Autor: Papallona* » dl. oct. 26, 2009 1:41 pm

Autor: Papallona* » dl. oct. 26, 2009 2:41 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. oct. 26, 2009 3:00 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. oct. 26, 2009 3:06 pm
Papallona* ha escrit:Bon dia Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!
no em puc creure que avui tingui festa!!!!
1er de tot HAPPIIIIIIIIIIIII moltes energies positives!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Nenes aquest cap de 7mana no he parat!!! dinars sopars!! nenes jo t vaig sortir per tarragona vaig anar a escultar a infidels jejejej i després a la plaça de la font i ahir barbacoa!!!
bueno el as es ue he estat tooooota la nit vomitant ufff.. !que malament! ara porto unes hores que bé.... en 2 hores decidiré si marxo de compres o no...
al ninet li ha agradat el paper per als detallets!!! esta tarda farè un simulacro de com keda jejje
x cert! algun fara més pedidos a julio no????????????????????????????????
x crt Gissssssssssssssssssssss el dits de bruixa van triomfar a ca' meva eh!!!!!!!jejejje i estansuperbons vull la recepta!!!!!!!!! se pot no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bueno wapes vaig aumenar la ingesta hídrica a vera com respon el cos. jooooooooo que jo vull anar de compressssssssssssssssssssssssssssssssssssss
x cert TARA. vas trobar algo dissabte????????????
Nineta....com estàs???? ayyy que ver que aquesta "pasa" està afectant a un munt de gent, no????? venga que tu sent l'experta ja saps tots els remeis per estar com una rosa molt aviat... Recupera't![]()
Moltes gracies pel ànims wapi i sobretot....quina sorpreseta el email!!!!!! ara vaig a mirar-hoooo!!! ok?????
Petonetsss
bueno a totes molts b7s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dl. oct. 26, 2009 3:07 pm
tara ha escrit:Hola boniques!
Ahir, la veritat es que no vaig tenir gaire temps, encara que no vam fer res, per que les invis que haviem de repartir eren als meus conins i son de viatge aixi, que res!
Dons sabates, es que no se que fer, n'hi ha unes que m'agraden molt, pero son altissimes i el talo es primet i em fan una mica de por! Be ja veure que faig!
Happi, que tinguis sort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Molta merda!
Papallona, tu tambe ho has agafat i a sobre el dia de festa! Millora't!
Bueno ninetes vaig a fer lo dels ramos, us mantindre informades!
Quedem avui o dema?

Autor: Mrs. Happiness » dl. oct. 26, 2009 3:11 pm
laiac ha escrit:TARAA!!!!! que guai ho del número!!! un dia ja ho vas comentar.......tu ets com mun pare, aquestes coses les fa.....!!!!
el dia de la boda ens va regalar un numero de la loteria nacional d'aquell dia!!!!jijijijijiji
aiiiiiiiiixxxxxx i la happi..........com li haurà anat???????????
Nineteeeeeeeessss...jo al final avui no puc quedar!!!! m'ha enviat un misi la meva millor amiga que treballa i ara ha començat una carrera i fa casi un mes que no li veig el pèl!!! i m'ha dit de quedar avui a les 6 quan jo plegui!!!!! jopetaaaaaaaaa i després ja aniria cap a casa que el nen ja està sol desde fa un ratet...i SENSE COTXE!!!!!jijijij
ara tenim un mutn de lios per això del cotxe vell que....nu sé.......al final sortirem perdent!!!!!!
per cert..........JA TINC LA TAULAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! que guaiiiiiiiiii, aquest vespre quan vagi a casa la muntaré i a veure si la taula més el tauló que tinc dona per tots 20!!!!!!! perque ESTIU......dic tots 20 eeeeeeeeeee que com al final no vingueu................!!!!!!!!!!!!
Nineteeeeeeessss...........vaig a anglès aviat!!parlem per la tardaaaaaaaa!!!!
muaaaaaaaaaa

Autor: Mrs. Happiness » dl. oct. 26, 2009 3:18 pm
estiu2010 ha escrit:Ninetes bon dia....ja vei q el cap de setmana en general be...bueno a mi fins air a la tarda be...xo air a la tarda li vai fotre una mica de canya davant dels seus amics xq el q mavia fet em va ofendre i molt i encara va i senfada ell i sense reconeixer q el q em va fer va ser lletgisim i si o ages fet jo...bueno...xa q qiero mas...i x colmo sun germa air va i li diu q diumenge a la tarda va als cars i q i vagi...i ell i vol anar...i clar tenim el dinar i no es plan de q a les 4 marxi q qeda molt lleig....aixi q nose q fara...jo ja paso d'ell q faci el q vulgui qi qedara malament sera ell... a mes em paso cada dia fregant alli al local i ni gracies ninetes ni gracies....a sobre sa mare q tan el va engrescar a obrir la botiga ni a agafat lescombra....i mira les meves vacances matanme a netejar!!!esq a vegades agafaria i o engegaria tot a la merda ni casament ni res....xo x laltre no matreveixo xq llavors q faria am vosaltres???ostres avui estic de baixon....![]()
![]()
![]()
q qedareu aqesta tarda????si qedeu jo vinc a la merda ell q faci el q li vingui en ganes xq avui aviem danar a ikea a comprar el msotrador i les estanteries...i ell no baixa del burro dons jo tmp xq air ja vai anar darrere dell i va marxar sense dirme ni adeu!!
i ja veuràs que en un parell de dies tot ho veus diferent. A tu et ve de gust venir el diumenge??? doncs vine nena....no pateixis!!!!
ja saps!!!
Autor: Mrs. Happiness » dl. oct. 26, 2009 3:39 pm
i pujo per les paretssss!!!!!!!!
Autor: estiu2010 » dl. oct. 26, 2009 4:18 pm
Mrs. Happiness ha escrit:estiu2010 ha escrit:Ninetes bon dia....ja vei q el cap de setmana en general be...bueno a mi fins air a la tarda be...xo air a la tarda li vai fotre una mica de canya davant dels seus amics xq el q mavia fet em va ofendre i molt i encara va i senfada ell i sense reconeixer q el q em va fer va ser lletgisim i si o ages fet jo...bueno...xa q qiero mas...i x colmo sun germa air va i li diu q diumenge a la tarda va als cars i q i vagi...i ell i vol anar...i clar tenim el dinar i no es plan de q a les 4 marxi q qeda molt lleig....aixi q nose q fara...jo ja paso d'ell q faci el q vulgui qi qedara malament sera ell... a mes em paso cada dia fregant alli al local i ni gracies ninetes ni gracies....a sobre sa mare q tan el va engrescar a obrir la botiga ni a agafat lescombra....i mira les meves vacances matanme a netejar!!!esq a vegades agafaria i o engegaria tot a la merda ni casament ni res....xo x laltre no matreveixo xq llavors q faria am vosaltres???ostres avui estic de baixon....![]()
![]()
![]()
q qedareu aqesta tarda????si qedeu jo vinc a la merda ell q faci el q li vingui en ganes xq avui aviem danar a ikea a comprar el msotrador i les estanteries...i ell no baixa del burro dons jo tmp xq air ja vai anar darrere dell i va marxar sense dirme ni adeu!!
Estiu....dona...no t'amoïnis!!! són dies en que tot sembla que surti malament, pero poc a poc ja veuràs com s'aclarirà. La meva opinió esk no li donguis tombs al cap i deixa que passi els dies i ja veuràs com tot es soluciona!!!! ànimsi ja veuràs que en un parell de dies tot ho veus diferent. A tu et ve de gust venir el diumenge??? doncs vine nena....no pateixis!!!!
Petonets i qualsevol cosetaja saps!!!

Autor: laiac » dl. oct. 26, 2009 4:36 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. oct. 26, 2009 4:42 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!
aixxxxxxxxx arribo de dinar i quantes novetats!!!!!!!!!!!!!!
PAPALLONAAAAAAAAAA que no tenim res al mail!!!!!!!!!!!!! ara et contesto!!!!!! que no dono a l'abast!!!!!
i a tu també HAPPIIIIIIIIIIIII.-...............que hi hagi sort...........!!!!!!!!!!!
Nur..........hola hola.........siii ja tinc la taula, i això del 13 crec que ho vam dir un dia no??? però tot depèn de la resta de ninetes!!!!
elxaaaaaaa...hola holita.....has dinat a caseta??? que guai!!!!!!
aix ninetes....me'n vaig a fer feina que haig d'acabar una xosa se'ns falta aquesta tarda!!!
PAtuneeeeeeets!!!

Autor: tara » dl. oct. 26, 2009 4:46 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. oct. 26, 2009 4:55 pm

Autor: Papallona* » dl. oct. 26, 2009 5:37 pm

Autor: laiac » dl. oct. 26, 2009 5:55 pm

Autor: torsaeann » dl. oct. 26, 2009 6:58 pm

Autor: blackmamba » dl. oct. 26, 2009 7:11 pm

Autor: torsaeann » dl. oct. 26, 2009 7:36 pm

Autor: blackmamba » dl. oct. 26, 2009 8:20 pm
torsaeann ha escrit:Jo no he pogut veure les fotos de la papallona...
Black, em pots enviar aquest mail que tens tu de les fotos?
Gràcies guapa¡¡¡¡¡

Autor: blackmamba » dl. oct. 26, 2009 8:47 pm