Autor: torsaeann » dt. oct. 27, 2009 5:53 pm

Autor: tara » dt. oct. 27, 2009 6:46 pm

Autor: Papallona* » dt. oct. 27, 2009 8:11 pm
tara ha escrit:nena no passa res, com que ningu no ha dit res, he anat cap a casa, aixi anirem a l'agencia, ja us informare!

Autor: tara » dt. oct. 27, 2009 8:29 pm

Autor: Mrs. Happiness » dt. oct. 27, 2009 10:00 pm
la virgen!!!!!!! però encara i així...2900€ también piquen no???? bufff!!!!!
Autor: Mrs. Happiness » dt. oct. 27, 2009 10:18 pm

Autor: Papallona* » dt. oct. 27, 2009 10:27 pm

Autor: laiac » dt. oct. 27, 2009 10:30 pm

Autor: laiac » dt. oct. 27, 2009 10:33 pm

Autor: blackmamba » dt. oct. 27, 2009 11:05 pm

Autor: nur_jor » dt. oct. 27, 2009 11:14 pm
estiu2010 ha escrit:Ninetesss quantes novetats!!!
Papallona ja te contestat i lultim es divino de la muerte....es supre diferent..a mi mencanta lo diferent!!!!No facis cas de ningu ets tu qi la de triar i a qi no li agradi q tanqui els ulls!!!
Ai si elxa aun qedamos 3 para provarnos vestidos...q ganas...jo avia pensado de ir esta semana xo lo veo demasiado pronto aun...
Buff tinc un problema am lipoteca del pis....segur q no me la donen...ell sense feina i jo tmp no cobro sou de politic...nose cm o farem i a sobre la botiga condenada pel mig...ais laiac potser taure de llogar un tros de jardi i posar una tenda de campaña...!!!!
Bueno ninetes men a al local a acabar de entejar...e anat a l'itv i no ma pasat lenganxe depsres del dineral q e pagat al taller va i em diu q esta fluix....quan e trucat al noi flipaba xq laltre dia el vam fer servir i no estaba fluix...ais nose ara so mirara ell i tornarem a montblanc!!!

Autor: nur_jor » dt. oct. 27, 2009 11:16 pm
Mrs. Happiness ha escrit:nur_jor ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:
jejejeje. A veure que tal!!!
Per cert, he llegit el teu correu....m'esperarè fins el 2 e Novembre i i no rebo res...tornarèa reclamar...!!!! esk aquests "chun lis" em crispen de veritat!!!!!
Tinc ganes que arribi i poder veure-ho! Per cert nena! Que encara no t'he pagat!!!! Clar... com que no he pogut venir ultimament... Em sap greu fer-te anar malament! Vols que t'ho ingressi? Ja diràs!!
Cap problma nena...quan arribi la comanda ja us dirè quan és i ja està...no patiu!!!!! però gràcies!!!!!

Autor: nur_jor » dt. oct. 27, 2009 11:20 pm
Papallona* ha escrit:diguin lo que diguin a mi em keda millor juas juas...

Autor: nur_jor » dt. oct. 27, 2009 11:36 pm
pprprrfffff

Autor: torsaeann » dc. oct. 28, 2009 8:13 am
tara ha escrit:nena no passa res, com que ningu no ha dit res, he anat cap a casa, aixi anirem a l'agencia, ja us informare!

Autor: torsaeann » dc. oct. 28, 2009 8:17 am
elxa ha escrit:ninetes ya estoy en casa yuuhuu!!!
al final la consulta se ha alargado un poco mas, se han mareado dos personas esta tarde, una ha sido una paciente y la otra la acompañante de otra paciente!!!!! aix...aix....que sustos que se llevan!
esperaré al nene que está en la masia paseando a los perros ejem....ejem....tara!! ya te contaré la aventura de los perros ejejejjee....y cuando llegue una ducha bien calentita

Autor: Papallona* » dc. oct. 28, 2009 8:19 am

Autor: torsaeann » dc. oct. 28, 2009 8:21 am
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....a sóc a casa!!!! aixxx avui estic super cansada...però esk aquesta tarda m'han començat a donar unes punjades a la pantxa...i tinc por que sigui el virus aquest que hi ha voltant!!!!!
Com esteu? com anat el dimarts?...jo no trigarè gaire en anar a dormir....però volia passar a saludar... Jopeta....us trobo a faltar...desde fa 2 dissabtes que nous veig i ja tinc monu de parlar amb vosaltres..![]()
Papallona....4000€??????![]()
![]()
la virgen!!!!!!! però encara i així...2900€ también piquen no???? bufff!!!!!
Elxa... com va la feina?
Torsaeann...i l'spinning com anat? a mi em toca demà...que ja toca!!!!
A totes les demès....espero que esteu bè!!!!!!!!! us envio un petonàs!!

Autor: torsaeann » dc. oct. 28, 2009 8:23 am
Papallona* ha escrit:Bueno ninetes!
jo estic per aki.. fent cosetes...
aix kin dia més intens.. gràcies per contestar el mail nenis!
eli please tu que lo tendras a mano dame el nombre del vestido.. que vamos si se lo digo!!!! hay que ver!!! los de pepe botella pican todos.. de 2000 pa arriba pufff
tara et dec pasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! x cert al final vas tornar tot allò???!!!! ets la nostra comercial-organitzadora ehhhhhhhhhhhhhh
Laiacccc al final... has co ntactat amb algu pel cotxe?!!!
Torsaeann et tocava spinning?? has p ogut vore les fotos
Estiu wapiiiiiiiiiii t'has d'animar!!! que jo et veig vestideta de núviaaaaaaaaaa!!! oléeeeeeeee
Nur wapi gracies pels comentaris.. que tal avui estas cansadeta no???
Giss Black.. avui esteu out.. aix massa feïna no?????
nenes que diumenges fem el dinarrrrrrrrrrrrrrrrr ueeeeeeeeee això aix+o com bé diu elxa q hem de portar??? jo segur les 4 cadires les portaré!!! i tinc una nevera de p olietilé si vols per aguantar begudes fredes..
un petoooooooooooooooooooo i nanit!

Autor: tara » dc. oct. 28, 2009 8:25 am