NUPCIALNET

bodes 10!

NUPCIALNET

EntradaAutor: AROHA » dj. oct. 22, 2009 2:39 am

Hola a todas!!

el otro dia buscando invitaciones de boda entre en la pagina web de Nupcialnet, en esta pagina encontre las mismas invitaciones que en e-cromatica, pero sorprendentemente mucho mas baratas: en ecroatica me salen por 465e y en esta pagina me salen por 180elas mismitas!!!
alguna tiene referencias de esta pagina?? es que no se si atreverme a realizar el pedido.

Espero qe alguna me pueda aconsejar!!!

un muak
Imatge
AROHA
:: núvia rookie

Entrades: 115
Membre des de: dt. nov. 04, 2008 4:08 pm

Re: NUPCIALNET

EntradaAutor: AROHA » dl. oct. 26, 2009 1:15 pm

Hola!!
Visto el exito de mi post implica tres cosas, o que la gente que ha comprado alguna vez en esta pagina no esta en este foro, o que directamente pasan de mi y no me quieren dar su opinion, o que nadie del foro a comprado nunca en esta pagina, cosa que me produce un poco de miedo y ahora no se que hacer con las invitciones...

Me arriesgo y las pido aki que salen mas baratas? o por el contrario sigo buscando algo mas economico pero de un sitio mas conocido??
por favor que alguien me de su opinion!!!!!
Imatge
AROHA

EntradaAutor: sidol » dl. oct. 26, 2009 2:28 pm

Hola!!! yo en concreto, he comprado las invitaciones en una copisteria en mi ciudad, y me han salido un total de 65 por 150 euros. Yo creo que si las pides por internet no tendras ningún problema, de todas maneras ¿las pagas cuando las recibes?

saludos
sidol

Entrades: 67
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 12:59 am

EntradaAutor: AROHA » dl. oct. 26, 2009 2:46 pm

Hola Sidol!!

La veritat es que no, que les pago online, pero vaig enviar un e-mail per preguntar un parell de coses i em va contestar una noia molt amable.
El problema que tinc es que m'he enamorat d'aquestes invitacions pero comprades en botiga em surten molt cares...
Imatge
AROHA

EntradaAutor: ThePitis » dl. oct. 26, 2009 3:31 pm

Hola Aroha!

Doncs em sap greu però encara no m'he mirat el tema de les invitacions!! però el que si que et puc dir és que jo no pagaria 450 euros per unes invitacions!! ho trobo caríssim! sembla com si totes les coses que van acompanyades de la paraula casament produeixen un increment del preu de compra equivalent a la ilusió dels nuvis!! Ho trobo una estafa!

En quan a la web nupcialnet.. l'he estat mirant i l'única pega que li veig és que a mi tot em surt amb anglès i clar.. no el domino prou.. però les invitacions es veuen xulíssimes i molt millor de preu que a d'altres pàgines!! Per altra banda, per aquests forums jo he vist nuvies que se les fan elles i en el meu cas no ho descarto... n'hi ha moltes que són molt manetes i els hi surten com si fossin de copisteria i a uns preus increibles.. també t'ho pots mirar!! no sé, espero haver-te ajudat ni que sigui una mica...
Imatge
ThePitis
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1552
Membre des de: dv. set. 25, 2009 5:00 pm

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants