"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dc. oct. 28, 2009 8:25 am

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeessssssss!!!!!

que ja estic aquíiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!! aix aix quanta estona sense vosaltres!!!!mare meva.........jo no sé com m'ho faig, cada dia estic més cansada, de debò,....el mareig encara el tinc de tan en tan però avui.........no he fet tarda i he arribat a casa que no m'aguantava de debò............morta morta........ara m'hauré de pendre vitamines!!!!!!!buffffffff

PAPALLONAAAAAAAAAAAA...........sense paraules....ahir especulant perque no veiem les fotos i avui..........flipant, ja tens vestit!!!ja t'he contestat també eeeeee!!!! que guai!!!!!!!!! aaaaaaaa i et queda millor a tu eeeee, on s'ha vist!!!!jijijijij

Taraaaaaaaa,...........no heu anat a mirar el viatge???pos demà!!!!!!! i ja diràs a veure què tal.........a veure l'any vinent on anem de viatge.........tot i que amb els gastos.....crec que a casa!!!!!jijiiji o a París que és més econòmic.......jijijijijiji

Estiuuuu.......com és que no t'ha passat l'enganxe, i no has nat a montblanc????i no te la passat?????jopeta!!!!!! com estàs....com van les vacances.........tu també faltes pel vestit eeeeeee!!!!!!!!

elxaaaaaaa.........mi querido maridito encara no ha muntat la taula..demà m'ha dit que ho fa sens falta...així que demà us diré segur però vaja, que de taules no en faran falta....cadires si...ja ho vaig dir......a veure, a baix en tinc 7 i la resta són de dalt, les verdes de la cuina.....si entre totes podeu fer.ne 13 no baixaré les de dalt......sinó, segurissim segurissim que 7 en fan falta!!! com vulgueu.................i guai,, perque han dit que farà bon temps i podem tenir obert el jardí i el garatge.....però nu sé on posar la gosseta!!!!!!!!!!!

Happiiiiiiii.............hola holaaaaaaaaaa...si si diumenge ens veiem tots!!!! com està el teu nen, que no he preguntat??? està a caseta amb l'esguinç no?????? que es recuperi!!! i tu a provar-te vestits!!!!!!!!!!!!!!

Torseann com ha anat l'spinnig??? t'ho has pres en serio eeeeeeeee!!!!!!ben fet ben fet!!!però al fianl no et veuràs!!!

Nur........així que el teu nen està nerviós..........tu tranquil·la que amb tanta gent uns parlaran, els altres escoltaran......ara que.........ja veig que nosaltres en un cantó xarrant, i ells en un altre!!!!jijijijiji al poble ho fem així!!!!per sentir parlar de cotxes, motos, i coses varies,....parlem de bodes no??jijijiji!!!!!

Gisssssss.........blackkkkkkkkk.............com estem precioses!!!!!

PAtunets!!!!(haig de fer una redacció d'anglès) un altre dia me la pots fer tu happi!!jijijiji

Nena¡¡¡¡no pateixis que si que em veuràs¡¡¡¡ ojala em quedes amb 52 que és la meva meta....però si no faig un cusidet a la boca res¡¡¡¡¡¡¡

Sobre el cotxe no et capfiquis,,ja està oks?
El diumenge jo tinc una cadira plegable és trist ...però algo és algo oi?
A part portaré tot el que em falta i el mejar que em toca val?
Un petonet i a veure com estàs avui¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. oct. 28, 2009 8:26 am

blackmamba ha escrit:Ninetes!!!!!!!!

Entro a dir hola i adeu!!! estic morta!!! el dia super llarg, a la feina fins les 17, a les 17:10 ja estava a la uni i fins les 21!!!!

demà em poso al dia!!!

us estimoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love::

Que tinguis un bon dia guapa¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. oct. 28, 2009 8:27 am

nur_jor ha escrit:Ais... mireu quines hores... stic morta de son i cansadissima!!!
Avui ens hem quedat fins a les tantes al cole... i després m'he tornat a portar feina a casa, i m'hi he estat fins passades les 10!!! :star:: pprprrfffff

Laiac, jo no tinc cadires plegables!! Hi ha alguna altra cosa que faci falta portar??? Em sap greu!!

Elxa, quin susto a la consulta, eh! I lo del vestit de Pepe Botella... fa molt que esperes! A veure si la Papallona averigua algo a la botiga!

Papallona... estàs guapissima!! I la carona que fas?? Aix... això ho diu tot!!! ::love::

Happi, Estiu, a veure quan us decidiu a emprovar-vos vestidets!! Animeu-vos dones!! Per cert, Happi, com estàs de la panxa??

Giss, on estas??

Tara, demà a l'agencia? Ja sabeu on aneu o encara no teniu viatge? Ais... és que no me'n recordo ara!!! Volieu l'Argentina no?

Black, descansa nena, que amb el ritmes que portes ho necessites!

Torsaeann, com ha anat el gym?? Jo us admiro a les que aneu al gym!! Quina força de voluntat!! Jo no en tinc... prffff

Un petonet a totes!!!

Nanit!!!! ::love::

Com va guapa¡¡¡¡¡
tinc moltes ganes de veure't el diumenge¡¡¡¡ fa molts dies que no ens veiem¡¡¡¡¡¡

Un petonet i ànims amb el centenari oks?

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. oct. 28, 2009 8:29 am

Papallona* ha escrit:Bon dia Ninetes!
aixi que avui també estarem ocupadetes!!!
tara nena avui algo molt important el viatge!!!!!... a vere que li agrada a ell no.. aix..

Ninetes bueno m'encanten el 3 vestidets.. pero n+ un m'ha fet "pesigolletes" i he sentit algo quan me'l posava...i vull seguir el meu cor.. no vull arrepentir-me de res...
com potser.. es que he estat tota la nit pensat en això.. a les 5 ja estava desperta.. que fort no?? kina obsesió.. jejej es broma... m'encanta anar mirant.. i que la elecció estigui tan aprop.... i com partir-la amb valtrus i els sentiments...uuufffff!! es que suposo que totes sentim algo tan semblant!!! me sento afortunada....

Elxa, Happi i Estiu... feu el favor d'anar a emprovar vestidets.... es genial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i amb el vostres tipitus ho tindreu més facil... warrillas. jijijiji

molts petunets ninetes!!!!!!!!!!!!
seguiré informant!!!

Ànims preciosa¡¡¡¡¡¡ segueix el teu cor i no penssis amb el que dirà la gent¡¡¡¡
Estaràs espectacular¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. oct. 28, 2009 8:30 am

tara ha escrit:Bon dia ninetes!

Que tal es presenta el dia, jo ja m'he aixecat amb mal de cap, sort que a mig mati, havent esmorzat, normalment em passa, sino....

Nenes amb el vestit de la papallona, tans numeros, que ja no se quin es el que li a grada a cadascuna! els que tinc jo no son els que nombreu vosaltres!
Pero bueno que esta molt guapa i ja esta! Elxa, estiu i happi, a veure si us animeu ja a provar vestidets, que aixi totes les ninetes ja tindran vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bon dia nineta¡¡¡¡¡¡

Aquesta nit he somiat amb tu, resulta que teniem que quedar a casa meva i vens i jo estic a la feina i no em deixen sortir i a part no et puc avisar ja que no tin mbl.....que fort....sort que era un somni¡¡¡¡ jajajajajaj

Un petonet i que tinguis un bon dia¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dc. oct. 28, 2009 8:35 am

Papallona, que ja estas convençuda? Tranquila que aixo de no dormir i obsessionar-se, ens ha passat a totes!

Laiac, jolin amb els marejos, a veure si s'arregla d'una vegada!!!!!!!!! Ahhhhhhhhhhhhhh i avui provareu la taula, que guai!!!!!

Elxa, que tal en la ofi de tu suegro, ya estas sola??????????????????????'

Torsaeann, nena se't posara un cul dur, que ni te cuento! Aixi que has somiat amb mi, quina gracia!!!!!!!!!!!!!!!!

Happi, ja t'han dit alguna coseta de la feina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Estiu, ja tens la botiga neta, amb les vegades que hi has anat deu estar "como los chorros del oro"!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Gis, nena el dentista bien, me alegro!!!!!!!!!!!!!!!!

Nur, jo que enfeinada, sort que ja esta casi aqui el centenari i despres seras lliure!!!!!!!!!

Black, nena estudia força i que vagin be els examens, cuan els tens!

Ninetes, avui dimecres, vaig contant els dies que falten per el super dinaret!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 28, 2009 8:42 am

Nineteeeeeeeeeeesssssssss!!!!!
BON DIAAAAAAAAAAA!!!!

quina son que tinc..........ahir eren les tantes que acabava una comanda de vistaprint....la volia enviar ahir, i eren la 1 i pico que ho feia, i això que no he demanat una cosa que volia jopeta!!!!! això és un vici, però es que vull tenir fotos xules de la boda..........que JA M'ESTIC EMPRENYANT AMB ELS FOTÒGRAFS!!!!!!jopeta.....

I avui no m'aixecava, i com que em sobrava temps doncs...he arribat més tard!!!!jijijijiji

COm estan les meves ninetes!!!! tinc ganes de veureus eeeeeeeee!!!!!!!!!!moltes!!!!

TORSEANN......BON DIAAAAAAAAAAAAAA........!!!!!!!!!!!!tranqui amb la cadira, si pots la portes i sinó....pos no problem que crec que ja n'hi ha eeee!!!!!

PAPALLONAAAAAA........no et capfiquis........estaves guapiiiiiiiiiiiissima.............que fort!!!!!molt guapa i diferent!!!t'haig de ser sincera....però això, amb el vestit i el ram.....ara pel color del vestit t'has de buscar un ram acorde eeeee!!!!!!

que guai neneeeeeessssssssss..........que torni a començar el BODATOUR!!!!!!!!!!!!!!!que tinc monuuuuuuu!!!!!!!

TARAA::::bon diaaaaaaaaaaa........això del mal de cap, crec que hi ha èpoques que és normal de tenir-ne, però si se't passa molt bé.....jo crec que amb aquest temps "caxumbu" acabarem tots malament!!!!!jijijiji

Que matineres les tres eeeee...........!!!

PATUNETS S TOTES LES MEVES NINETEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dc. oct. 28, 2009 8:46 am

Ostres laiac, jo si pogues encara estaria al llit, pero la faina es la feina!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imagino que a tu et passa el mateix, amb lo be que estariem al llit!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 28, 2009 8:48 am

Nineteeeeeeessss!!!

com pot ser que ja m'aixequi cansada???????? jolines, m'agradaria fer algo per decorar el garatge nu sé..i realment, no tinc temps, ni esma ni res........i ahir erem dimarts, però em planificava la setmana i.......crec que el diumenge acabaré mortaaaaaaaa, m'haureu d'arreplegar vosaltres!!!!!!!

avui dia completito.....treball-anglès-treball...tot seguit sense temps per dinar!!!!que guai no???? fins les 6 i algo de la tarda i mireu l'hora que és!!!!!buffff!!!!
i demà panellets amb ma germana.....!!!! el divendres que en volia fer jo i anar a comprar un regal d'un amic....dissabte arreglar la casa i fer panellets amb ma mare, a la nti sopar de cumple i diumenge DINAR DE NINETES I NINOTS!!!!

m'estresso només pensar-hi!!!!!
Patunets!!!!!!
aixxx....ara busco la foto del cotxe a veure si la puc posar!!!
muaaaa

TARA......jo puc entrar fins les 9, però després ho hauria de recuperar.....però avui, no ho faig mai, però m'he plantejat fer-me la malalta i tot.....que potser si que ho estic amb aquest cansanci!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 28, 2009 10:10 am

Nineteeeeeeeeesss!!!

m'acaba de trucar el fotògraaaaaaaaaaafffffffffffff!!!!!!!! que la setmana que ve ja podem anar a veure l'àlbum muntat a l'ordinador!!!! que ja el tenen acabat!!!!!!!!!!!!!!! iupiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!
no m'ha trucat la Macarena, sinó el Ricart.........i nineteeeeeeeeeessssssss! haig de triar unes 5 cançons.....!!!m'heu d'ajudar.....:

- la que vulgui pel nuvi
- per la núvia
- per la ceremònia
- dos o així pel restaurant!!!

aixxxxxxxxx!!!! ja tinc un maldecap ara.....

però bueno...que la setmana vinenet segurament no hi podrem anar!!!! no us he dit que el meu maridet se'n va a Brusel·les!!! aixxxxxxxxx..........me'l menjaria!!!!

Ja us explic!!

patunets que vaig a fe feina!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 28, 2009 10:31 am

Ninetes...bon dia!!!!

Ostres avui m'he aixecat super xafada!!!!! nu se...penso que els mals de cap de no trobar feina i res...m'està sortint ja per algun lloc...

Ninetes...tinc una noticiaaa.... EL DIA 6 DE NOVEMBRE, ÉS A DIR, DIVENDRES QUE VE VAIG A AIRE DE BARCELONA A PROVAR-M'HE VESTITS!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Jopeta Papallona...amb tot el tema teu...m'has fet entrar ganetes!!!! :-/ `... aixxx quins nervis-!!!!! però principalment vull veure quin model em queda millor, si necessitu aprimar-m'he uns quants kilets més dels que diu el Carles...(així que Papallona, mi tipillo aún le falta mucho para llegar a serlo) jijijiji. Anem my sister, que per això vull fer-ho ara pq a mitjans de Novembre esperem a l'Arnau i millor, no?, ma mare i la sogra!!!!!
Per cert, la botiga de Aire al centre comercial del Gran VÍa el tanquen...i hem d'anar a Via Augusta del centre de Bcn!!!!
Més endavant...al Febrer- Març anirem a una btiga d'aqui de Valls i que tenen vestits de totes les col.lecions, i així doncs ja veurè altres models...
Que opineu?
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 28, 2009 10:35 am

torsaeann ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....a sóc a casa!!!! aixxx avui estic super cansada...però esk aquesta tarda m'han començat a donar unes punjades a la pantxa...i tinc por que sigui el virus aquest que hi ha voltant!!!!!

Com esteu? com anat el dimarts?...jo no trigarè gaire en anar a dormir....però volia passar a saludar... Jopeta....us trobo a faltar...desde fa 2 dissabtes que nous veig i ja tinc monu de parlar amb vosaltres.. :-(

Papallona....4000€?????? :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: la virgen!!!!!!! però encara i així...2900€ también piquen no???? bufff!!!!!

Elxa... com va la feina?

Torsaeann...i l'spinning com anat? a mi em toca demà...que ja toca!!!!

A totes les demès....espero que esteu bè!!!!!!!!! us envio un petonàs!!

Nena que tal? alguna noticia de l'entrevista de dilluns?
Sobre l'spinning....tela.....avui he acaba't amb la cara vermella com un tomàquet i em penssaba que em plegaba......
Aquest matí peso igual...quin rotllo però almenys cremo tota la porqueria que he manja't aquest finde¡¡¡¡¡¡¡

Tranqui que aquest diumenge estarem totees¡¡¡¡¡¡¡ i totttsss¡¡¡¡

Que guay no?

Com està el teu ninot amb la cama?

Mua¡¡¡¡

Nineta....gràcies per preguntar pel nen...està molt millor, segueix amb l seu tractament i els seus massatges, i poc a poc sembla que millor. El Divendres hem d'anar a la mutua un altre cop i ja veurem. :-()-)
Per la feina...encara no seres...si avui no tinc cap noticia ja començarè a pensar que la cosa és que no ha prosperat gaire...però bè...és el que toca!!!!

Gràcies per preguntar bonica...i ens veiem el diumenge, no???? ànims amb l'spinning que els resultats es veuran més endavant!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 28, 2009 10:38 am

tara ha escrit:Papallona, que ja estas convençuda? Tranquila que aixo de no dormir i obsessionar-se, ens ha passat a totes!

Laiac, jolin amb els marejos, a veure si s'arregla d'una vegada!!!!!!!!! Ahhhhhhhhhhhhhh i avui provareu la taula, que guai!!!!!

Elxa, que tal en la ofi de tu suegro, ya estas sola??????????????????????'

Torsaeann, nena se't posara un cul dur, que ni te cuento! Aixi que has somiat amb mi, quina gracia!!!!!!!!!!!!!!!!

Happi, ja t'han dit alguna coseta de la feina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Estiu, ja tens la botiga neta, amb les vegades que hi has anat deu estar "como los chorros del oro"!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Gis, nena el dentista bien, me alegro!!!!!!!!!!!!!!!!

Nur, jo que enfeinada, sort que ja esta casi aqui el centenari i despres seras lliure!!!!!!!!!

Black, nena estudia força i que vagin be els examens, cuan els tens!

Ninetes, avui dimecres, vaig contant els dies que falten per el super dinaret!!!!!!!!!!!!!!!!

Uolleee wape!!!! com portes el mal de cap??? aixxx...aquests caparrons!!!!
De la feina no se res encara, és el que li comentava a la Torsa, que si avui no rebo noticies és per la cosa no ha anat gaire bè. M'esperarè fins Divendres per trucar jo, però no ho trobo lógic...si no et truquen és pq interessats no estàn, però no res...mantindrem l'esperança!!!!
Com va el tema de viatge??? ja us heu decidit???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 28, 2009 10:41 am

laiac ha escrit:Nineteeeeeeessss!!!

com pot ser que ja m'aixequi cansada???????? jolines, m'agradaria fer algo per decorar el garatge nu sé..i realment, no tinc temps, ni esma ni res........i ahir erem dimarts, però em planificava la setmana i.......crec que el diumenge acabaré mortaaaaaaaa, m'haureu d'arreplegar vosaltres!!!!!!!

avui dia completito.....treball-anglès-treball...tot seguit sense temps per dinar!!!!que guai no???? fins les 6 i algo de la tarda i mireu l'hora que és!!!!!buffff!!!!
i demà panellets amb ma germana.....!!!! el divendres que en volia fer jo i anar a comprar un regal d'un amic....dissabte arreglar la casa i fer panellets amb ma mare, a la nti sopar de cumple i diumenge DINAR DE NINETES I NINOTS!!!!

m'estresso només pensar-hi!!!!!
Patunets!!!!!!
aixxx....ara busco la foto del cotxe a veure si la puc posar!!!
muaaaa

TARA......jo puc entrar fins les 9, però després ho hauria de recuperar.....però avui, no ho faig mai, però m'he plantejat fer-me la malalta i tot.....que potser si que ho estic amb aquest cansanci!!!!

Nineta....sou les més matineres!!!!! estàs avui enfeinada...però venga ànims!!!! que el diumengen tenim dinar!!!!! esteu nervioses??? esk el meu està una mica...nervi i m'ho està encomanant!!!!!!!!!
Com que el teu nen marxa a Brusel.les???? ja ha començat a treballar o encara està de baixa?????

Petonets wapiiii!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. oct. 28, 2009 10:49 am

Laiac, ja tens les fotos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ueeeeeeeeeeeeeeee, diga-li que et passi una copia de l'album amb digital, que el volem veure!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Que guaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Happi, nena quin munt de noticies, aire barcelonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! A veure si tu tambe ens dones la surprise i ja tornes amb vestit!!!!!!!!!!!!!! I per la feina tranqui que ja veuras com et trucaran!

Ninetes, veig que els nostres homes estan una mica nervis per el dinar de diumenge, no!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 28, 2009 11:13 am

tara ha escrit:Laiac, ja tens les fotos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ueeeeeeeeeeeeeeee, diga-li que et passi una copia de l'album amb digital, que el volem veure!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Que guaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Happi, nena quin munt de noticies, aire barcelonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! A veure si tu tambe ens dones la surprise i ja tornes amb vestit!!!!!!!!!!!!!! I per la feina tranqui que ja veuras com et trucaran!

Ninetes, veig que els nostres homes estan una mica nervis per el dinar de diumenge, no!!!!!!!!!!!!

Sincerament, vaig amb el pensament de trobar només la meva idea de vestit i descartar aquells que no m'acabin de convèncer, i a partir d'aqui quan miri catàlegs doncs dir....aquest si aquest no, però no vaig a buscar el vestit definitiu, la veritat! però vaja, mai es pot dir...

Aixxx aquests nervis!!!!la veritat ésk no hi ha dia que no em digui, "El diumenge dinar, tu creus que estarem bè?" jajaajjaja...yo me parto!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. oct. 28, 2009 12:31 pm

I es clar que estarem be, no be requetebe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dc. oct. 28, 2009 12:38 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
que avui ja es una realitat!!!!!!!!!!!!!1
ja he reservat el meu vestidet!!! es definitiuuuuuuuuuuuuuuuuuu ueeeeeeeeeeee
m'encanta m'he sentit superbéeeeeeeeeee m'encantaaaaaaaaaaaaaaa

ara us envio mail

soc superfeliçççççççççççççççççççççççççççççç!!!!!!!!!!!!

ninetes que he sentit "pesigolletes"

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: estiu2010 » dc. oct. 28, 2009 12:48 pm

Ninetes estic morta...Tara per molt que netegi quan marxo.....sembla q no agi fet res!!!!Em penso que no savia fregat res en tots els anys que fa q o tenien llogat...!!!!nomes ia merda, merda merda.... i encara ia material doficina ple de pols...xo pols eeee i mun sogre li diu q o aprofiti i clar jo a la feina en puc agafar de material doficina nou, net sense pols i aqet ome no o enten!!!esq.....

Happi vas a emprovarte vestits???q guay nena!!!Escoltam aqella noia de les flors que et fa ver un pressupost alfinal???? i el ninot com el tens???xq em penso q no e pensat a preguntarte per la seva cama!!! :star::

Venga elxa q faltamos nosotras...jo como que soy muy indecisa asta una semana antes no podre comprarmelo!!!jijijiji!!!

Bueno ninetes vai a duxarme i a dinar q estic sense esmorçar i tinc una gana....!!!

Papallona q guay nena!!esq es molt bonic de veritat a mi mencanta!!!estaras preciosa al castell i al restaurant ni te digo!!!entre les vinyes...semblaras la reina del cava del 2010!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 28, 2009 1:17 pm

Nineteeeeeeeeeeess!!!

com ja passa ultimament, durant el mati no tinc temps de garie cosa a la feina!!! quina cacaaaaa i me'n vaig corrents a anglès, quan torni us dic algo!!!si no me mort de gana!!!ç

eiiiii he pogut contestar al mail PAPALLONAAAAA...guapiiiiiiiissima!!!

happi que guai que vas a provat vestitttttttsss

aixx que em venen a buacs
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat