Autor: nuvia2010 » dl. oct. 26, 2009 9:00 pm

Autor: lluneta29 » dl. oct. 26, 2009 9:45 pm
nuvia2010 ha escrit:Se mha borrat el post que havia escrit!!! Torno a començar!!!!
Doncs us deia que, avui que mhe aixecat amb ganes de veure les coses des duna perspectima mes possitiva, mes jo, el dia em somriu!!!!!
JA TENIM LES FOTOS DE LA PREBODA I LA PROVA DE LES INVITACIONS I ENS ENCANTEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Al cole hi ha molts nens malalts, la grip A ja ha arribat!!!!
lluneta, no the pogut agafar el telefon pq jo acabo a les 17:30 :) i dsp he empalmat amb un curset fins a les 8. El vestit que et vaig dir que segurament seria EL vestit ja no es, te un rival que a lespera de que arribi lultim vestit, per ara es EL vestit :) A finals de setmana espero poder dir: JA TINC VESTIT... tot lo bo es fa esperar!!!!
Amoretes meves, estic feliç tot tenir decimes de febre i mal de cap!!!!

Autor: nuvia2010 » dl. oct. 26, 2009 10:29 pm

Autor: annalleida » dt. oct. 27, 2009 2:48 am

Autor: ise » dt. oct. 27, 2009 6:58 am
quan puguis jo els vull veure o si més no podries buscar-ne algun de semblant per ensenyar-lo

Autor: buniketa » dt. oct. 27, 2009 9:02 am
annalleida ha escrit:hola
avui he nat a la joieria Torres de Mollerussa a mirar anells i eren molt macos. com que em coneixen hem entrat a mirar joies i m'han donat invitacions pel firanuvis!!!!!! ja ho tenim casi tot pero em fa ilu anar-hi. així aprofitarem per parlar amb el fotograf i Margalef.
Lluneta m'hauries d'explicar coses que fan a Margalef, com el teu germà si ha casat aquest any ho tindràs recent (el meu gremà si va casar fa 3 anys i moltes coses han canviat).
i per la Boscana et va agradr oi???? no he estat mai pero ho he vit per internet. una cosa, em van comentar que eren molts cars els menus???? és veritat????
a margalef estan carillos i tots els extres són bastant cars. un exemple: 1 hora de barra lliure i dj val 1200 euros!!!!! això ens ho van dir al fira nuvis de l'any passat i tot suma i sigue!!!!!!!! sort que estem en crisi :(

Autor: ise » dt. oct. 27, 2009 9:19 am
ho sento!
Autor: buniketa » dt. oct. 27, 2009 9:44 am
Moltes gràcies!
Autor: ISTAR82 » dt. oct. 27, 2009 11:21 am
ara he d'esperar-me fins al gener a veure si les punyeteres cèlules es fiquen bonetes elles mateixes, seria un detall per part d'elles...jejejeje! perquè sinó m'hauran d'extirpar el tros de l'úter que tinc malament. I a sobre estic super preocupada perquè no em baixa la regla, m'han fet 2 proves d'embaràs de laboratori d'orina i les 2 negatiu, se'm va inflamar la panxa i sem va ficar duríssima i la setmana pasada vaig tenir la sensació que em baixava i em van sortir 2 filets rosats i una taqueta marró....i tinc nausees i fatal. Ahir em van fer una analítica de sang per detectar si hi ha alguna hormona d'embaràs però jo igualment demà me'n vaig a la ginecòloga particular a que em fagi una altra revisió i una eco vaginal, estic espantada perquè no sé que em pasa. Podria ser un canvi hormonal o dels nervis,a part el que també em té mosca es que els pits no s'inflamen ni res....aixxx !!! m'he desahogat....es que més que res es un peregrinatge de consultes médiques i esperes...
Autor: Amelie » dt. oct. 27, 2009 11:41 am
Enhorabona, ja teniu autoritzat l'expedient matrimonial!!! Si es que ja ho tens aquí, quina emoció!!!

Autor: Amelie » dt. oct. 27, 2009 11:51 am
ara he d'esperar-me fins al gener a veure si les punyeteres cèlules es fiquen bonetes elles mateixes, seria un detall per part d'elles...jejejeje! perquè sinó m'hauran d'extirpar el tros de l'úter que tinc malament. I a sobre estic super preocupada perquè no em baixa la regla, m'han fet 2 proves d'embaràs de laboratori d'orina i les 2 negatiu, se'm va inflamar la panxa i sem va ficar duríssima i la setmana pasada vaig tenir la sensació que em baixava i em van sortir 2 filets rosats i una taqueta marró....i tinc nausees i fatal. Ahir em van fer una analítica de sang per detectar si hi ha alguna hormona d'embaràs però jo igualment demà me'n vaig a la ginecòloga particular a que em fagi una altra revisió i una eco vaginal, estic espantada perquè no sé que em pasa. Podria ser un canvi hormonal o dels nervis,a part el que també em té mosca es que els pits no s'inflamen ni res....aixxx !!! m'he desahogat....es que més que res es un peregrinatge de consultes médiques i esperes...
Autor: ISTAR82 » dt. oct. 27, 2009 12:07 pm
Autor: Amelie » dt. oct. 27, 2009 12:31 pm
ISTAR82 ha escrit:Gràcies Amelie!!
Que guay no lo del pastís, molt original...si si si!!! jejeje i l'anècdota molt divertida.
Doncs intento estar tranquila però es que ja estic cansada...es veu que el virus aquest dels nassos el podia haver agafat fa mesos o anys i ara em surt...i ma dit que el 90% de les dones l'agafen i ni se n'adonen...mira alemnys m'han agafat a temps per curar-lo....mirem la part positiva!! ara el meu nen haurà d'anar a que el mirin a ell perquè si li he passat serà una roda si no es cura ell també...mira que n'hi ha de coses estranyes eh? bueno, espero que no m'hagin d'extirpar una part del meu estimat úter perquè sinó faré la feina aviat, d'encomanar un germà per ma filla..., per si de cas . Confío en que el meu cos méstima molt i es ficarà ell solet al lloc...positivisme sobre tot, que si em rallo i em menjo el tarro es pitjor no serveix de res...per menjar-me el cap no ho solucionaré....
Aquesta setmana segurament aniré a mirar-me la roba interior, que no sé que comprar-me ...suposo que un sostenidor tipus palabra d'honor ( com el vestit ) que sigui boniquet i un lliguer amb calceta i mitges, nusé....vaig molt perduda.
Ja us aniré informant. Petonets!
Ja ens contaràs que tal la compra de la roba interior, jo he sentit a dir que es bastant careta, hauré de començar a fer números jeje!! Bueno lo dicho molt possitivisme i una abraçada!!!

Autor: buniketa » dt. oct. 27, 2009 2:16 pm

Autor: ISTAR82 » dt. oct. 27, 2009 2:47 pm
buniketa ha escrit:Molts ànims Istar!
L'experiència em diu que això de les rodes dels metges sembla un començar i no acabar... el que se t'acaba és la paciència i el bon rotllo, però també em diu que el cap, la força mental (i la tossuderia, tot s'ha dedir...) fan miracles!
Un petó molt fort i una forta abraçada, guapa!![]()

Autor: nuvia2010 » dc. oct. 28, 2009 8:19 am

Autor: nuvia2010 » dc. oct. 28, 2009 8:20 am
nuvia2010 ha escrit:Ostres Istar... quina jugarreta!!! A veure que et diu avui la gine i ens ho dius!!!!!
Buniketa, nosaltres también ens casem a Margalef i no hem pensat res en especial per fer... teniem pensat canviar els noms de les taules i poca cosa mes... ma mare mha dit que ens vol preparar sorpreses i estic segura que mon cosi también montara alguna cosa rara, jejejejeje Ahir em van trucar que tenien entrades per a fira, suposo que aniran a trucar a totes les parelletes que es casen :)
Iseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, HALLOUUUUUUUUUUUUUU!!!!!! Com va la mega super matinera????
llunetaaaaaaaaaaaaa, vull veure les aliances!!!!! Texplico el meu cas amb el anell de compromis... al cap de no res es va ficar super lleig, a la joieria em van dir que era normal, pero jo no trobava normal que als 3 mesos no brilles i em clavaven una pasta per tornarlo a rodiar. Vaig anar a preguntar a la Balsells (em sembla que es diu aixi) es una que hi ha a prop del cole i fa xamfra, queda davant de la sitgetana que hi ha per alli pel cole, que dolenta que soc amb els carrers!!! I em van dir que era per lacid de la suor, que hi havia gent que tenia el ph alt i per aixo marxava... mel van rodiar per 15 euros, ara ja fa uns 6 o 7 mesos i esta perfectissim, jo crec que la van cagar a la joyeria on el vam comprar, pero a la balcells ha quedat perfectissssssssim!!!!!
Cucaaaaaaaaaaaaaaaaa, vecinaaaaaaaaaaa, que bonica ets :)
Pykis!!!!!!!!! Com va la boira a la carretera???
Annalleidaaaaaaa, que es lo proxim que mirareu????
Amelieeeeeeeee, tu quan et cases que no menrecordo????
Bueno amors, vaig a fer algo de profit abans de marxar a la zona de contagi!!!!!

Autor: lluneta29 » dc. oct. 28, 2009 9:08 am
annalleida ha escrit:hola
quin apor tot això de la Grip A!!!! a l'Arnau he vist algun cas pero no massa. lo de l'Estonnac ho trobo super fort, pero si hauran de tancar pk tots els nens es posaran malalts!!!!!!!!!
avui he nat a la joieria Torres de Mollerussa a mirar anells i eren molt macos. com que em coneixen hem entrat a mirar joies i m'han donat invitacions pel firanuvis!!!!!! ja ho tenim casi tot pero em fa ilu anar-hi. així aprofitarem per parlar amb el fotograf i Margalef.
Lluneta m'hauries d'explicar coses que fan a Margalef, com el teu germà si ha casat aquest any ho tindràs recent (el meu gremà si va casar fa 3 anys i moltes coses han canviat).
i per la Boscana et va agradr oi???? no he estat mai pero ho he vit per internet. una cosa, em van comentar que eren molts cars els menus???? és veritat????
a margalef estan carillos i tots els extres són bastant cars. un exemple: 1 hora de barra lliure i dj val 1200 euros!!!!! això ens ho van dir al fira nuvis de l'any passat i tot suma i sigue!!!!!!!! sort que estem en crisi :(
em podrieu aconsellar amb tema d'habitacions i menjadors, on us ho heu mirat???? es que ara ja hem d'anar a mirar tot això i hi ha tantes botigues que no saps on anar.
avui em toca nit i avui a Pediatria. nit bastant tranquil-la, que duri que encara ens queda 5 hores :(
avui hem nat a mirar el viatge a Viatges Iltrida i ara ens faran un pressupost, ja en tenim un de Zafiro Tours pero volem comparar!!!!!!
amelie ja has vingut a patrullar algun dia per Bellpuig???
Nuvia moltes feliçitats pel vestit.
la preboda milt xula. així que us vau conèixer en un semafor???? kin agracia :)
a les altres bona nit

Autor: lluneta29 » dc. oct. 28, 2009 9:11 am
ise ha escrit:Bon dia nenetes![]()
![]()
Nuvia sóm molt xules les fotos del preboda![]()
![]()
![]()
i ara a veure si a finals de setmana ja pots dir ben alt que ja tens vestit!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Anna, us queden poquetes coses per fer, no? en vau veure algun d'anell que us agrades?
Lluneta, moltes felicitats per els anells![]()
![]()
![]()
quan puguis jo els vull veure o si més no podries buscar-ne algun de semblant per ensenyar-lo
![]()
![]()
![]()
Cuca com estas? com ha anat el cap de setmana?![]()
![]()
Miri com et trobes??? Vas trucar???![]()
![]()
![]()
Istar ja tens moltes coses, eh! d'aquí no res ja tens la primera prova del vestit![]()
![]()
Totes les altres com ho porteu???
Petons
A mi m'agradaven uns altres però el jordi se li va ficar al cap aquestos, i havien de ser aquestos... què hi farem!!! Els homes ja se sap com són... Ara en busco uns de semblants... a vere si els trobo... 

Autor: lluneta29 » dc. oct. 28, 2009 9:23 am
Jo es que dissabte a la Boscana ja m'hi veia allí, i es tan extraordinari el que vaig sentir que quan estaven provant la música dels plats, em queia la llagrimeta... el jordi también s'hi veia... i em va fer gràcia veure la seva cara!!!! encara no m'ho crec eh... que consti... Istar ànims!!!! Al meu institut también està arribant la grip A, de moment, ja van faltant nens, 5 a cada classe... ja vurem... a mi em fa mal la gola i el cap... no sé noies, l'hivern s'atansa... fa una mica de respecte!!!! Ànims, i ens expliques què tal tot... eh!!!!
Cuida't molt eh!! Jo em començo a notar amb molèsties a la gola i el cap però bno, aguantarem... Lo del anell jo ja l'he portat a rodiar pq jo el porto massa ja m'ho va dir la de la joieria i no me'l trec per res i clar això es nota... la primera rodiada me l'han regalat, tinc ganes de tornar-lo a tenir!!! I ves a mirar-te vestits ja!!! Que falten menys de 7 mesos tia!!!! Busca temps d'on no n'hi hagi, què no et fa il.lu????
Jo que ja tinc ganes de tornar-me a posar el meu... aixssss!!!