¡¡¡¡¡ FECHAS BODAS 2011 !!!!!! VAMOS CHIC@S!!! A APUNTARSE !

un gran any!

Re: ¡¡¡¡¡ FECHAS BODAS 2011 !!!!!! VAMOS CHIC@S!!! A APUNTARSE !

EntradaAutor: marsal75 » dt. oct. 27, 2009 9:56 pm

uyy un noi que també s'interessa en la preparació del casament... com s'aconsegueix aixo? perque el meu delega bastant en mi perque diu que estic més acostumada a organitzar cosas i a controlar al personal
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: fl0reta » dt. oct. 27, 2009 10:32 pm

marsal75 ha escrit:uyy un noi que també s'interessa en la preparació del casament... com s'aconsegueix aixo? perque el meu delega bastant en mi perque diu que estic més acostumada a organitzar cosas i a controlar al personal

jajajaja s'aconsegueix amb molt i molt d'amor i desbordant il·lusió!! tot i que crec que això ens passa a totes no??? la veritat és que en Marc és un sol, suposo que li he encomanat aquesta il·lusió, perquè quan li parlo d'això se m'il·lumina la cara, llavors... no s'hi pot negar :P

Macu t'estimo!!! ::love::
Imatge
Imatge
fl0reta
:: núvia experimentada

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: buniketa » dt. oct. 27, 2009 10:39 pm

jejeje

la veritat és que jo també tinc mooooooooooolta sort!!!! ::love:: ::love:: ::love:: El meu nen s'implica i s'interessa molt en tot això, i li encanta que parli i parli i li expliqui les idees que tinc i que recullo. La veritat és que és molt bonic i emocionant per tots dos; i ell, pobre, sempre diu que el que més li agrada de tot això és la meva careta de felicitat i el meu somriure quan li explico coses o parlem del casament...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dt. oct. 27, 2009 10:49 pm

buniketa ha escrit:jejeje

la veritat és que jo també tinc mooooooooooolta sort!!!! ::love:: ::love:: ::love:: El meu nen s'implica i s'interessa molt en tot això, i li encanta que parli i parli i li expliqui les idees que tinc i que recullo. La veritat és que és molt bonic i emocionant per tots dos; i ell, pobre, sempre diu que el que més li agrada de tot això és la meva careta de felicitat i el meu somriure quan li explico coses o parlem del casament...

el meu xiquet també diu el mateix que li encanta la cara de felicitat i d'il·lusió que poso cada cop que trec el tema del casament... a ell per això li agradaria disposar de més temps per a dedicar als preparatius però últimament va bastant liat de feina, així que de moment m'estic encarregant jo d'anar mirant coses i després entre els dos ho decidim tot.

Per cert, benvinguts Núria i Marc!!! nois a nosaltres també ens han enamorat els anells twins... i ens sembla que al final ens decantarem per aquestes aliances perquè va ser "amor a primera vista" per tots dos ::love::
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: fl0reta » dt. oct. 27, 2009 10:54 pm

Realment lo més maco de tot plegat, és poder organitzar-ho junts!!! M'en alegro molt que ho pogueu compartir com jo faig amb els vostres respectius, dóna tal satisfacció (aix.... l'amour!!!!)

Cadui nosaltres también va ser amor a primera vista dels Twins!!!! ho varem decidir només veure'ls, són maquissims
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: marsal75 » dt. oct. 27, 2009 11:42 pm

suposo que també em començat a fer-nos l'idea de casar-nos en un moment que el meu nen no estava en el seu millor moment animicament. Ha estat de baixa un mes per un accident a la feina i com a resultat li ha quedat un dit mig encorvat i esta preocupat per aixo. I per si fos poc, aquest mes quan un s'aixeca l'altre se'n va a dormir (és dolent treballar de nit)

i aixo que va ser ell qui va proposar de casar-nos, per mi ja estavem bé vivint junts...
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: buniketa » dt. oct. 27, 2009 11:54 pm

marsal75 ha escrit:suposo que també em començat a fer-nos l'idea de casar-nos en un moment que el meu nen no estava en el seu millor moment animicament. Ha estat de baixa un mes per un accident a la feina i com a resultat li ha quedat un dit mig encorvat i esta preocupat per aixo. I per si fos poc, aquest mes quan un s'aixeca l'altre se'n va a dormir (és dolent treballar de nit)

i aixo que va ser ell qui va proposar de casar-nos, per mi ja estavem bé vivint junts...

Sempre hi ha moments durs en totes les relacions, i no sé qui va ser que em va dir que molts d'aquests moments acaben acompanyats d'alguna cosa bona, perquè un cop se superen fan que la parella sigui més forta, més valenta i més estable. Jo sempre li dic al meu company que tot el que ens ha passat en el passat (mai millor dit) és el que ens ha conduït fins aquell moment i som qui som per totes aquelles coses, les bones i les dolentes. Hem de mirar de viure amb el millor positivisme possible, perquè segurament així i amb la companyia i el suport de la parella i de la familia superarem tots els mals moments. I sempre donar una mica de marge al temps.

Em penso que ha sonat una mica nyonyo, però quan ens han passat coses dolentes i greus ens ha ajudat molt aquesta manera de pensar, sobretot a mí, perquè ell és força més pessimista que jo i llavors l'he d'estirar cap a aquesta banda, però m'encanta fer-li costat i que ell me'n faci a mi (ho ha demostrat amb escreix, pobre, en una de les pitjors situacions que ens podíem haver vist i que ara no ve a compte): suposo que tots estem igual, però vivim l'un per l'altre.

Marsal75, no crec que no li faci il·lusió això del casament, però potser no es troba en les millors circumstàncies, i per això està una mica desanimat... paciència, guapa, que tot passa!

Petons... i perdoneu l'anada d'olla, eh?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dc. oct. 28, 2009 8:53 am

les anades d'olla estan molt bé jaja totes en tenim de tant en tant, i tens tota la raó.. que fariem sense la parella en aquests moments en que caiem una mica i que farien ells sense nosaltres també

aquest cap de setmana, el dia de la castanyada, farà tres anys que ens aguantem mutuament jajaja (és que cap dels dos recorda el dia que vem començar a sortir, i com el dia de la castanyada de fa dos anys em va regalar un anell per a celebrar més o menys el primer any junts)
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: buniketa » dc. oct. 28, 2009 11:12 am

JIJIJI... L'ENHORABONA, doncs!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: mimosa » dc. oct. 28, 2009 2:09 pm

Shura por donde andas, hace muxo que no coincidimos, si me lees ponte en contacto conmigo que ya esta cerca el dia de portes obertes de Can Marlet. Petonets.
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: VANEAST8 » dc. oct. 28, 2009 2:27 pm

Q SUERTE TENEIS XICAS!!!

MI COSTI APENAS SE INTERESA, Y LE HABLO DEL TEMA Y COMO SI NADA, DICE QUE AUN QUEDA MUCHO PARA EL 2011 Y PREPARAR ALGO.

SI YO SOLO ME REFIERO HABLAR, Y TENER LAS IDEAS CLARAS.

HASTA ME DICE QUE YA VEREMOS SI SERA EN EL 2011
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
VANEAST8
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 661
Membre des de: dv. oct. 16, 2009 8:13 pm
Ubicació: Cornella, pero siempre sere de Bellvitge

EntradaAutor: cadui » dc. oct. 28, 2009 4:24 pm

marsal75 ha escrit:les anades d'olla estan molt bé jaja totes en tenim de tant en tant, i tens tota la raó.. que fariem sense la parella en aquests moments en que caiem una mica i que farien ells sense nosaltres també

aquest cap de setmana, el dia de la castanyada, farà tres anys que ens aguantem mutuament jajaja (és que cap dels dos recorda el dia que vem començar a sortir, i com el dia de la castanyada de fa dos anys em va regalar un anell per a celebrar més o menys el primer any junts)

la buniketa té raó marsal75 tot el que ens passa a la vida -tant lo bo com lo dolent- ens serveix per aprendre a créixer i què millor que créixer al costat d'una meravellosa persona com és la parella? el teu xicot està preocupat pel que li ha passat, però ja veuràs com a mida que aquest problema vagi disminuint, li augmenten les ganes de dur endavant els preparatius de la boda i gaudeix tant com tu o més, de tot plegat. Res de males cares ni de "comederos de coco" que aquests cap de setmana heu de celebrar un gran aniversari!!! >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: marsal75 » dc. oct. 28, 2009 6:25 pm

uyy aquesta setmana ja el tinc liat fent-me una bruixa per a la meva entrada de la feina per a Halloween jaja i despres li tinc que començar a fotre canya per a que em faci el pesebre, que portem ja un any darrera de que me'l faci (li encanta fer maquetes)
però si, realment, és el millor que m'ha passat a la vida: trobar-lo i justament va apareixer en el millor moment possible

per aixo me'l quedo jajaja i va ser ell a més qui va dir de casar-nos!!! ell que sempre (segons els seus pares i germans) havia estat contrari al matrimoni!
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: cadui » dc. oct. 28, 2009 7:10 pm

així m'agrada marsal75 els ànims ben amuuuuuuuuuuuunt!!! *.-o-o.*
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: fl0reta » dc. oct. 28, 2009 10:13 pm

Marc: Jo sempre dic que aquestes situacions en una parella reforcen la relació, així que al mal tiempo buena cara! :-))

Pel que veig, els nois ens estem animant en els preparatius d'aquest dia tan especial, tot i que en el meu cas, gran "culpa" la te la meva nena que m'ho ha contagiat, i ara s'em cau la baba quan parlem del tema jejej.

Anem parlant, parelletes!!
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: buniketa » dc. oct. 28, 2009 10:37 pm

Home, és que ja toca... ja està bé que tota l'organització recaigui sobre les dones! Segur que els nois també s'ho poden passar bé, i ja que gaudiran del dia, el farà més especial si la parella hi participa unida...

El meu home, pobrissó, està en ple procés d'oposicions i tot i això em pregunta què fas i què has trobat? Tot i que ara per ara no em pot ajudar gaire, participa activament en totes les decisions. Així, com no s'hi ha d'implicar quan tingui més temps lliure? És fantàstic aquest home!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dc. oct. 28, 2009 11:26 pm

uff quanta feina que deu tenir amb les opos!! pero que li vagin molt bé

porto dos dies recopilant informació per la xarxa i a traves d'aquest foro i el dissabte quan jo arribi de treballar li prepararé un bon dinar, el despertaré i a dinar! despres quan el tingui relaxadet al sofa i abans de que marxi a jugar li aniré ensenyant tot el que he trobat...

si jo dic que no li fa il·lusió pero en la preparació del casament de la seva millor amiga, els va ajudar en tot el que va poder... i no us perdeu aixo (quina joia de noi!!) va plorar més ell en el casament que els nuvis mateixos (va plorar quan el padrí li va entregar el ram, va plorar quan estava llegint en la ceremonia i va plorar quan ens van entregar els nuvis... shhh!! no li agrada que ho vagi dient) jaja
així que en el nostre casament... prepararem llençols per a la plorera del nen jaja
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 29, 2009 1:01 am

Molt rebé! :-)ok: :-)ok: Així m'agrada! >.-<: >.-<: M'alegra "veure't" més animada, sí senyor... com han dit abans... al mal temps bona cara! Un somriure és la millor de les medicines!!!!

Petonets, guapa! :-()-)
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: mimosa » dj. oct. 29, 2009 2:38 pm

Xicas os tengo que dar una mala noticia, el Bodas & Bodas o lo que es lo mismo feria de novios de Barcelona se aplaza para Enero, vistas las experiencias de Cornella y Hospitalet que se anularon la cosa no pinta muy bien
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: marsal75 » dj. oct. 29, 2009 3:12 pm

esperemos que la de Granollers, que es la que más me interesa, no se aplace también :.0.-0.:
Imatge
Imatge
marsal75

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants