"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 29, 2009 9:40 am

Giss ha escrit:Guapiiiis!!!

Ahir no us vaig poder dir res perquè no sé perquè no tenia internet a casa... així que m'he hagut de posar al dia ara a casa la mami!

ufff quantes novetats!!! anem per ordre...

Laiac!!! que guay!!! per fi podrem veure l'àlbum! quina ilu no? quan el tinguis ja saps... quedada a casa teva per veure l'àlbum i el vídeo eh?

Tara! para cuando la quedada para envolver los detallitos? que esto ya está aquí nena!

Torsaeann! deixa de fer tan d'spinning que després el vestit t'anirà gran! jajja com estàs bonica? hem de fer més cosetes amb els detallets?

Nur! com va? ja veig que més tranquila no? ànims! diumenge ens veiem i així ens airejem de tot una mica!

Elxa! así que a pronovias... que guay... tu pruebate que es muy chulo probarse... cuantos más mejor! cuando llegue el tuyo lo sabrás!

Papallona! quan tingui un moment et contestaré al mail! però que sàpigues que estàs guapísima i que era el més escollit també! era el que més m'agradava dels 3. El de volantes també m'agradava molt, l'altre en canvi no m'agradava gens. Estàs molt guapa nena! m'en alegro molt! Felicitats! una cosa menos! què ràpida has estat eh?

Black! así que volverás a probarte el vestido! a ver qué tal... supongo que te seguirá gustando no? si te viste guapa y tal... ya nos dirás algo

Estiu! nena a qué esperas... demana hora tu també ja!

Happi... como estás guapi? ya veo que tu también empiezas a probarte vestiditos eh? aix que guay! que envidia! yo me lo pasé bomba! disfrutadlo mucho! Y tu nene que tal? espero que mejor... Cuando tengas noticias de lo de la entrevista ya sabes... estoy pendiente a ver qué te dicen. Un beso guapi!

Petonets a totes!!!

si que he estat rapida si.. i axiò que m'he emprovat un munt...a vere jo a cada tenda anava amb els models apluntadets en un foli i superestudiats jejej i el meu es el que m'encantava!!!!!!!!!!! no se... si no fos pq la mama em va inf luir molt amb l'altre hagués estat més rapida encara... es lo que té portar la feïna feta jajaj.. pero per una altra banda em fa peneta... jooooooooooo.. jo crec que seguiré emp rovant-me... mira lo qe et dic1 gràcies wapi!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 29, 2009 9:45 am

laiac ha escrit:aaaaaaaa fins ara hem estat mirant cançons....vaja, les HE estat mirant!!!!! i li semblen bé....però encara no he triat totes!!!

m'ajudeu???? no sé si posar alguna més ràpida per la ceremònia o no....en principi hem mirat..:

CASA NUVI: - chasing cars o Insurreccion (manolo garcia i miguel rios, és més lenta)
CASA NÚVIA o sea , JO: Eternal Flame...tha bangles
CEREMÒNIA: BEndita la luz (manà i Juan Luis Guerra que vam posar pel pastís) o Viva la Vida de COldplay (però no és massa moguda??) o I believe in you (Il Divo)
RESTAURANT: Oh Oh July (los brincos i amb la que vam entrar al restaurant) o...........no sé quina més!!!!

Les coneixeu totes????? es que nu sé què fer!!! la de ghost, unchained meloy també és maca....

Aixxxxxxxxxxx..........vaig a torrar el pa!!!
FIns despréssssssssss!!!!!!!!!!

nena la del nuvi no se kina es pero millor la primera suposo..
la teva genial!
a mi manà em cansa.. pero si a tu t'agada.... jo ficaria believe in you
restaurant.. mmm coldplay no keda bé aki???? + la del pastís + la del ball

bueno es una proposta...
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 29, 2009 9:48 am

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....entro per saludar-vos i marxo pq estic rebentada....vinc d'spinning i estic... :star:: ...

Giss...no te preocupes...he llegado al gym a tiempo y listo..pero otro día pues me lo dices otra vez y listo...cap problema que si podemos doncs...a fer un coffee..jijijiji. Besotes nena...

Laiac...pel diumenge...si necessiteu ajuda per preparar o alguna coseta, ens ho dieu que nosaltres quan diguis anem, ok??? per cert, alguna de les cançons que voleu ficar al video em sonen...però esk amb això...buff!!! la de coldplay...m'encanta....si vaig trobo alguna interessant te la dic, ok???? per cert, ja has fet comanda al vistaprint???? que dieu que también es poden imprimir fotus grans aqui??' :-( jo en aquesta web em perdo de veritat!!!!

Papallona...com estàn els ànims???? millor no? clarrooooo...com ja tens vestit!!!!!! :-///: :-///: :-///: wapaaaaaa!!!!!!!

Les demès...com esteu????

Algú vol quedar demà per la tarda???? nu sé...a partir de les 19:00h o així o és massa tard???? una idea... :-)

aix neniiiiiiii.. si que estic contenta si!! jiji pero bueno em falta perdre tant de es que uffffffff.. jo crec que no podré..

bueno wapi jo com casi sempre avui de tarda així que res de res! .. pero bueno que diumenge ja esta aki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kina vegonya no? i de que parlarem jejej.. pq naltros de boda. pero ells....
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 29, 2009 9:51 am

nur_jor ha escrit:bua!!! Com m'ha costat posar-me al dia!! A veure si m'enrecordo de tot!!!

Happi, de l'entrevista encara cap notícia? A veure que tal al llarg de la setmana! I... vaya notición, no??? Ja t'has decidit!! La setmana vinent a provar vestits!!! Més croniques de vestits i fotos!! Weee! jejeje! Ja ens explicaràs!

Estiu, i tu x quan vestidets? Va dona! jejeje!! Nena, quin fart de netejar que fas!!

Papallona!! He vist el mail!! Quina sorpresa!! Ja tens vestit!! És aquet el que et feia sentir pessigolles?? Ais... que bonic és sentir "allò" ::love:: !!!!!!!!!!! Ja em poso bleda... jajajajaja!!!! I que dius? Has estat donant-hi voltes tota la nit? jajaja!! Mira, ha valgut la pena, perque t'ha ajudat a decidir-te. Ja diuen que el coixí sempre dona bons consells, oi? Estaràs molt guapa!!

Laiac, per fi!!!!!!!!! T'han trucat els fotografs!! L'altre dia hi estava pensant que ja tardaven... però ànims dona, segur que l'espera haurà merescut la pena!! Ja m'explicaras, eh!!! M'ho has d'explicar tot amb pels i senyals!!! Tot tot i tot!! El mes vinent nosaltres els anirem a veure pel tema de començar a fer les invis!! Ja els hi diré: coneixo a la Laia!!! :-)) jijijij

Tara, que tal? Heu anat a l'agencia avui? Teniu ja viatge?

Giss, és un rollo això de quedar-se sense internet!!!!! Com ho has portat??? Jo em desespero quan em passa... jajajaja!!

Black, com va tot? Ja s'acosten els examens, oi?? Quan el tens?

Torsaeann, quan d'spinning nena!!! M'hauries de regalar una miqueta de força de voluntat!! Amb lo que em convindria a mi... jorl!!!!

Elxa, vas molt enfeinada nena!! Com va tot??

Petonets!

ostres is neni tota la nit.. a les 5 ja tornava amirar les fotos... i cada vegada ho tenia més clar!!!!
gràcies pel mail bunika!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 29, 2009 9:57 am

nur_jor ha escrit:Hola ninetes, demà la meva companya ja estarà oficialment de baixa, i jo estaré oficialment SOLA en la meva comisió :-( ...
I hi ha molta feina a fer encara... tenim totes les fotos triades (les que volem exposar) i ara s'ha de fer el muntatge, posar-hi els anys, fer els escrits... buf... buf... buf... cada dia m'emporto feina a casa, i ja em surt per les orelles...

Aquesta tarda ma mare m'ha vist tan agoviada que m'ha pres a donar una volta per Reus... i ves per on!! Me comprat ja el vestidet per la boda d'aquest 5 de desembre!! Poc m'ho esperava que acabaria amb vestit avui! jejeje!! M'he desestressat provant-me vestidets... jejejej...

pero a l'arribar a casa m'he trobat la feina que havia pres sense fer... i ja m'he tornat a agoviar... mare meva!!

Res ninetes, m'en vaig a dormir que estic cansada...

Un petonet molt fort a totes!!!

Diumenge ens veurem!! Tinc moltes ganes de veure'us!!! Us estimo molt!!!! ::love::

nur!! mira que bé que ha fet la mami .. t'ha portat a fer un tom i ale.. vestidet!! i kin esssssssssss que me'n recordo de l'ultim i era tan xuluuuuuuuuu jijiji
guapi.. bueno a vere si passa aviat i ja estas lliure,,, es que això del centenari... bueno tu trankil.la, poket a poket.. que has de fer!!!
i aki estem per lo que siguiiiiiiii

mua!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 29, 2009 9:59 am

Mrs. Happiness ha escrit:[

M'agrada algun d'AIRE...però ja sabeu totes que quan vas amb la ment d'un desprès canvia tot, no?????

que no que no que mai se sap.. que a mi el que + m'agradava.. toma que toma ( com diu elxa) es el que m'he kedat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jejej

kins t'agraden??????????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 29, 2009 10:03 am

laiac ha escrit:BON DIA nineteeeess!!!

es que sou un vici.....estic a casa, perque el curs comença a les 9 i aniré directe a Tarragona i com que no podia entrar a dir-vos res fins la tarda doncs............................HE PENSAT EN VOSALTRES i entro araaaaaaaa..........

per donarvos un patunet inmens..........................!!!
aquesta tarda estaré fent panellets........i demà els faig jo,,,,,,,,,,ja vaig dir que qui volia venir!!!cap allà les 5 a casa meva o així!!!!!!!!!!!

que marxo que encara faré tard!!!!!!!!!
PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETS

jajaj
que vaigi bé el curs wapiiiiiiiiiiii
os3 amb lo que m'agradaría fer panellets si pogues i tant que aniríaaaaaaaaaaaaa que guaiiiiiiiiiiiiii

bueno ja ens diràs com keden!!!!
mua!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 29, 2009 10:05 am

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes meves¡¡¡¡¡¡¡

Happi, jo avui no puc quedar sobre aquesta hora ja que els dimarts i dijous a les 19.00 hores cap al gym¡¡¡¡¡¡ Com et va anar tu ahir el gym? i el teu ninot?

Giss, ja tens internet que bé no? quan vulguis quedar per fer un cafe digam-ho ehhh¡¡¡ que estem al cosatadet oks bonica?

Tara, que tal? on pares?

Nur, quina feinada no...tu no et preocupis que com passa el temps segur que aviadet ja tindràs tota la feina feta i ja serem al nadal¡¡¡¡¡¡
Felicitats per el vestidet de boda del desembre¡¡¡¡¡¡ com es?

Laiac, que tal bonica¡¡¡¡¡¡ que vagui molt bé el curs val? les cançons estan guays, és una cosa personal les cançons per el video i si a tu t'agraden a mi també¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
nena, son boniques ¡¡¡¡¡¡

Elxa, on ets? eoooooooooo

Estiu, com va tot?

Black, com van els estudis i la feina?

Papallona, ara ja estàs tranquila no? espero que ja tinguis una pau interior i estiguis feliç amb la teva elecció val?

A totes un petonet molt fort¡¡¡¡ vaig a treballar i a la tarda al gym i demà DIVENDRES¡¡¡¡¡¡¡¡

Us estimooooo boniques¡¡¡

Que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡

jajaj
doncs si.. la veritat es qeu tin "pau interior a topeee" hapii hapii gracies wapi!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 29, 2009 10:10 am

Ninetes ja m'he ficat al dia aixxxxxxxxxxx

ara em toca:

.-*.:-).*.* c[]c ((:-))) .::s--:... ::ffff

muas!
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 29, 2009 12:21 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes meves¡¡¡¡¡¡¡

Happi, jo avui no puc quedar sobre aquesta hora ja que els dimarts i dijous a les 19.00 hores cap al gym¡¡¡¡¡¡ Com et va anar tu ahir el gym? i el teu ninot?

Giss, ja tens internet que bé no? quan vulguis quedar per fer un cafe digam-ho ehhh¡¡¡ que estem al cosatadet oks bonica?

Tara, que tal? on pares?

Nur, quina feinada no...tu no et preocupis que com passa el temps segur que aviadet ja tindràs tota la feina feta i ja serem al nadal¡¡¡¡¡¡
Felicitats per el vestidet de boda del desembre¡¡¡¡¡¡ com es?

Laiac, que tal bonica¡¡¡¡¡¡ que vagui molt bé el curs val? les cançons estan guays, és una cosa personal les cançons per el video i si a tu t'agraden a mi també¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
nena, son boniques ¡¡¡¡¡¡

Elxa, on ets? eoooooooooo

Estiu, com va tot?

Black, com van els estudis i la feina?

Papallona, ara ja estàs tranquila no? espero que ja tinguis una pau interior i estiguis feliç amb la teva elecció val?

A totes un petonet molt fort¡¡¡¡ vaig a treballar i a la tarda al gym i demà DIVENDRES¡¡¡¡¡¡¡¡

Us estimooooo boniques¡¡¡

Que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡

Bon dia ninetes...acabo d'arribar a casa que he anat al poble a comprar unes cosetes... i ja estic aqui....Abans de ficar-m'he a fer les cosetes de casa dic!!! "uooooohhh vaig a saludar a les ninetes!!!!" :-///:

Torsaeann...no pateixis...últimament quan dic de quedar no hi ha gaire èxit, però és lògic totes tenim coses a fer, però com els Dissabtes jo no puc...doncs ho proposo!!! cap problema!!! :-)ok:
El gym? perfecte....ja ho vaig dir, que quan vaig a fer esport em sento molt millor, demà...torne-m'hi!!!! El nen...molt millor la veritat, demà anem a la mutua però diu que possiblement el donguin d'alta demà mateix...a veure!!!!
Gràcies per preguntar!!!! :-()-)
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 29, 2009 12:28 pm

Papallona* ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...bon dia!!!!

Ostres avui m'he aixecat super xafada!!!!! nu se...penso que els mals de cap de no trobar feina i res...m'està sortint ja per algun lloc...

Ninetes...tinc una noticiaaa.... EL DIA 6 DE NOVEMBRE, ÉS A DIR, DIVENDRES QUE VE VAIG A AIRE DE BARCELONA A PROVAR-M'HE VESTITS!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Jopeta Papallona...amb tot el tema teu...m'has fet entrar ganetes!!!! :-/ `... aixxx quins nervis-!!!!! però principalment vull veure quin model em queda millor, si necessitu aprimar-m'he uns quants kilets més dels que diu el Carles...(així que Papallona, mi tipillo aún le falta mucho para llegar a serlo) jijijiji. Anem my sister, que per això vull fer-ho ara pq a mitjans de Novembre esperem a l'Arnau i millor, no?, ma mare i la sogra!!!!!
Per cert, la botiga de Aire al centre comercial del Gran VÍa el tanquen...i hem d'anar a Via Augusta del centre de Bcn!!!!
Més endavant...al Febrer- Març anirem a una btiga d'aqui de Valls i que tenen vestits de totes les col.lecions, i així doncs ja veurè altres models...
Que opineu?

que guaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
jijiji
nena doncs es un vici això d'emprovar-seeeeeeeeeeeeee
ja voras.. n+ hi ha 4 estils. a mi per sort m'ha agradat el més m'agraava aix.. com ha kedat aixòoooooo.. i nena et voràs wapisisisma.. ja voras... jo crec qe no et sobra ja res! tinc unes ganes de vore't!!!!
nena si vols aire... a la tenda on me l'he agafat.. fan desconte de 100 euros a la núvia i 50 als acompanyants bueno jo t'ho dic....

i lo de l'altre botiga.. no podria ser al gener... necessiten uns 6 mesos per fer-te el vestidet neni!!

muas!! :..:

Hole wapiiii!!!! com estàs?'??? feliç, no??????jejejeje. et felicito la veritat...et veies wapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisima!!!!!

El pròxim divendres a veure com va...ja començo a estar nervi, pq com tothom diu que vas amb una idea i desprès és una altra...doncs se.. La veritat ésk si tu vas sentir aquestes "pessigolles" amb el que t'agradava doncs això és tenir sort!!! però nu se....a veure...Tinc alguns clixats d'Aire, però no hi han gaires la veritat..esk jo estic "cegada" amb alguns de Pepe Botella...però mai es pot dir.
Per cert, això que dius que 6 mesos no pot ser a l'altra botiga??? no ho entenc :star::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 29, 2009 12:31 pm

Papallona* ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:[

M'agrada algun d'AIRE...però ja sabeu totes que quan vas amb la ment d'un desprès canvia tot, no?????

que no que no que mai se sap.. que a mi el que + m'agradava.. toma que toma ( com diu elxa) es el que m'he kedat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jejej

kins t'agraden??????????

Toma que toma!!! jjajajaja. molt bo!!!!!
Ara us dirè quins m'agradan, però sabeu que estic "obsessed" amb la meva alçada?????? penso que no lluire el mateix...així que em ficarè uns talon de drac queen!!!!! jijijiiji.
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dj. oct. 29, 2009 1:05 pm

Hola ninetes, la comanda arribara aquesta tarda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aixi que o disabte o diumenge, repartirem totes les cosetes, ja us passare una mail aquesta tarda, cuant tingui l'alvara, aixi es mes facil!

COm va tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dj. oct. 29, 2009 1:13 pm

Per cert les que em vau pagar la comanda, us en enrecordeu, que no m'ho vaig apuntar, i tinc les peles pero no se de qui son, i com ara la cosa canvia!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 29, 2009 1:14 pm

tara ha escrit:Hola ninetes, la comanda arribara aquesta tarda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aixi que o disabte o diumenge, repartirem totes les cosetes, ja us passare una mail aquesta tarda, cuant tingui l'alvara, aixi es mes facil!

COm va tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hole wapiii!!!!

Aixx....total la rapidesa d'aquests és com la dels xinox cudeiros aquests de les bossetes....no se res encara!!! però penso demà si no rebo res, tornarè a insistir!!!!!! pq sinó mal asunto!!!!!!

Com porteu el tema viatge????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 29, 2009 1:15 pm

tara ha escrit:Per cert les que em vau pagar la comanda, us en enrecordeu, que no m'ho vaig apuntar, i tinc les peles pero no se de qui son, i com ara la cosa canvia!!!!!!!!!

Jo encara no t'he pagat res!!!!! jejejeje
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dj. oct. 29, 2009 1:43 pm

Dons a veure si avui el nen arriba aviat, i ens hi podem acostar, per aixo no t'he dit res per questa tarda!!!!!!!!!!!!!!!!1

No tranquila tu ja se que no em vas pagar, mes que res pqe que no ens hem vist, ni tens el material!!!!!!!!!!!!

La veritat es que son rapidissims!!!!!!!!!!!!!!!!

Nena ja saps alguna coseta o que?
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dj. oct. 29, 2009 2:20 pm

Tara jo tinc 3 caxirulos daqells...ten recordes no???q be tinc ganes de veureu i de veureus a vosaltres....dissabte podriem qedar al mati i acaabar de concretar lo del diumenge no??? tmb podriem anar a casa la laiac i ajudarla a arreglar el garatge tmb em sap greu q o agi de fer ella sola.....nose...

Jo estic una mica baldada entre repasar les parets q el noi es va cansar de pintar i am una capa no ni avia prou...i el anar netejan...xo sembla q no foti res contra mes mu miro mes brut o veig...ell em diu q es perqe encara ian coses x treure i per aixo q encara no o veig net....!!!

Bueno men vai a ferli el dinar al meu papa q jo ja e dinat..uns macarrons...bonissims!!

un petonet i a veure si qedem dissabte al mati
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. oct. 29, 2009 3:17 pm

tara ha escrit:Dons a veure si avui el nen arriba aviat, i ens hi podem acostar, per aixo no t'he dit res per questa tarda!!!!!!!!!!!!!!!!1

No tranquila tu ja se que no em vas pagar, mes que res pqe que no ens hem vist, ni tens el material!!!!!!!!!!!!

La veritat es que son rapidissims!!!!!!!!!!!!!!!!

Nena ja saps alguna coseta o que?

Doncs encara no se res de res...però això ja pinta que no...ja ho tinc assumit, la veritat...res...És lu que hay!!!! jejejeje

El dilluns torno a Tarragona i Reus a entregar cv...fins que surti alguna coseta!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dj. oct. 29, 2009 4:41 pm

Elxa, nena he llanado, me han dicho que los he pedido bien, buf que peso me he quitado de encima!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants