NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 28, 2009 9:26 am

ISTAR82 ha escrit:
buniketa ha escrit:Molts ànims Istar!

L'experiència em diu que això de les rodes dels metges sembla un començar i no acabar... el que se t'acaba és la paciència i el bon rotllo, però també em diu que el cap, la força mental (i la tossuderia, tot s'ha dedir...) fan miracles!

Un petó molt fort i una forta abraçada, guapa! :-()-) :-()-)

Gràcies guapíssima!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Demà vaig a la ginecòloga particular i així que m'ho miri tot. Ja us diré el que....
No penso menjar-me el tarro , no val la pena...si s'ha de curar es curarà i si no ja ho traurem ves que hi vols fer....no cal patir tant. He arribat a aquesta conclusió, a més que no m'han dit que fos greu però ja et toca els nassos... :--(
La setmana que ve De nuvis nenes!!! uouououououououo!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Jo si us veig no us coneixeré i no us podré saludar, cason ronda!!! Segur que amb alguna de vosaltres m'hi creuaré.... Ui ja quasi es l'hora d'anar a dinar, em fa ron ron la panxa. :yium:-)

De nuvis de nuvis....................!!! Jo he d'anar a buscar les entrades que m'han dit a l'agència i a la fotògrafa que en tenen, aniré a les dues i així podré entrar més!!! Si en voleu i no en teniu, m'ho diueu!!! Ja tinc ganes!!! La nostra última fira!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Istar, jo em sembla que si que et coneixeria, però no t'ho asseguro tampoc...!!!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 28, 2009 9:28 am

nuvia2010 ha escrit:Ostres Istar... quina jugarreta!!! A veure que et diu avui la gine i ens ho dius!!!!!

Buniketa, nosaltres también ens casem a Margalef i no hem pensat res en especial per fer... teniem pensat canviar els noms de les taules i poca cosa mes... ma mare mha dit que ens vol preparar sorpreses i estic segura que mon cosi también montara alguna cosa rara, jejejejeje Ahir em van trucar que tenien entrades per a fira, suposo que aniran a trucar a totes les parelletes que es casen :)

Iseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, HALLOUUUUUUUUUUUUUU!!!!!! Com va la mega super matinera????

llunetaaaaaaaaaaaaa, vull veure les aliances!!!!! Texplico el meu cas amb el anell de compromis... al cap de no res es va ficar super lleig, a la joieria em van dir que era normal, pero jo no trobava normal que als 3 mesos no brilles i em clavaven una pasta per tornarlo a rodiar. Vaig anar a preguntar a la Balsells (em sembla que es diu aixi) es una que hi ha a prop del cole i fa xamfra, queda davant de la sitgetana que hi ha per alli pel cole, que dolenta que soc amb els carrers!!! I em van dir que era per lacid de la suor, que hi havia gent que tenia el ph alt i per aixo marxava... mel van rodiar per 15 euros, ara ja fa uns 6 o 7 mesos i esta perfectissim, jo crec que la van cagar a la joyeria on el vam comprar, pero a la balcells ha quedat perfectissssssssim!!!!!

Cucaaaaaaaaaaaaaaaaa, vecinaaaaaaaaaaa, que bonica ets :)

Pykis!!!!!!!!! Com va la boira a la carretera???

Annalleidaaaaaaa, que es lo proxim que mirareu????

Bueno amors, vaig a fer algo de profit abans de marxar a la zona de contagi!!!!!

Lo de l'anell és culpa meva bàsicament pq rento els plats amb ell, i ho faig tot amb ell i clar no ho hauria de fer... ara el cuidaré més... prò si em dius que a la Balsells aquesta ho fan per 15 e la propera aniré allí pq si he de pujar a Balaguer cada cop que he de rodiar-lo i allí em claven 20 e, prefereixo anar on em dius tú!!! A vere com queda... segur que brilla molt! Quines ganes!!!! :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 28, 2009 9:33 am

X cert, ara us en explicaré una que és per flipar, resulta que l'altre dia vaig entrar a la nostra pàgina dels nuvis.org i miro a visites, i veig un comentari que firmen les meves alumnes. Total que penso mira alguna amiga que m'ha fet la broma i ho vaig anar preguntant i ningú ho havia fet, total que arribo a l'insti i tots els alumnes, congratulations (felicitats) i jo pro pq?? Pos pq te cases... i jo flipada de la vida, dient però com ho sabeu això?? Qui us ho ha dit? si no ho saben ni els profes... i ells ah ah no sé... o sigui, que pel que he anat saben, quan obro el ordinador em surt automàticament el msn i allí la meva adreça de correu, doncs, van ficar melotu al google i els hi va sortir la pàgina dels nuvis.org, van llegir tota la informació -sort que n'hi ha poca- i ho van escampar per tot l'institut... valtres creieu??? Si pel que volen no són tontos no?? Ara només fan que fer preguntes... què pesats que són!!! ::love::
A més, a més, tinc a classe a un dels fills del del Resquitx, no sé si el jordi o el rubén però vaya li diria 4 coses al pare eh... què petit és el món!!!! Ahir el vaig castigar de peu tota la classe... jajaja ara li dirà al pare... i no em deixaràn casar allí!!! jajajaj :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. oct. 28, 2009 9:54 am

lluneta29 ha escrit:X cert, ara us en explicaré una que és per flipar, resulta que l'altre dia vaig entrar a la nostra pàgina dels nuvis.org i miro a visites, i veig un comentari que firmen les meves alumnes. Total que penso mira alguna amiga que m'ha fet la broma i ho vaig anar preguntant i ningú ho havia fet, total que arribo a l'insti i tots els alumnes, congratulations (felicitats) i jo pro pq?? Pos pq te cases... i jo flipada de la vida, dient però com ho sabeu això?? Qui us ho ha dit? si no ho saben ni els profes... i ells ah ah no sé... o sigui, que pel que he anat saben, quan obro el ordinador em surt automàticament el msn i allí la meva adreça de correu, doncs, van ficar melotu al google i els hi va sortir la pàgina dels nuvis.org, van llegir tota la informació -sort que n'hi ha poca- i ho van escampar per tot l'institut... valtres creieu??? Si pel que volen no són tontos no?? Ara només fan que fer preguntes... què pesats que són!!! ::love::
A més, a més, tinc a classe a un dels fills del del Resquitx, no sé si el jordi o el rubén però vaya li diria 4 coses al pare eh... què petit és el món!!!! Ahir el vaig castigar de peu tota la classe... jajaja ara li dirà al pare... i no em deixaràn casar allí!!! jajajaj :-)) :-))

Jejeje!!! son la llet els crios! però no et va fer il·lusió? a mi me'n faria!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Veig que de moment vas sortint del pas, nena estic molt nerviosa cada cop que penso que em queda tan poc....
Ostres! ahir vaig anar a mirar la roba interior i si dius la paraula màgica núvia, et claven el doble. Vaig anar a la Daniel de la plaça st. Joan i elsl hi vaig dir que volia un sostenidor per un vestit de NUVIA palabra d'honor....60 eurazos el sostenidor!!! i em clavaven 35 per unes culottes!!! au a cagar! :star:: ma mare em diu : es que ets tonta tu digues que vols una sostenidor de color cru per un jersei palabra d'honor i ja està...i ho vaig fer, tot la meitat i son la mar de xulos, com es pasen nenes! se n'aprofiten i hi ha crisis... :-(
Bueno miraré a més llocs potser en trobo algun que estigui més bé. *.-o-o.* *.-o-o.* i sigui de núvia. Apa! vaig a fer alguna cosa, estic super avorrida... :-/
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 28, 2009 10:04 am

Istar, la cuca em va dir que a la fira de nuvis, la monrabà normalment dóna vals de descompte per a núvies del 20%, potser t'ho podries mirar allí... jo la vaig encomanar una que m'agradava molt però que a la botiga no la tenien, i em van dir que la demanarien i encara espero que em truquin i d'això ja fa 15 dies!!!! ja veus tú quines ganes tenen de vendre... Però tens raó si que es passen si amb això dels nuvis... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. oct. 28, 2009 10:13 am

Bon dia noietes!!! :-))
Veig que aneu fent , així m'agrada.... :-)ok: . Ostras cada dia que passa queda menys per la boda i em fico nerviosa perquè veig que son 4 mesos que em queden i em dona la sensació que em deixaré alguna cosa per fer o acabar...es estressant!! :--(
Que 4 mesos passen ràpid...no me n'adonaré i ja hi seré...ai Deu meu!! el que no entenc es el que ens van dir a l'Ajuntament que si ens casem al març fins al setembre del 2010 no tindrem el llibre de familia...jolines, si que tarden per fer les coses...

Uooo ahir vaig anar de compres amb ma filla, que agust es queda una...jijijiji!! ens vam comprar unes arracades de la Hello Kitty :-)) , vam berenar por ahí i vaig comprar un rellotge d'aquests de l'Art Fang que surten uns vellets per la finestra i es mouen, etc...pel menjador ( m'agraden perquè estan fets a mà i son graciosos ) i un parell de làmapretes per les tauletes de nit. Si em sobressin els bitllets seria la més feliç del món, com relaxa comprar!!! :-))
Que us conteu per aquí avui?
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. oct. 28, 2009 10:18 am

lluneta29 ha escrit:Istar, la cuca em va dir que a la fira de nuvis, la monrabà normalment dóna vals de descompte per a núvies del 20%, potser t'ho podries mirar allí... jo la vaig encomanar una que m'agradava molt però que a la botiga no la tenien, i em van dir que la demanarien i encara espero que em truquin i d'això ja fa 15 dies!!!! ja veus tú quines ganes tenen de vendre... Però tens raó si que es passen si amb això dels nuvis... :-)ok:

Ja ho mirarem doncs... :-)ok:
Ara ja se'm comença a caure el mon a sobre perquè penso que no acabaré les coses a temps. O que aquell dia el vestit em quedarà fatal, o que sem pansiran les flors...que mal, això ho fan els nervis. :-( Potser la setmana que ve hi vaig amb ma mare, es que jo per mirar com em queden uns sostenidors sóc un desastre...per la roba interior necessito sempre que m'assessorin... :-))
Doncs si que et tarden no? jolines.... :star:: :--(
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 28, 2009 11:06 am

Tranquil.la ISTAR, jo fa dies que tinc malsons, tinc por que tothom em digui que amb el vestit smblo un pastís de nata, que entrepuso a l'entrar a l'esglèsia, que diluvia... etc... així que això deu ser normal!!!! Són els nervis.... Tranquil.litat que per tot hi ha temps! Per cert ara que hi penso, que en diu la teva nena de tot això???? XD

X cert nenes, per primera vegada en 2 mesos sóc RESERVA a Educació... això vol dir que si la que va davant meu agafa la plaça, em menjo els mocs i a esperar, si no l'agafa, és meva... a la una ho sabré... però això vol dir que la cosa està a prop!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: i potser ni he de marxar a BCN..............
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. oct. 28, 2009 1:28 pm

ISTAR82 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Istar, la cuca em va dir que a la fira de nuvis, la monrabà normalment dóna vals de descompte per a núvies del 20%, potser t'ho podries mirar allí... jo la vaig encomanar una que m'agradava molt però que a la botiga no la tenien, i em van dir que la demanarien i encara espero que em truquin i d'això ja fa 15 dies!!!! ja veus tú quines ganes tenen de vendre... Però tens raó si que es passen si amb això dels nuvis... :-)ok:

Ja ho mirarem doncs... :-)ok:
Ara ja se'm comença a caure el mon a sobre perquè penso que no acabaré les coses a temps. O que aquell dia el vestit em quedarà fatal, o que sem pansiran les flors...que mal, això ho fan els nervis. :-( Potser la setmana que ve hi vaig amb ma mare, es que jo per mirar com em queden uns sostenidors sóc un desastre...per la roba interior necessito sempre que m'assessorin... :-))
Doncs si que et tarden no? jolines.... :star:: :--(

A veure... et donare anims, vale? Ens casem amb dues setmanes de diferencia i NO TENIM

Ni vestit de nuvia
Ni vestit de nuvi
Ni les invitacions
Ni el ram de nuvia
Ni les flors de l'esglesia
Ni els detalls de les dones acabats
Ni els detalls dels homes triats
Ni pentinat ni res pq no tinc vestit

Tu que tens tantes coses enllestides estas nerviosa? jo estic super tranquila, no se... es raro xDDDD
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. oct. 28, 2009 1:28 pm

lluneta29 ha escrit:Tranquil.la ISTAR, jo fa dies que tinc malsons, tinc por que tothom em digui que amb el vestit smblo un pastís de nata, que entrepuso a l'entrar a l'esglèsia, que diluvia... etc... així que això deu ser normal!!!! Són els nervis.... Tranquil.litat que per tot hi ha temps! Per cert ara que hi penso, que en diu la teva nena de tot això???? XD

X cert nenes, per primera vegada en 2 mesos sóc RESERVA a Educació... això vol dir que si la que va davant meu agafa la plaça, em menjo els mocs i a esperar, si no l'agafa, és meva... a la una ho sabré... però això vol dir que la cosa està a prop!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: i potser ni he de marxar a BCN..............

A veure si hi ha sort, amoreta
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. oct. 28, 2009 2:26 pm

Ties boneeeeeeeeeees!!! jejejeje...! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Que tal el matí?

Lluneta a veure si tens sort nena que t'ho mereixes... :-)ok: Seria una molt bona notícia així no has de marxar.

Nuvia, a que esperes tant? UALA! mira't el vestit, mira't cosetes...jo si fos tu estaria dels nervis. Menos mal que la nit abans de la boda no dormirem junts sinó...amb lo nerviosa que soc no el deixaré dormir!
El divendres que ve, que no tinc la peque i el meu nen té festa per la tarda, anirem a mirar les aliances al Fito de Balaguer i si se'ns escau alguna doncs ja les comprarem. A la nostra edat els dits ja no creixen, jajajaja! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Alguna sap on aconseguir entrades pel De nuvis? passaré per la floristeria on he encomanat el ram perquè la dependenta em va dir que em trucaria per donar-me'n però no ha dit res, potser la setmana que ve em truca...Xitos i bon profit! :yium:-)
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: buniketa » dc. oct. 28, 2009 3:29 pm

Noies, si voleu entrades per la Fira Denuvis les podeu aconseguir aquí mateix: si aneu al post de Comunitat que parla de les fires i concursos i tot això veureu que hi ha un missatge del Toni a través del qual en podeu aconseguir.

Un altre lloc on vaig veure que ja en repartien és l'Artfang.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 28, 2009 4:31 pm

viewtopic.php?f=34&t=20516

aqui podreu conseguir les entrades wapetones. Jo ja les tinc. Son dobles, aixi que amb una ja en teniu pels 2 jejej
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 28, 2009 4:57 pm

Bueno nenes, portava molta estona escrivint un misatge on us contestava a totes.. pero aquesta me..... d´ordinador s´ha reiniciat i ara hu he perdut tot... així que... la cara que se ma quedat... quin fastic...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 28, 2009 5:25 pm

Llunetaa enhorabona pels anells, que guay!! una cosa menys!! m´ha fet molta gracia això de la pàgina dels nuvis.org i els nens.. son la repera jaja
A vere si tens sort amb la feina wapa!! que t´ho mereixes.

Nuviaaa!! que ja tens un 4 al marcador!! que guay eh!! dius que estas tranquila.. pero tu tu creus?? jo no. Per dins deus estar!!!!! :-///:
Que chules les fotos del preeee!!! quia ilu no?? jo ja les tinc jeje ja ha costat temps pero bueno. A vere si en penjo 2 o 3. Es igual quin any sigui el vestit la qüestió es que sigui el teu vestit!!!

Isetaa!! treballadora!! com estas?
... no vaig trucar.. pero ahir vaig passar per alli.. i despres d´esperarme una hora... me va veure el metge... entre analisis perque diu que la ferritina i altres coses poden estar molt baixes, entre proves d´això de la migranya, i que les pastilles no me van be... buff...
i per una altra part tambe me va dir que agafes hora a la llevadora, i quan hu vaig anar a fer, que me donave per gener... va i me diu que la llevadora a concertat una visita pel 9 de novembre.. i ara que voldra aquesta dona si me va dir fins d´aqui un any... no se perque... a vere que me dira.. perque els resultats de la citologia de fa 2 mesos me va arribar per carta que estave be... no se... pero bueno almenos tinc hora amb ella que es el que volia...) quin estres...

amelie!! que guay que els hi va agradar la sorpresa :) t´amare te ganes de que arribi el nadal pel que vec. Jo tambe...
A vere si et cuides que t´has de posar bona!!

Cucaaa, enfeinadaa!! apareix wapa!! saps de que m´he enrecordat?? del cd de les fotos que me vas dir!!! jo el vui!!!! ja t´has oblidat :(
Com va tot?

annalleida, com van les nits?
ja teniu anells?
jo vaig anar a mobles salvany de bellvis, hi han coses molt chules i el preu esta be. Pasat´hi i dones un cop d´ull. :)

istar, tranquila que no será res, ja veuras com ell solet s´arregle.
Jo la roba interior la vaig comprar al intimissim del carrer major, no van saber que ere de nuvia i a mi m´encante, senzillet i res mes, tampoc cal tant. Així que tu el que veguis i t´agradi endavant!! 4 mesets!!!!!
A mi mel van donar el mateix dia el llibre de familia.. als pobles va tot mes rapid.. pero es que de març a setembre.. es una barbaritat!!
Jo también vui anar de compres!! ja no se que es això...

pykis com va tot?

Espero no deixarme ningu.... si hu he fet hu sento!!! pero es la segona vegada que escric aquest misatge... buffff, ja m´ha costat lo meu!!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 28, 2009 10:09 pm

fotitos el meu preboda!!

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

buf.. son tantes... ens en va fer 80... i ens en fa escollir 15 o 20.... quina feinada.. :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 28, 2009 10:10 pm

en realitat no son cuadrades.... deu ser aquest programa.... pero bueno.. ja es veuen prou be.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: buniketa » dc. oct. 28, 2009 10:40 pm

oooooooooooooooooooooooooooooh! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

que guapos que esteu! són molt molt maques, miriameta! :-)ok: :-)ok: >.-<:
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: annalleida » dj. oct. 29, 2009 10:09 am

hola!!!!!!!!!!
stàs uns dies desconectada i quan et tornes a conectar t'has perdut.

Lluneta en quin intitut estàs que tens a un dels fills de Requitx??? naltres voliem fer lo de les fotos pero passem ja que quan ho vam preguntar ens van dir que val 4 euros cada foto!!!! a mes com tindrem totes les fotos del fotograf ja fare copies per qui en vulgui. to vaig preguntar pk em van dir n que van anar a Margalef que estav tot guarnit amb globus d'heli i que van venir un mariatxis. no sabia que feien lo dels balls com a Port aventura. també m'han comentat que tenen un Hammer pero deu valdre un pastón. espero que tinguis molta sort a llistes.

Istar estiguis tranquil-la i molts ànims!!!!!!!!!!!!!!! :-) ja veuràs com tot anirà bé!!!!!!!

Amelie que guai la forma com ho vau dir!!! molt original :)

Miriam a la llevadora has d'anar?? m'he perdut alguna cosa????

Cuca i Nuvia molt bé pels preparatius.

a mi em van donar invitacions del fira nuvis a la joieria Torres de Mollerussa. és on emvaig mirar els anells pero encara no hem triat res!!! ara estic molt ocupada en tema escriptura i pis.
vaig nar a mirar habitacions a Mollerussa i a Bellpuig. m'han de fer un pressupost i a vere que tal. pero he de buscar més!!!

que us vagi be el dijous que està molt enboirat :(

:-) :-) :-) :-)
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. oct. 29, 2009 10:22 am

Que guapos que sortiu !!! miriameta, també estás baixa de ferritina? cuida't doncs...que xafa molt. Jo vaig quedar baixar de ferro i ferritina després del part i estava super cansada sempre, ara ja em vaig recuperant però han passat uns quants anys, fins i tot vaig estar anant a l'hematòleg perquè no havia manera de pujar els nivells, pero ara ja estan dins de lo normal. Així que paciència i a cuidar-se molt i fer bondat ,eh? Petons guapa ( ara em llegiré la continuació de la crònica, jejeje) :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Nosaltres farem el pre-boda i post-boda el mateix dia, com a l'àlbum sortirà en diferents llocs la gent que sabrà....ho farem després de casar-nos evidentment perquè si ho fem tot en un mateix dia ens cobren sols 1 cop - 150 euros. Si ho fem un dia una cosa i un dia l'altra serien 150 euros per cada reportatge = 300 euros. Es així perquè diuen que al fer-ho tot el mateix dia només s'han de desplaçar 1 dia, perden 1 matí o tarda, en canvi de l'altra manera son 2 dies que perden i ho cobren per separat. Doncs pel mateix preu.......

Que tal porteu la castanyada? ja ho teniu a punt? :-)ok:
A casa tenim un merder, ma filla està fent carabasses i murisecs o ratpenats( com li digueu ) de cartulina , els retalla i els decora per ficar-los a casa ma mare dissabte per fer sustos...jejejeje ! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
mireu la tinc entretinguda almenys, es que farem la canstanyada amb la familia i ens disfrassarem tots, jo vaig d' espectre, el meu home de zombie i ma filla de bruixa, fem una festeta i després ,al poble on anem, fan ball .... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Apa vaig a esmorzar, tornaré després a veure si hi ha més moviment. Petonets per totes!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat