estiu2010 ha escrit:Ninetes estic morta...Tara per molt que netegi quan marxo.....sembla q no agi fet res!!!!Em penso que no savia fregat res en tots els anys que fa q o tenien llogat...!!!!nomes ia merda, merda merda.... i encara ia material doficina ple de pols...xo pols eeee i mun sogre li diu q o aprofiti i clar jo a la feina en puc agafar de material doficina nou, net sense pols i aqet ome no o enten!!!esq.....
Happi vas a emprovarte vestits???q guay nena!!!Escoltam aqella noia de les flors que et fa ver un pressupost alfinal???? i el ninot com el tens???xq em penso q no e pensat a preguntarte per la seva cama!!!![]()
Venga elxa q faltamos nosotras...jo como que soy muy indecisa asta una semana antes no podre comprarmelo!!!jijijiji!!!
Bueno ninetes vai a duxarme i a dinar q estic sense esmorçar i tinc una gana....!!!
Papallona q guay nena!!esq es molt bonic de veritat a mi mencanta!!!estaras preciosa al castell i al restaurant ni te digo!!!entre les vinyes...semblaras la reina del cava del 2010!!!
Doncs el tema de les flors encara no se res, la veritat esk l'altre dia pensava (el dilluns) potser aquesta setmana em diu alguna coseta, però encara res de res...encara hi ha temps, però si per abans de la fira no m'ha dit res la trucarè. Jo penso que estarà liada amb això de tots Sants i tal, m'hi jugo que la pròxima setmana...cau
El nen...es va trobnt millor, amb les seves cremes, pastilles i masatgets diu que ja no li fa tant de mal, però segueix en ple repòs pq a veure si el Dilluns pot començar a treballar...el Divendres anem a la mutua i ja us dirè...Gràcies per preguntar!!!
Tu que tal estàs??? més animada???