"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: blackmamba » dj. oct. 29, 2009 10:05 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
blackmamba ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...ja sóc aqui...i res Nur!!!!! MOLTES GRÀCIES PER CANVIAR FORMAT PQ JO NO M'HI SORTIA!!!!!que torpe que sóc de veritat!!!!! T'ho agraeixo....jo que anava tota "happy" per compartir-ho amb vosaltres i voy y no puedo!!!!! :-()-) :-()-)

Aixxx ninetes...porto un disgut en lo alto...m'he fotut un fart de plorar...
Resulta que avui ha tornat a venir el tècnic de la punyetera nevera per tornar-la a arreglar...i em ve un soplagaites que de parlar en sap molt, però de tècnic deixa molt qe desitjar...Doncs resulta que ja és la 4a vegada que ve i la nevera només té 1 any. Total, que jo d'aquest paio ja estc farta pq ens pren el pel, bé, es pensa que ens ho pren i 1er diu una cosa i desprès diu una altra i vja...m'he barrallat amb ell...Diu que jo li he pujt la veu, però no perdona...no te l'he pujat...és el meu to quan m'enprenyen...i lo més fort que ha dit "M'he sentit ofès per les maneres"!!!!!
Ninetes...jo respectuosa he sigut, però potser si que he pujat la veu...però que farieu vosaltres si ja és 4a vegada que et ve a reparar la nevera. És a dir, "Tu estàs ofès pq t'aixeco la veu a casa meva...i jo no m'he d'ofendre pq m'estàs enganyant pallasoooo"!!!!!
Lo més fort no és això...lo més fort és k jo dono la cara pels MEUS interessos i va ell (el meu estimat nen) i li dona la raó amb ell :star:: :star:: PERDONA????`però tu amb qui representa que estàs....amb el subnormal que t'està prenent el pèl i t'està cobrant cada cop que ve, i et canvia la versió per on li sembla? o amb mi....QUE A PART DE SER LA TEVA XICOTA....TINC RAÓOOOO!!!!
I quan marxa el "papanatas" aquest va i li diu al nen "Confia en mi, tu tranquil que a veuràs com s'arreglarà"! :star:: Excuse me!!!!!....però esto que es.....Nenes...m'ha fotut tant això..que no doni la cara per mi!!!! buffff esk no us ho podeu ni imaginar!!!! però a partir d'avui...si vol que se li arregli la nevera ja pot espavilar ´..pq aqui la menda no pensa moure ni un dit, però quan hagi d comprar nevera nova...ja sabeu qui la comprarà, no????? i no sóc jo!!!!

Aixxx...ninetes....perdoneu, però esk necessitava desfogar-m'he...ja que tinc a l'enemic a casa!!!! :hmm::

aix happi... aquests homes!!!! si esq a vegades sembla q no tinguin més q pardalets al cap..... jo crec q tu tenies raó en reclamar una solució q no et donen queixar-te... jo la eritat no entenc als homes a vegades!!!! no se, no hi pensis més i passa del tema nevera.. com tu dius, q sen cuidi el teu ninot!!!! trobo q després del q ha passat avui és lo just...

ànims guapa!!!!

Gràcies wapaaaa!!!! però no m'ho esperava la veritat!!!!! mai m'havia passat...jo dono la cara pels meus...i a més a casa meva i a la meva punyetera cara!1!!!!!

bé guapa, esperem q no torni a passar res semblant!! xq és cert, estaves a casa teva i ell és el teu futur marit!! però ja veuràs com no tornarà a passar més, segur q ha pres nota!!!!

ja ens explicaràs demà com ha anat al final lo del cole, pensa en positiu i ja veuràs com surt bé!!!

un petó guapa!!!
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 29, 2009 10:12 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...ja sóc aqui...i res Nur!!!!! MOLTES GRÀCIES PER CANVIAR FORMAT PQ JO NO M'HI SORTIA!!!!!que torpe que sóc de veritat!!!!! T'ho agraeixo....jo que anava tota "happy" per compartir-ho amb vosaltres i voy y no puedo!!!!! :-()-) :-()-)

Aixxx ninetes...porto un disgut en lo alto...m'he fotut un fart de plorar...
Resulta que avui ha tornat a venir el tècnic de la punyetera nevera per tornar-la a arreglar...i em ve un soplagaites que de parlar en sap molt, però de tècnic deixa molt qe desitjar...Doncs resulta que ja és la 4a vegada que ve i la nevera només té 1 any. Total, que jo d'aquest paio ja estc farta pq ens pren el pel, bé, es pensa que ens ho pren i 1er diu una cosa i desprès diu una altra i vja...m'he barrallat amb ell...Diu que jo li he pujt la veu, però no perdona...no te l'he pujat...és el meu to quan m'enprenyen...i lo més fort que ha dit "M'he sentit ofès per les maneres"!!!!!
Ninetes...jo respectuosa he sigut, però potser si que he pujat la veu...però que farieu vosaltres si ja és 4a vegada que et ve a reparar la nevera. És a dir, "Tu estàs ofès pq t'aixeco la veu a casa meva...i jo no m'he d'ofendre pq m'estàs enganyant pallasoooo"!!!!!
Lo més fort no és això...lo més fort és k jo dono la cara pels MEUS interessos i va ell (el meu estimat nen) i li dona la raó amb ell :star:: :star:: PERDONA????`però tu amb qui representa que estàs....amb el subnormal que t'està prenent el pèl i t'està cobrant cada cop que ve, i et canvia la versió per on li sembla? o amb mi....QUE A PART DE SER LA TEVA XICOTA....TINC RAÓOOOO!!!!
I quan marxa el "papanatas" aquest va i li diu al nen "Confia en mi, tu tranquil que a veuràs com s'arreglarà"! :star:: Excuse me!!!!!....però esto que es.....Nenes...m'ha fotut tant això..que no doni la cara per mi!!!! buffff esk no us ho podeu ni imaginar!!!! però a partir d'avui...si vol que se li arregli la nevera ja pot espavilar ´..pq aqui la menda no pensa moure ni un dit, però quan hagi d comprar nevera nova...ja sabeu qui la comprarà, no????? i no sóc jo!!!!

Aixxx...ninetes....perdoneu, però esk necessitava desfogar-m'he...ja que tinc a l'enemic a casa!!!! :hmm::

Ei nineta, amunt! No m'agrada veure't així!! Home... tens motius per estar-hi però... Deu ni do! Qualsevol s'hagués alterat veient el panorama d'aquest treballador, i has fet molt ben fet en deixar-li les coses clares!! I s'ha ofès?? Au va!! Això és que no s'esperava que li diguessin 4 veritats a la cara i li ha fotut!!! Però apa, que espavili, que no pot anar por hay prenent el pel a la gent!! I lo del teu nen... els homes et surten per on menys t'ho esperes, i te'ls menjaries!!! El pròxim cop que se n'ocupi ell del tema i veurà de primerà mà qui té la rao...
I a banda d'això... no us entra en garantia la nevera si te menys d'un any?
Amunt!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. oct. 29, 2009 10:13 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...demà no hi serè en tot el dia a casa pq anem a la mutua i desprès ja em quedo a casa que tinc repàs...ok????
Em conecto per la nit, ok???? i així us explicarè que demà trucarè al cole per veure que m'expliquen...que la resposta serà que no...però bè...és lo que hay, ja sortirà una altra cosa....

Petonets boniques i passeu un bon divendres!!!

NO US OBLIDEU QUE EL DIUMENGE TENIM SUPER MEGA QUEDADA!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja ens explicaràs que tal al cole, a veure si hi ha sort!!
Que vagi molt bé el dia!

I... lo del diumenge... impossible que se'ns oblidi!!! jejejeje!!!! :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » dj. oct. 29, 2009 10:24 pm

Bona nit ninetes¡¡¡¡
He ana't al gym a casa la meva mami i ara acabo d'arribar a casa, estic sopan fruita, torrades amb quesito i miran el foro que la giss te raó ninetes¡¡¡¡ si que escribiu¡¡¡¡¡ jajajajajajajaj

Happi, no t'enfadis, aquets homes son la PERA¡¡¡¡¡¡¡¡ fes això, passa de la nevera a partir d'avui, que sigui problema seu oks? sobre la feina no et capfiquis val? sobre el mail ja està contesta't¡¡¡¡¡¡

Tara, que rapideta d'arribar la comando oi? com estàs?

Elxa, que tal?

Nur, com van els nervis per el centenari?

Black, ja queda menys per diumenge........

Papallona, a fer feina nineta que sola per desgràcia no es fa.......

Giss, jo demà vaig a fer un cafè amb una amiga, si vols ja em dius alguna cosa val?

Laiac, que tal? com ana't el curs a tarragona avui?

Estiu, que tal? al final l'hipoteca que? i la botiga?

Un petonet ninetes meves¡¡¡¡¡¡¡

Us estimoooo mooolt¡¡¡¡

Demà divendres¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 29, 2009 10:44 pm

Nineteeeeeeeeessssss!!!! no pot ser!!!!!!!
començo a llegir i dic...a vale, li diré això, a l'altra vale...li diré allò.....i al finallllllll em saturo tan que no dic res del que volia....així que si ara em deixo alguna cosa perdoneu...a més, tinc el nen que vol mirar les excursions de la riviera maya i haig d'escriure ràpid....després tornaré!!!!

HAPPI...........es que son tontus aquests xiques.....però molt....el meu si et descuides faria el mateix....potser el que faria seria callar mentre jo m'estic posant histèrica i cridant....però de l'estil...de debò!!!! així que tranqui, fote-li quatre crits i fes-li veure les coses....hooooooooooombre!!!!!que sa pensat........
aaaaaaaaaaa i quan demà truquis al cole ens dius algo eeeee..........ja t'he contestat!!!!

PAtuneeeeeeeeeets!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 29, 2009 10:53 pm

TAraaaaaaaaaaaa ja us ha arribat la comanda amb tot el que vau canviar i tornar a demanar????????que guai no???????????? jolines, això es rapidessa.......jo espero la meva de vistaprint!!!

Giiisssssss...........així que al final no ho va haver peli???? bueno, això passa.....la setmana passada haviem preparat pizza, i una miqueta de vi i alaaaaaa es va quedar damunt la taula tal qual....però avui si no??????????
colta, jo he anat dient si algú volia venir a casa,....demà a la tarda faré panellets!!!!!!i tic soleta...així que ja saps!!!!!

Elxaaaa.............hole holaaaaaa........més vestits????? ara al novembre??? que guaiiii..........aix mare ninetes...que faré més d'una setmana descoenctada de totes!!!!que fuerteeeee, quantes coses em perdré!!!!! jopetaaaaaaaaa!!!!!

Nur...........que ahir no et vaig dir gaire cosa......primer que tot me n'alegro que estiguessis millor anant a donar un tomet per reus i compran-te el vestit....ja estàs millor???? deu ni do l'any que tindràs al cole..però ànim!!!! si et podem ajudar a retallar castanyes i altres coses!!!!!jijiji patunets!!!

Black...tranqui dona, que si has d'estudiar s'entèn...jo quan hagi de tornar a fer opos ja veurem el que entro pel foro!!!!tot i que ja no sé on estarem!!!ànim que dimarts s'acabarà tot!!

Torseann.....................ninetaaaaa...com estàs??? més spinning??? estaràs feta un figurin!!!! el curs...un pal, però molt pal...i demà estaré sola tot el matí a la feina...així que si algú no treballa i vol anar fins a reus per esmorzar amb mi!!!!!ja ho sap!!!!!

Estiuuuuuuuuu..........tu quan t'emprovaras vestits???? que guaiiiiiiii...............al 2009 TOTES AMB VESTIT!!!!!!

Papallonaaaaa...............avui treballes no?????ja teniu la comanda!!!!!

Ninetes......a verue si mirem això del viatge i ara torno!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. oct. 29, 2009 10:57 pm

Ei ninetessssssss!!!!!

Si voleu quedar dissabte quedem...a més, el nen que ja es troba bé anirà al rovelló i estaré sola casi tot el dia!!!! es que.........però no patiu perque primer vam dir de muntar-ho el dissabte, però amb la gossa per baix...prefereixo muntar-ho tot diumenge i a verue què en faig d'ella!!!!!

PErò si voleu quedar=???????????al final no decorarem res???? elxaaaa tu tenies algo per penjar no??????
i una cosa.....gots pel cava o pel cafè????? en compro de petitons al xinitu¿??perque 20 tasses no tinc!!!!jijijij

PEr cert....he comprat dos xivecas i alguna cosa més, i amb una de vi..i més coses!!!!nu sé....n'hi haurà prou no????

Quines ganes!!!!!!!!!!!!!!!
PAtuneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetssss!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dv. oct. 30, 2009 7:49 am

Ninetes bon dia...no no us eu tornat boges soc jo escrivint a les 7 i mitja del mati!!!!

Esq sem va oblidar de treure la veu al mbl i man trucat i obviament me cagat!!!! :.0.-0.:

Q diueu???ja vei q moltes coses...

Tara ja ta arribat el pedido???q guay tinc ganes de veureu e elxa tantas pruebas para ver q color nos qedaba mejor...!!!

Ninetes tinc una mala noticia....jo el diumenge aure de marxar aviat...per alla les 4 4 i mitja...xq tota la seva famili fa un dinar i u van decidir air i clar jo ja li vai di a ma sogre q aviem qedat feia temps x dinar i anirem a menjar postres esq air feia 1 any q es va morir sun avia i sun avi encara esta...tou i per aixo va tota la famili...bueno suposo q ja aurem acabat almenus de dinar no???

Bueno men vai a esmorçar algo q avui tinc esteticient, sessio de compres de regals daniversari, dinar, ikea, i sopar daniversari....

Demà q qedem???jo dema a la tarda marxo a and aixi q si us conve algu mu dieu i diumnege ja o tindreu!!!en menus de 24h!!!jijijij!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. oct. 30, 2009 8:21 am

Bon dia ninetes meves¡¡¡¡¡¡
Avui divendres¡¡¡¡
Que guay......

Laiac, sobre quedar el dissabte per mi guay ja que el meu nen treballa¡¡¡¡¡¡¡
Quan quedem? laiac si algú s'apunta quedem on sempre al viena, però si ningú pot fem com aquell dia que vam anar a esmorzar? que et sembla?

Tara, que guay no? ja arriba't la comanda? un petonet bonica i espero que pugueu mirar el tema viatge tranquils oks?

Estiu, cap a andorra una altre vegada? ara t'escric un mail per si em pots mirar una cosa. Gràcies.

Happi, que tal? com va la bronca amb el nen? millor?

Giss, com va¡¡¡¡ que avui divendres ninetes¡¡¡¡¡¡¡¡¡ que guay ehhh¡¡¡¡¡¡¡¡

Nur, avui tranqui amb la feina que és divendres val?

Papallona, treballes avui? com va tot?

Black, com va? espero que tot bé¡¡¡¡¡

ELxa, i la feina a la consulta i a l'oficina? que tal?

Un petonet boniques¡¡¡¡
FIns la nit no podré posar.me i ja veure si quedem demà oks?

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dv. oct. 30, 2009 8:44 am

Bon dia ninetes!

Ja torno a estar amb el ditxos mal de cap, aquesta boira em mata!!

HAppi, nena tenen menus sang, amb tema de cosetes del pis, sempre ho arreglo jo, amb ell, bufffff!

Estiu, nena t'he enviat un mail, volia parlar amb tu!!!!!

Del viatge, encara res de res!!!!!!!!!!!!!!!1 Al final sabeu on anirem, a marina d'or, alli amb tota els yayos!!!!!!

Ninetes despres contestare a tothom, vale que tinc feina, que hem de preparar la castanyada!!!!

Laiac, hem de fer panellets?????
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 30, 2009 8:53 am

BON DIA NINETEEEEEEESSSSS!!!!!!!!!

ahir a la nit com que estava jo soleta per aquí ja no us vaig dir res més!!!!
ÀNIM que som divendres!!!!!!!!!!!!!

Estiuuuuuuuuuu.--.....però no havia d'anar al kàrting també???? colta....pos.....home, algo haurem menjat, però potser acabar de dinar nops, si comencem més tard....potser no hem arribat als postres i us perdeu la COCA DE XOCOLATAAAAA...........mmmmmmmmmmmmmmm........jijiji però tranqui, mentre vingueu un ratet ja està!!!!
euiiiiii pos necessito una colònia....que se li ha acabat al meu nen i escolta...se'n posa alguna que fa una "pudor" jijijiji.....t'envio mail guapissima!!!!

Torseann..............a veure com quedem....jo haig de fer neteja, això si, perque el diumenge estaré liadiiiiiiiiiissima amb les tres quiches, tot i que noies...us haig de confessar que he comprat la massa feta, normalment la faig jo però....dona una feinada per 3 quiches, així que..............!!!!!!!!!!! però per mi si us vabé quedem demà...i tan....i sinó cafetó torseann!!!!!

Taraaaa............la castanyada a la feina?????????ejem ejem, d'això se'n diu treballar.!!!!jo estaré sola com un mussol tot el matí....mira, aprofitaré per mirar algo de la riviera que em té en neguit!!!!!

eeeeeeeeeeee que jo vaig dir ho dels panellets d'avui....però la giss ha dit per quedar....com vulgueu...jo tinc mig kilet que es fa pim pam...si voleu quedar i jo faig cap......com vulgueu!!!!

Apaaaaaaaaaa que tot i això, em poso a fer feineta!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: estiu2010 » dv. oct. 30, 2009 9:07 am

Val paseume mail i en parlem de la comissio...jijijijij!!!!

Bueno xo dema ens veurem no????jo vull veureus!!!!

Laiac ja se q anira just xo bueno espero q algu agem menjat...no alfinal res de cars xq avien destar alli a les 4 i clar es al vendrell auriem daver marxat a les 3 i mitja i llavors li vai dir q no valia la pena danar a dinar i marxar molt rapid...xo bueno si a les 2 ens posem a dinar...jo crec q a les 3 i poc ja aurem acabat i podrem tastar la tortuga gertrudis!!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: tara » dv. oct. 30, 2009 9:21 am

Laiac, jo si vols t'ajudo amb els panellets i despres ja ens ajuntem, que us sembla!!!!!!!!

Estiu, moltes gracies!!!!!!!!!!
tara l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 30, 2009 9:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 30, 2009 9:38 am

eiiiiiiiii claaaaaaaaaar la gertrudis, no m'enrecordava........buffffffff i jo que vull fer bondat!!!!!jijijijiji

Tara.....doncs a veure si es queda o no....nu sé.......així que ves doncs??? la veritat es que estaria soleta o rebria la visita de ma germana amb els dos bitxos....el meu nen té metge!!!......però que amb mig kilo amb mitja hora acabem...jijijiji............a més, no he pogut comprr pera confitada, que m'agrada posar-ne damunt...i els faré normals, amb una ametlla damunt, i al meu nen li agraden amb pinyons....a mi no....aaaaa i de codonyat!!!!ja n'hi haurà prou!!!!

aiiiiiiiiiixxx........estiu...el mail!!! ara te'l faig!!!!jijijij

PAtuneeeeeeeets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 30, 2009 10:59 am

Elxaaaaaaaaaaa..................jo de panellets en vull fer de diferents classes.............això si, me'n sortiran tan poquets que no sé ni si els podreu tastar...jijiji espero que si...ja els faré més petitons, però com que és la primera vegada, entre que en dono a ma mare i ma germanes perque els tastin......buf........!!!!

ahhh i per mi també.....amb el que estimo a la sogra.........els de ma mare són millors......hasta més rodonets, que ella els fa caxumbus!!!jijijiji

Així quan voleu quedar??? jo avui els faré, però si voleu kedem demà al matí!!!!avui he amenaçat al nen perque neteji algo el garatge, que la duna ho ha deixat aquesta setmana.........a veure si ho fa!!!jijijij

i lo de comprar algo per decorar..........com vulguis, ja et dic, primer volia buscar cosetes i imprimir i al final...res de res!!!!!

Segueixo treballant!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dv. oct. 30, 2009 11:10 am

Bon dia boniques!
Happiness tia.. que malament lo de ahir,,, pero no hi pens is.. es dificil saber actuar a vegades.. i el teu ninot ni ho va pensar! i que figaflor el tecnic no!!! pufff

Giss nena vau discutir.. aix.. esteu millor?!...potser que estiguem començant els nervis bodatour de ninetes i ninetes! a ix aix...

torsaeann wapi.. tot bé treballant .. avui toca tarda i nit.. kin pal!
Black.. que va festa no tia... tant de bo!!!! animus que dimarts ja està aki!!!

Laiac jo demà quan surti de treballar a les 8 ahir d'anar a la botiga del vestit i després fins les 14hs.. la veritat es que no se que faré.. si esteu a casa teva me paso!!!!

Núria.. estas més trankileta...com ho portes????? escolta i tu tema arracades i sabates que????

Tara nena.. quina passada lo del pedido kines ganes.. has pogut fer numeros doncs!!!???? i lo del viatje me parto con lo de oropesa.. mato al teu nen com te porti alli jiji

Estiu,, nena kin cap de 7mana MECACHIS.. i n+ vas una tarda a andorra.. tia t'has comprat alli alguna vegada el perfum de narciso Rdriguez.. es més barato o que???

Elxa nena... tan treballar treballar... mira almenys ja tens una data per anar a veure vestits.. pero dona has d'anar ja... jijijijijij
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dv. oct. 30, 2009 11:46 am

Laiac, jo com vulguis, si vols que vingui a ajudar-te, jo encantada, i sino dons ens veiem dema!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quines ganes!

Ara hem tornat de fer la compra, hem comprat panellets, castanyes, moscatell i fins i tot una carabassa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

Ninetes, sabeu a qui tinc al costat..........................a la torsaeann!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dv. oct. 30, 2009 11:51 am

A quiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii??????????????????? com és???????????? a la torseann...............que estava pel carrer venen castanyes????????jijijijij

que guaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii............jijijiji!!!!!!

DIUMENGE ÉS UN GRAN DIA!!!!!!!!!!!!!jijiji aix quines ganes de veureus!!!!

NENAAAAAAAAAAAAAAAAAA...........que vinguiiiiiiiiiis!!!! vaya...si tu vols.....jijijiji!!! ens farem fotitos, ja tinc la càmara carregada i preparada....es que a casa meva és tota una tradició això de fer panellets...i jo com que és la primera vegada.....!!!!! fins i tot faré com ma germana.....ella fa fotos a la ivet i al jordi amb panellets....i jo en faré amb la duna....que en faci un de petito i se'l menji......que friki!!!!jijijiji

TORSEAAAAAAAAAANNNNNNNNN holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dv. oct. 30, 2009 12:22 pm

Ha vingut a acompanyar a una amiga i hem xerrat una estona!!!!!!!!

Vale, dons ja fare, cap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dv. oct. 30, 2009 1:17 pm

Papallona* ha escrit:Bon dia boniques!
Happiness tia.. que malament lo de ahir,,, pero no hi pens is.. es dificil saber actuar a vegades.. i el teu ninot ni ho va pensar! i que figaflor el tecnic no!!! pufff

Giss nena vau discutir.. aix.. esteu millor?!...potser que estiguem començant els nervis bodatour de ninetes i ninetes! a ix aix...

torsaeann wapi.. tot bé treballant .. avui toca tarda i nit.. kin pal!
Black.. que va festa no tia... tant de bo!!!! animus que dimarts ja està aki!!!

Laiac jo demà quan surti de treballar a les 8 ahir d'anar a la botiga del vestit i després fins les 14hs.. la veritat es que no se que faré.. si esteu a casa teva me paso!!!!

Núria.. estas més trankileta...com ho portes????? escolta i tu tema arracades i sabates que????

Tara nena.. quina passada lo del pedido kines ganes.. has pogut fer numeros doncs!!!???? i lo del viatje me parto con lo de oropesa.. mato al teu nen com te porti alli jiji

Estiu,, nena kin cap de 7mana MECACHIS.. i n+ vas una tarda a andorra.. tia t'has comprat alli alguna vegada el perfum de narciso Rdriguez.. es més barato o que???

Elxa nena... tan treballar treballar... mira almenys ja tens una data per anar a veure vestits.. pero dona has d'anar ja... jijijijijij

si q es mes barato potser testalvies 8 € o algo mes ara no men recordo xo nomes q siguin 8€ 8+8+8+8 casi q es un pot de colonia
Imatge
estiu2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants