"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: blackmamba » dc. oct. 28, 2009 7:22 pm

ninetes!!!! com va???

jo hipermega cansadaaaaaaaaaaaaaaaa, he estat estudiant desde q he arribat de la feina fins ara.. i ja passo!!!! demà més!! jejejeje

Demà he de sortir a les 16:30 de la feina xq he d'anar al metge!!! i després quan surti del metge estdiaré, xq hauria d'anar a classe però passo de tornar a baixar a Reus....

Ho sento ninetes, però jo aquesta setmana estic molt out!!! menos mal q diumege tenim dinar!!!!!!! quines ganes de veureus!!!

i a quina hora quedarem el diumenge???? jo hauria d'aprofitar una mica al mati per estudiar!!! a les 13 seria bona hora????

després em connecto q vaig a descansar una estonaaaaa

us estimooooooooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. oct. 28, 2009 7:54 pm

Bones boniques¡¡¡¡
Acabo d'arribar de veure la meva mami i de fer un cafeto amb una amiga, ara prepararé alguna cosa per sopar i soparem amb el meu nen quan arribi a les 21.00 horetes¡¡¡¡

Ninetes demà dijous....queda menys per el diumenge.....

Que fort no? com passa el temps.....

Com va tot?

Us estimooooo mooolt¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » dc. oct. 28, 2009 9:23 pm

Hola guapis!!!
Avui ja em va l'internet! no sé què va passar ahir!

Happi siento que al final no hayamos podido hacer el café... pero es que al final me he liado, porqué he ido a pedir presupuesto para imprimir las tarjetitas de los detallitos que ya las hemos hecho, y he tardado más de lo que esperaba, así que nada, otro día si eh? un beso!

Com esteu totes? avui poc moviment, veig.
Jo vaig a fer el sopar i veurem una peli que ens hem descarregat: la cruda realidad. Algú l'ha vist? és de conya, m'han dit que et rius molt.

Aix nenes! diumenge ens veiem tots! quins nervis! el meu sí que està una mica nervioset encara que no diu res... i la mami pensant en què fer-nos a part de la tortuga... jajajaja

Bueno guapis... ja queda poc per acabar la setmana. El temps passa molt de pressa, en dos setmanes... la FIRA TOT NUVIS!!! ueeeeeeee que guay!

Un petó boniques!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 28, 2009 9:39 pm

NINETEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!!!!!1

siiiiiiiiiiiiiiii GISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS dos setmanes pel tot nuvis, i per la meva RIVIERA MAYAAAAAAAA!!!!!!!! quines ganes tinc de marxar.....

Porto un ratet al sofà que avui he arribat cansadiiiiiiiiiiiiissima un dia més......i el meu nen vol sopar mirant el futbol avui..........bueeeeeeeeeeeenoooo farem un sacrificiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!! a més m'encanta sopar al menjador, al sofà un pa amb tomàquet amb una sandy i tranquil·leta....que estic morta!!!!

Black nenaaaaa, estudia força que l'exeman està aquí!!!!! i diumenges ens veiem siiiiiiiiiiiiii

PROPOSTA D'HORA DE A CASA MEVA:............jijijijiji com vulgue!!!!12:30-13?????abans???? o després???? com vulgueu precioses!!!
aaaaaaaaaaaa i ja he muntat la taulaaaaaaaaa és llarga eeeeee, això si...una mica estreta, però hi cabrem tots crec....i tan!!!!!! i sinó el que arribi l'últim al jardi amb la gosseta a treure herbes!!!!!!jijijjiji

Pos lo dicho!!!me'n vaig a preparar el soparet amb el meu nen!!!!!

GISSS es bona aquesta peli??? jo vull alguna de riure!!! si està bé ja m'ho diràs i me la baixo!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEETS
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dc. oct. 28, 2009 9:43 pm

aaaaaaaa fins ara hem estat mirant cançons....vaja, les HE estat mirant!!!!! i li semblen bé....però encara no he triat totes!!!

m'ajudeu???? no sé si posar alguna més ràpida per la ceremònia o no....en principi hem mirat..:

CASA NUVI: - chasing cars o Insurreccion (manolo garcia i miguel rios, és més lenta)
CASA NÚVIA o sea , JO: Eternal Flame...tha bangles
CEREMÒNIA: BEndita la luz (manà i Juan Luis Guerra que vam posar pel pastís) o Viva la Vida de COldplay (però no és massa moguda??) o I believe in you (Il Divo)
RESTAURANT: Oh Oh July (los brincos i amb la que vam entrar al restaurant) o...........no sé quina més!!!!

Les coneixeu totes????? es que nu sé què fer!!! la de ghost, unchained meloy també és maca....

Aixxxxxxxxxxx..........vaig a torrar el pa!!!
FIns despréssssssssss!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 28, 2009 11:29 pm

Ninetes....entro per saludar-vos i marxo pq estic rebentada....vinc d'spinning i estic... :star:: ...

Giss...no te preocupes...he llegado al gym a tiempo y listo..pero otro día pues me lo dices otra vez y listo...cap problema que si podemos doncs...a fer un coffee..jijijiji. Besotes nena...

Laiac...pel diumenge...si necessiteu ajuda per preparar o alguna coseta, ens ho dieu que nosaltres quan diguis anem, ok??? per cert, alguna de les cançons que voleu ficar al video em sonen...però esk amb això...buff!!! la de coldplay...m'encanta....si vaig trobo alguna interessant te la dic, ok???? per cert, ja has fet comanda al vistaprint???? que dieu que también es poden imprimir fotus grans aqui??' :-( jo en aquesta web em perdo de veritat!!!!

Papallona...com estàn els ànims???? millor no? clarrooooo...com ja tens vestit!!!!!! :-///: :-///: :-///: wapaaaaaa!!!!!!!

Les demès...com esteu????

Algú vol quedar demà per la tarda???? nu sé...a partir de les 19:00h o així o és massa tard???? una idea... :-)
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dc. oct. 28, 2009 11:30 pm

bua!!! Com m'ha costat posar-me al dia!! A veure si m'enrecordo de tot!!!

Happi, de l'entrevista encara cap notícia? A veure que tal al llarg de la setmana! I... vaya notición, no??? Ja t'has decidit!! La setmana vinent a provar vestits!!! Més croniques de vestits i fotos!! Weee! jejeje! Ja ens explicaràs!

Estiu, i tu x quan vestidets? Va dona! jejeje!! Nena, quin fart de netejar que fas!!

Papallona!! He vist el mail!! Quina sorpresa!! Ja tens vestit!! És aquet el que et feia sentir pessigolles?? Ais... que bonic és sentir "allò" ::love:: !!!!!!!!!!! Ja em poso bleda... jajajajaja!!!! I que dius? Has estat donant-hi voltes tota la nit? jajaja!! Mira, ha valgut la pena, perque t'ha ajudat a decidir-te. Ja diuen que el coixí sempre dona bons consells, oi? Estaràs molt guapa!!

Laiac, per fi!!!!!!!!! T'han trucat els fotografs!! L'altre dia hi estava pensant que ja tardaven... però ànims dona, segur que l'espera haurà merescut la pena!! Ja m'explicaras, eh!!! M'ho has d'explicar tot amb pels i senyals!!! Tot tot i tot!! El mes vinent nosaltres els anirem a veure pel tema de començar a fer les invis!! Ja els hi diré: coneixo a la Laia!!! :-)) jijijij

Tara, que tal? Heu anat a l'agencia avui? Teniu ja viatge?

Giss, és un rollo això de quedar-se sense internet!!!!! Com ho has portat??? Jo em desespero quan em passa... jajajaja!!

Black, com va tot? Ja s'acosten els examens, oi?? Quan el tens?

Torsaeann, quan d'spinning nena!!! M'hauries de regalar una miqueta de força de voluntat!! Amb lo que em convindria a mi... jorl!!!!

Elxa, vas molt enfeinada nena!! Com va tot??

Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. oct. 28, 2009 11:34 pm

laiac ha escrit:aaaaaaaa fins ara hem estat mirant cançons....vaja, les HE estat mirant!!!!! i li semblen bé....però encara no he triat totes!!!

m'ajudeu???? no sé si posar alguna més ràpida per la ceremònia o no....en principi hem mirat..:

CASA NUVI: - chasing cars o Insurreccion (manolo garcia i miguel rios, és més lenta)
CASA NÚVIA o sea , JO: Eternal Flame...tha bangles
CEREMÒNIA: BEndita la luz (manà i Juan Luis Guerra que vam posar pel pastís) o Viva la Vida de COldplay (però no és massa moguda??) o I believe in you (Il Divo)
RESTAURANT: Oh Oh July (los brincos i amb la que vam entrar al restaurant) o...........no sé quina més!!!!

Les coneixeu totes????? es que nu sé què fer!!! la de ghost, unchained meloy també és maca....

Aixxxxxxxxxxx..........vaig a torrar el pa!!!
FIns despréssssssssss!!!!!!!!!!

La que dius pel nuvi no la coneixo.
La de la nuvia si!! És molr bonica!!!!
Per la cerimonia, de les dues que has dit m'agrada més "Bendita la luz."
Pel restaurant esta guai posar la cançó amb la que vau entrar, i tambe podeu posar la del ball de nuvis, no?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 28, 2009 11:37 pm

nur_jor ha escrit:bua!!! Com m'ha costat posar-me al dia!! A veure si m'enrecordo de tot!!!

Happi, de l'entrevista encara cap notícia? A veure que tal al llarg de la setmana! I... vaya notición, no??? Ja t'has decidit!! La setmana vinent a provar vestits!!! Més croniques de vestits i fotos!! Weee! jejeje! Ja ens explicaràs!

Estiu, i tu x quan vestidets? Va dona! jejeje!! Nena, quin fart de netejar que fas!!

Papallona!! He vist el mail!! Quina sorpresa!! Ja tens vestit!! És aquet el que et feia sentir pessigolles?? Ais... que bonic és sentir "allò" ::love:: !!!!!!!!!!! Ja em poso bleda... jajajajaja!!!! I que dius? Has estat donant-hi voltes tota la nit? jajaja!! Mira, ha valgut la pena, perque t'ha ajudat a decidir-te. Ja diuen que el coixí sempre dona bons consells, oi? Estaràs molt guapa!!

Laiac, per fi!!!!!!!!! T'han trucat els fotografs!! L'altre dia hi estava pensant que ja tardaven... però ànims dona, segur que l'espera haurà merescut la pena!! Ja m'explicaras, eh!!! M'ho has d'explicar tot amb pels i senyals!!! Tot tot i tot!! El mes vinent nosaltres els anirem a veure pel tema de començar a fer les invis!! Ja els hi diré: coneixo a la Laia!!! :-)) jijijij

Giss, és un rollo això de quedar-se sense internet!!!!! Com ho has portat??? Jo em desespero quan em passa... jajajaja!!

Torsaeann, quan d'spinning nena!!! M'hauries de regalar una miqueta de força de voluntat!! Amb lo que em convindria a mi... jorl!!!!

Petonets!

Nineta....doncs no se res encara de la feina...a veure...encara que ja ho he comentat aquest mati...si avui no em trucaven era pq la cosa potser no prosperava gaire...però a veure...seguirem tenint fe....jejejej
Tu com estàs????
I res la setmana següent...a probar vestits...jejejejej...més cròniques....amb la Elxa, jo....i ara ja li toca a l'Estiu también!!! a veure...jejejeje
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 28, 2009 11:40 pm

Per cert...he vist que el finde del 6 al 8 és la Fira de Nuvis a Lleida??? i el Toni regala entrades....hem d'estar a l'agüait per la Fira d'aqui...i axixí entrem gratis....jejejejeej. Bè... ja se que són 3'50€ però jo que estic a l'atur...em va bè!!!! jajajajajaja >.-<: nenes...m'ho he de prendre així, sinó......
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dc. oct. 28, 2009 11:44 pm

Hola ninetes, demà la meva companya ja estarà oficialment de baixa, i jo estaré oficialment SOLA en la meva comisió :-( ...
I hi ha molta feina a fer encara... tenim totes les fotos triades (les que volem exposar) i ara s'ha de fer el muntatge, posar-hi els anys, fer els escrits... buf... buf... buf... cada dia m'emporto feina a casa, i ja em surt per les orelles...

Aquesta tarda ma mare m'ha vist tan agoviada que m'ha pres a donar una volta per Reus... i ves per on!! Me comprat ja el vestidet per la boda d'aquest 5 de desembre!! Poc m'ho esperava que acabaria amb vestit avui! jejeje!! M'he desestressat provant-me vestidets... jejejej...

pero a l'arribar a casa m'he trobat la feina que havia pres sense fer... i ja m'he tornat a agoviar... mare meva!!

Res ninetes, m'en vaig a dormir que estic cansada...

Un petonet molt fort a totes!!!

Diumenge ens veurem!! Tinc moltes ganes de veure'us!!! Us estimo molt!!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. oct. 28, 2009 11:51 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
nur_jor ha escrit:bua!!! Com m'ha costat posar-me al dia!! A veure si m'enrecordo de tot!!!

Petonets!

Nineta....doncs no se res encara de la feina...a veure...encara que ja ho he comentat aquest mati...si avui no em trucaven era pq la cosa potser no prosperava gaire...però a veure...seguirem tenint fe....jejejej
Tu com estàs????
I res la setmana següent...a probar vestits...jejejejej...més cròniques....amb la Elxa, jo....i ara ja li toca a l'Estiu también!!! a veure...jejejeje

Si nineta!! com diuen els meus nens de New Jersey "Keep the faith!" :-)ok:
Que bé lo dels vestits!! Ja en tens algun de clitxat ja??
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. oct. 28, 2009 11:52 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Per cert...he vist que el finde del 6 al 8 és la Fira de Nuvis a Lleida??? i el Toni regala entrades....hem d'estar a l'agüait per la Fira d'aqui...i axixí entrem gratis....jejejejeej. Bè... ja se que són 3'50€ però jo que estic a l'atur...em va bè!!!! jajajajajaja >.-<: nenes...m'ho he de prendre així, sinó......

L'any passat ja en va regalar! Esperem que aquest any també!!
Tot lo que sigui gratis... m'hi apunto!!

Per cert ninetes... sabeu si aquest any tambe hi hauran desfilades de vestits de nuvia com l'any passat??
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. oct. 28, 2009 11:54 pm

Ara si!!! Bona nit!!!! Muas!!!!
::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. oct. 28, 2009 11:57 pm

nur_jor ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:

Petonets!

Tu com estàs????

Si nineta!! com diuen els meus nens de New Jersey "Keep the faith!" :-)ok:
Que bé lo dels vestits!! Ja en tens algun de clitxat ja??

M'agrada algun d'AIRE...però ja sabeu totes que quan vas amb la ment d'un desprès canvia tot, no?????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 29, 2009 12:03 am

Bona nit ninetes....fins demà!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 29, 2009 8:06 am

BON DIA nineteeeess!!!

es que sou un vici.....estic a casa, perque el curs comença a les 9 i aniré directe a Tarragona i com que no podia entrar a dir-vos res fins la tarda doncs............................HE PENSAT EN VOSALTRES i entro araaaaaaaa..........

per donarvos un patunet inmens..........................!!!
aquesta tarda estaré fent panellets........i demà els faig jo,,,,,,,,,,ja vaig dir que qui volia venir!!!cap allà les 5 a casa meva o així!!!!!!!!!!!

que marxo que encara faré tard!!!!!!!!!
PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETS
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dj. oct. 29, 2009 8:24 am

Bon dia ninetes meves¡¡¡¡¡¡¡

Happi, jo avui no puc quedar sobre aquesta hora ja que els dimarts i dijous a les 19.00 hores cap al gym¡¡¡¡¡¡ Com et va anar tu ahir el gym? i el teu ninot?

Giss, ja tens internet que bé no? quan vulguis quedar per fer un cafe digam-ho ehhh¡¡¡ que estem al cosatadet oks bonica?

Tara, que tal? on pares?

Nur, quina feinada no...tu no et preocupis que com passa el temps segur que aviadet ja tindràs tota la feina feta i ja serem al nadal¡¡¡¡¡¡
Felicitats per el vestidet de boda del desembre¡¡¡¡¡¡ com es?

Laiac, que tal bonica¡¡¡¡¡¡ que vagui molt bé el curs val? les cançons estan guays, és una cosa personal les cançons per el video i si a tu t'agraden a mi també¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
nena, son boniques ¡¡¡¡¡¡

Elxa, on ets? eoooooooooo

Estiu, com va tot?

Black, com van els estudis i la feina?

Papallona, ara ja estàs tranquila no? espero que ja tinguis una pau interior i estiguis feliç amb la teva elecció val?

A totes un petonet molt fort¡¡¡¡ vaig a treballar i a la tarda al gym i demà DIVENDRES¡¡¡¡¡¡¡¡

Us estimooooo boniques¡¡¡

Que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dj. oct. 29, 2009 8:38 am

Bon dia ninetes!

Ahir vaig estar una mica out, del viatge encara res de res, el nen va ahir, i ja no ens va donar temps, a veure si avui hi podem anar, ja us explicare!

Que tal estau totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 29, 2009 9:34 am

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...bon dia!!!!

Ostres avui m'he aixecat super xafada!!!!! nu se...penso que els mals de cap de no trobar feina i res...m'està sortint ja per algun lloc...

Ninetes...tinc una noticiaaa.... EL DIA 6 DE NOVEMBRE, ÉS A DIR, DIVENDRES QUE VE VAIG A AIRE DE BARCELONA A PROVAR-M'HE VESTITS!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Jopeta Papallona...amb tot el tema teu...m'has fet entrar ganetes!!!! :-/ `... aixxx quins nervis-!!!!! però principalment vull veure quin model em queda millor, si necessitu aprimar-m'he uns quants kilets més dels que diu el Carles...(així que Papallona, mi tipillo aún le falta mucho para llegar a serlo) jijijiji. Anem my sister, que per això vull fer-ho ara pq a mitjans de Novembre esperem a l'Arnau i millor, no?, ma mare i la sogra!!!!!
Per cert, la botiga de Aire al centre comercial del Gran VÍa el tanquen...i hem d'anar a Via Augusta del centre de Bcn!!!!
Més endavant...al Febrer- Març anirem a una btiga d'aqui de Valls i que tenen vestits de totes les col.lecions, i així doncs ja veurè altres models...
Que opineu?

que guaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
jijiji
nena doncs es un vici això d'emprovar-seeeeeeeeeeeeee
ja voras.. n+ hi ha 4 estils. a mi per sort m'ha agradat el més m'agraava aix.. com ha kedat aixòoooooo.. i nena et voràs wapisisisma.. ja voras... jo crec qe no et sobra ja res! tinc unes ganes de vore't!!!!
nena si vols aire... a la tenda on me l'he agafat.. fan desconte de 100 euros a la núvia i 50 als acompanyants bueno jo t'ho dic....

i lo de l'altre botiga.. no podria ser al gener... necessiten uns 6 mesos per fer-te el vestidet neni!!

muas!! :..:
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants