Mrs. Happiness ha escrit:blackmamba ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...ja sóc aqui...i res Nur!!!!! MOLTES GRÀCIES PER CANVIAR FORMAT PQ JO NO M'HI SORTIA!!!!!que torpe que sóc de veritat!!!!! T'ho agraeixo....jo que anava tota "happy" per compartir-ho amb vosaltres i voy y no puedo!!!!!![]()
![]()
Aixxx ninetes...porto un disgut en lo alto...m'he fotut un fart de plorar...
Resulta que avui ha tornat a venir el tècnic de la punyetera nevera per tornar-la a arreglar...i em ve un soplagaites que de parlar en sap molt, però de tècnic deixa molt qe desitjar...Doncs resulta que ja és la 4a vegada que ve i la nevera només té 1 any. Total, que jo d'aquest paio ja estc farta pq ens pren el pel, bé, es pensa que ens ho pren i 1er diu una cosa i desprès diu una altra i vja...m'he barrallat amb ell...Diu que jo li he pujt la veu, però no perdona...no te l'he pujat...és el meu to quan m'enprenyen...i lo més fort que ha dit "M'he sentit ofès per les maneres"!!!!!
Ninetes...jo respectuosa he sigut, però potser si que he pujat la veu...però que farieu vosaltres si ja és 4a vegada que et ve a reparar la nevera. És a dir, "Tu estàs ofès pq t'aixeco la veu a casa meva...i jo no m'he d'ofendre pq m'estàs enganyant pallasoooo"!!!!!
Lo més fort no és això...lo més fort és k jo dono la cara pels MEUS interessos i va ell (el meu estimat nen) i li dona la raó amb ell![]()
PERDONA????`però tu amb qui representa que estàs....amb el subnormal que t'està prenent el pèl i t'està cobrant cada cop que ve, i et canvia la versió per on li sembla? o amb mi....QUE A PART DE SER LA TEVA XICOTA....TINC RAÓOOOO!!!!
I quan marxa el "papanatas" aquest va i li diu al nen "Confia en mi, tu tranquil que a veuràs com s'arreglarà"!Excuse me!!!!!....però esto que es.....Nenes...m'ha fotut tant això..que no doni la cara per mi!!!! buffff esk no us ho podeu ni imaginar!!!! però a partir d'avui...si vol que se li arregli la nevera ja pot espavilar ´..pq aqui la menda no pensa moure ni un dit, però quan hagi d comprar nevera nova...ja sabeu qui la comprarà, no????? i no sóc jo!!!!
Aixxx...ninetes....perdoneu, però esk necessitava desfogar-m'he...ja que tinc a l'enemic a casa!!!!
aix happi... aquests homes!!!! si esq a vegades sembla q no tinguin més q pardalets al cap..... jo crec q tu tenies raó en reclamar una solució q no et donen queixar-te... jo la eritat no entenc als homes a vegades!!!! no se, no hi pensis més i passa del tema nevera.. com tu dius, q sen cuidi el teu ninot!!!! trobo q després del q ha passat avui és lo just...
ànims guapa!!!!
Gràcies wapaaaa!!!! però no m'ho esperava la veritat!!!!! mai m'havia passat...jo dono la cara pels meus...i a més a casa meva i a la meva punyetera cara!1!!!!!
bé guapa, esperem q no torni a passar res semblant!! xq és cert, estaves a casa teva i ell és el teu futur marit!! però ja veuràs com no tornarà a passar més, segur q ha pres nota!!!!
ja ens explicaràs demà com ha anat al final lo del cole, pensa en positiu i ja veuràs com surt bé!!!
un petó guapa!!!