"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dl. oct. 26, 2009 1:41 pm

ninetes he vingunt un moment a ca ma mare.. us estic enviant una coseta al mail!!! =0-0-)
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dl. oct. 26, 2009 2:41 pm

ninetes!!!
m'han rebotat tots els vostres mail. com que no teniu sufiente espaiiiiiiiiiiiiiiiii jarrrrrrrrrrrrrr
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 26, 2009 3:00 pm

Ninetess....ja sóc aquiiiii!!!!!! perdoneu per no entrar abans, però desprès de la entrevista hem anat a fer tràmits bancàris i acabem de dinar....però directament cap aqui!!!!!
Us escrit un email i així us ho explico amb més tranquilitat i ara torno!!!!!

petonets a totesi moltes gracies per l'interès i aquestes energies!!!!!!!!! que de segur m'han arribat!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 26, 2009 3:06 pm

Papallona* ha escrit:Bon dia Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!

no em puc creure que avui tingui festa!!!!
1er de tot HAPPIIIIIIIIIIIII moltes energies positives!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok:

Nenes aquest cap de 7mana no he parat!!! dinars sopars!! nenes jo t vaig sortir per tarragona vaig anar a escultar a infidels jejejej i després a la plaça de la font i ahir barbacoa!!!

bueno el as es ue he estat tooooota la nit vomitant ufff.. !que malament! ara porto unes hores que bé.... en 2 hores decidiré si marxo de compres o no...

al ninet li ha agradat el paper per als detallets!!! esta tarda farè un simulacro de com keda jejje

x cert! algun fara més pedidos a julio no????????????????????????????????

x crt Gissssssssssssssssssssss el dits de bruixa van triomfar a ca' meva eh!!!!!!!jejejje i estansuperbons vull la recepta!!!!!!!!! se pot no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bueno wapes vaig aumenar la ingesta hídrica a vera com respon el cos. jooooooooo que jo vull anar de compressssssssssssssssssssssssssssssssssssss

x cert TARA. vas trobar algo dissabte????????????

Nineta....com estàs???? ayyy que ver que aquesta "pasa" està afectant a un munt de gent, no????? venga que tu sent l'experta ja saps tots els remeis per estar com una rosa molt aviat... Recupera't :-()-)
Moltes gracies pel ànims wapi i sobretot....quina sorpreseta el email!!!!!! ara vaig a mirar-hoooo!!! ok?????

Petonetsss

bueno a totes molts b7s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 26, 2009 3:07 pm

tara ha escrit:Hola boniques!

Ahir, la veritat es que no vaig tenir gaire temps, encara que no vam fer res, per que les invis que haviem de repartir eren als meus conins i son de viatge aixi, que res!

Dons sabates, es que no se que fer, n'hi ha unes que m'agraden molt, pero son altissimes i el talo es primet i em fan una mica de por! Be ja veure que faig!

Happi, que tinguis sort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Molta merda!

Papallona, tu tambe ho has agafat i a sobre el dia de festa! Millora't!

Bueno ninetes vaig a fer lo dels ramos, us mantindre informades!

Quedem avui o dema?

Com portem el tema de repartiment de les invis????? sembla que la teva family ja les tens enllestides, no???? us falta molta més gent??? :-)ok: ànims i gràcies per les energies positives!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 26, 2009 3:11 pm

laiac ha escrit:TARAA!!!!! que guai ho del número!!! un dia ja ho vas comentar.......tu ets com mun pare, aquestes coses les fa.....!!!!
el dia de la boda ens va regalar un numero de la loteria nacional d'aquell dia!!!!jijijijijiji

aiiiiiiiiixxxxxx i la happi..........com li haurà anat???????????

Nineteeeeeeeessss...jo al final avui no puc quedar!!!! m'ha enviat un misi la meva millor amiga que treballa i ara ha començat una carrera i fa casi un mes que no li veig el pèl!!! i m'ha dit de quedar avui a les 6 quan jo plegui!!!!! jopetaaaaaaaaa i després ja aniria cap a casa que el nen ja està sol desde fa un ratet...i SENSE COTXE!!!!!jijijij

ara tenim un mutn de lios per això del cotxe vell que....nu sé.......al final sortirem perdent!!!!!!
per cert..........JA TINC LA TAULAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! que guaiiiiiiiiii, aquest vespre quan vagi a casa la muntaré i a veure si la taula més el tauló que tinc dona per tots 20!!!!!!! perque ESTIU......dic tots 20 eeeeeeeeeee que com al final no vingueu................!!!!!!!!!!!!

Nineteeeeeeessss...........vaig a anglès aviat!!parlem per la tardaaaaaaaa!!!!

muaaaaaaaaaa

Ninetes....ja sóc aqui!!!! us he enviat un email pq hi ha algunes cosetes que prefereixo ficar-ho per privi, ok????? però gràcies per pensar-hi :-()-)

Ja tens la taula???? jajajaj. A veure que tal queda pels 20...per cert, que l'Estiu no ve??? :-/ o aixó he entès!!!!!!
Pel tema del cotxe....bufff, en aquests casos sempre s'acaba perdent diners...quin cotxe us heu comprat al final que jo no he se....però venga més val això que no res, no????

Petonets i per quedar....jo prefereixo demà, esk avui al final no puc....ja direu!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 26, 2009 3:18 pm

estiu2010 ha escrit:Ninetes bon dia....ja vei q el cap de setmana en general be...bueno a mi fins air a la tarda be...xo air a la tarda li vai fotre una mica de canya davant dels seus amics xq el q mavia fet em va ofendre i molt i encara va i senfada ell i sense reconeixer q el q em va fer va ser lletgisim i si o ages fet jo...bueno...xa q qiero mas...i x colmo sun germa air va i li diu q diumenge a la tarda va als cars i q i vagi...i ell i vol anar...i clar tenim el dinar i no es plan de q a les 4 marxi q qeda molt lleig....aixi q nose q fara...jo ja paso d'ell q faci el q vulgui qi qedara malament sera ell... a mes em paso cada dia fregant alli al local i ni gracies ninetes ni gracies....a sobre sa mare q tan el va engrescar a obrir la botiga ni a agafat lescombra....i mira les meves vacances matanme a netejar!!!esq a vegades agafaria i o engegaria tot a la merda ni casament ni res....xo x laltre no matreveixo xq llavors q faria am vosaltres???ostres avui estic de baixon.... :-( :-( :-(

q qedareu aqesta tarda????si qedeu jo vinc a la merda ell q faci el q li vingui en ganes xq avui aviem danar a ikea a comprar el msotrador i les estanteries...i ell no baixa del burro dons jo tmp xq air ja vai anar darrere dell i va marxar sense dirme ni adeu!!

Estiu....dona...no t'amoïnis!!! són dies en que tot sembla que surti malament, pero poc a poc ja veuràs com s'aclarirà. La meva opinió esk no li donguis tombs al cap i deixa que passi els dies i ja veuràs com tot es soluciona!!!! ànims :-()-) i ja veuràs que en un parell de dies tot ho veus diferent. A tu et ve de gust venir el diumenge??? doncs vine nena....no pateixis!!!!

Petonets i qualsevol coseta ::love:: ja saps!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 26, 2009 3:39 pm

Papallona....no puc obrir el email.... :-( :-( i pujo per les paretssss!!!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: estiu2010 » dl. oct. 26, 2009 4:18 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
estiu2010 ha escrit:Ninetes bon dia....ja vei q el cap de setmana en general be...bueno a mi fins air a la tarda be...xo air a la tarda li vai fotre una mica de canya davant dels seus amics xq el q mavia fet em va ofendre i molt i encara va i senfada ell i sense reconeixer q el q em va fer va ser lletgisim i si o ages fet jo...bueno...xa q qiero mas...i x colmo sun germa air va i li diu q diumenge a la tarda va als cars i q i vagi...i ell i vol anar...i clar tenim el dinar i no es plan de q a les 4 marxi q qeda molt lleig....aixi q nose q fara...jo ja paso d'ell q faci el q vulgui qi qedara malament sera ell... a mes em paso cada dia fregant alli al local i ni gracies ninetes ni gracies....a sobre sa mare q tan el va engrescar a obrir la botiga ni a agafat lescombra....i mira les meves vacances matanme a netejar!!!esq a vegades agafaria i o engegaria tot a la merda ni casament ni res....xo x laltre no matreveixo xq llavors q faria am vosaltres???ostres avui estic de baixon.... :-( :-( :-(

q qedareu aqesta tarda????si qedeu jo vinc a la merda ell q faci el q li vingui en ganes xq avui aviem danar a ikea a comprar el msotrador i les estanteries...i ell no baixa del burro dons jo tmp xq air ja vai anar darrere dell i va marxar sense dirme ni adeu!!

Estiu....dona...no t'amoïnis!!! són dies en que tot sembla que surti malament, pero poc a poc ja veuràs com s'aclarirà. La meva opinió esk no li donguis tombs al cap i deixa que passi els dies i ja veuràs com tot es soluciona!!!! ànims :-()-) i ja veuràs que en un parell de dies tot ho veus diferent. A tu et ve de gust venir el diumenge??? doncs vine nena....no pateixis!!!!

Petonets i qualsevol coseta ::love:: ja saps!!!

Moltes gracies happi bueno de moment ja em xlat encara q segueix dien q te rao...i lo del diumenge sino vol venir q no vingui jo ja paso si ell creu q a danar als cars abans de ferme a mi feliç dns q i vagi total es de morell i els de morell mai planifiquen la seva vida a curt termini tot es fa de ara per ara!!!
ja e llegit q lentrevista a anat be!!a veure si tagafen i esigual q sigui de lopus..la feina es la feina...i lo dels nens si q es cert ma cosina va a laura i a p3 ja els i ensenyen coses en angles!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 26, 2009 4:36 pm

NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!

aixxxxxxxxx arribo de dinar i quantes novetats!!!!!!!!!!!!!!

PAPALLONAAAAAAAAAA que no tenim res al mail!!!!!!!!!!!!! ara et contesto!!!!!! que no dono a l'abast!!!!!

i a tu també HAPPIIIIIIIIIIIII.-...............que hi hagi sort...........!!!!!!!!!!!

Nur..........hola hola.........siii ja tinc la taula, i això del 13 crec que ho vam dir un dia no??? però tot depèn de la resta de ninetes!!!!

elxaaaaaaa...hola holita.....has dinat a caseta??? que guai!!!!!!

aix ninetes....me'n vaig a fer feina que haig d'acabar una xosa se'ns falta aquesta tarda!!!

PAtuneeeeeeets!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 26, 2009 4:42 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!

aixxxxxxxxx arribo de dinar i quantes novetats!!!!!!!!!!!!!!

PAPALLONAAAAAAAAAA que no tenim res al mail!!!!!!!!!!!!! ara et contesto!!!!!! que no dono a l'abast!!!!!

i a tu també HAPPIIIIIIIIIIIII.-...............que hi hagi sort...........!!!!!!!!!!!

Nur..........hola hola.........siii ja tinc la taula, i això del 13 crec que ho vam dir un dia no??? però tot depèn de la resta de ninetes!!!!

elxaaaaaaa...hola holita.....has dinat a caseta??? que guai!!!!!!

aix ninetes....me'n vaig a fer feina que haig d'acabar una xosa se'ns falta aquesta tarda!!!

PAtuneeeeeeets!!!

NINETES....QUE FALTO JO PER COMENÇAR A PROVAR-M'HE VESTITSSSS!!!!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dl. oct. 26, 2009 4:46 pm

Jo ninetes, un parell d'hores per dinar i no vegis el que heu escrit!

Happi, ja veus que les energies van be, ja veuras com anira be, no se questa edat tambe es xula no!

Papallona, nena no he vist res, amb les ganes que tenia!!!!!!!!!!!!!!!1

A les altres, jo aquesta tarda tampoc no puc, tenim una moguda a la feina i la companya esta una mica xunga i anirem a pendre algo per parlar, si voleu dema!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 26, 2009 4:55 pm

Ninetes....jo marxo a fer classe i desprès a la nit ens veiem....quan torni del gym, ok????
Demà jo puc quedar a les 20:00h quan sorti de Reus, us sembla bè????? almenys per veure-hos una estoneta que encara que el meu nen està aqui, puc escapar-m'he una estoneta!

Petonets ninetessss!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dl. oct. 26, 2009 5:37 pm

hola nenis!
yo sólo puedo hoy! os iba a llevar las fotosssssssssss. pero ya he visto que no hemos podido coincidir! bueno pues otro día!!!!!! ya me pondreis al corriente

Happi me alegro que haya ido ok la entreivsta. nena. del opus. son especials. a vere que tal..
Estiu wapa no t'amoïnis.... pero tu has de venir ehhhhhhhhh que hem de fer jo suposo que li fa molta vergonya no?! aix. es que no se que dir-te pq la desció es d'ell jo crec que si que vindrà.... animusssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Laiac ja tens la taula!!! jejejej ets un solet!! a vere que tal....gaudeix aquesta tarda amb la teva amiga i xarreuuuuuuuuuuuuuuu moooooooolt!!!
tara nena tu también has kedat!!! que fort lo de la Maria a mi no m'ha arribat cap mail.. i encara o té els menús!! que fort! kins cojons!!! i lo de les sabates nena tan altes son a vere si ara cauras.. pero son comodes????????????? on les has vist? i nena tu que pots ficar-te altes amb el teu maridet.... jijij. i el num jijij molt bé a mi m'agrada!
elxa nur Black,,, he vist el mail!! gracies jijij ara contestaré
Giss on tas??? treballan... aixxxxxxxxxxxxxxxxx
torsaeann wapa.. ara buscare lo de la núvia aquesta que fort que fort

jo lo dels vomits.. estic +- i sense menjar.. i amb un mal de cap--- pero no me parara jejejejj

muuuuuuuuuuuuuuuuas
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dl. oct. 26, 2009 5:55 pm

Ninetes!!!

entro un moment per dir-vos que estem desesperats amb el cotxe siniestrat!!!!
ja no es pot quedar més a la grua on el té....i pensant-nos que en podríem treure algo més que 350 euros que ens dona un desguàs volíem contactar per internet i a veure si se'l compren per més...així que el volíem portar a casa muns sogres...i ara resulta que el nostre seguro no ens paga portar el cotxe allà on vulguem siní que a un taller o desguàs!!!! MECACHIS...i ara estem trucant a tot arreu amb presses per veure què ens diuen!!!! això és una caca!!!!!

tara, un dels que em vas donar demà l'aniria a veure, avui no, i ostres......es que no ens el deixen tenir més a puesto!!!!
quina ràbia...........tic molt agobiada pel meu nen i per tot..........es que no podem estar tranquils eeeeeeeeee

Perdoneu ninetes!!!!

ÀNIM que estic molt contenta per la nostra PAPALLONA que ja s'emprova vestidets i per la nostra HAPPI que ja veuràs que aviatt tindràs feina!!!!

PAtuneeeeeeeeeets i a casa us llegeixo tranquil·la!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. oct. 26, 2009 6:58 pm

Bona tarda ninetes meves¡¡¡¡

Happi, ja tens el mail contestadet oks? a veure si tens sort¡¡¡¡¡

papallona, jo vull veure les fotos....
Però si amb un vestit dius que has tingut una sensació extranya....aquest és el teu nena¡¡¡¡¡

Tara, que tal la fein? que hi ha moguda....sobre quedar demà jo puc de les 17.00 fins a les 19.00 ja que a les 19.15 tinc que estar al gym i no vull perdre la classe pq aquest finde he menja't molt......

Laiac, això del cotxe quin rotllo no? la taula guay?

Estiu, tots le nens tenen un nap o una col tu no pateixis oks?

Elxa, com va tot? i la feina? un petonet bonica¡¡¡¡

Giss, que tal? com va el dia?

Nur, com va el tema de les fotos del centenari?no t'estressis que ja veuràs que el dia 14 estarà molt aviadet passa't oks?

Black, que tal?

Un petonet boniques¡¡¡¡

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 26, 2009 7:11 pm

Ninetes!!!!

Que tal el dia??? jo ja fa uan estoneta que sóc a caseta!!! però he estat estudiant fins ara!!!

Tara!!! a mi també m'ha passat lo del mail de la Maria.. que pensava que seria algo dels menús o ves a saber, alguna mena de contacte per part seva... però na nai de la xina... quina JETA que té aquesta dona!!! a sobre intentant vendre'ns un cotxe per llogar el dia de la boda.... ja no sé si es pot caure més baix.... i que si " coches así se cotizan al triple" va home vaaaaaaaaaaaaaaa, jajajajajaja, que petarda que és pobra dona.

Papallona!!!! jo ja he vist les fotos!!!! si al segon mail que has enviat ja hi eren!!! i després has enviat dos mails més amb les mateixes fotos, però en dues vegades, no??? ara me'ls miraré bé i et comento!!!! però estàs guapissima eh!! que és això de q no et veus de núvia!!!! mua preciosa!!!!!

Laiac!!!! jo si fos tu venia ja el cotxe al desguás i fora problemes... xq a veure si el de la grua et voldrà cobrar de més per tenir-lo allà i al final la cosa et sortirà encara més cara!!!! Ah!!! i lo de les etiquetes tranquil·la, que el meu ninotet feia broma... jajajajajaja

Estiu!!!!!!!!!!!!!! nena!!! el teu novio a vegades és per matar-lo eh!!! però tranquil·la, que tn el fons tots són iguals i de tant en tant fan coses d'aquestes!!!! però lo que tu dius... ja s'ho farà!!! i més li val venir al dinar que sinó l'anirem a buscar!!! jajajajaja. molts ànims preciosa!!!!

Happi!!!!!!!! ja he llegit que la entrevista bé, no??? ja veuràs com et trucaran i et diran que SI!!!!! que totes les ninetes hem d'acabar l'any amb feina!!!!!

Nur!!! com va tot guapa?? molt de lio amb el centenari, no??? si esq... no parem!!!!

Eli nena!!! tu que tal todo????

Torsaeann!!!! que tal la feina??? alguna novetat????

Giss guapa!!! hoy no te has pasado aún por aquí, no??? si esq nuestra Giss es más trabajadora!!!!

Bé ninetes!!!! marxo a fer uan mica el fos que per avui ja he treballat-estudiat prou!!!!!

Més tard em passo a veure que diueu!!!!

quines ganes de que arribi DIUMENGE!!!!!!!!!!!!!!!

us estimoooooooooooooooooo :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. oct. 26, 2009 7:36 pm

Jo no he pogut veure les fotos de la papallona...
Black, em pots enviar aquest mail que tens tu de les fotos?
Gràcies guapa¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 26, 2009 8:20 pm

torsaeann ha escrit:Jo no he pogut veure les fotos de la papallona...
Black, em pots enviar aquest mail que tens tu de les fotos?
Gràcies guapa¡¡¡¡¡

ja ho tens! ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 26, 2009 8:47 pm

Ah!! no!!! m'ha arribat un missatge de q no t'ha arribat!! que tens la bustia plena??
Imatge
blackmamba

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants