laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeessssssss!!!!!
que ja estic aquíiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!! aix aix quanta estona sense vosaltres!!!!mare meva.........jo no sé com m'ho faig, cada dia estic més cansada, de debò,....el mareig encara el tinc de tan en tan però avui.........no he fet tarda i he arribat a casa que no m'aguantava de debò............morta morta........ara m'hauré de pendre vitamines!!!!!!!buffffffff
PAPALLONAAAAAAAAAAAA...........sense paraules....ahir especulant perque no veiem les fotos i avui..........flipant, ja tens vestit!!!ja t'he contestat també eeeeee!!!! que guai!!!!!!!!! aaaaaaaa i et queda millor a tu eeeee, on s'ha vist!!!!jijijijij
Taraaaaaaaa,...........no heu anat a mirar el viatge???pos demà!!!!!!! i ja diràs a veure què tal.........a veure l'any vinent on anem de viatge.........tot i que amb els gastos.....crec que a casa!!!!!jijiiji o a París que és més econòmic.......jijijijijiji
Estiuuuu.......com és que no t'ha passat l'enganxe, i no has nat a montblanc????i no te la passat?????jopeta!!!!!! com estàs....com van les vacances.........tu també faltes pel vestit eeeeeee!!!!!!!!
elxaaaaaaa.........mi querido maridito encara no ha muntat la taula..demà m'ha dit que ho fa sens falta...així que demà us diré segur però vaja, que de taules no en faran falta....cadires si...ja ho vaig dir......a veure, a baix en tinc 7 i la resta són de dalt, les verdes de la cuina.....si entre totes podeu fer.ne 13 no baixaré les de dalt......sinó, segurissim segurissim que 7 en fan falta!!! com vulgueu.................i guai,, perque han dit que farà bon temps i podem tenir obert el jardí i el garatge.....però nu sé on posar la gosseta!!!!!!!!!!!
Happiiiiiiii.............hola holaaaaaaaaaa...si si diumenge ens veiem tots!!!! com està el teu nen, que no he preguntat??? està a caseta amb l'esguinç no?????? que es recuperi!!! i tu a provar-te vestits!!!!!!!!!!!!!!
Torseann com ha anat l'spinnig??? t'ho has pres en serio eeeeeeeee!!!!!!ben fet ben fet!!!però al fianl no et veuràs!!!
Nur........així que el teu nen està nerviós..........tu tranquil·la que amb tanta gent uns parlaran, els altres escoltaran......ara que.........ja veig que nosaltres en un cantó xarrant, i ells en un altre!!!!jijijijiji al poble ho fem així!!!!per sentir parlar de cotxes, motos, i coses varies,....parlem de bodes no??jijijiji!!!!!
Gisssssss.........blackkkkkkkkk.............com estem precioses!!!!!
PAtunets!!!!(haig de fer una redacció d'anglès) un altre dia me la pots fer tu happi!!jijijiji
Nena¡¡¡¡no pateixis que si que em veuràs¡¡¡¡ ojala em quedes amb 52 que és la meva meta....però si no faig un cusidet a la boca res¡¡¡¡¡¡¡
Sobre el cotxe no et capfiquis,,ja està oks?
El diumenge jo tinc una cadira plegable és trist ...però algo és algo oi?
A part portaré tot el que em falta i el mejar que em toca val?
Un petonet i a veure com estàs avui¡¡¡¡¡

pprprrfffff