NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 29, 2009 10:56 am

annalleida ha escrit:hola!!!!!!!!!!
stàs uns dies desconectada i quan et tornes a conectar t'has perdut.

Lluneta en quin intitut estàs que tens a un dels fills de Requitx??? naltres voliem fer lo de les fotos pero passem ja que quan ho vam preguntar ens van dir que val 4 euros cada foto!!!! a mes com tindrem totes les fotos del fotograf ja fare copies per qui en vulgui. to vaig preguntar pk em van dir n que van anar a Margalef que estav tot guarnit amb globus d'heli i que van venir un mariatxis. no sabia que feien lo dels balls com a Port aventura. també m'han comentat que tenen un Hammer pero deu valdre un pastón. espero que tinguis molta sort a llistes.

:-) :-) :-) :-)

Hola! Pel que jo sé, el lloguer de la Hammer val uns 500€ (però no sé si per hora o per dia...), amb xofer inclòs. Si us poseu en contacte amb l'empresa que organitza això dels balls i tal, em podeu dir les ofertes que fan i els preus dels espectacles? És que com que encara em queda més d'un any, em fa fins i tot vergonya demanar per aquestes coses, encara! Si alguna em pogués informar una mica... us ho agraïria molt.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: annalleida » dj. oct. 29, 2009 1:48 pm

buniketa cap problema!!!!!!!!!!!!!!! naltres al fira nuvis volem parlar amb ells i kedarem un dia a Margalef per parlar de tots els extres i en pic ho sapiga to dic. ja ho apuntare tot i to explico!!!!!!!!!!!!
a mi també em feia cosa fa un any anar preguntant coses pero ja nomes ens queda 5 mesos i ho em de preguntar ja!!!!!!
vaig a dinar
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 29, 2009 1:53 pm

Nenes! Malauradament torno a estar malalta... però treballant. Tinc molt fred i el nas roig com una tomata, descomposició i mal de cap. Stik feta un nyap. A classe van faltant entre 5 i 10 nens cada dia... com no m'he de posar malalta??? I km k només hi sóc un mes em sap greu marxar... sóc tonta ja ho sé... però em trobo fatal... dels fatals... i més en dies de castanyada, vaya me... :-( :-( :-( :-( :-(
En fi, ja us contestaré més tard quan em trobi millor. :star:: :star:: :star:: :star:: :star::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 29, 2009 1:54 pm

X cert cuca, avui 7 mesos justos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: annalleida » dj. oct. 29, 2009 2:12 pm

lluneta cuida't molt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! has d'estar ben bé per la castanyada.
annalleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. oct. 29, 2009 2:36 pm

Jolin quina me...m'ha passat igual que a la Miri, estava escribint i se'm penja. P..o ordinador!

Bé això.
Lluneta recupera't aviat eh? que si no fareu una roda de virus al cole, us els anireu passant un altre cop :star:: vols dir que no hauries d'anar al metge perquè et doni alguna cosa, si tens una mica de grip potser et dona paracetamol o algun xarop i et recuperes més aviat...que has d'estar bé per menjar castanyes! A més que tots els virus els vols tu, deixa'n pels demés ( menys per nosaltres, jejejeje) ! A per cert en quina escola estàs? encara ni ho sé, vaig més perduda.... :-/
Descansa i cuida't molt. :-)ok: Ah! i felicitats queda menys pel mig any! >.-<: >.-<:

Nuvia gràcies per la nota que m'has deixat al llibre de visites de la web. :-)ok:

Buniketa no t'ha de fer vergonya , tu vas informante de les coses i fas bé així saps per on et mous. :-()-)

Annalleida així que mirant ja anells? ja em diràs que tal en aquest lloc però segurament els comprarem a Balaguer.

Les demés , on sou? Amelie, Cuca, Pikys, Nuvolet,etc...esteu bé noies?

Bueno si voleu tafanejar la web us poso l'enllaç :
http://www.nuvis.org/toni_ester/
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 29, 2009 2:39 pm

lluneta29 ha escrit:Nenes! Malauradament torno a estar malalta... però treballant. Tinc molt fred i el nas roig com una tomata, descomposició i mal de cap. Stik feta un nyap. A classe van faltant entre 5 i 10 nens cada dia... com no m'he de posar malalta??? I km k només hi sóc un mes em sap greu marxar... sóc tonta ja ho sé... però em trobo fatal... dels fatals... i més en dies de castanyada, vaya me... :-( :-( :-( :-( :-(
En fi, ja us contestaré més tard quan em trobi millor. :star:: :star:: :star:: :star:: :star::

Ànims guapa! Posa't boneta, que si no no hi haurà castanyada ...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: PIKYS » dj. oct. 29, 2009 7:39 pm

Hole noies!!!!

Com va la boira??? jolines a tot arreu fa bo menys a Calaf!!! cada dia boira, i avui aixecat ben poc, quina rasca que fa!! I dema cap al bosquet a celebrar la castanyada!!! ja em puc tapar be pq fara un fred que pelara!!!

Que tal es prepara la castanyada!!! mmmm panellets i castanyes calentetes :)

Miriameta quines fotos mes xules!! deu fer ilu tenir-les ja no?? bueno a poc a poc ja vas tenint mes fotos.

Lluneta a vere si te cuides eh!! a vere si dema te cridaran i hauras d'agafar la baixa!!! bueno si et donen plaça ja la pots agafar que et pagaran igual ejejeje.
Imatge
PIKYS
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. oct. 29, 2009 8:58 pm

buniketa ha escrit:
annalleida ha escrit:hola!!!!!!!!!!
stàs uns dies desconectada i quan et tornes a conectar t'has perdut.

Lluneta en quin intitut estàs que tens a un dels fills de Requitx??? naltres voliem fer lo de les fotos pero passem ja que quan ho vam preguntar ens van dir que val 4 euros cada foto!!!! a mes com tindrem totes les fotos del fotograf ja fare copies per qui en vulgui. to vaig preguntar pk em van dir n que van anar a Margalef que estav tot guarnit amb globus d'heli i que van venir un mariatxis. no sabia que feien lo dels balls com a Port aventura. també m'han comentat que tenen un Hammer pero deu valdre un pastón. espero que tinguis molta sort a llistes.

:-) :-) :-) :-)

Hola! Pel que jo sé, el lloguer de la Hammer val uns 500€ (però no sé si per hora o per dia...), amb xofer inclòs. Si us poseu en contacte amb l'empresa que organitza això dels balls i tal, em podeu dir les ofertes que fan i els preus dels espectacles? És que com que encara em queda més d'un any, em fa fins i tot vergonya demanar per aquestes coses, encara! Si alguna em pogués informar una mica... us ho agraïria molt.

El xofer de la Hummer es mon tiet i el de l'empresa Espectacles Lleida mon cosi :) Si vols informacio de primera ma, ja saps :)
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. oct. 29, 2009 8:59 pm

lluneta29 ha escrit:Nenes! Malauradament torno a estar malalta... però treballant. Tinc molt fred i el nas roig com una tomata, descomposició i mal de cap. Stik feta un nyap. A classe van faltant entre 5 i 10 nens cada dia... com no m'he de posar malalta??? I km k només hi sóc un mes em sap greu marxar... sóc tonta ja ho sé... però em trobo fatal... dels fatals... i més en dies de castanyada, vaya me... :-( :-( :-( :-( :-(

Osti nenaaaaaaa!!!! A la meva classe vaig tenir 13 nens malalts!!! Avui 6 nomes i tot van per damunt devall que se tempeguen per parlarte, pobrets i jo ara estic a 37'5... a veure com estic demaaaaaaaa!!!!

Cuidat i deixat fer mimitos!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. oct. 29, 2009 9:01 pm

miriameta ha escrit:en realitat no son cuadrades.... deu ser aquest programa.... pero bueno.. ja es veuen prou be.

QUINA CARA DE FELICITAAAAAAAAAT!!!!! MOOOOOOOOOOOLT GUAPOS, BONICS!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. oct. 29, 2009 9:02 pm

PIKYS ha escrit:Hole noies!!!!

Com va la boira??? jolines a tot arreu fa bo menys a Calaf!!! cada dia boira, i avui aixecat ben poc, quina rasca que fa!! I dema cap al bosquet a celebrar la castanyada!!! ja em puc tapar be pq fara un fred que pelara!!!

Que tal es prepara la castanyada!!! mmmm panellets i castanyes calentetes :)

Miriameta quines fotos mes xules!! deu fer ilu tenir-les ja no?? bueno a poc a poc ja vas tenint mes fotos.

Lluneta a vere si te cuides eh!! a vere si dema te cridaran i hauras d'agafar la baixa!!! bueno si et donen plaça ja la pots agafar que et pagaran igual ejejeje.

Aqui tambe hi ha boirota asqueroseta jaaaaaaa!!! pixanera, la tipica de Lleidaaaaaa!!! Pensa que daqui poc ja hi ha vacances de Nadal!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. oct. 29, 2009 9:03 pm

Istar??? Com estas de lo teu???

A P3 tenim una nena que es diu ISHTAR :) no ho havia sentit mai, i ara per duplicat!!! jejejejeje que way que tinguis a la peque fent manualitats!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. oct. 29, 2009 9:04 pm

NENEEEEEEEEEEEES!!! QUINES GANES QUE SIGUI LA SETMANA VINENT!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: annalleida » dj. oct. 29, 2009 10:34 pm

nuvia pero que és això d'espectacles lleida???' són els que porten els espectacles de Margalef????
annalleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. oct. 29, 2009 11:08 pm

annalleida ha escrit:nuvia pero que és això d'espectacles lleida???' són els que porten els espectacles de Margalef????

Organitzen events, comiats de solter, festes, etc. Pel Palau organitzen diferents coses, que vols que et vinguin a ballar batuka, per dir algo, doncs tho busquen. Lo que et faci gracia. A mes, porten lorquestra del restaurant. Pero estiguis en el restaurant que estiguis o facis la festa que facis pots llogar tant la Hummer com els seus serveis.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: Amelie » dv. oct. 30, 2009 2:57 pm

Nenessss que estem la gran majoria malaltones, això no pot ser!!! Amunt les defenses!!!

Istar: Que tal la visita al metge, tot bé?? Espero que sí, ah! i lo de la roba interior l'any passat a m'ha germana li va passar el mateix, són uns careros, haurem de buscar i rebuscar a veure si hi ha alguna botigueta amb preus més raonables!! Que vagi molt bé la festa que tens preparada, Happy Hallowen je je!!! *.-o-o.*

Nuvia: Que tal guapix?! Ja t'ho vaig dir però insisteixo, perquè de debó que sortiu molt guapos a les fotos, a més de original és super romàntic!! I pel que hem preguntaves, hem caso el 15/05/2010 després de la festa major, jiji (resacossos total). Jo també m'afegeixo a la teva llista de coses que no tenim, i hem sembla que encara vaig pitjor. Per cert he vist que també estas malaltona, cuidat molt!! i que et cuidin es clar!!! ::love::

Lluneta: Hola neneta, poz si estic malalteta, ara que he vist que tu també, si no has anat al metge ves-hi, perquè hi ha una passa de virus panxa, per dir-ho d'alguna manera, i millor que et donguin algo per ajudar a que el virus desaparegui. Jo he de tornar a anar al metge dilluns, perquè ara resulta que per les nits hem fan mal els genolls, aix és que començo a tenir una edat... :star:: Nena quina gràcia lo dels nens de classe, són uns marujilles, però que guay!! tots a coro enhorabonaaa!!! >.-<: >.-<:

Miriameta: Com va?? També malaltona, a veure si et millores ràpid guapix!!! Que necessitem que la veu de l'experiència és connecti jiji!!Per cert molt xules les fotos pre-boda, tant morenets, amb el mar de fondo... Jo en teoria les faig la setmana que bé, semblarà que estiguem disfressats de Halloween blancs total!!!

AnnaLleida: Com ho portes?? Que llegint els últims missatges m'he adonat que et queda ben poquet!! Segur que amb moltes ganes!!! Ja ens contaràs!!

Pikys: Com va??? Lo del bon temps, no et pensis, aquí a LLeida la boira ja es deixa veure, però a lo que ja t'han dit, això significa que aviat vacancetes de Nadal!!!!

Ise, Cuca???!!! On sou, espero que vagi tot molt bé!! Us trobem a faltar!!!!

Buniketa: Ets una crack!! si continues així l'any que bé ja no hauràs de patir per res, ho tindràs tot preparat molt bé!!! No facis com jo, sempre tot a última hora, aix si ja m'ho diu el meu amorete que de vegades sóc massa trànquila!!!

Una Abraçada a totes que segur que hem deixo algú!!!!
Imatge
Amelie

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: buniketa » dv. oct. 30, 2009 3:19 pm

Moltes gràcies, guapíssima!!

Ho intentarem, màaaaaaaaaaaaaaaaaaxima tranquil·litat abans de la boda... Suposo que si ja tinc cosetes preparades abans, doncs haurem de fer menys despesa, menys agobios... millor m'ho passaré, jejeje!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: lluneta29 » dg. nov. 01, 2009 11:41 am

Pujo post... no tinc més temps... ahir em van deixar la casa per l'arrastre - vam fer Halloween-Castanyada amb la colleta- i ara l'he d'arreglar :-)ok: Ja us passaré fotos de com va quedar la casa dsps de la festa.... i abans... jejeje :-)ok: En fi... acabeu de passar bon cap de setmana a totes!!!!!!!!!!!!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. nov. 02, 2009 7:24 am

Bon dia nenetes! ::love:: ::love::

Com ha anat el cap de setmana??

Jo vaig tenir el sopar famós i més malament impossible :-( :-( :-( :-( sort que la cosa ja es comença a calmar...

Petonets
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants