*-*-* SANTA MARIA DEL MAR *-*-*

bodes 10!

Re: *-*-* SANTA MARIA DEL MAR *-*-*

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 26, 2009 5:34 pm

doncs si que em faria gràcia d'anar-hi perquè a més el meu xiquet no ha vist cap boda encara a Sta Maria :-)ok:
Em podeu fer cinc cèntims de quins són els moments del casament que es solen acompanyar de música?? merci!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Maria Teresa » dl. oct. 26, 2009 6:45 pm

cadui ha escrit:doncs si que em faria gràcia d'anar-hi perquè a més el meu xiquet no ha vist cap boda encara a Sta Maria :-)ok:
Em podeu fer cinc cèntims de quins són els moments del casament que es solen acompanyar de música?? merci!

Bona tarda "cadui",

en una cerimònia sense missa, que és com es fan la majoria de casaments a Santa Maria del Mar, es posa música en set moments i són:

Eentrada nuvi
Entrada núvia
Després de les Lectures per donar pas a l'Evangeli
Després dels anells
Després de les pregàries o del Parenostre (depen del moment que vulgui el capellà)
Signatures
Sortida

Una abraçada :-()-)

Maria Teresa
Maria Teresa
:: núvia rookie

Entrades: 196
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 6:55 pm

EntradaAutor: trish » dl. oct. 26, 2009 7:42 pm

Hola chicas flor las obras empezaron en julio que fue cuando me case no en junio pero tranqui que no pasa nada. os paso algunas fotillos de la iglesia tengo las del fotografo pero en un libro y esas no las puedo poner, pero la verdad es que las panoramicas han quedado preciosas. besos
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
http://www.novios.org/juanmaypatri2009/

Ayer amigos, hoy pareja y el 25 de julio Marido y Mujer.
trish
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1728
Membre des de: dg. maig 06, 2007 9:03 pm

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 26, 2009 7:50 pm

moltes gràcies per la informació Maria Teresa! la nostra intenció és també fer la cerimònia sense missa... pero vaja suposo que de tot això ens informarà el mossèn quan anem a parlar amb ell, no?

trish muy chulas esas fotillos!!! estáis radiantes los dos :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Maria Teresa » dl. oct. 26, 2009 7:59 pm

cadui ha escrit:moltes gràcies per la informació Maria Teresa! la nostra intenció és també fer la cerimònia sense missa... pero vaja suposo que de tot això ens informarà el mossèn quan anem a parlar amb ell, no?

trish muy chulas esas fotillos!!! estáis radiantes los dos :-)ok:

Cadui,

tal com dius, quan aneu a parlar amb el mossèn ja us informarà de tot.

Si el dissabte veniu, m'ho dieu i així ens coneixem i us puc explicarmés detallets.

Maria Teresa
Maria Teresa

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 26, 2009 8:03 pm

ok guapa si al final podem anar t'avisaria i així em contes algun detall més :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: ..FLOR.. » dl. oct. 26, 2009 8:55 pm

Maria Teresa ha escrit:
..FLOR.. ha escrit:Verdad que si?? a mi me encanta como huele... a velas.. es taaaan especial!!

Se te va a pasar volando ya veras :-)ok:

Bon dia Cristina,

com us van els preparatius?

Si voleu venir aquest dissabte canto a Santa Maria del Mar. El casament serà a les 17 h.
Seria l'ocasió de veure un casament i sentir l'orgue de tubs, de pas ens coneixeriem.

El repertori serà

Entrada del nuvi - Ària de la Suite en Re de Bach*
Entrada núvia - Marxa Nupcial de Wagner *
Després de Lectures - Al·leluia de Mozart **
Després anells - Canticorum Jubilo - Haendel **
Després pregàries - Ave Maria de Schubert **
Signatures - Bist du Bei Mir – Bach **
Sortida - Marxa Nupcial de Mendelssohn *

* Orgue
** Soprano-Orgue

Si voleu venir, ja ho sabeu. També convido a les teves companyes de Post.

Maria Teresa

Hola Maria Teresa!!

Quina alegria veure't aqui!! :-)) Aquest cap de setmana marxem de Halloween a Port Aventura, llàstima!

M'encanta el repertori :-)ok: En tinc unes quantes clares pel nostre casament, ja et diré.. De moment vull l'Ave Maria segur! Els pèls de punta.. Per l'entrada de la núvia queda be?

Ens vam conèixer al casament de la Merçè i el Toni a lleida, ens recordes? Quina casualitat...

Seguim en contacte :-)ok:
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..
:: supernúvia

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm

EntradaAutor: macu1313 » dt. oct. 27, 2009 6:45 pm

Hola chicas,
hoy he llamado a santa maria del mar esta mañana para ver cuando abren las listas para las bodas del 2011 y me han dicho que tendremos que ir en enero.Jo, me he llevado un chasco pq pensaba que en el mes de noviembre ya nos podriamos apuntar como me dijeron.He hablado con el rector creo y bastante agradable pero me he quedado un poco chafadilla pq soy muy impaciente y queria tener la fecha ya.....Asi que Cadui vamos a tener que esperar...pero bueno.Este sábado le he dicho a mi novio de ir porque habia una boda y me ha dicho que si.Osea que en principio si que iremos.Me hace ilusion ver como está la iglesia cuando hay una boda.Si ya es preciosa de por si, pues me parece que me va a encantar...
Imatge
macu1313
:: núvia experta

Entrades: 877
Membre des de: ds. set. 12, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: macu1313 » dt. oct. 27, 2009 6:48 pm

Por cierto Trish que fotos tan bonitas, estais muy guapos.Y las iglesia queda espectacular de fondo...
Imatge
macu1313

EntradaAutor: cadui » dt. oct. 27, 2009 8:00 pm

macu1313 ha escrit:Hola chicas,
hoy he llamado a santa maria del mar esta mañana para ver cuando abren las listas para las bodas del 2011 y me han dicho que tendremos que ir en enero.Jo, me he llevado un chasco pq pensaba que en el mes de noviembre ya nos podriamos apuntar como me dijeron.He hablado con el rector creo y bastante agradable pero me he quedado un poco chafadilla pq soy muy impaciente y queria tener la fecha ya.....Asi que Cadui vamos a tener que esperar...pero bueno.Este sábado le he dicho a mi novio de ir porque habia una boda y me ha dicho que si.Osea que en principio si que iremos.Me hace ilusion ver como está la iglesia cuando hay una boda.Si ya es preciosa de por si, pues me parece que me va a encantar...

joeee pues vaya chasco!!! yo también quiero la fecha yaaaaa para poder buscar con calma un restaurante chulii... pues nada habrá que esperar... :-/
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Maria Teresa » dt. oct. 27, 2009 8:04 pm

Hola Maria Teresa!!

Quina alegria veure't aqui!! :-)) Aquest cap de setmana marxem de Halloween a Port Aventura, llàstima!

M'encanta el repertori :-)ok: En tinc unes quantes clares pel nostre casament, ja et diré.. De moment vull l'Ave Maria segur! Els pèls de punta.. Per l'entrada de la núvia queda be?

Ens vam conèixer al casament de la Merçè i el Toni a lleida, ens recordes? Quina casualitat...

Seguim en contacte :-)ok:[/quote]

Hola Cristina,

em va fer molta il·lusió quan us vau donar a conèixer a la Catedral de Lleida. El món és petit!

Normalment no recomano l'Ave Maria per l'entrada de la núvia perquè és un moment de molta dispersió per part de tothom. Els convidats estan pendents de la núvia, del vestit, etc. I la núvia està pendent de fer el passadís - en el teu cas llarg passadís -amb els ulls posats a l'altar mirant el nuvi. És per això que la posem en un moment de més recolliment. No deixa de ser una pregària. En cerimònies amb missa el millor moment és l'Ofertori i en cerimònies sense missa, després de les pregàries o del Parenostre. És aleshores quan emociona més.

Desitjo que disfruteu molt a Por Aventura i que mengeu molts panellets!

Maria Teresa
Maria Teresa

EntradaAutor: macu1313 » dt. oct. 27, 2009 8:06 pm

Bueno Cadui mirandolo por el lado bueno,cuando tengamos fecha, se nos hara la espera mas corta...yo mientras iremos mirando algun restaurante
Imatge
macu1313

EntradaAutor: cadui » dt. oct. 27, 2009 8:21 pm

habéis mirado algun restaurante macu1313?? nosotros de momento tenemos tres posibles candidatos, los hemos mirado por internet y tenemos el presupuesto orientativo... pero queríamos esperar a ir a verlos a tener la fecha confirmada con Sta Maria para así si encontramos el "nuestro" pues ya reservalo para la fecha con más seguridad... pero nada, habrá que esperar a primeros de año para poder despegar con los preparativos.

Maria Teresa ens pots dir quines són les músiques que més es solen tocar per als diferents moments de casament sense missa?? ja que has tret el tema em pica la curiositat :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: macu1313 » dc. oct. 28, 2009 6:35 pm

Hola Cadui,
pues mira la fecha hemos decidido a finales de mayo principios de junio.Pero bueno que la podemos mover semana arriba o abajo(depende de fechas santa maria del mar).De restaurantes también tenemos 3, mas coll, la font del tort y la porxada d´en Sidro.Después de la fira de Barcelona iremos a verlos.Mira te comento una cosa que me dijeron en la font del tort, que si resevabamos antes de finde año, nos mantenian los precios.Yo creo que si decides restaurante siempre puedes tantear la fecha hasta que la tengas con la iglesia no?Lo digo por si suben algo los precios cosa que tampoco creo que sea una gran cosa, ya que la vida no sube mucho.No sé, lo que está claro es que tenemos ganas de tener fecha,jejejej
Imatge
macu1313

EntradaAutor: cadui » dc. oct. 28, 2009 7:09 pm

nosotros hemos pensado en el 7 de mayo de 2011, pero al igual que vosotros, semana arriba o semana abajo en función de Sta María. Así que nos llevaremos poquito :-)
De restaurantes hemos pedido presupuesto por internet en la Masia del Tibidabo, en Rafael Hotels de Diagonal Mar y en Maremagnum Ceremonial. De los tres el que más nos convence en todos los aspectos es la Masia del Tibidabo... pero ya te digo, esperamos a tener la fecha concretada con Sta Maria antes de ir a verlos... y mientras, iremos buscando más restaurantes. En ninguno de los tres nos han ofrecido congelar precios si contratamos antes de fin de año, por lo que no nos importa esperar a tener la fecha con la iglesia del todo confirmada, queremos ir a lo seguro. :-)ok:

Por cierto chicas, conocéis algun restaurante chulo en Barcelona ciudad o que como mucho esté cerquita cerquita (hospitalet, esplugues, badalona...)??? es que nos vienen todos los invitados de fuera y no queremos hacerles desplazar demasiado -que ya lo haran más que de sobras para venir hasta aquí-.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: macu1313 » dc. oct. 28, 2009 7:15 pm

Cadui,
has mirado en el hotel Alimara.Está por valle hebron.Yo conozco a un chico que celebro su boda allí y estaban contentos.Te hablo hace un par de años pero podrias mirarlo.
Imatge
macu1313

EntradaAutor: cadui » dc. oct. 28, 2009 7:32 pm

no, no lo hemos mirado y eso que trabajamos por esa zona... ahora me tengo q ir, pero luego le echaremos un vistazo. Gracias macu1313!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Silvia_2008 » dt. nov. 24, 2009 10:57 am

Hola chicas,

Felicidades por vuestra boda y vuestra preciosidad de iglesia!

Os explico: Mi novio por fin se ha decidido a que nos casemos después de mucho insistir, y yo siempre he soñado en hacerlo en la iglesia de Santa María del Mar de Barcelona, pero he llamado y para el año que viene 2010 me han dicho que está todo lleno y que no suelen haber bajas... :--(

Escribo este mensaje para ver si ocurre un milagro y alguna de las novias se da de baja de su boda en esa iglesia o sabe de alguien que me pudiera avisar para cederme el día, lo que sea, sería mi mayor ilusión de mi vida...

Mi dirección de email es: noviasantamaria@yahoo.es

Gracias por escucharme y suerte con vuestras bodas! :*:-)

Silvia.
Imatge
Silvia_2008

Entrades: 182
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 10:29 am

EntradaAutor: ..FLOR.. » dt. nov. 24, 2009 7:30 pm

Chicas del 11!!!!

Cómo lleváis la reserva de la iglesia??? Se puede ya???

Yo reservé hizo un año ya el día 3 de noviembre... Cómo pasa el tiempoooo!!!
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm

EntradaAutor: cadui » dt. nov. 24, 2009 7:42 pm

hola Flor, yo llamé a primeros de este mes tal y como me dijeron este verano pero por lo visto ahora hay que esperar hasta enero... tengo unas ganitas ya de reservar!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants