NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. oct. 26, 2009 9:00 pm

Se mha borrat el post que havia escrit!!! Torno a començar!!!!

Doncs us deia que, avui que mhe aixecat amb ganes de veure les coses des duna perspectima mes possitiva, mes jo, el dia em somriu!!!!!

JA TENIM LES FOTOS DE LA PREBODA I LA PROVA DE LES INVITACIONS I ENS ENCANTEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Al cole hi ha molts nens malalts, la grip A ja ha arribat!!!!

lluneta, no the pogut agafar el telefon pq jo acabo a les 17:30 :) i dsp he empalmat amb un curset fins a les 8. El vestit que et vaig dir que segurament seria EL vestit ja no es, te un rival que a lespera de que arribi lultim vestit, per ara es EL vestit :) A finals de setmana espero poder dir: JA TINC VESTIT... tot lo bo es fa esperar!!!!

Amoretes meves, estic feliç tot tenir decimes de febre i mal de cap!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 26, 2009 9:45 pm

nuvia2010 ha escrit:Se mha borrat el post que havia escrit!!! Torno a començar!!!!

Doncs us deia que, avui que mhe aixecat amb ganes de veure les coses des duna perspectima mes possitiva, mes jo, el dia em somriu!!!!!

JA TENIM LES FOTOS DE LA PREBODA I LA PROVA DE LES INVITACIONS I ENS ENCANTEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Al cole hi ha molts nens malalts, la grip A ja ha arribat!!!!

lluneta, no the pogut agafar el telefon pq jo acabo a les 17:30 :) i dsp he empalmat amb un curset fins a les 8. El vestit que et vaig dir que segurament seria EL vestit ja no es, te un rival que a lespera de que arribi lultim vestit, per ara es EL vestit :) A finals de setmana espero poder dir: JA TINC VESTIT... tot lo bo es fa esperar!!!!

Amoretes meves, estic feliç tot tenir decimes de febre i mal de cap!!!!

A l'insti también ha començat a arribar la GRIP A!!!!!! Ja hi han 5 de cada classe malalts i van caient... a l'Estonnac diuen que ja n'hi ha 180!!!!!! Què fort... és com una plaga.... Nuvia a vere si tú también la tindràs!!! No tens alguna foto del pre-boda!?? Hem de quedar, jo les vull vere................ em moro de ganes!!!!!!!!!!!! I el vestit...................... quin és??????? Ara ja m'he descol.locat!!!!!!!!!!!! jejejeje Ànims wuapíssima!!!!!!!!!!!!!!! Que totes tenim dies de més i de menys!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. oct. 26, 2009 10:29 pm

:)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: annalleida » dt. oct. 27, 2009 2:48 am

hola
quin apor tot això de la Grip A!!!! a l'Arnau he vist algun cas pero no massa. lo de l'Estonnac ho trobo super fort, pero si hauran de tancar pk tots els nens es posaran malalts!!!!!!!!!
avui he nat a la joieria Torres de Mollerussa a mirar anells i eren molt macos. com que em coneixen hem entrat a mirar joies i m'han donat invitacions pel firanuvis!!!!!! ja ho tenim casi tot pero em fa ilu anar-hi. així aprofitarem per parlar amb el fotograf i Margalef.
Lluneta m'hauries d'explicar coses que fan a Margalef, com el teu germà si ha casat aquest any ho tindràs recent (el meu gremà si va casar fa 3 anys i moltes coses han canviat).
i per la Boscana et va agradr oi???? no he estat mai pero ho he vit per internet. una cosa, em van comentar que eren molts cars els menus???? és veritat????
a margalef estan carillos i tots els extres són bastant cars. un exemple: 1 hora de barra lliure i dj val 1200 euros!!!!! això ens ho van dir al fira nuvis de l'any passat i tot suma i sigue!!!!!!!! sort que estem en crisi :(

em podrieu aconsellar amb tema d'habitacions i menjadors, on us ho heu mirat???? es que ara ja hem d'anar a mirar tot això i hi ha tantes botigues que no saps on anar.

avui em toca nit i avui a Pediatria. nit bastant tranquil-la, que duri que encara ens queda 5 hores :(

avui hem nat a mirar el viatge a Viatges Iltrida i ara ens faran un pressupost, ja en tenim un de Zafiro Tours pero volem comparar!!!!!!

amelie ja has vingut a patrullar algun dia per Bellpuig???

Nuvia moltes feliçitats pel vestit.
la preboda milt xula. així que us vau conèixer en un semafor???? kin agracia :)

a les altres bona nit
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: ise » dt. oct. 27, 2009 6:58 am

Bon dia nenetes ::love:: ::love::

Nuvia sóm molt xules les fotos del preboda :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: i ara a veure si a finals de setmana ja pots dir ben alt que ja tens vestit!!! :-) :-) :-) :-)

Anna, us queden poquetes coses per fer, no? en vau veure algun d'anell que us agrades?

Lluneta, moltes felicitats per els anells >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: quan puguis jo els vull veure o si més no podries buscar-ne algun de semblant per ensenyar-lo :-) :-) :-)

Cuca com estas? com ha anat el cap de setmana? *.-o-o.* *.-o-o.*

Miri com et trobes??? Vas trucar??? (+:-) (+:-) (+:-)

Istar ja tens moltes coses, eh! d'aquí no res ja tens la primera prova del vestit (-O-:-) (-O-:-)

Totes les altres com ho porteu???

Petons
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: buniketa » dt. oct. 27, 2009 9:02 am

annalleida ha escrit:hola
avui he nat a la joieria Torres de Mollerussa a mirar anells i eren molt macos. com que em coneixen hem entrat a mirar joies i m'han donat invitacions pel firanuvis!!!!!! ja ho tenim casi tot pero em fa ilu anar-hi. així aprofitarem per parlar amb el fotograf i Margalef.
Lluneta m'hauries d'explicar coses que fan a Margalef, com el teu germà si ha casat aquest any ho tindràs recent (el meu gremà si va casar fa 3 anys i moltes coses han canviat).
i per la Boscana et va agradr oi???? no he estat mai pero ho he vit per internet. una cosa, em van comentar que eren molts cars els menus???? és veritat????
a margalef estan carillos i tots els extres són bastant cars. un exemple: 1 hora de barra lliure i dj val 1200 euros!!!!! això ens ho van dir al fira nuvis de l'any passat i tot suma i sigue!!!!!!!! sort que estem en crisi :(

Es cola per aquí una del 2011... Nosaltres també farem el convit al Palau de Margalef, què me'n podeu explicar? Ja tenim feta la reserva, pagada la senyal... uff! Anna (o algú altre, qui vulgui, pugui), em pots explicar més o menys com heu planificat les coses al restaurant? Em refereixo a la qüestió de les taules, les músiques, el repartiment dels detalls, les entregues de nuvis i altres... la forma de pagament... Evidentment, si vols m'ho pots contestar a través d'un privi.
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: ise » dt. oct. 27, 2009 9:19 am

Bon dia buniketa!

Si que vas avançada!!!! Pq jo ja tinc el vestit sino quasibé tens més coses tu que jo!!!! :-) :-) :-)

De tot això que preguntes no he planificat res de res, però crec que si vas al restaurant ells ja et guiaran i et donaran consells de la manera que pot quedar millor. :-)ok: :-)ok:

No t'he ajudat gaire :-( :-( ho sento!
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: buniketa » dt. oct. 27, 2009 9:44 am

Ise, i tant que m'has ajudat! Totes les respostes, d'una manera o altra, ajuden... >.-<: :-()-) Moltes gràcies!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. oct. 27, 2009 11:21 am

Hola guapes!!! :-///: :-///:

Nuvia que guapa estàs...son molt xules les fotos!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Doncs lo de l'Estonnac és algo excepcional, perquè jo no he sentit cap altra escola que tingui tants nens malalts. Aquí tinc la meva companya que la seva filla va a l'Estonnac i la setmana pasada la nena va venir amb sa mare perquè es trobava malament, després la va deixar a casa i va començar amb febre i després amb vòmits i té la grip A. Però l'ha portat al pediatra i diu que li doni paracetamol i que fagi lo mateix que una grip estacional, dieta per la panxa i prou. I crec que ja està bé, però evidentment no la porta al cole per si de cas.... :-/

Jo avui estic molt xof :--( perquè acabo de venir del ginecòleg i estic farta de controls!!! al febrer em van trobar unes cèlules anormals ( displasia CIN 1 ) que em van dir que no em preocupés que en les noies joves remitien soles, així va ser . A l'abril em van fer el control i estava neta. Vaig tornar a fer-me una citologia de control al Juliol, vaig a buscar avui els resultats i resulta que em diuen que tinc unes cèlules inflamades a l'úter. Au! a cagar un altre cop a revisió cada 3 mesos....ufff és el conte de nunca acabar! a sobre em diu que això es degut en que en algun moment vaig tenir ( no vol dir que el tingui ara ) el virus del Papiloma i que l'úter ha quedat danyat....quin rollo!! :.0.-0.: ara he d'esperar-me fins al gener a veure si les punyeteres cèlules es fiquen bonetes elles mateixes, seria un detall per part d'elles...jejejeje! perquè sinó m'hauran d'extirpar el tros de l'úter que tinc malament. I a sobre estic super preocupada perquè no em baixa la regla, m'han fet 2 proves d'embaràs de laboratori d'orina i les 2 negatiu, se'm va inflamar la panxa i sem va ficar duríssima i la setmana pasada vaig tenir la sensació que em baixava i em van sortir 2 filets rosats i una taqueta marró....i tinc nausees i fatal. Ahir em van fer una analítica de sang per detectar si hi ha alguna hormona d'embaràs però jo igualment demà me'n vaig a la ginecòloga particular a que em fagi una altra revisió i una eco vaginal, estic espantada perquè no sé que em pasa. Podria ser un canvi hormonal o dels nervis,a part el que també em té mosca es que els pits no s'inflamen ni res....aixxx !!! m'he desahogat....es que més que res es un peregrinatge de consultes médiques i esperes...
Bueno nenes no us rallo més que ja n'estic prou jo sola.
Vosaltres esteu bé??
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: Amelie » dt. oct. 27, 2009 11:41 am

Hola Guapíssimes!!!

Com va tot? Ja sé que tenia pendent explicar-vos com havia anat la comunicació als familiars, així que aprofitant que estic malalteta a casa us faré cinc cèntims, més que res per no aburrir-vos, doncs bé van venir els pares del meu xicot i el seu germà amb la dona, a passar el cap de setmana de la Fira de Sant Miquel, jo vaig dir-los-hi als meus pares i la meva germana i el seu home que dissabte quedariem per dinar, vem encomanar taula al nou restaurant d'avinguda tarradellas "A TAULA" una mica caret, tot s'ha de dir, vam dinar tranquilament i a l'hora dels postres ens van portar un pastís que previament els hi haviem deixat nosaltres on hi posava "Ens casem el 15/05/2010" l'anecdota va venir per part de la meva mare, que no se com va llegir Merry Chrismas i au tots a riure. Bueno així va anar.

Nuvia: Que tal els ànims??? Ja veig que més recuperats, espero que mooooolt amunt!!! Lo del vestit penso el mateix que la Istar, t'hi has de sentir bé, agust!! i aixó de 2009 -2010 és una tonteria. Per cert nenaaaa quina passada de fotos, esteu guapíssims!! I que xula la del semàfor ooooh que romàntic!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Istar: Felicitats pel vostre aniversari, encara que sigui amb retard, espero que anès molt bé, que una mica pel que he llegit ja he vist que molt bé i molt rural jeje!!! >.-<: Enhorabona, ja teniu autoritzat l'expedient matrimonial!!! Si es que ja ho tens aquí, quina emoció!!!

Miriameta: Hem sap greu que al final no poguessiu fer el post-boda, però tranqui ara diuen que torna a venir una ratxa de calor, s'haurà d'aprofitar!!! Una Abraçada i cuidat mooolt!!!

LLuneta: Hola nena!! Encara no he anat a mirar vestits, si es que sóc un desastre, per cert lluneta veig que estas treballant!! Felicitats guapix t'ho mereixes!!! ah! i enhorabona pels anells, una altra cosa al sac!! Lo de la Boscana espero que no siguin plats tant minúsculs, només faltarie que la gent es quedès amb gana!! Ah i lo de l'anell de promesa, jo el tinc des del 27/10/06, i està una mica cascadet, però vull esperar a que falti menys per la boda, per fer-li el bany. Bueno nena que vagi molt bé la setmana!!

Pikys: Que tal? M'alegro que a la feina vagi tot bé!! i la boda com ho portes?? explica, explica novetats!!

Cucaaa: Hole guapii!!! Com van els ànims?? Amuuuuunnnnt!!! Que ja tens mossen!! molt bé, ja saps que això casant-se a Sant LLorenç és un gran que, naltres encara no ho hem mirat i el temps sen's tira a sobre. Espero que aviat fem una kedada i pujem aquests ànims de totes moooolt amunt!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Buniketa: Pel que fa al tema de pentinats i maquillatge, jo de moment no puc dir res, perquè tot just la setmana passada li ho vaig dir a la perruquerra, però com tenia gent vam dir que ja en parlariem més endavant, pel que fa als testimonis jo tinc entès el mateix que la Pikys, tu tranquila, que ja veuras com per Nadal els hi ho pots dir.

AnnaLleida: Nena mooolt bé, veig que tens els deures fets, uf quin munt de coses ja tens enllestides!! Per cert si no és molt preguntar, que els hi heu fet de detallet als homes?? Pel que fa al tema mobles, jo els vaig comprar a Bannak importa de Girona, però aquí a LLeida també hi és, són a un carreró del cantó de l'auditori, s'entra per on hi ha la sastreria boira, ara l'estil no agrada a tothom, és rollo rústic, en fi que t'ha d'agradar aquest estil, sinó no tenen res més. Guapi lo de Bellpuig només hi he anat un cop estant de feina, però quan et conegui sempre puc fer una escapadeta. Bueno que vagin molt bé les nits, jo de moment fins dijous hem lliuro!!

Ise: Hole guapíssima!! Com et va tot??? I el sopar com va anar?? Que tens alguna coseta més de la boda?? Espero que et vagi tot molt bé i a veure si ens veiem aviadet, si més no a la fira nuvis, que aquest any segur que hi som totes!!!
Imatge
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: Amelie » dt. oct. 27, 2009 11:51 am

[quote="ISTAR82"]Hola guapes!!! :-///: :-///:

Jo avui estic molt xof :--( perquè acabo de venir del ginecòleg i estic farta de controls!!! al febrer em van trobar unes cèlules anormals ( displasia CIN 1 ) que em van dir que no em preocupés que en les noies joves remitien soles, així va ser . A l'abril em van fer el control i estava neta. Vaig tornar a fer-me una citologia de control al Juliol, vaig a buscar avui els resultats i resulta que em diuen que tinc unes cèlules inflamades a l'úter. Au! a cagar un altre cop a revisió cada 3 mesos....ufff és el conte de nunca acabar! a sobre em diu que això es degut en que en algun moment vaig tenir ( no vol dir que el tingui ara ) el virus del Papiloma i que l'úter ha quedat danyat....quin rollo!! :.0.-0.: ara he d'esperar-me fins al gener a veure si les punyeteres cèlules es fiquen bonetes elles mateixes, seria un detall per part d'elles...jejejeje! perquè sinó m'hauran d'extirpar el tros de l'úter que tinc malament. I a sobre estic super preocupada perquè no em baixa la regla, m'han fet 2 proves d'embaràs de laboratori d'orina i les 2 negatiu, se'm va inflamar la panxa i sem va ficar duríssima i la setmana pasada vaig tenir la sensació que em baixava i em van sortir 2 filets rosats i una taqueta marró....i tinc nausees i fatal. Ahir em van fer una analítica de sang per detectar si hi ha alguna hormona d'embaràs però jo igualment demà me'n vaig a la ginecòloga particular a que em fagi una altra revisió i una eco vaginal, estic espantada perquè no sé que em pasa. Podria ser un canvi hormonal o dels nervis,a part el que també em té mosca es que els pits no s'inflamen ni res....aixxx !!! m'he desahogat....es que més que res es un peregrinatge de consultes médiques i esperes...
Bueno nenes no us rallo més que ja n'estic prou jo sola.
Vosaltres esteu bé??

Ànims Istar!! Ja veuras com tot es possa al seu puesto!! No es gens extrany que els nervis, l'estress facin que hi hagi canvis hormonals, tu tranquila que ja veuras com tot s'arregla, molts ànims guapix!! i intenta estar lo més tranquila possible, que això és el que més t'ajudarà!! Una Abraçae!!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. oct. 27, 2009 12:07 pm

Gràcies Amelie!!

Que guay no lo del pastís, molt original...si si si!!! jejeje i l'anècdota molt divertida.
Doncs intento estar tranquila però es que ja estic cansada...es veu que el virus aquest dels nassos el podia haver agafat fa mesos o anys i ara em surt...i ma dit que el 90% de les dones l'agafen i ni se n'adonen...mira alemnys m'han agafat a temps per curar-lo....mirem la part positiva!! ara el meu nen haurà d'anar a que el mirin a ell perquè si li he passat serà una roda si no es cura ell també...mira que n'hi ha de coses estranyes eh? bueno, espero que no m'hagin d'extirpar una part del meu estimat úter perquè sinó faré la feina aviat, d'encomanar un germà per ma filla..., per si de cas . Confío en que el meu cos méstima molt i es ficarà ell solet al lloc...positivisme sobre tot, que si em rallo i em menjo el tarro es pitjor no serveix de res...per menjar-me el cap no ho solucionaré....
Aquesta setmana segurament aniré a mirar-me la roba interior, que no sé que comprar-me ...suposo que un sostenidor tipus palabra d'honor ( com el vestit ) que sigui boniquet i un lliguer amb calceta i mitges, nusé....vaig molt perduda.
Ja us aniré informant. Petonets!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: Amelie » dt. oct. 27, 2009 12:31 pm

ISTAR82 ha escrit:Gràcies Amelie!!

Que guay no lo del pastís, molt original...si si si!!! jejeje i l'anècdota molt divertida.
Doncs intento estar tranquila però es que ja estic cansada...es veu que el virus aquest dels nassos el podia haver agafat fa mesos o anys i ara em surt...i ma dit que el 90% de les dones l'agafen i ni se n'adonen...mira alemnys m'han agafat a temps per curar-lo....mirem la part positiva!! ara el meu nen haurà d'anar a que el mirin a ell perquè si li he passat serà una roda si no es cura ell també...mira que n'hi ha de coses estranyes eh? bueno, espero que no m'hagin d'extirpar una part del meu estimat úter perquè sinó faré la feina aviat, d'encomanar un germà per ma filla..., per si de cas . Confío en que el meu cos méstima molt i es ficarà ell solet al lloc...positivisme sobre tot, que si em rallo i em menjo el tarro es pitjor no serveix de res...per menjar-me el cap no ho solucionaré....
Aquesta setmana segurament aniré a mirar-me la roba interior, que no sé que comprar-me ...suposo que un sostenidor tipus palabra d'honor ( com el vestit ) que sigui boniquet i un lliguer amb calceta i mitges, nusé....vaig molt perduda.
Ja us aniré informant. Petonets!

Això mateix positivisme!! ja veuràs que d'aquesta manera tot surt millor, ::love:: Ja ens contaràs que tal la compra de la roba interior, jo he sentit a dir que es bastant careta, hauré de començar a fer números jeje!! Bueno lo dicho molt possitivisme i una abraçada!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
Amelie

EntradaAutor: buniketa » dt. oct. 27, 2009 2:16 pm

Molts ànims Istar!

L'experiència em diu que això de les rodes dels metges sembla un començar i no acabar... el que se t'acaba és la paciència i el bon rotllo, però també em diu que el cap, la força mental (i la tossuderia, tot s'ha dedir...) fan miracles!

Un petó molt fort i una forta abraçada, guapa! :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. oct. 27, 2009 2:47 pm

buniketa ha escrit:Molts ànims Istar!

L'experiència em diu que això de les rodes dels metges sembla un començar i no acabar... el que se t'acaba és la paciència i el bon rotllo, però també em diu que el cap, la força mental (i la tossuderia, tot s'ha dedir...) fan miracles!

Un petó molt fort i una forta abraçada, guapa! :-()-) :-()-)

Gràcies guapíssima!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Demà vaig a la ginecòloga particular i així que m'ho miri tot. Ja us diré el que....
No penso menjar-me el tarro , no val la pena...si s'ha de curar es curarà i si no ja ho traurem ves que hi vols fer....no cal patir tant. He arribat a aquesta conclusió, a més que no m'han dit que fos greu però ja et toca els nassos... :--(
La setmana que ve De nuvis nenes!!! uouououououououo!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Jo si us veig no us coneixeré i no us podré saludar, cason ronda!!! Segur que amb alguna de vosaltres m'hi creuaré.... Ui ja quasi es l'hora d'anar a dinar, em fa ron ron la panxa. :yium:-)
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. oct. 28, 2009 8:19 am

Ostres Istar... quina jugarreta!!! A veure que et diu avui la gine i ens ho dius!!!!!

Buniketa, nosaltres también ens casem a Margalef i no hem pensat res en especial per fer... teniem pensat canviar els noms de les taules i poca cosa mes... ma mare mha dit que ens vol preparar sorpreses i estic segura que mon cosi también montara alguna cosa rara, jejejejeje Ahir em van trucar que tenien entrades per a fira, suposo que aniran a trucar a totes les parelletes que es casen :)

Iseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, HALLOUUUUUUUUUUUUUU!!!!!! Com va la mega super matinera????

llunetaaaaaaaaaaaaa, vull veure les aliances!!!!! Texplico el meu cas amb el anell de compromis... al cap de no res es va ficar super lleig, a la joieria em van dir que era normal, pero jo no trobava normal que als 3 mesos no brilles i em clavaven una pasta per tornarlo a rodiar. Vaig anar a preguntar a la Balsells (em sembla que es diu aixi) es una que hi ha a prop del cole i fa xamfra, queda davant de la sitgetana que hi ha per alli pel cole, que dolenta que soc amb els carrers!!! I em van dir que era per lacid de la suor, que hi havia gent que tenia el ph alt i per aixo marxava... mel van rodiar per 15 euros, ara ja fa uns 6 o 7 mesos i esta perfectissim, jo crec que la van cagar a la joyeria on el vam comprar, pero a la balcells ha quedat perfectissssssssim!!!!!

Cucaaaaaaaaaaaaaaaaa, vecinaaaaaaaaaaa, que bonica ets :)

Pykis!!!!!!!!! Com va la boira a la carretera???

Annalleidaaaaaaa, que es lo proxim que mirareu????

Bueno amors, vaig a fer algo de profit abans de marxar a la zona de contagi!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. oct. 28, 2009 8:20 am

nuvia2010 ha escrit:Ostres Istar... quina jugarreta!!! A veure que et diu avui la gine i ens ho dius!!!!!

Buniketa, nosaltres también ens casem a Margalef i no hem pensat res en especial per fer... teniem pensat canviar els noms de les taules i poca cosa mes... ma mare mha dit que ens vol preparar sorpreses i estic segura que mon cosi también montara alguna cosa rara, jejejejeje Ahir em van trucar que tenien entrades per a fira, suposo que aniran a trucar a totes les parelletes que es casen :)

Iseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, HALLOUUUUUUUUUUUUUU!!!!!! Com va la mega super matinera????

llunetaaaaaaaaaaaaa, vull veure les aliances!!!!! Texplico el meu cas amb el anell de compromis... al cap de no res es va ficar super lleig, a la joieria em van dir que era normal, pero jo no trobava normal que als 3 mesos no brilles i em clavaven una pasta per tornarlo a rodiar. Vaig anar a preguntar a la Balsells (em sembla que es diu aixi) es una que hi ha a prop del cole i fa xamfra, queda davant de la sitgetana que hi ha per alli pel cole, que dolenta que soc amb els carrers!!! I em van dir que era per lacid de la suor, que hi havia gent que tenia el ph alt i per aixo marxava... mel van rodiar per 15 euros, ara ja fa uns 6 o 7 mesos i esta perfectissim, jo crec que la van cagar a la joyeria on el vam comprar, pero a la balcells ha quedat perfectissssssssim!!!!!

Cucaaaaaaaaaaaaaaaaa, vecinaaaaaaaaaaa, que bonica ets :)

Pykis!!!!!!!!! Com va la boira a la carretera???

Annalleidaaaaaaa, que es lo proxim que mirareu????

Amelieeeeeeeee, tu quan et cases que no menrecordo????

Bueno amors, vaig a fer algo de profit abans de marxar a la zona de contagi!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 28, 2009 9:08 am

annalleida ha escrit:hola
quin apor tot això de la Grip A!!!! a l'Arnau he vist algun cas pero no massa. lo de l'Estonnac ho trobo super fort, pero si hauran de tancar pk tots els nens es posaran malalts!!!!!!!!!

em podrieu aconsellar amb tema d'habitacions i menjadors, on us ho heu mirat???? es que ara ja hem d'anar a mirar tot això i hi ha tantes botigues que no saps on anar.

avui em toca nit i avui a Pediatria. nit bastant tranquil-la, que duri que encara ens queda 5 hores :(

avui hem nat a mirar el viatge a Viatges Iltrida i ara ens faran un pressupost, ja en tenim un de Zafiro Tours pero volem comparar!!!!!!

amelie ja has vingut a patrullar algun dia per Bellpuig???

Nuvia moltes feliçitats pel vestit.
la preboda milt xula. així que us vau conèixer en un semafor???? kin agracia :)

a les altres bona nit

anna, pel que jo sé, doncs fan els focs artificials mentre el cosí de la nuvia canta la cançó Angel de Robbie Williams (suposo jo que es pot canviar la cançó però queda molt bé!) reparteixen els cambrers els detallets, el pica-pica es fa al jardí i si plou - com ens va passar a nosaltres- el fan a una espècie de celler. El pica-pica és molt bo i molt complert. No sé què més ... en teoria el ball el fan a fora però com que plovia el vam fer a la sala on fan el banquet. No sé... pregunta... pel que jo sé crec que també es pot contractar un ball polinesi d'aquells com els de port-aventura... también fan el servei de foto exprés, però ULL, ara us el heu de portar vosaltres, el Palau ja no fa aquest servei de foto exprés (la foto de les parelles i els nuvis!!!) Arrel del que va passar amb nosaltres, han partit peres amb el fotògraf i ja no fan LA FOTO EXPRESS!!!!! Pregunteu aquest detall al Palau però mon pare m'ha dit això... Tú pregunta i jo et contesto!!!! Jejeje
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 28, 2009 9:11 am

ise ha escrit:Bon dia nenetes ::love:: ::love::

Nuvia sóm molt xules les fotos del preboda :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: i ara a veure si a finals de setmana ja pots dir ben alt que ja tens vestit!!! :-) :-) :-) :-)

Anna, us queden poquetes coses per fer, no? en vau veure algun d'anell que us agrades?

Lluneta, moltes felicitats per els anells >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: quan puguis jo els vull veure o si més no podries buscar-ne algun de semblant per ensenyar-lo :-) :-) :-)

Cuca com estas? com ha anat el cap de setmana? *.-o-o.* *.-o-o.*

Miri com et trobes??? Vas trucar??? (+:-) (+:-) (+:-)

Istar ja tens moltes coses, eh! d'aquí no res ja tens la primera prova del vestit (-O-:-) (-O-:-)

Totes les altres com ho porteu???

Petons

Ara te'n busco uns que siguin semblants però aviso, no són per res del món els convencionals!!!! ::love:: A mi m'agradaven uns altres però el jordi se li va ficar al cap aquestos, i havien de ser aquestos... què hi farem!!! Els homes ja se sap com són... Ara en busco uns de semblants... a vere si els trobo... :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 28, 2009 9:23 am

bon dia a totes!!! Avui estic una mica més descansada pq al matí tinc festa i puc desconnectar i a més
mirar nomenaments... a vere si els profes es fiquen malaltets i jo puc treballar per ells i no he de marxar a BCN... bé, nem a pams...
Istar... em sap greu tot lo que t'està passant, segur que les cèl.lules es fiquen bonetes aviat... com em deieu valtres abans, pensament postiu!! Ens casem aquest any que ve, i estem a punt d'acabar l'any. Penseu que això no es tornarà a repetir mai més -esperem- així que a viure-ho a tope!!!! ::love:: Jo es que dissabte a la Boscana ja m'hi veia allí, i es tan extraordinari el que vaig sentir que quan estaven provant la música dels plats, em queia la llagrimeta... el jordi también s'hi veia... i em va fer gràcia veure la seva cara!!!! encara no m'ho crec eh... que consti... Istar ànims!!!! Al meu institut también està arribant la grip A, de moment, ja van faltant nens, 5 a cada classe... ja vurem... a mi em fa mal la gola i el cap... no sé noies, l'hivern s'atansa... fa una mica de respecte!!!! Ànims, i ens expliques què tal tot... eh!!!!

Miriameta.......... on ets?? Com va la feina??? Ja he vist pel facebook que no gaire bé!! Tranquil.la totes les feines tenen lo seu, si jo te contés com em prenen el pèl a mi... i lo nerviosa que acabo les classes, potser no serveixo per això... però es que en el fons són bons nens, nerviosos, però bons nens i com ke estic de paso, doncs xarren i no fan res... no sé noies de vegades penso que no faig bé la meva feina... :--( tinc moments de tot...

Amelie... què original la forma en què veu dir que us casàveu... m'agrada molt!!!! Quina cara devien fer, no?? Així que estàs malaleta, què et passa??????? ::love:: Cuida't molt eh!! Jo em començo a notar amb molèsties a la gola i el cap però bno, aguantarem... Lo del anell jo ja l'he portat a rodiar pq jo el porto massa ja m'ho va dir la de la joieria i no me'l trec per res i clar això es nota... la primera rodiada me l'han regalat, tinc ganes de tornar-lo a tenir!!! I ves a mirar-te vestits ja!!! Que falten menys de 7 mesos tia!!!! Busca temps d'on no n'hi hagi, què no et fa il.lu???? ::love:: Jo que ja tinc ganes de tornar-me a posar el meu... aixssss!!!

Nuvia, cuida't molt eh amb tot això del virus... i m'alegro veure't millor!!!! Em tenies preocupadeta.... les fotos del pre-boda genials, ja t'ho vaig dir, i no em cansaré de repetirt-ho! A vere quan ens dius que TENS VESTIT!!!!! X cert, em deus unes BRAVES, QUAN HI ANEM??? :yium:-) :yium:-)

Cuca... demà 7 mesets, justos!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Pykis, com estàs wuapi?? Com van els nens?? Ara ja deveu trobar més boira oi? M'enrecordo ara fa un any que vaig començar a la Seu... com passa el temps!!!! Què bé m'ho vaig passar!! Anyoro els meus alumnes, pq al final final, me'ls vaig fer meus, lo meu me va costar però ho vaig aconseguir, tan dolenta no dec ser oi? Lo que els esitos són terroristes... :--( :--(
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants