Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: Meri&Javi » dc. oct. 28, 2009 9:38 am

Bon dia noies!

Com va la setmana?? ja som a la meitat!

Llumeta no et puc ajudar... jo només vaig anar a un lloc a mirar vestits i ja me'n vaig quedar un! sóc així de ràpida!

Alguna s'anima a proposar dates per fer una quedada can alzinera 200X- 2010 ( o 2011 si cal)? Ja toca, no???

Bon dimecres!
Imatge
Meri&Javi
:: núvia experimentada

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dc. oct. 28, 2009 10:49 am

Jo voto per divendres 13!!!

Dissabtes tarda no puc...TINC FUTBOL!!

I un divendres de cada 15 dies tinc angles. Em toca el divendres 6, per tant el dia 13 estic lliure!!

I si no un Diumenge qualsevol per berenar!!

Vinga va! què dieu la resta??
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: Meri&Javi » dj. oct. 29, 2009 8:58 am

Bon dia Can alzineres!!

Amunt el post!!!

Ànims que ja som a dijous!!

Un petò de bon dia! :-()-)
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: mferrer » dj. oct. 29, 2009 10:29 am

Bon dia Ca n'Alzineres.

Com van els vostres preparatius??

A veure, per qui vulgui saber alguna cosa del ball del fanalet, la veritat és què no és gens complicat. En Jordi i jo no volíem fer el típic vals o ball de casament, a més, no se'ns dóna molt bé això de ballar sols davant de tothom, aleshores vam optar per fer el ball del fanalet pq sabíem que la gent s'aniria afegint al ball.

Vam comprar fanalets (són flors amb una espelmeta al mig) a Comercial Bolsera; a Ca n'ALzina ens van deixar un cistellet molt mono per posar-los tots junts. Quan va ser el moment del ball, en Jordi i jo ens vam aixecar, vam agafar un fanalet i va començar a sonar la música de I'm yours (Jason Mraz), i mentre l'animador explicava en 1 minut què fèiem, anavem ballant els dos agafats. Aleshores l'animador va convidar a la gent a agafar un fanalet (les animadores s'encarregaven d'encendre l'espelma de cada parella) i tothom va començar a sortir a la "pista" a ballar. Va ser un moment molt maco i tot feia molt de goig, amb les esplemes, la música,....

Aquest vespre quan arribi a casa us intento posar fotos.

Què passeu bon dia!!!
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: esterock » dj. oct. 29, 2009 10:55 am

mferrer...me gusta......voy a cotillear a ver qué veo por internet pero espero tus fotos!!
Imatge
esterock
:: núvia experta

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: Llumeta » dj. oct. 29, 2009 12:29 pm

oohh, mferrer que bonito!! Me gusta mucho, es muy romantico...
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Llumeta
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dv. oct. 23, 2009 10:20 am

EntradaAutor: mferrer » dj. oct. 29, 2009 8:43 pm

Noies, com us he dit, us ensenyo algunes fotos del ball del fanalet. Quan tingui les del fotògraf, que ens n'haurà fet a nosaltres dos sols, ja us les posaré, ara les que us poso són quan ja ballem tots junts. también us n'esenyo una on hi ha tots els fanalets junts, en el cistell que em van preparar a ca n'Alzina.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
mferrer

EntradaAutor: Meri&Javi » dv. oct. 30, 2009 9:10 am

Bon dia noies!!

Divendres!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Mferrer m'encanta la idea del ball!!! faré una consulta al meu futur i veure què opina! ÉS taaaaaaaaaaaan vergonyos que potser això li fa el pes!

Aquests dies podré entrar molt menys... :--(

La meva companya ha agfat la baixa ( està embarassada!) i ara tinc el doble de feina! Miraré de conecter-me per les nits!

Molt bon cap de setmana a totes!!

Meri
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: joan y susana » dv. oct. 30, 2009 11:22 am

hola arantxa!!
una salsa.. que movidito, y anima un montom. :-)ok: me parece muy buena idea.
buen finde
joan y susana l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 12:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.
joan y susana

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: Llumeta » dv. oct. 30, 2009 11:35 am

Por fín viernes!! Buenos días Alzineres!!

Que fotos tan bonitas, es una gran idea que tambien a mí me gusta mucho. Me encanta. Invitar a bailar de mano de esos fanalillos....muy bonito, si señora! :-)ok:

Por mi experiencia, nunca pensé que finalmente me casaría...pero todo cambió y hasta se me había olvidado que mi deseo siempre fué este....ahora metida aquí leo vuestras bodas, vuestras ideas y cada vez estoy más y más emocionada. De nuevo ese sentimiento tan especial y con él unas enormes ganas de crear tus momentos mágicos para ese día. ::love::

Con que una salsa Arantxa, eso sí es un momentazo!! La verdad es que te felicito tambien por la idea y porque debeis ser buenos bailarines, jeje, meto al mío con una salsa y tenemos el cachondeo asegurao, jajaja.

La nuestra seguramente sea alguna baladita heavy, aunque ayer escuché "por casualidad" en un cd olvidado, una de Paubla Abdul que me puso la piel de pollo, así que nose.

A lo que más abajo hablabais de hacer una quedada, aunque llevo tres dias por aquí, tambien me apunto!! Eso sí, si el día que se acabe concretando puedo ;)

Ya no me enrollo más, jeje....Un saludo para todas y feliz finde!!!!
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Llumeta

Entrades: 156
Membre des de: dv. oct. 23, 2009 10:20 am

EntradaAutor: mferrer » dv. oct. 30, 2009 6:16 pm

Noies, he penjat tres fotos a cròniques 2009 a l'apartat de només fotos. Són del fotògraf, així podreu veure les possibilitats de ca n'Alzina.

Si voleu en tenim més a dins la casa i us les puc posar.
mferrer

EntradaAutor: Meri&Javi » dv. oct. 30, 2009 6:43 pm

Hola des de casa!!

tinc una estona abans d'anar a comprar ( Visca el Mercadona!!!) i aprofito per conectar-me!!

Mferrer!! M'han encantat les fotos! Amb moooolt estil! Posa'n més!!

Jo que no em volia casar i mira'm ara! Igual que tu llumeta!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: kasia25 » dv. oct. 30, 2009 9:58 pm

Aix! encara no he arribat als 100 missatges, i la veritat és que encara em falta una miketa!!!!! les pots penjar aki que les pugui veure??? és que noies... ja sóc Ca N'alzinera oficial del 2011!!!!!! quina emoció!!! avui hem fet la paga i senyal!!! *.-o-o.*
Imatge
kasia25

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: joan y susana » dv. oct. 30, 2009 10:43 pm

kasia25 ha escrit:Aix! encara no he arribat als 100 missatges, i la veritat és que encara em falta una miketa!!!!! les pots penjar aki que les pugui veure??? és que noies... ja sóc Ca N'alzinera oficial del 2011!!!!!! quina emoció!!! avui hem fet la paga i senyal!!! *.-o-o.*

hola kasia!!!
enohrabuena, *.-o-o.* *.-o-o.*
que dias te casas?
saludos
joan y susana

EntradaAutor: kasia25 » ds. oct. 31, 2009 8:51 am

El 24 de juny del 2011!!!!!!!!!!! aix! que raro se'm fa encara!!!!! i encara queda tant!!!
Imatge
kasia25

EntradaAutor: kasia25 » ds. oct. 31, 2009 8:54 am

el dia de sant joan del 2011!!! quina emoció!!!! p.d: vull arribar als 100 missatges!!!!!
kasia25 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 31, 2009 8:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
kasia25

EntradaAutor: kasia25 » ds. oct. 31, 2009 8:54 am

kasia25 ha escrit:Per sort aquest dia que feia temps que ens agrdava quedava lliure, perquè dissabtes del 2011 d'estiu els quedava 1 a l'agost, per flipar!!!!!!!!!!!!!!!! nosaltres voliem el dia de sant joan, i com cau en divendres molta gent ( ni ells mateixos ) havien caigut que era un bon dia, pq quan ho vas dient es queden parats que quedés lliure! wenu... ara ja no!!! és nostre!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
kasia25

EntradaAutor: joan y susana » ds. oct. 31, 2009 3:08 pm

hola kasia!!
venga a subir el marcador, cuenta cositas..
te casas por la iglesia o ceremonia civil?
joan y susana

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. nov. 02, 2009 8:52 am

Bon dia can alzineres!!

Com es presenta la setmana?? El dilluns són una m... però passen depressa!

Kasia! Felicitats!! Et cases per les mateixes dates que jo, però un any després! Prent-ho amb calma i ja has vist que aquí som com una petita familia!

Bueno noies vaig a fer-me una volta ràpida pels posts ia a currar!!! Que m'espera un dia...... brrrrrrrrr!!! :--(

Ànims amb el dilluns!!!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: Meri&Javi » dt. nov. 03, 2009 9:15 am

Bon dia noies!!!!

Què tal? Jo avui que som a dimarts ja molt millor!! Ahir no sé perquè vaig estar tot el dia de morros....

Ahir hem van donar ja la data per la 1a prova del vestit. El dia 9 d'Abril! I si t'engreixes o t'aprimes mooolt??? Com que queda tant de temps... pot passar de tot!I amb el Nadal de per mig... ( turrons...mmmmm!!!)

Bueno, anem a veure... EL TEMA QUEDADA, QUÈ????

El divendres 13 per sopar cuantes podriem venir???? Jo i l'Arantxa ja hem dit que si. Si som unes qunates ho podem muntar, no??
Anem a BCN sopem i tornem. Com ho veieu?

Si alguna ve de l'Anoia també podem baixar juntes en un cotxe ( Drix, tu i jo que som gairebé veines, podriem fer-ho,no??)

I si no diumenge 15 per berenar. Només dues opcions perquè sinó pot ser un cacau!!

Ja em direu el què!!! ( em veig sopant tota sola a bcn :star:: jajajajja)

Ara resulta que m'han tret internet de casa ( una altre vegada!!!) aquests veins als qui robem la conexió no tenen consideració!!!! Hombre ya!

Què passeu mooolt bon dimarts!

Meri
Imatge
Meri&Javi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants