bua!!! Com m'ha costat posar-me al dia!! A veure si m'enrecordo de tot!!!
Happi, de l'entrevista encara cap notícia? A veure que tal al llarg de la setmana! I... vaya notición, no??? Ja t'has decidit!! La setmana vinent a provar vestits!!! Més croniques de vestits i fotos!! Weee! jejeje! Ja ens explicaràs!
Estiu, i tu x quan vestidets? Va dona! jejeje!! Nena, quin fart de netejar que fas!!
Papallona!! He vist el mail!! Quina sorpresa!! Ja tens vestit!! És aquet el que et feia sentir pessigolles?? Ais... que bonic és sentir "allò"

!!!!!!!!!!! Ja em poso bleda... jajajajaja!!!! I que dius? Has estat donant-hi voltes tota la nit? jajaja!! Mira, ha valgut la pena, perque t'ha ajudat a decidir-te. Ja diuen que el coixí sempre dona bons consells, oi? Estaràs molt guapa!!
Laiac, per fi!!!!!!!!! T'han trucat els fotografs!! L'altre dia hi estava pensant que ja tardaven... però ànims dona, segur que l'espera haurà merescut la pena!! Ja m'explicaras, eh!!! M'ho has d'explicar tot amb pels i senyals!!! Tot tot i tot!! El mes vinent nosaltres els anirem a veure pel tema de començar a fer les invis!! Ja els hi diré: coneixo a la Laia!!!

jijijij
Tara, que tal? Heu anat a l'agencia avui? Teniu ja viatge?
Giss, és un rollo això de quedar-se sense internet!!!!! Com ho has portat??? Jo em desespero quan em passa... jajajaja!!
Black, com va tot? Ja s'acosten els examens, oi?? Quan el tens?
Torsaeann, quan d'spinning nena!!! M'hauries de regalar una miqueta de força de voluntat!! Amb lo que em convindria a mi... jorl!!!!
Elxa, vas molt enfeinada nena!! Com va tot??
Petonets!