ISTAR82 ha escrit:buniketa ha escrit:Molts ànims Istar!
L'experiència em diu que això de les rodes dels metges sembla un començar i no acabar... el que se t'acaba és la paciència i el bon rotllo, però també em diu que el cap, la força mental (i la tossuderia, tot s'ha dedir...) fan miracles!
Un petó molt fort i una forta abraçada, guapa!![]()
Gràcies guapíssima!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Demà vaig a la ginecòloga particular i així que m'ho miri tot. Ja us diré el que....
No penso menjar-me el tarro , no val la pena...si s'ha de curar es curarà i si no ja ho traurem ves que hi vols fer....no cal patir tant. He arribat a aquesta conclusió, a més que no m'han dit que fos greu però ja et toca els nassos...![]()
La setmana que ve De nuvis nenes!!! uouououououououo!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jo si us veig no us coneixeré i no us podré saludar, cason ronda!!! Segur que amb alguna de vosaltres m'hi creuaré.... Ui ja quasi es l'hora d'anar a dinar, em fa ron ron la panxa.
De nuvis de nuvis....................!!! Jo he d'anar a buscar les entrades que m'han dit a l'agència i a la fotògrafa que en tenen, aniré a les dues i així podré entrar més!!! Si en voleu i no en teniu, m'ho diueu!!! Ja tinc ganes!!! La nostra última fira!!!!
Istar, jo em sembla que si que et coneixeria, però no t'ho asseguro tampoc...!!!!!

ma mare em diu : es que ets tonta tu digues que vols una sostenidor de color cru per un jersei palabra d'honor i ja està...i ho vaig fer, tot la meitat i son la mar de xulos, com es pasen nenes! se n'aprofiten i hi ha crisis...