Que passa amb les fotos de la Papallona?? Ens fa anar a totes de vòlid!!! jajajaja!!
Papallona, tu veus com anem totes per aqui??? jajajaja!! Et volem veure de núvia!!
Black, t'acabo d'enviar una direcció meva de gmail, a veure si m'ho pots reenviar, porfi!!! No la faig servir mai, i està buida!! Me la vaig obrir per per lo de les fotos!! Pos lo dicho, està buida i ho hauria de rebre sense cap problema... porfi!!
Estiu, que dius? Que aniràs al poble del costat?? No em barrufa el poble del costat!!!! Que una servidora és molt espluguina!!!
jijijij!!! Com estàs amb el teu nen guapa?Happi, a veure si hi ha sort!!! I si necessites ajuda per qualsevol cosa ja saps! Aquí hi ha una parvulista pel que necessitis!
Laiac, em sap greu tots els maldecaps que esteu tenint amb el cotxe... potser lo millor seria lo que proposa la Black i vendre'l a un desguace, no? Nu se...
Torsaeann, que tal el gym?
Elxa, com va la feina? Se't veu poquet per aquí!!
Giss, ja estàs en tema detallets?? Com us poseu les piles, eh!!!! Jo et vull ajudar a fer detallets!! Que encara no he tingut ocasió de fer-ne, i en tinc moltes ganes!!!! I a veure si en la segona ronda de la Torsaeann tambe puc!!!
Tara, on estas?? Ventdelpla?? jejejeje!!
Weno nenes, avui ja estic més animadeta tema centenari... aquesta tarda hem avançat bastanta feina! Ais que bé... que continui així la cosa!!
Un petonet a totes!! Muas!!!

pots creure't que quan no hi vaig em sento malament???? esk és un esport que realment perds...Et passa a tu???? jo ahir havia d'anar si o si per la coca (recomanada per la Tara...ejem ejem...) que vam menjar aquest finde!!!! aixxx quin suplici això del menjar dolç i engreixar!!!! encara que también penso que si jo no engreixes amb el que menjo, portaria a la ruina a la familia!!! jejejejeej