"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dl. oct. 26, 2009 10:40 pm

Hola!!!

Que passa amb les fotos de la Papallona?? Ens fa anar a totes de vòlid!!! jajajaja!!

Papallona, tu veus com anem totes per aqui??? jajajaja!! Et volem veure de núvia!!

Black, t'acabo d'enviar una direcció meva de gmail, a veure si m'ho pots reenviar, porfi!!! No la faig servir mai, i està buida!! Me la vaig obrir per per lo de les fotos!! Pos lo dicho, està buida i ho hauria de rebre sense cap problema... porfi!!

Estiu, que dius? Que aniràs al poble del costat?? No em barrufa el poble del costat!!!! Que una servidora és molt espluguina!!! :-)) jijijij!!! Com estàs amb el teu nen guapa?

Happi, a veure si hi ha sort!!! I si necessites ajuda per qualsevol cosa ja saps! Aquí hi ha una parvulista pel que necessitis! :-)ok:

Laiac, em sap greu tots els maldecaps que esteu tenint amb el cotxe... potser lo millor seria lo que proposa la Black i vendre'l a un desguace, no? Nu se...

Torsaeann, que tal el gym?

Elxa, com va la feina? Se't veu poquet per aquí!!

Giss, ja estàs en tema detallets?? Com us poseu les piles, eh!!!! Jo et vull ajudar a fer detallets!! Que encara no he tingut ocasió de fer-ne, i en tinc moltes ganes!!!! I a veure si en la segona ronda de la Torsaeann tambe puc!!!

Tara, on estas?? Ventdelpla?? jejejeje!!

Weno nenes, avui ja estic més animadeta tema centenari... aquesta tarda hem avançat bastanta feina! Ais que bé... que continui així la cosa!!

Un petonet a totes!! Muas!!!
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 26, 2009 10:47 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. oct. 26, 2009 10:44 pm

Ei, Black, t'acabo de contestar... és molt raro no? Perque la del gmail la tinc buida!
Quines coses més rares té internet...
Gràcies per provar d'enviar-m'ho!! Muas!!!
::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dl. oct. 26, 2009 10:46 pm

nur_jor ha escrit:Ei, Black, t'acabo de contestar... és molt raro no? Perque la del gmail la tinc buida!
Quines coses més rares té internet...
Gràcies per provar d'enviar-m'ho!! Muas!!!
::love::

De res guapa!!! ja et dic, és possible q sigui la meva connexió q fa un parell de dies q fa el burro... o que les fotos pesen molt!!! no se!!! a la pròxima quedada que la papallona ens les ensenyi!!!!

nanit guapes, vaig a mumir!!!!!!!!!

us estimoooooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. oct. 26, 2009 10:49 pm

Merci Black!!!! :-)ok:

Jo tambe marxo a mimi... nanit!!! Muas!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 26, 2009 11:00 pm

Ninetes....ja sóc aquiii!!! al final no he pogut anar al gym pq he sortit més tard de classe i ja he pujat cap a casa i res aqui estem.

Vaig a mirar el correu....per cert, demà quedem????? jo com sabeu plego a les 20:00h i ja faria cap...si us va bè...ja sabeu!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 26, 2009 11:11 pm

Jopeta....jo no he rebut cap fotuuuuu!!!!!! joooooooooo :star:: :star:: Qui ha vist les fotus??? la Black!!! super mega privilegiada!!!!!!! jijijijijij
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 26, 2009 11:24 pm

nur_jor ha escrit:Hola!!!

Que passa amb les fotos de la Papallona?? Ens fa anar a totes de vòlid!!! jajajaja!!

Papallona, tu veus com anem totes per aqui??? jajajaja!! Et volem veure de núvia!!

Black, t'acabo d'enviar una direcció meva de gmail, a veure si m'ho pots reenviar, porfi!!! No la faig servir mai, i està buida!! Me la vaig obrir per per lo de les fotos!! Pos lo dicho, està buida i ho hauria de rebre sense cap problema... porfi!!

Estiu, que dius? Que aniràs al poble del costat?? No em barrufa el poble del costat!!!! Que una servidora és molt espluguina!!! :-)) jijijij!!! Com estàs amb el teu nen guapa?

Happi, a veure si hi ha sort!!! I si necessites ajuda per qualsevol cosa ja saps! Aquí hi ha una parvulista pel que necessitis! :-)ok:

Laiac, em sap greu tots els maldecaps que esteu tenint amb el cotxe... potser lo millor seria lo que proposa la Black i vendre'l a un desguace, no? Nu se...

Torsaeann, que tal el gym?

Elxa, com va la feina? Se't veu poquet per aquí!!

Giss, ja estàs en tema detallets?? Com us poseu les piles, eh!!!! Jo et vull ajudar a fer detallets!! Que encara no he tingut ocasió de fer-ne, i en tinc moltes ganes!!!! I a veure si en la segona ronda de la Torsaeann tambe puc!!!

Tara, on estas?? Ventdelpla?? jejejeje!!

Weno nenes, avui ja estic més animadeta tema centenari... aquesta tarda hem avançat bastanta feina! Ais que bé... que continui així la cosa!!

Un petonet a totes!! Muas!!!

Nineta....t'ho agraeixo molt l'ajuda que m'ofereixes...realment si ho necessito se que puc aprendre molt de tu...si em truquen ja et dirè, però suposo que qüestio de treballar dur al principi i poc a poc anirà rodat...jejejej.
Petonets bonica i gràcies pels ànims
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. oct. 26, 2009 11:26 pm

laiac ha escrit:Ninetes!!!

a veure què passa amb les fotos.......papallonaaaa et fas de rogar eeeee...t'he enviat al mail una altra adreça, a veure si allí es pot!!!!!

hola giiiissssss com ha anat el dia!!!!!!!!

estiuuuuuuuuu...així que al final ha passar la itv de l'enganxe no??? en principi és el més adequat!!!!!!! i que passa amb el diumenge..............!!!!!!!!!!!!!!aixxxxxxxxxxx!!!!!

vaig a mirar un ratet la tele que porto una hora posant en venda per internet el siniestro del cotxe!!!!!mare meva....estic saturada!!!!

Patuneeeeeeeeeeets!!!!!!!!11
fins després!!!

Nineta....com hem rigut amb el missatge teu!!!!!!! jajajajaj. Jo encara ric amb la "feina de Jesus" jajajajajaja. >.-<: >.-<: jo me parto!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 27, 2009 7:50 am

ninetes!!!!

que jo no0 volia estressar-vos!! si lo primer que vaig fer es anar a casa la mama per enviarlessssssssssssssssssss als vostres emails!!! i mi ja m'han arribat un munt de vegades!! ho sento pero no ho entenc.... a vere.. ,, dinaré a casa la mama i intentaré penjar en picassa..

jooooooooooooooooooooooo

pero bueno.. trankil.les que tampoc surto molt bé!

vaig a tornar a carregarles....

aixxxxx
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » dt. oct. 27, 2009 8:18 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡
Això d'internet és una m..... resulta que jo el correo de hotmail no el tinc ple...i no tinc les fotos.....
Merci black per intentaro però no m'arriba res i jo solsament tinc hotmail.....

Sobre avui no s'ha dit res no? jo si algu vol quedar de les 17-18.45 que m'ho digui però després tinc que marxar ràpidet cap al gym que amb aquest cap de setmana ja he torna't a pujar al pes d'avanç de començar al gym, aquest finde entre dinar a casa la mama, crispetes miran la tele i una coca de vidre que em vaig menjar sola el diumenge a la fira de la selva....ja torno a pesar els 54.7....que fort ninetes¡¡¡¡¡ avui a cremar a spining¡¡¡¡¡¡¡¡

Bueno boniques meves, ja parlem no?

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dt. oct. 27, 2009 8:21 am

Bon dia!

Laiac, torsaeann, bon dia, us estic veient!

Bueno al final que va poder veure les fotos i quei no? Per que jo no!

Ahir, si nur, mirant ventdelpla, i ja no em vaig connectar, aixi al mati em poso al dia!

Bueno aixi que fem quedem aquesta tarda o que? Torsaeann, jo plego a les 6, aixi que sobre les 18.15, seria per alla!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 27, 2009 8:26 am

Bon dia nineteeeeeeeeeeesssssss!!!!

NO NO papallona.....es que això no pot ser, ens tens a totes en un estat de tensió....que és inasumible....jijijij....jo he obert l'ordinador de la feina i el primer que he mirat és si havia arribat alguna cosa!!!!mareta meva!!!!!!jijijijijijijijijijiji

És que a mi em fa ilu veureus de núvia!!!!!!!!!!!!!

BON DIA A TOTEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!
ahir a la nit després del moviment per les fotos, em vaig posar a veure CSI i ja no vaig entrar més!!!!!
com estan les meves ninetes????

TORSEANN.....com estàs preciosa......així m'agrada, dura con la celulitis i amunt l'spinnig (buff que em costarà a mi)
BLACK........ets la única privilegiada que ha vist les fotos......si no ho arribessim a veure ja ens faries una descripció...jijiijijij
GISS.....tu també pendent de les fotitos no?????podràs quedar algun dia aquesta setmana, o molt enfeinada!!!
TARA.......ninetaaaaaaa.........realment avui em mirava el calendari i.......ETS CONSCIENT QUE ET CASES JAAAAAAAAAAAAA.......i que guai la MAria no??? ufffff si heu de fer el tast per nadal m'hi apunto!!!jijijiji
HAPPI...............quins nervis quins nervis a veure què et diuen....i ja saps, la pela és la pela.....vaya con Dios!!!!!
ESTIU.........ànimu nineta....estàs de vacances i això és important, i que el nen comenci a treballar és bo no??????tira endavant el negoci???
ELXAaaaa.........ande paras........claaaaaro pel matí a l'oficina, a la tarda a la consulta i després a fer unes cervesetes amb els cunyis pos.....seguro qe llegas piripi a casa i a mumir!!!jijijiji
NUR..........me n'alegro que ja li vegis el final a això del centenari, i que hagiu avançat bastant!!!!!diumenge ens veiem segur eeeee!!!!!!!

Ninetes....avui que puc us he fet un repasset a totes!!!!
Molts petonets....i que passeu bon dia!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 27, 2009 8:26 am

tara ha escrit:Bon dia!

Laiac, torsaeann, bon dia, us estic veient!

Bueno al final que va poder veure les fotos i quei no? Per que jo no!

Ahir, si nur, mirant ventdelpla, i ja no em vaig connectar, aixi al mati em poso al dia!

Bueno aixi que fem quedem aquesta tarda o que? Torsaeann, jo plego a les 6, aixi que sobre les 18.15, seria per alla!

TARAAAAAAAAAAAAAAA ja et val, és que no ens dones temps a escriure eeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 27, 2009 8:28 am

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡¡¡
Això d'internet és una m..... resulta que jo el correo de hotmail no el tinc ple...i no tinc les fotos.....
Merci black per intentaro però no m'arriba res i jo solsament tinc hotmail.....

Sobre avui no s'ha dit res no? jo si algu vol quedar de les 17-18.45 que m'ho digui però després tinc que marxar ràpidet cap al gym que amb aquest cap de setmana ja he torna't a pujar al pes d'avanç de començar al gym, aquest finde entre dinar a casa la mama, crispetes miran la tele i una coca de vidre que em vaig menjar sola el diumenge a la fira de la selva....ja torno a pesar els 54.7....que fort ninetes¡¡¡¡¡ avui a cremar a spining¡¡¡¡¡¡¡¡

Bueno boniques meves, ja parlem no?

Mua¡¡¡¡¡

Bon dia preciosaaaaaaaa!!!

es que la coca de vidre i les putingues que hi havia a la Selva feien una pintaaaaaa!!!! t'entenc t'entenc!!!!!!

Jo avui he quedat a les 4:30 amb l'amiga que ahir no vaig poder quedar....així que jo podria venir cap a les 6!!!!!!!!si no em surt res raro, perque el nen està sense cotxe i potser em d'anar a algun lloc!!!!!!

si si avui a cremaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!!!!!! jijiji
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 27, 2009 8:29 am

ARA SI ENTRES JA NO EM VEURÀS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jejejejejejejeje!!!!

Muaka!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 27, 2009 10:30 am

Ninetes...bon dia!!! com esteu??? jo a preparar classes i ara desprès anirè a comprar tinta per la impressora que m'he le polit en qüestió de d'un mes....

Torsaeann...venga spinning!!! :-///: pots creure't que quan no hi vaig em sento malament???? esk és un esport que realment perds...Et passa a tu???? jo ahir havia d'anar si o si per la coca (recomanada per la Tara...ejem ejem...) que vam menjar aquest finde!!!! aixxx quin suplici això del menjar dolç i engreixar!!!! encara que también penso que si jo no engreixes amb el que menjo, portaria a la ruina a la familia!!! jejejejeej

Laiac...quan us donen el cotxe??? per cert, que tal la taula???? hi cabem tots bè!!!! jejejeje

Papallona...ànims wapaa!!!!! venga tu tranqui amb les fotus...que t'esperem!!!! i qualsevol coseta...ja sapsss!!!!! ara que penso....vaig a passar els telèfons que l'altre dia también me'ls va demanar la Laiac....

Tara... com va la cosa???? hi ha algu que estigui al Viena o al lloc on quedeu a partir de les 20:00h????? esk sino...marxo directament cap a casa....

A totes les demès...passeu un molt bon dia!!!! petonets enormes! ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 27, 2009 12:00 pm

quin poc moviment que tenim per aqui aquest mati!!!!!! :hmm::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dt. oct. 27, 2009 12:28 pm

Happi, nena has vist el mail!!!!!!!

Dons aquesta tarda si hi ha algu que vagi al viena, si que hi anire, pero si no es diu res, anirem a l'agencia a mirar el viatget
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 27, 2009 12:31 pm

tara ha escrit:Happi, nena has vist el mail!!!!!!!

Dons aquesta tarda si hi ha algu que vagi al viena, si que hi anire, pero si no es diu res, anirem a l'agencia a mirar el viatget

Ara vaig a veure-ho!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 27, 2009 1:04 pm

nenes estic fatal...
avui he anat a emprovar vestits,, i he triat un.. a mi m'ha agradat a ma mare li ha encantat.. pero he arribat aki i m'ha germana m'ha dit que ni de conya.. que es bonic pero que no es de núvia i volia que fossiu sinceres pq no vull anar amb un vestit que em faci sentir malament aquest dia tan especial kina m er da enserio
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant