"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 27, 2009 1:16 pm

Papallona* ha escrit:nenes estic fatal...
avui he anat a emprovar vestits,, i he triat un.. a mi m'ha agradat a ma mare li ha encantat.. pero he arribat aki i m'ha germana m'ha dit que ni de conya.. que es bonic pero que no es de núvia i volia que fossiu sinceres pq no vull anar amb un vestit que em faci sentir malament aquest dia tan especial kina m er da enserio

Nineta... :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) . :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 27, 2009 1:17 pm

Nineteeeeeeeesssss!!!!!

entro amb un fiuuuuuuuuuuuuu que tic molt enfeinada i a les 2 plego!!!!!

a vere a verem.....jo avui podria quedar, però ara m'ha dit el nen que potser li venen a buscar el cotxe xungu a la tarda i algú l'haurà de portar a reus, i es veu que el meu sogre està moribundu amb la grip....jijijijij ho confirmo més tard val????????

HAPPIIIIIII:::::::::::el cotxe ens van dir unes dues setmanes....però ja es podrien esperar al tornar de viatge no???? així ja hauríem cobrat!!!!!! a verue si puc entrar a la web i us poso una fotito del cotxe val??????? però no estic gaire convençuda...tanta crisi i tantes osties i no han fet gaire rebaixa!!!!!!

TAraaaaaaa............si avui no podem quedar moltes i prefereixes anar a mirar el viatge ves-hi eeeeeeeeeeeee..........però jo de tu, espereu-vos a que tornem de la riviera maya...que faré un intensiu de fotos i veniu a casa i li plantifiques la riviera maya,.......ja veuràs com li agradarà (vaja, espero que ens agradi a nosaltres!!!)

PAPALLONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hi ha més fotoooooooooooooooos!!!!!!!!! alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa iupiiiiiiiiii....i que dius nenaa!!!! escolta, si a ta germana no li agrada pos mira.......a que a tu i a ta mare siiiiiiiiiiiiii, pos mira.......aix aix vaig a veure-ho!!!!!!

PAtuneeeeeeeeets
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 27, 2009 1:28 pm

Papallona...a quina hora plegues aquesta nit?????? si vols quedar i parlar jo m'espero, ok????

Per les demès...quins plans hi han al final???? quedeu no quedeu????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 27, 2009 1:34 pm

happi.. tranki... surto a les 21hs..

laiac.. les demés l'heu vist????????????????
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 27, 2009 1:39 pm

vaig a dinar buniques un peto
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dt. oct. 27, 2009 1:58 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
nur_jor ha escrit:Hola!!!

Que passa amb les fotos de la Papallona?? Ens fa anar a totes de vòlid!!! jajajaja!!

Papallona, tu veus com anem totes per aqui??? jajajaja!! Et volem veure de núvia!!

Black, t'acabo d'enviar una direcció meva de gmail, a veure si m'ho pots reenviar, porfi!!! No la faig servir mai, i està buida!! Me la vaig obrir per per lo de les fotos!! Pos lo dicho, està buida i ho hauria de rebre sense cap problema... porfi!!

Estiu, que dius? Que aniràs al poble del costat?? No em barrufa el poble del costat!!!! Que una servidora és molt espluguina!!! :-)) jijijij!!! Com estàs amb el teu nen guapa?

Happi, a veure si hi ha sort!!! I si necessites ajuda per qualsevol cosa ja saps! Aquí hi ha una parvulista pel que necessitis! :-)ok:

Laiac, em sap greu tots els maldecaps que esteu tenint amb el cotxe... potser lo millor seria lo que proposa la Black i vendre'l a un desguace, no? Nu se...

Torsaeann, que tal el gym?

Elxa, com va la feina? Se't veu poquet per aquí!!

Giss, ja estàs en tema detallets?? Com us poseu les piles, eh!!!! Jo et vull ajudar a fer detallets!! Que encara no he tingut ocasió de fer-ne, i en tinc moltes ganes!!!! I a veure si en la segona ronda de la Torsaeann tambe puc!!!

Tara, on estas?? Ventdelpla?? jejejeje!!

Weno nenes, avui ja estic més animadeta tema centenari... aquesta tarda hem avançat bastanta feina! Ais que bé... que continui així la cosa!!

Un petonet a totes!! Muas!!!

Nineta....t'ho agraeixo molt l'ajuda que m'ofereixes...realment si ho necessito se que puc aprendre molt de tu...si em truquen ja et dirè, però suposo que qüestio de treballar dur al principi i poc a poc anirà rodat...jejejej.
Petonets bonica i gràcies pels ànims

Potser al començament se't farà raro, però com tot, és qüestió de temps! I és una delicia treballar en aquestes edats!! ::love:: A veure quan et diuen algo!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. oct. 27, 2009 2:00 pm

laiac ha escrit:Bon dia nineteeeeeeeeeeesssssss!!!!

NO NO papallona.....es que això no pot ser, ens tens a totes en un estat de tensió....que és inasumible....jijijij....jo he obert l'ordinador de la feina i el primer que he mirat és si havia arribat alguna cosa!!!!mareta meva!!!!!!jijijijijijijijijijiji

És que a mi em fa ilu veureus de núvia!!!!!!!!!!!!!

BON DIA A TOTEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!
ahir a la nit després del moviment per les fotos, em vaig posar a veure CSI i ja no vaig entrar més!!!!!
com estan les meves ninetes????

TORSEANN.....com estàs preciosa......així m'agrada, dura con la celulitis i amunt l'spinnig (buff que em costarà a mi)
BLACK........ets la única privilegiada que ha vist les fotos......si no ho arribessim a veure ja ens faries una descripció...jijiijijij
GISS.....tu també pendent de les fotitos no?????podràs quedar algun dia aquesta setmana, o molt enfeinada!!!
TARA.......ninetaaaaaaa.........realment avui em mirava el calendari i.......ETS CONSCIENT QUE ET CASES JAAAAAAAAAAAAA.......i que guai la MAria no??? ufffff si heu de fer el tast per nadal m'hi apunto!!!jijijiji
HAPPI...............quins nervis quins nervis a veure què et diuen....i ja saps, la pela és la pela.....vaya con Dios!!!!!
ESTIU.........ànimu nineta....estàs de vacances i això és important, i que el nen comenci a treballar és bo no??????tira endavant el negoci???
ELXAaaaa.........ande paras........claaaaaro pel matí a l'oficina, a la tarda a la consulta i després a fer unes cervesetes amb els cunyis pos.....seguro qe llegas piripi a casa i a mumir!!!jijijiji
NUR..........me n'alegro que ja li vegis el final a això del centenari, i que hagiu avançat bastant!!!!!diumenge ens veiem segur eeeee!!!!!!!

Ninetes....avui que puc us he fet un repasset a totes!!!!
Molts petonets....i que passeu bon dia!!!

Si!!!!!! Diumenge segur!!! De diumenge no pot passar!!! Vinc peti qui peti!! Weno... venim!!!!!!
Sabeu que tinc al meu ninotet super mega hiper nerviós????? jajajajaja!!! Però molt molt molt, eh!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. oct. 27, 2009 2:05 pm

Papallona* ha escrit:nenes estic fatal...
avui he anat a emprovar vestits,, i he triat un.. a mi m'ha agradat a ma mare li ha encantat.. pero he arribat aki i m'ha germana m'ha dit que ni de conya.. que es bonic pero que no es de núvia i volia que fossiu sinceres pq no vull anar amb un vestit que em faci sentir malament aquest dia tan especial kina m er da enserio

Nena, ja t'he contestat al mail, i te l'he encertat, jijiji!! A mi m'agrada! I lo més important de tot és que t'agradi a tu!!! I que et sentis guapa, i que et faci sentir allò que jo sempre pregunto... "què has sentit???" Si has sentit algo especial amb aquest vestit, és que aquest és el teu! No deixis que et facin dubtar guapa!!!!! Muas!!!!
::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 27, 2009 2:23 pm

elxa ha escrit:ninetes ja he contestat als mails, que guay!! una altra nineta més amb vestit!!!

estiu, happiness només faltem nosaltres 3 eh! nose com ho veieu! jo tinc hora per pronovias el 7 a les 10h, a veure que tal¿?

A pronovias??? super mega no????? visca!!!! més cròniques....aixxx...això m'encanta!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 27, 2009 2:28 pm

nur_jor ha escrit:
nur_jor ha escrit:Hola!!!

Que passa amb les fotos de la Papallona?? Ens fa anar a totes de vòlid!!! jajajaja!!

Papallona, tu veus com anem totes per aqui??? jajajaja!! Et volem veure de núvia!!

Black, t'acabo d'enviar una direcció meva de gmail, a veure si m'ho pots reenviar, porfi!!! No la faig servir mai, i està buida!! Me la vaig obrir per per lo de les fotos!! Pos lo dicho, està buida i ho hauria de rebre sense cap problema... porfi!!

Estiu, que dius? Que aniràs al poble del costat?? No em barrufa el poble del costat!!!! Que una servidora és molt espluguina!!! :-)) jijijij!!! Com estàs amb el teu nen guapa?

Happi, a veure si hi ha sort!!! I si necessites ajuda per qualsevol cosa ja saps! Aquí hi ha una parvulista pel que necessitis! :-)ok:

Laiac, em sap greu tots els maldecaps que esteu tenint amb el cotxe... potser lo millor seria lo que proposa la Black i vendre'l a un desguace, no? Nu se...

Torsaeann, que tal el gym?

Elxa, com va la feina? Se't veu poquet per aquí!!

Giss, ja estàs en tema detallets?? Com us poseu les piles, eh!!!! Jo et vull ajudar a fer detallets!! Que encara no he tingut ocasió de fer-ne, i en tinc moltes ganes!!!! I a veure si en la segona ronda de la Torsaeann tambe puc!!!

Tara, on estas?? Ventdelpla?? jejejeje!!

Weno nenes, avui ja estic més animadeta tema centenari... aquesta tarda hem avançat bastanta feina! Ais que bé... que continui així la cosa!!

Un petonet a totes!! Muas!!!

Nineta....t'ho agraeixo molt l'ajuda que m'ofereixes...realment si ho necessito se que puc aprendre molt de tu...si em truquen ja et dirè, però suposo que qüestio de treballar dur al principi i poc a poc anirà rodat...jejejej.
Petonets bonica i gràcies pels ànims

Potser al començament se't farà raro, però com tot, és qüestió de temps! I és una delicia treballar en aquestes edats!! ::love:: A veure quan et diuen algo!

jejejeje. A veure que tal!!!

Per cert, he llegit el teu correu....m'esperarè fins el 2 e Novembre i i no rebo res...tornarèa reclamar...!!!! esk aquests "chun lis" em crispen de veritat!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dt. oct. 27, 2009 2:32 pm

Per cert, he llegit el teu correu....m'esperarè fins el 2 e Novembre i i no rebo res...tornarèa reclamar...!!!! esk aquests "chun lis" em crispen de veritat!!!!!

Tinc ganes que arribi i poder veure-ho! Per cert nena! Que encara no t'he pagat!!!! Clar... com que no he pogut venir ultimament... Em sap greu fer-te anar malament! Vols que t'ho ingressi? Ja diràs!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. oct. 27, 2009 2:32 pm

elxa ha escrit:ninetes ja he contestat als mails, que guay!! una altra nineta més amb vestit!!!

estiu, happiness només faltem nosaltres 3 eh! nose com ho veieu! jo tinc hora per pronovias el 7 a les 10h, a veure que tal¿?

a pronovias!!! a veure si hi ha sorpresa i trobes el teu!! cronica a la vista!!!!! :-///:
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 27, 2009 2:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 27, 2009 2:35 pm

nur_jor ha escrit:

Tinc ganes que arribi i poder veure-ho! Per cert nena! Que encara no t'he pagat!!!! Clar... com que no he pogut venir ultimament... Em sap greu fer-te anar malament! Vols que t'ho ingressi? Ja diràs!!

Cap problma nena...quan arribi la comanda ja us dirè quan és i ja està...no patiu!!!!! però gràcies!!!!! :-)ok:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 27, 2009 3:06 pm

Ninetes....vaig a dutxar-m'he i a fer classes...com no heu dit res...tornarè cap a casa al plegar...Si dieu de fer alguna coseta, un sms al mòbil, ok???

Petonets a totes wapiiisss!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: estiu2010 » dt. oct. 27, 2009 3:46 pm

Ninetesss quantes novetats!!!

Papallona ja te contestat i lultim es divino de la muerte....es supre diferent..a mi mencanta lo diferent!!!!No facis cas de ningu ets tu qi la de triar i a qi no li agradi q tanqui els ulls!!!

Ai si elxa aun qedamos 3 para provarnos vestidos...q ganas...jo avia pensado de ir esta semana xo lo veo demasiado pronto aun...

Buff tinc un problema am lipoteca del pis....segur q no me la donen...ell sense feina i jo tmp no cobro sou de politic...nose cm o farem i a sobre la botiga condenada pel mig...ais laiac potser taure de llogar un tros de jardi i posar una tenda de campaña...!!!!

Bueno ninetes men a al local a acabar de entejar...e anat a l'itv i no ma pasat lenganxe depsres del dineral q e pagat al taller va i em diu q esta fluix....quan e trucat al noi flipaba xq laltre dia el vam fer servir i no estaba fluix...ais nose ara so mirara ell i tornarem a montblanc!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 27, 2009 4:10 pm

Ninetes!!!!

entro i surto volant que vaig cap a reus!!

al final no puc MECACHIS....joline aquesra semaneta!!! el nen ha d'anar a la grua i al diposit i no sé on més i baixo amb ell perque he quedat ara i després ja estaré per reus amb ell.....que a les 6 ha de fer nu sé què!!!!

a la nit us llegeixo més tranquil·la!!!!

patunets precioses.........i quedem un altre dia pos!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 27, 2009 4:14 pm

diguin lo que diguin a mi em keda millor juas juas...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Papallona*

EntradaAutor: tara » dt. oct. 27, 2009 4:15 pm

Hola ninetes!

Jo, m'han canviat la pantalla del ordinador, la meva va petar, i es una cacho pantalla de 23 polzades, i l'he de calibrar, que em fan mal els ulls, ara ho veig tot gran!!!!!!!!!!

Papallona, nena estaves guapissima, com ja t'he dit no es gaire del mau estil, pero cuan l'he vist he pensat que xulo, i et queda xulissim, l'escot es genial, estaras guapissima, i no fagis cas de la gent, a la mama li agradava mes l'altre, el de rc, pero com qui l'ha de portar soc jo dons.... i penso que a qui no li agradi que no miri! Aixi que ja saps!

Bueno ninetes a les demes, que ja falta menys per que arribi diumenge!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Quines ganes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dt. oct. 27, 2009 4:16 pm

Nena dons m'agrada mes com et queda a tu, de veritat!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 27, 2009 4:17 pm

ninetes!! que fort... al final m'he emprovat més de 20 vestits ehhhhhh
uff uff.. i sabeu!!! no pararía...
este matí matí m'han dit que com es que venia tan tard,,, i joooooo els hi he dit que son unes exagerades!!! jijij

elxa.. wapi... kin model havies de mirar al VERSAS????
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants