"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dt. oct. 27, 2009 5:53 pm

Hola guapis¡¡¡¡¡
Tara, acabo de lleguir que podies quedar a les 18.00 però es que ja estic a casa i no em dona temps d'anar al viena i a spining amb aquestes hores¡¡¡¡¡¡

Un petó i que vagui bé a mirar el viatge¡¡¡¡¡¡¡¡

Papallona moltes felicitats¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dt. oct. 27, 2009 6:46 pm

nena no passa res, com que ningu no ha dit res, he anat cap a casa, aixi anirem a l'agencia, ja us informare!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 27, 2009 8:11 pm

tara ha escrit:nena no passa res, com que ningu no ha dit res, he anat cap a casa, aixi anirem a l'agencia, ja us informare!

jo no podiaaaaaaaa... sorry... estic aki a la consulta sense fotre res..ja podia estar amb valtrus ja!!

teniu un altre email..

que pesadeta no??????
elxa i tant que me'n recordo tia.. pero pensava que ja t'havien trucat... que fort?! dijous haig d'anar si vols dic algu...
el preu son 4000 euros.. pero per ser l'ultim el baixen a 2.900euros.. aquest es un motiu per el qual m'ho estic repensant...
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dt. oct. 27, 2009 8:29 pm

Ninetes, al final el nena ha arribat tard i no hem anat a l'agengia, aixi que hi anirem dema! Anirem a sopar a casa dels papis, que tenim a la neboda per casa!

Elxa, estos hombres!!!!!!!!!!!!!!!

Papallona, ja t'he contestat!!!!!!!!!!!!!

Ninetes, on esteuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 27, 2009 10:00 pm

Ninetes....a sóc a casa!!!! aixxx avui estic super cansada...però esk aquesta tarda m'han començat a donar unes punjades a la pantxa...i tinc por que sigui el virus aquest que hi ha voltant!!!!!

Com esteu? com anat el dimarts?...jo no trigarè gaire en anar a dormir....però volia passar a saludar... Jopeta....us trobo a faltar...desde fa 2 dissabtes que nous veig i ja tinc monu de parlar amb vosaltres.. :-(

Papallona....4000€?????? :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: la virgen!!!!!!! però encara i així...2900€ también piquen no???? bufff!!!!!

Elxa... com va la feina?

Torsaeann...i l'spinning com anat? a mi em toca demà...que ja toca!!!!

A totes les demès....espero que esteu bè!!!!!!!!! us envio un petonàs!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. oct. 27, 2009 10:18 pm

Ninetes!!!!!! marxo a dormir que stic super mega cansada!!!! parlem demà!!!!

Bona nit a totes wapisss!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Papallona* » dt. oct. 27, 2009 10:27 pm

Bueno ninetes!
jo estic per aki.. fent cosetes...
aix kin dia més intens.. gràcies per contestar el mail nenis!
eli please tu que lo tendras a mano dame el nombre del vestido.. que vamos si se lo digo!!!! hay que ver!!! los de pepe botella pican todos.. de 2000 pa arriba pufff

tara et dec pasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! x cert al final vas tornar tot allò???!!!! ets la nostra comercial-organitzadora ehhhhhhhhhhhhhh
Laiacccc al final... has co ntactat amb algu pel cotxe?!!!
Torsaeann et tocava spinning?? has p ogut vore les fotos
Estiu wapiiiiiiiiiii t'has d'animar!!! que jo et veig vestideta de núviaaaaaaaaaa!!! oléeeeeeeee
Nur wapi gracies pels comentaris.. que tal avui estas cansadeta no???
Giss Black.. avui esteu out.. aix massa feïna no?????

nenes que diumenges fem el dinarrrrrrrrrrrrrrrrr ueeeeeeeeee això aix+o com bé diu elxa q hem de portar??? jo segur les 4 cadires les portaré!!! i tinc una nevera de p olietilé si vols per aguantar begudes fredes..

un petoooooooooooooooooooo i nanit!
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 27, 2009 10:30 pm

Nineteeeeeeeeeeessssssss!!!!!

que ja estic aquíiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!! aix aix quanta estona sense vosaltres!!!!mare meva.........jo no sé com m'ho faig, cada dia estic més cansada, de debò,....el mareig encara el tinc de tan en tan però avui.........no he fet tarda i he arribat a casa que no m'aguantava de debò............morta morta........ara m'hauré de pendre vitamines!!!!!!!buffffffff

PAPALLONAAAAAAAAAAAA...........sense paraules....ahir especulant perque no veiem les fotos i avui..........flipant, ja tens vestit!!!ja t'he contestat també eeeeee!!!! que guai!!!!!!!!! aaaaaaaa i et queda millor a tu eeeee, on s'ha vist!!!!jijijijij

Taraaaaaaaa,...........no heu anat a mirar el viatge???pos demà!!!!!!! i ja diràs a veure què tal.........a veure l'any vinent on anem de viatge.........tot i que amb els gastos.....crec que a casa!!!!!jijiiji o a París que és més econòmic.......jijijijijiji

Estiuuuu.......com és que no t'ha passat l'enganxe, i no has nat a montblanc????i no te la passat?????jopeta!!!!!! com estàs....com van les vacances.........tu també faltes pel vestit eeeeeee!!!!!!!!

elxaaaaaaa.........mi querido maridito encara no ha muntat la taula..demà m'ha dit que ho fa sens falta...així que demà us diré segur però vaja, que de taules no en faran falta....cadires si...ja ho vaig dir......a veure, a baix en tinc 7 i la resta són de dalt, les verdes de la cuina.....si entre totes podeu fer.ne 13 no baixaré les de dalt......sinó, segurissim segurissim que 7 en fan falta!!! com vulgueu.................i guai,, perque han dit que farà bon temps i podem tenir obert el jardí i el garatge.....però nu sé on posar la gosseta!!!!!!!!!!!

Happiiiiiiii.............hola holaaaaaaaaaa...si si diumenge ens veiem tots!!!! com està el teu nen, que no he preguntat??? està a caseta amb l'esguinç no?????? que es recuperi!!! i tu a provar-te vestits!!!!!!!!!!!!!!

Torseann com ha anat l'spinnig??? t'ho has pres en serio eeeeeeeee!!!!!!ben fet ben fet!!!però al fianl no et veuràs!!!

Nur........així que el teu nen està nerviós..........tu tranquil·la que amb tanta gent uns parlaran, els altres escoltaran......ara que.........ja veig que nosaltres en un cantó xarrant, i ells en un altre!!!!jijijijiji al poble ho fem així!!!!per sentir parlar de cotxes, motos, i coses varies,....parlem de bodes no??jijijiji!!!!!

Gisssssss.........blackkkkkkkkk.............com estem precioses!!!!!

PAtunets!!!!(haig de fer una redacció d'anglès) un altre dia me la pots fer tu happi!!jijijiji
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dt. oct. 27, 2009 10:33 pm

Ninetes!!!

no en vull ni sentir a parlar del cotxe....quins mal de caps.....al final, tan esperar un desguàs perque ens pensavem que ens donaria més, i resulta que ens dona el mateix que els altres normals...i mira, per menys problemes ja se l'han emportat........però en resum, és trist que et donin aquesta misèria......és patètic!!!!

Ei papallona....i ho de la nevera...pos no seria mala idea!!!! algun dia també em voldré comprar un cubo tipo brossa, però que l'omples de gels i aigua i serveix de refredador!!!!!

però ninetes....si no tinc temps de res de res..i estic morta!!!!!ni de tombar mirant cosetes!!!!!!aixxxxxxxxxestic xoffff!!!!

PAtunets!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. oct. 27, 2009 11:05 pm

Ninetes!!!!!!!!

Entro a dir hola i adeu!!! estic morta!!! el dia super llarg, a la feina fins les 17, a les 17:10 ja estava a la uni i fins les 21!!!!

demà em poso al dia!!!

us estimoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. oct. 27, 2009 11:14 pm

estiu2010 ha escrit:Ninetesss quantes novetats!!!

Papallona ja te contestat i lultim es divino de la muerte....es supre diferent..a mi mencanta lo diferent!!!!No facis cas de ningu ets tu qi la de triar i a qi no li agradi q tanqui els ulls!!!

Ai si elxa aun qedamos 3 para provarnos vestidos...q ganas...jo avia pensado de ir esta semana xo lo veo demasiado pronto aun...

Buff tinc un problema am lipoteca del pis....segur q no me la donen...ell sense feina i jo tmp no cobro sou de politic...nose cm o farem i a sobre la botiga condenada pel mig...ais laiac potser taure de llogar un tros de jardi i posar una tenda de campaña...!!!!

Bueno ninetes men a al local a acabar de entejar...e anat a l'itv i no ma pasat lenganxe depsres del dineral q e pagat al taller va i em diu q esta fluix....quan e trucat al noi flipaba xq laltre dia el vam fer servir i no estaba fluix...ais nose ara so mirara ell i tornarem a montblanc!!!

Vinga nena, amunt els ànims!! Ja veuràs com tot al final sortirà bé!! Siempre positiva!! :-)ok:

I el cotxe que, no t'ha passat l'enganxe?? Ais... aquests montblanquinos... visca l'Espluga!!!!!!! jijijiji!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. oct. 27, 2009 11:16 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
nur_jor ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:
jejejeje. A veure que tal!!!

Per cert, he llegit el teu correu....m'esperarè fins el 2 e Novembre i i no rebo res...tornarèa reclamar...!!!! esk aquests "chun lis" em crispen de veritat!!!!!

Tinc ganes que arribi i poder veure-ho! Per cert nena! Que encara no t'he pagat!!!! Clar... com que no he pogut venir ultimament... Em sap greu fer-te anar malament! Vols que t'ho ingressi? Ja diràs!!

Cap problma nena...quan arribi la comanda ja us dirè quan és i ja està...no patiu!!!!! però gràcies!!!!! :-)ok:

:-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. oct. 27, 2009 11:20 pm

Papallona* ha escrit:diguin lo que diguin a mi em keda millor juas juas...

doncs si nena!!!
la veritat és que el vestit m'agrada més en la foto en el que el portes tu. Al natural és veuen millor els vestits que no en catalegs ni en models!
::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. oct. 27, 2009 11:36 pm

Ais... mireu quines hores... stic morta de son i cansadissima!!!
Avui ens hem quedat fins a les tantes al cole... i després m'he tornat a portar feina a casa, i m'hi he estat fins passades les 10!!! :star:: pprprrfffff

Laiac, jo no tinc cadires plegables!! Hi ha alguna altra cosa que faci falta portar??? Em sap greu!!

Elxa, quin susto a la consulta, eh! I lo del vestit de Pepe Botella... fa molt que esperes! A veure si la Papallona averigua algo a la botiga!

Papallona... estàs guapissima!! I la carona que fas?? Aix... això ho diu tot!!! ::love::

Happi, Estiu, a veure quan us decidiu a emprovar-vos vestidets!! Animeu-vos dones!! Per cert, Happi, com estàs de la panxa??

Giss, on estas??

Tara, demà a l'agencia? Ja sabeu on aneu o encara no teniu viatge? Ais... és que no me'n recordo ara!!! Volieu l'Argentina no?

Black, descansa nena, que amb el ritmes que portes ho necessites!

Torsaeann, com ha anat el gym?? Jo us admiro a les que aneu al gym!! Quina força de voluntat!! Jo no en tinc... prffff

Un petonet a totes!!!

Nanit!!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dc. oct. 28, 2009 8:13 am

tara ha escrit:nena no passa res, com que ningu no ha dit res, he anat cap a casa, aixi anirem a l'agencia, ja us informare!

Bom dia princesa¡¡¡¡ que tal l'agencia? un petonet¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. oct. 28, 2009 8:17 am

elxa ha escrit:ninetes ya estoy en casa yuuhuu!!!
al final la consulta se ha alargado un poco mas, se han mareado dos personas esta tarde, una ha sido una paciente y la otra la acompañante de otra paciente!!!!! aix...aix....que sustos que se llevan!

esperaré al nene que está en la masia paseando a los perros ejem....ejem....tara!! ya te contaré la aventura de los perros ejejejjee....y cuando llegue una ducha bien calentita :--=-)

Como va guapa? cansada de la consulta? y los perros? teneis perro nuevo?
Un beso y cuidate ¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Papallona* » dc. oct. 28, 2009 8:19 am

Bon dia Ninetes!
aixi que avui també estarem ocupadetes!!!
tara nena avui algo molt important el viatge!!!!!... a vere que li agrada a ell no.. aix..

Ninetes bueno m'encanten el 3 vestidets.. pero n+ un m'ha fet "pesigolletes" i he sentit algo quan me'l posava...i vull seguir el meu cor.. no vull arrepentir-me de res...
com potser.. es que he estat tota la nit pensat en això.. a les 5 ja estava desperta.. que fort no?? kina obsesió.. jejej es broma... m'encanta anar mirant.. i que la elecció estigui tan aprop.... i com partir-la amb valtrus i els sentiments...uuufffff!! es que suposo que totes sentim algo tan semblant!!! me sento afortunada....

Elxa, Happi i Estiu... feu el favor d'anar a emprovar vestidets.... es genial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i amb el vostres tipitus ho tindreu més facil... warrillas. jijijiji

molts petunets ninetes!!!!!!!!!!!!
seguiré informant!!!
Papallona*

EntradaAutor: torsaeann » dc. oct. 28, 2009 8:21 am

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....a sóc a casa!!!! aixxx avui estic super cansada...però esk aquesta tarda m'han començat a donar unes punjades a la pantxa...i tinc por que sigui el virus aquest que hi ha voltant!!!!!

Com esteu? com anat el dimarts?...jo no trigarè gaire en anar a dormir....però volia passar a saludar... Jopeta....us trobo a faltar...desde fa 2 dissabtes que nous veig i ja tinc monu de parlar amb vosaltres.. :-(

Papallona....4000€?????? :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: la virgen!!!!!!! però encara i així...2900€ también piquen no???? bufff!!!!!

Elxa... com va la feina?

Torsaeann...i l'spinning com anat? a mi em toca demà...que ja toca!!!!

A totes les demès....espero que esteu bè!!!!!!!!! us envio un petonàs!!

Nena que tal? alguna noticia de l'entrevista de dilluns?
Sobre l'spinning....tela.....avui he acaba't amb la cara vermella com un tomàquet i em penssaba que em plegaba......
Aquest matí peso igual...quin rotllo però almenys cremo tota la porqueria que he manja't aquest finde¡¡¡¡¡¡¡

Tranqui que aquest diumenge estarem totees¡¡¡¡¡¡¡ i totttsss¡¡¡¡

Que guay no?

Com està el teu ninot amb la cama?

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. oct. 28, 2009 8:23 am

Papallona* ha escrit:Bueno ninetes!
jo estic per aki.. fent cosetes...
aix kin dia més intens.. gràcies per contestar el mail nenis!
eli please tu que lo tendras a mano dame el nombre del vestido.. que vamos si se lo digo!!!! hay que ver!!! los de pepe botella pican todos.. de 2000 pa arriba pufff

tara et dec pasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! x cert al final vas tornar tot allò???!!!! ets la nostra comercial-organitzadora ehhhhhhhhhhhhhh
Laiacccc al final... has co ntactat amb algu pel cotxe?!!!
Torsaeann et tocava spinning?? has p ogut vore les fotos
Estiu wapiiiiiiiiiii t'has d'animar!!! que jo et veig vestideta de núviaaaaaaaaaa!!! oléeeeeeeee
Nur wapi gracies pels comentaris.. que tal avui estas cansadeta no???
Giss Black.. avui esteu out.. aix massa feïna no?????

nenes que diumenges fem el dinarrrrrrrrrrrrrrrrr ueeeeeeeeee això aix+o com bé diu elxa q hem de portar??? jo segur les 4 cadires les portaré!!! i tinc una nevera de p olietilé si vols per aguantar begudes fredes..

un petoooooooooooooooooooo i nanit!

Nena...si que vaig veure les fotos...quan vaig arribar del gym....ESPECTACULAR....és un vestit fora del que es veu dia a dia a les bodes però es molt bonic....molt diferent i de tot cor estàs espectacular......
La´nur te tota la rao...entran al castell amb aquest vestit semblaràs la princesa més guapa del mon mundial'¡¡¡¡¡¡¡¡

Molts petons i felicitats¡¡¡¡ ja tens vestit¡¡¡¡

Quina botiga?
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dc. oct. 28, 2009 8:25 am

Bon dia ninetes!

Que tal es presenta el dia, jo ja m'he aixecat amb mal de cap, sort que a mig mati, havent esmorzat, normalment em passa, sino....

Nenes amb el vestit de la papallona, tans numeros, que ja no se quin es el que li a grada a cadascuna! els que tinc jo no son els que nombreu vosaltres!
Pero bueno que esta molt guapa i ja esta! Elxa, estiu i happi, a veure si us animeu ja a provar vestidets, que aixi totes les ninetes ja tindran vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants