Giss ha escrit:Guapiiiis!!!
Ahir no us vaig poder dir res perquè no sé perquè no tenia internet a casa... així que m'he hagut de posar al dia ara a casa la mami!
ufff quantes novetats!!! anem per ordre...
Laiac!!! que guay!!! per fi podrem veure l'àlbum! quina ilu no? quan el tinguis ja saps... quedada a casa teva per veure l'àlbum i el vídeo eh?
Tara! para cuando la quedada para envolver los detallitos? que esto ya está aquí nena!
Torsaeann! deixa de fer tan d'spinning que després el vestit t'anirà gran! jajja com estàs bonica? hem de fer més cosetes amb els detallets?
Nur! com va? ja veig que més tranquila no? ànims! diumenge ens veiem i així ens airejem de tot una mica!
Elxa! así que a pronovias... que guay... tu pruebate que es muy chulo probarse... cuantos más mejor! cuando llegue el tuyo lo sabrás!
Papallona! quan tingui un moment et contestaré al mail! però que sàpigues que estàs guapísima i que era el més escollit també! era el que més m'agradava dels 3. El de volantes també m'agradava molt, l'altre en canvi no m'agradava gens. Estàs molt guapa nena! m'en alegro molt! Felicitats! una cosa menos! què ràpida has estat eh?
Black! así que volverás a probarte el vestido! a ver qué tal... supongo que te seguirá gustando no? si te viste guapa y tal... ya nos dirás algo
Estiu! nena a qué esperas... demana hora tu també ja!
Happi... como estás guapi? ya veo que tu también empiezas a probarte vestiditos eh? aix que guay! que envidia! yo me lo pasé bomba! disfrutadlo mucho! Y tu nene que tal? espero que mejor... Cuando tengas noticias de lo de la entrevista ya sabes... estoy pendiente a ver qué te dicen. Un beso guapi!
Petonets a totes!!!
si que he estat rapida si.. i axiò que m'he emprovat un munt...a vere jo a cada tenda anava amb els models apluntadets en un foli i superestudiats jejej i el meu es el que m'encantava!!!!!!!!!!! no se... si no fos pq la mama em va inf luir molt amb l'altre hagués estat més rapida encara... es lo que té portar la feïna feta jajaj.. pero per una altra banda em fa peneta... jooooooooooo.. jo crec que seguiré emp rovant-me... mira lo qe et dic1 gràcies wapi!

...
jo en aquesta web em perdo de veritat!!!!
!!!!!!!!!!! Ja em poso bleda... jajajajaja!!!! I que dius? Has estat donant-hi voltes tota la nit? jajaja!! Mira, ha valgut la pena, perque t'ha ajudat a decidir-te. Ja diuen que el coixí sempre dona bons consells, oi? Estaràs molt guapa!!
jijijij