em pots passar el teu mòbil per mail??es que encara no tinc els mòbils de totes crec).....................però ÀNIMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!

ahh i a que l'albiol tampoc és tan com per anar a fer-vos les fotos??? si realment fos un lloc especial pels dos vale, però sinó, crec que no val la pena els tombs que fas!!!és bunica la vista però tan tan com per anar expressament el dia de la boda nu sé!!!!!

Taraaaaaaaaa...........ja doneu invis???????????clar clar ja toca..........però quina ilu...........que guai!!! i de sabates res de res?????????quin dia tens la prova del vestit????????? no estaré pas a la rviera maya no???? que jo me'n vull enterar de tot!!!!!jijijij
ahhhh..........i el mcdonalds és més barat eeeeee i de tan en tan...nosaltres també vam sortir amb uns amics, però ja ens vam gastar algo més!!!!!......ens ho haurem de mirar això!!!!!!!!!!!

elxaaaaaaaaaaaa..............siiiiiiii a que hubiera sido una làstima no poder ir a casa de mis suegros????? tu segur que t'ho has passat la mar de bé amb els teus.....!!jopeta, ja m'agradaria a mi no tenir lios!!!!

Black..encara estàs estudiant??? ànim eeeee i descansa un ratet com dius...que el diumenge també toca!!!!!

A les demés.............MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLTS MOOOOOOOOOOOOOLTS MOOOOOOOOOLTS PATUNETS!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. oct. 25, 2009 9:38 pm

Ja veuràs com si!!!! molta sort!!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: laiac » dg. oct. 25, 2009 9:40 pm

ahhhhhhhhhh per cert!!!!! DEMà és el dia D...si trobo al LIDL la meva supermega taula plegable de 3 metres no tindrem problemes el diumenge....sinó, haurem de buscar algo!!!!

aaaaaaaaaaaaa i HAPPI també havíem dit de quedar demà perque la papallona podia, tu demà a la tarda com ho tens?????? sinó pos dimarts...a mi em van bé els dos dies!!!! però si dilluns pots..ja diràs!!!!!

PAtuneeeeeeeeeeets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 25, 2009 9:45 pm

laiac ha escrit:ahhhhhhhhhh per cert!!!!! DEMà és el dia D...si trobo al LIDL la meva supermega taula plegable de 3 metres no tindrem problemes el diumenge....sinó, haurem de buscar algo!!!!

aaaaaaaaaaaaa i HAPPI també havíem dit de quedar demà perque la papallona podia, tu demà a la tarda com ho tens?????? sinó pos dimarts...a mi em van bé els dos dies!!!! però si dilluns pots..ja diràs!!!!!

PAtuneeeeeeeeeeets!!!

A quina hora heu quedat???? pq mirarè ara a veure a quina hora hi ha gym...i així m'ho podria combinar...però nu se...pq si no tinguès la entrevista aniria pel mati al gym i així a la tarda 2 classes i lliure...però ho dubto...de totes maneres ho miro i us dic alguna coseta!!! ok??

Gràcies pels ànims wapetona....demà us dic alguna coseta!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dg. oct. 25, 2009 9:58 pm

Hola ninetes!!

Com esteu?? Ja s'ha acabat el finde... passa ràpid això!! Però aquest se m'ha fet mooooolt pesat... :-( Estic que em surten les fotos per les orelles!!!! He estat dedicant-hi tot el cap de setmana. A més el meu nen ha hagut de treballar ahir i avui, i no l'he vist casi res... entre això i la feinada que he tingut a sobre aquest finde ha estat "rodó"... Estic molt agoviada!!!!

Passo tant de temps en preparar el centenari que no tinc temps per als preparatius de la boda, i em fa molta ràbia, perque no estic disfrutant al màxim dels preparatius i de la boda tal com jo voldria, ni tampoc de vosaltres ninetes!!!!!! :-( !!!! Quant fa que no us veig???? Estic totalment out d'aquí i de les quedades... i em sento molt malament!!

Estic esperant amb candeletes que arribi el 14 de novembre perque tot hagi passat, i poder-me posar de nou en tema boda i en quedades, i no perdre-me'n ni una més!!!

Aaaaahhhhhhh!!! I sabeu en que vaig caure ahir??? La inaguració del centenari cau en plena fira Tot Nuvis!!!!!!!!!!!!!!! Dia 14!!! No puc ser més gafe!!! Vau dir d'anar-hi un dia totes juntes, oi?? A veure si podré venir!! Quan vau dir d'anar-hi?? Divendres 13?? Espero que no ens diguin de quedar-nos per la tarda al cole!!! Bufff............. I ja dissabte totalment impossible... snif snif...

Giss, gràcies pels ànims guapa!! Com ha anat avui? Heu fet moltes cosetes per la boda?

Happi, com està el teu nen? I que tal la coca?? Totes en parleu i jo encara no l'he provat!! No pot ser això!!

Torsaeann, Laiac, que tal per la fira?

Papallona, estiu, com ha anat el finde?

Elxa, que tal la festa per Valls?

Tara, que tal? Ja repartint invis??

Black, que bo lo de posar etiquetes amb els noms!! Això és que el teu nen li dona bastantes voltes al tema del dinar, eh!! Ais, que els tenim a tots bastant nerviosos!! El meu tambe, eh!! És super timid i avui m'ha tret el tema i em comentava: "Uis, només queda una setmana!! Ja està aquí, eh!! Ai quina vergonya passaré!" jajajaa!

Un petonet guapes!!

Demà suposo que no entraré fins al tard, perque segurissim que m'hauré de quedar al cole... :star:: como no??

Muas!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. oct. 25, 2009 9:59 pm

AAhhh!!!! Happi, que vagi molt bé demà guapa!!!!!!!!!!!!! :-)ok: Que hi hagi sort!!!! Muas!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dg. oct. 25, 2009 10:12 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
laiac ha escrit:ahhhhhhhhhh per cert!!!!! DEMà és el dia D...si trobo al LIDL la meva supermega taula plegable de 3 metres no tindrem problemes el diumenge....sinó, haurem de buscar algo!!!!

PAtuneeeeeeeeeeets!!!

A quina hora heu quedat???? pq mirarè ara a veure a quina hora hi ha gym...i així m'ho podria combinar...però nu se...pq si no tinguès la entrevista aniria pel mati al gym i així a la tarda 2 classes i lliure...però ho dubto...de totes maneres ho miro i us dic alguna coseta!!! ok??

Gràcies pels ànims wapetona....demà us dic alguna coseta!!!!

jops... una altra quedada!!! :-( ja he perdut el compte de les que m'he perdut ja...

com us vaig comentar, la meva companya el dijous agafarà la baixa, i per tant dilluns, dimarts i dimecres farem un intensiu cada tarda per intentar deixar el tema de les fotos lo més adelantat millor!! perque sino després jo sola no m'en sortiré...!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 25, 2009 10:26 pm

nur_jor ha escrit:AAhhh!!!! Happi, que vagi molt bé demà guapa!!!!!!!!!!!!! :-)ok: Que hi hagi sort!!!! Muas!!!!

Nur....moltes gràcies de veritat....estic nerviosa ara la veritat!!!! però a veure si hi ha sort!!!!!! jejejeje.
El nen sembla que està millor, ha estat en repòs i té milloria, però poquet a poquet!!!!! gràcies per preguntar.
La coca....OH MY GOD!!!!!IMPRESIONANTE!!!! ja veuràs...jijijiji.
Molts ànims nineta amb el tema del centenari de l'escola i ja queda poquet!!!! Petonets bonica!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. oct. 25, 2009 10:29 pm

Ninetes....marxo!!!!! tinc soneta i anem a sopar alguna coseta abans d'anar a domir. Envieu-m'he molta energia positiva i ja us comentarè a veure que tal, ok???

Petonets a totes boniques!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dl. oct. 26, 2009 7:52 am

Bon dia Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!

no em puc creure que avui tingui festa!!!!
1er de tot HAPPIIIIIIIIIIIII moltes energies positives!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok:

Nenes aquest cap de 7mana no he parat!!! dinars sopars!! nenes jo t vaig sortir per tarragona vaig anar a escultar a infidels jejejej i després a la plaça de la font i ahir barbacoa!!!

bueno el as es ue he estat tooooota la nit vomitant ufff.. !que malament! ara porto unes hores que bé.... en 2 hores decidiré si marxo de compres o no...

al ninet li ha agradat el paper per als detallets!!! esta tarda farè un simulacro de com keda jejje

x cert! algun fara més pedidos a julio no????????????????????????????????

x crt Gissssssssssssssssssssss el dits de bruixa van triomfar a ca' meva eh!!!!!!!jejejje i estansuperbons vull la recepta!!!!!!!!! se pot no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bueno wapes vaig aumenar la ingesta hídrica a vera com respon el cos. jooooooooo que jo vull anar de compressssssssssssssssssssssssssssssssssssss

x cert TARA. vas trobar algo dissabte????????????

bueno a totes molts b7s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » dl. oct. 26, 2009 8:15 am

Bon dia boniques¡¡¡¡¡¡
Que tal tot?

Tara, vas anar de compres i al final les sabates res no? però les arrecades estàs entre dos oi?

Giss, com va anar el diumenge de descans?

Black, això dels noms estaria bé, a verue que diuen ells... jajajajaj un petonet i ànims per el tema de la boda i no et preocupis tant, no escoltis a la gent i fes el que et vingui d'agust fer¡¡¡¡¡

Nur, no pateixis per el tema de les quedades, quan vinguis ja veuràs que et semblarà que no t'has perdut res. Sobre el tema de la fira vam dir d'anar el divendres dia 13 et va bé no?

Laiac, com et trobes avui? i el braç? encara el tens infladet? un peto bonica¡¡¡¡¡

Estiu, com portes el dilluns? el finde bé?

Elxa, que tal? has tingut que ajudar el bar de Valls?

Papallona, cuida't i si no estàs molt fina descanssa aquest matí i a la tarda surt dona....no facis el valent ehhh¡¡¡¡¡¡¡

HAPPI QUE TINGUIS MOLTA SORT AVUI A LES 11.00 A L'ENTREVISTA DE FEINA VAL?
Un petonet molt fort i molts ànims¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. oct. 26, 2009 8:20 am

Ninetes que fort.......
Ahir a l'hora de dinar la meva mami em va dir si sabia la noticia de la nuvia de Salou que va passar la primera nit de noces a la comissaria.
Jo com que no sabia res, vaig buscar la notícia per internet i resulta que es va casar el mateix dia que la meva amiga el dia 10 d'aquest mes i per el que em va dir la mami va passar al restaurant que aniré jo....però jo, el nom del restaurant no l'he trobat a les notícies de diari per internet.
Donc resulta que li van fer una broma que no li va agradar a la nuvia i els familiars de la boda es van començar a discutir i llavors els de l'hotel van trucar els mossos d'esquadra i van venir a separar la baralla i la nuvia , suposo que estaia molt nerviosa, va fotra una espenta al mosso i una bufatda i la van detindre i va passar aquella nit a comissaria....que fort ninetes..... busquem la noticia per el google , simplement fiqueu nuvia a salou primera nit a comissaria i et surten les noticies del diari...molt fort ninetes.....

Molts petonet i quin rotllo no?

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dl. oct. 26, 2009 8:50 am

Hola boniques!

Ahir, la veritat es que no vaig tenir gaire temps, encara que no vam fer res, per que les invis que haviem de repartir eren als meus conins i son de viatge aixi, que res!

Dons sabates, es que no se que fer, n'hi ha unes que m'agraden molt, pero son altissimes i el talo es primet i em fan una mica de por! Be ja veure que faig!

Happi, que tinguis sort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Molta merda!

Papallona, tu tambe ho has agafat i a sobre el dia de festa! Millora't!

Bueno ninetes vaig a fer lo dels ramos, us mantindre informades!

Quedem avui o dema?
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 26, 2009 9:34 am

Nineteeeeeeessssssss!!!! Bon dia!!!!

PAPALLONAAA!!!!!Així que ara tu estàs paxuxota???? donaaaa millora't que avui tens festa, i faltaria més que estiguessis malament avui!!!!!

TORSEANN....!!!!encara tinc el braç inflat...això potser ho sabrà la papallona, perque una amiga em va dri que això és que la vacuna no va passar del múscul, es veritat?????
eiiiiiiiiii i no te n'havies enterat de ho de la novia???????? SIIIIIIIIII ho van donar per la tele i al diari el mateix dia que van dir que a salou s'havien mort dos turistes a la platja.....però si si, es veu que li va donar una bufa al mosso i apaaa.....a la presó per la nit....però vaja, com devia haver estat la baralla familiar no????jijijij i no no, no diu res en cap lloc l'hotel!!!!!!!

TARA..............així que res d'invis??????? però els papis i sogres ja les deuen tenir no???? i amb ho del taló........tot i que siguis més baixeta que el teu xic, pensa que la gent ja ho sap, i......si has d'estar molt incòmode jo m'ho pensaria eee..jo de sempre havia portat molts talons.....i desde que estci amb el meu maridet que vaig rebaixar una mica...a més, els talons també em cansaven molt.....per això que amb les meves sabates el dia de la boda vaig estar genial....de debò eeeee..es que vaig aguantar tot el trote....(que no va ser poc).............així que.....pensa't-ho!!!!

HAPPIIIIIIIIIIIIIIIII.......................estàs tranquil·la????????? va donaaaaa que tot sortirà bé....que guai no???? estaria motl bé la feina no?????????????? ens has d'explicar quan just acabis com ha anat eeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aixxxxxxxx i és veritat...!!!!!!!!! ELXA....has estat pel bar tot el finde o no??? com els hi ha quedat????

NURRRRRRRRR..........preciosaaaaaaaa.......encra estàs fent feina pel centenari???jopeta....si que t'hi has de posar no????? això no m'agrada que t'hagis d'agobiar tan eeeeeee..............i vaaaaaaaaaaa que al tot nuvis vam dir d'anar el divendres....així JO hi podia anar, i el dissabte i diumnege quedava per anar amb els futurs.....així que si et pots escapar!!!!

GISSSSSSS.........com va anar el diumenge??? vai fer més cosetes de la boda!!!??

ESTIU.............avui ja he vist on està el local.....a veure si tot li surt bé.........i buenoooooo, jo vull veure el piset eeee, a veure quan el teniu acabat!!!!

BLACKKKKKKK........jo no els veig amb un cartellet amb el nom eeeee!!!!jijijijji ja aniran aprenent els noms!!!!!

Aixxxx nineteeeeeeeesss en aquets moments els meu nen deu estar a la búsqueda de la taula!!! no si...al final serà cutríssima!!!!.......aaaaaaaaaaaaa i no sabem què fer amb la Duna....ma sogre no hi és, i ella per baix, si la tanco al jardí no parara de burdar i rascar la porta, i si la deixo a dalt es farà pipi pel parquet...jijijijiji i si la deixo suelta i tenim el gartge obert s'escaparà...............jijij

Apa ninetes.....vaig a fer feina que avui el dia és llarggggggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 26, 2009 9:46 am

Per cert!!!!!!!!!

quan voleu quedar?????????? avui podria la papallona no????? o demà podria algú més???

Per mi com vulgueu!!!!!!!!!!! JA direu!!!!!!!!! digueu a verue qui pot quedar avui i qui demà..........

Patuneeeeeeeets
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dl. oct. 26, 2009 10:50 am

Ninetes bon dia....ja vei q el cap de setmana en general be...bueno a mi fins air a la tarda be...xo air a la tarda li vai fotre una mica de canya davant dels seus amics xq el q mavia fet em va ofendre i molt i encara va i senfada ell i sense reconeixer q el q em va fer va ser lletgisim i si o ages fet jo...bueno...xa q qiero mas...i x colmo sun germa air va i li diu q diumenge a la tarda va als cars i q i vagi...i ell i vol anar...i clar tenim el dinar i no es plan de q a les 4 marxi q qeda molt lleig....aixi q nose q fara...jo ja paso d'ell q faci el q vulgui qi qedara malament sera ell... a mes em paso cada dia fregant alli al local i ni gracies ninetes ni gracies....a sobre sa mare q tan el va engrescar a obrir la botiga ni a agafat lescombra....i mira les meves vacances matanme a netejar!!!esq a vegades agafaria i o engegaria tot a la merda ni casament ni res....xo x laltre no matreveixo xq llavors q faria am vosaltres???ostres avui estic de baixon.... :-( :-( :-(

q qedareu aqesta tarda????si qedeu jo vinc a la merda ell q faci el q li vingui en ganes xq avui aviem danar a ikea a comprar el msotrador i les estanteries...i ell no baixa del burro dons jo tmp xq air ja vai anar darrere dell i va marxar sense dirme ni adeu!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dl. oct. 26, 2009 11:20 am

Ninetes!

Laiac, els papis, els sogres i els germans, ja les tenen, i alguns tiets i cosins tambe, ara falta la resta!

Ah, ninetes ahir vam buscar per internet un num de loteria de nadal amb la nostra data, n'hem comprat 5 aixi els hi regalarem als papis i als germans, mes que res per que fa gracia, pero es per si alguna ho vol fer amb la seva data!

Bubeo ninetes, a mi m'es igual avui que dema! Ja direu alguna cosa!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 26, 2009 12:57 pm

TARAA!!!!! que guai ho del número!!! un dia ja ho vas comentar.......tu ets com mun pare, aquestes coses les fa.....!!!!
el dia de la boda ens va regalar un numero de la loteria nacional d'aquell dia!!!!jijijijijiji

aiiiiiiiiixxxxxx i la happi..........com li haurà anat???????????

Nineteeeeeeeessss...jo al final avui no puc quedar!!!! m'ha enviat un misi la meva millor amiga que treballa i ara ha començat una carrera i fa casi un mes que no li veig el pèl!!! i m'ha dit de quedar avui a les 6 quan jo plegui!!!!! jopetaaaaaaaaa i després ja aniria cap a casa que el nen ja està sol desde fa un ratet...i SENSE COTXE!!!!!jijijij

ara tenim un mutn de lios per això del cotxe vell que....nu sé.......al final sortirem perdent!!!!!!
per cert..........JA TINC LA TAULAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! que guaiiiiiiiiii, aquest vespre quan vagi a casa la muntaré i a veure si la taula més el tauló que tinc dona per tots 20!!!!!!! perque ESTIU......dic tots 20 eeeeeeeeeee que com al final no vingueu................!!!!!!!!!!!!

Nineteeeeeeessss...........vaig a anglès aviat!!parlem per la tardaaaaaaaa!!!!

muaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dl. oct. 26, 2009 1:18 pm

Hola ninetes,

he mirat el correu i sorpresa, mail de la maria! Total que l'obro, jo innocent, pensant o que eren els menus, o alguna cosa ja de la meva boda, pero res de res, era propaganda de cotxes, la mato! no necessito cotxe jo, el que necessito es que t'impliquis una mica amb les bodes del 2010, sobretot la meva, que em queden 2 mesos i encara no se res de tu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Total que li he preguntat lo dels menus i que ja casi estan, no si ja et dic jo que la prova la farem per nadal!

Suposo que us ho deu haver enviat a totes!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dl. oct. 26, 2009 1:36 pm

Hola ninetes!!
M'han canviat la vigilància del migdia i avui he pogut venir a casa a dinar!!!
Que bé... així desconecto, ja que a la tarda no sé quan sortiré!!!

Laiac, el divendres 13 anireu a la fira? Ok!!! És el dia abans de la inaguració del centenari, ESPERO que no ens haguem de quedar!!! Sino ja seria el colmo!! Si s'ha de fer algo ja els diré d'anar-hi el mateix dissabte pel matí!! Que jo vull anar a la fira amb vosaltres nenes!! I que, ja tens taula??

Happi, que tal??? Com ha anat??? Digue'ns algo!!!!!!!!!!!!

Tara, com ho has fet per trobar el teu numero?? A mi em faria gràcia!!! I no sé com buscar-ho!!

Papallona, estas millor de la panxa? Ais...

Estiu, ànims!! Va, que estàs de vacances!! Les has de disfrutar!!!! Ja veuràs com tot se soluciona!!

Torsaeann, que fort lo de la noticia de la núvia aquesta!! ho acabo de buscar... molt fort!!

Un petonet a totes!!!! Muas!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants